ik wilde net wat zeggen en het fototoestel afpakkenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Hahaha, geweldige foto. Alleen had ik er boos bij gekeken, voor het extra dramatisch detail
.
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Aventura het volgende:
Die was snel dicht!!
Ff op herhaling dus...Ik heb dan wel geen flubberarmen maar wel bolle bovenarmen die snel boller worden naarmate ik aankom. Afvallen die ik eerst op de buik, taille, bovenbenen en kont. Armpjes zijn hardnekkig. Mijn plan is om af te vallen tot ver onder mijn streefgewicht om het weg te krijgen maarrrr ben bang dat ik dan ook tiet-en heuploos word. Volgens mij was hier ook een bollebovenarmpjes-lotgenoot, ben even vergeten wie!
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breienquote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk trouwens dat de afvalstoffen naar mijn hoofd zijn gestegen. Ik wil Uggs.
[ afbeelding ]
Ze lijken me zo fijn voor de winter.
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???quote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef SHE het volgende:
Lukt wel hoor BJ, het valt nog hartstikke mee bij jou. Blijkbaar is je huid nog redelijk elastisch.
Alleen moet je dan wel die spieren geisoleerd trainen; dan kun je de boel aardig straktrekken.
Over is de flubberarm zo'n beetje vrouwenaandoening numero uno. Ik zie tegenwoordig zelfs meisjes van 15/16 met flubber-vanalles.
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;
http://www.xco.nl/wat-bereik-ik-met-de-xco.html
Xcoooooo.
.
.
Pics!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breienBrrr.
Maar ik mag niets zeggen; ik wil die Shabbies van Fred de la Bretonnière
Het is echt leuk om te doen, en de volgende dag heb je spierpijnquote:Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.
Yup:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind deze uggs (dat bontje bij te tenen) wel leuk:
[ afbeelding ]
100 euroDus ik zou ze nooit kopen, aangezien ik dan het gevoel heb ontzettend genaaid te worden. Die sleehak-espadrilles haal je namelijk voor een tientje in de uitverkoopbakken bij Schoenenreus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |