quote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
risotto is klaar en René NIET thuisstaat gewoon te verpieteren
;{
Recepten komen er ook in; gewoon omdat ze goddelijk zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het wel interessant vinden omdat ik nu al moeite heb om goede en lekkere dingen te vinden. Ik weet wel ongeveer wat goed voor mij is, maar ik denk dat ik al snel verval in dezelfde dingen. Maar het is echt meer bedoelt dus als "advies" dan als receptenboek?
Opeten! Laat jouw lekkere eten niet verpesten, dan warmt hij het wel later op!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
;{
Bert zou ook al om 6 uur thuis zijn, maar ik zie hem nog online op zijn werkquote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
;{
Dan zou ik het wel aanschaffen. Altijd leuk om meer te leren over etenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Recepten komen er ook in; gewoon omdat ze goddelijk zijn.
Belangrijkste is denk ik de tools die je meekrijgt om op je eigen persoonlijke situatie toe te passen.
Koken, eten en ontspannen is geen kunst. Het is een leerproces. Hoe meer je weet; hoe creatiever je wordt.
Luister naar die bh-verbrander!!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Opeten! Laat jouw lekkere eten niet verpesten, dan warmt hij het wel later op!
nee, mijn vriend waardeert wát ik ook maak, eigenlijk...quote:Op maandag 14 juli 2008 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je vervolgens maar niet zo'n Gordon Ramsey tirade over je heen krijgt van hem als hij thuis komt en de risotto is niet lekker
een schatje is het ook. Zit je al te eten?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, mijn vriend waardeert wát ik ook maak, eigenlijk...
Dat scheeltquote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, mijn vriend waardeert wát ik ook maak, eigenlijk...
dat vroegen wij ons dus ook al af!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:29 schreef AKnynke het volgende:
wat ik zo vreselijk vind DE is dat voorstukje op net5 over vrouwen die hun liefde in het buitenland gaan opzoeken. Wederom, de bh-verbrander in me: waarom kunnen alleen vrouwen hun liefde in het buitenland opzoeken? Doen mannen dat soort idngen niet? Is het alleen maar leuk om te kijken naar vrouwen die weggaan? Levert het niet net zo'n leuk verhaal op als een man naar het buitenland vertrekt om een vrouw op te zoeken?
quote:
Die van mij zijn maar een handje vol, die kunnen niet gaan hangen..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Pff, zonder BH hangen ze ergens halverwege mijn knieën, dat vind ik niet zo fijn.
Op dit moment mijn handen vol...Geen ander iemand in e buurt om ze vast te houden.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Jou handen vol of iemand anders handen vol?
HELL YES! Ik zou het kopen!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:58 schreef SHE het volgende:
Enige wat nu nog ontbreekt is een food stylist
Ik heb al een wetenschapper gevonden die mijn theorieen staaft met keiharde facts and figures.
Ik heb een redacteur
Ik heb een fotograaf
Ik heb een illustrator ( die maakt poppetjes onderaan sommige pagina's van Sjors the foodnazi die iets roept wat belangrijk is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |