Ik weiger dat te installeren.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gebruik je de gewone MSN niet SHE?
Niet? Nou dus wel!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Vivi het volgende:
Maar voedsel stylen voor foto's doen ze toch vaak met hele enge nare dingen? Echt niet dat je gewoon je lekkere from scratch eten zo op de foto kan kwakken hoor.....
Ja, maar voor echt professionele foto's (met dus hele hete lampen enzo, die er een tijd opstaan) heb je vaak toch wat kunstgrepen nodig om het er aantrekkelijk uit te laten zien (langer dan 5 minutenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet? Nou dus wel!
Ziet er in mijn ogen ook nog eens eerlijker uit!
Wat je ziet is wat je proeft.
Haiquote:
Waarvoor moet het er altijd professioneel uitzien dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar voor echt professionele foto's (met dus hele hete lampen enzo, die er een tijd opstaan) heb je vaak toch wat kunstgrepen nodig om het er aantrekkelijk uit te laten zien (langer dan 5 minuten) .
hé een gezéllige overloper uit LIFquote:Op maandag 14 juli 2008 19:08 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd MoBlo, lees ik toch zomaar over je nieuwe baan, en erger nog, je risotto heen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé een gezéllige overloper uit LIF![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:16 schreef DarkElf het volgende:
juist het niet overgestylde is misschien eens verfrissend
Ja idd, sta je naar je eigen gedrocht te kijken, helemaal trots.... en dan valt je oog op t recept en de foto ernaast...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd prettig dat er plaatjes bij zitten, maar krijg het nooit zo rood, of groen, of.....
Frustrerend!
Ja 'tuurlijk, maar we hebben het nu over het boek toch. Dan wil je toch geen "kiekjes" neem ik aan?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarvoor moet het er altijd professioneel uitzien dan?
Ik heb zat leuke en lekkere uitziende foto's in het wat eet ik vandaag topic gezien.![]()
En iedereen reageert daar ook erg leuk op.
Tof he?!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:40 schreef MuadDib het volgende:
Liejannuh: geweldig, iedereen wil je graag hebbenen Devotchka klinkt aantrekkelijk
stom wief, vroeg me al af wat ik je misdaan had (buiten een keer je pesten in oudquote:
Zoietsquote:Op maandag 14 juli 2008 19:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd, sta je naar je eigen gedrocht te kijken, helemaal trots.... en dan valt je oog op t recept en de foto ernaast...
je kijkt nog eens naar je bord, je kijkt eens naar t boek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |