abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60150861

Het vorige deel: Slank de zomer in #184 met leggings en flubberarmen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

[ Bericht 1% gewijzigd door cinnamongirl op 16-07-2008 19:44:43 ]
pi_60150991
Ik heb het concept van je boek gevonden, SHE! Nog even lezen.
pi_60151033
Even mijn laatste post uit het vorige topic nog een keertje hoor.
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Simpel, door suiker weg te laten krijgt je lichaam eindelijk de kans de echte troep in je lijf af te breken.
Dat doet ie dan zo enthousiast, dat je ontzettende koppijn kan krijgen.
De een heeft er meer last van dan de ander, afhankelijk van hoeveel suiker je gewend was te eten.

Suiker zorgt voor enorme ruis in je stofwisseling.
Daarom zegt SHE

* SHE neemt nog een hapje van haar cheesecake

Maar goed, eigenlijk moet je dus heel blij zijn dat je pijn hebt; het is een supergoed teken en het verdwijnt echt vanzelf.
Ibu slikken, niet morren.
Nou, vooruit dan maar.

Ik ben overigens zeer trots op mijzelf. Vanmiddag hadden we een themamiddag van ons werk. Inclusief lunch en ze hebben altijd gruwelijk lekkere broodjes en heerlijke kroketten. Maar ik heb braaf mijn twee volkoren boterhammen met pindakaas zitten wegwerken. @ me.

Vanavond eet ik supergroen. Broccoli met olijfolie en verse groene tuinkruiden (peterselie, bieslook en rozemarijn) onder de grill. Daarbij een kogelbiefstukje. Van de Lidl, eens proberen hoe dat rundvlees van hun is. Het ziet er goed uit iig.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:48:13 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60151090
Als je nog hoofdpijn hebt moet je nog meer water drinken, heus!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60151138
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat te weinig vocht bij mij ook heeft bijgedragen aan de koppijn, ik drink nl. altijd (te) weinig. Heb bijna nooit dorst ook.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:52:16 #6
14746 k_i_m
pi_60151201
Met dat stomme dieet wat ik doe merk ik echt wanneer ik te weinig gedronken heb. Dan voel ik me een heel stuk slechter dan dat ik de hele dag door blijf drinken. Als je een flinke pot thee zet gaat het al een stuk makkelijker. Ik denk dat ik nu bij 3 liter op een dag me optimaal voel, terwijl ik normaal niet verder dan anderhalf kom.
In my life
Why do I smile
pi_60151349
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
Nóg meer? Dan kom ik niet meer van de WC af.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:08:13 #8
14746 k_i_m
pi_60151540
Euh, ik heb me aangemeld op het forum om ook in het lijstje te komen, maar waar moet ik in godsnaam gegevens ingeven? Ik ben echt een beetje achterlijk vandaag .
In my life
Why do I smile
pi_60151633
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Euh, ik heb me aangemeld op het forum om ook in het lijstje te komen, maar waar moet ik in godsnaam gegevens ingeven? Ik ben echt een beetje achterlijk vandaag .
Rechtsboven. Resultaat toevoegen heet het geloof ik. Heb je Troel al gePMt?
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:17:01 #10
14746 k_i_m
pi_60151767
Ja, heb ik al gedaan.
In my life
Why do I smile
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:18:20 #11
14746 k_i_m
pi_60151803
Waar rechtsboven? De indexpagina?
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? woensdag 16 juli 2008 @ 20:19:58 #12
70532 loveli
N
pi_60151835
Zometeen pilates-les (oftewel slechte tvp).
crap in = crap out
pi_60151870
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef k_i_m het volgende:
Waar rechtsboven? De indexpagina?
http://www.dieet-web.nl/

O, je moet eerst inloggen, rechtsboven. Of registreren als je nog niet bent geregistreerd en dan krijg je een stukje met profiel en dat staat ook rechtsboven.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:22:04 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60151893
Ik ga dinsdag naar de Cambridge muts, dus ik merk wel dat ik wat nonchalanter wordt momenteel, ik het kader van "straks kan het sowieso niet meer". Overdag ben ik netjes maar vanavond hebben we (volkoren)pannenkoeken gegeten bijvoorbeeld . Ach, leuk voor de kleine

Ik sport wel braaf, maandag spinnen, vandaag een half uur steppen en een uur pilates (oke, dat verbrand niks maar het is wel goed voor je spieren) en morgen weer spinnen.

Ik heb me maar niet gewogen de afgelopen paar dagen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:24:13 #15
14746 k_i_m
pi_60151950
Ik heb me geregistreerd op het forum . D'ohhhhh
In my life
Why do I smile
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:25:41 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60151973
Blaat ( lees dan ook eens beter muts)

Ikzelve dus he
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60152198
Dat ene blokje pure chocola (70%, fair trade van de Lidl) smaakt wel extra lekker nu.
pi_60152511

Conleche, dank voor de broek! Ik vind hem mooi! Hij spant een beetje om mijn bovenbenen Maar over een kilo of 3,4 zou ie prima moeten zitten

Ik ben trouwens 4 kilo kwijt so far.
pi_60152694
Heb bij mn broer gegeten. Ik kreeg pizza
En ik heb hoofdpijn, omdat ik dacht er goed aan te doen eens een dagje geen koffie te drinken
Het mooi kotsende meisje.
pi_60152698
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Het lukte mij ook niet om me aan te melden, alhoewel ik geen echte internet-kneus ben...

Maar wat het bij mij was: Je kan je 2x regisreren. 1x voor het forum en 1x voor iets anders dan het forum en wat niet voor het forum is is de registratie rechtsboven. Beetje vaag dit.
Maar als het goed in kom ik nu ook in de lijst. Ik herken wat Conleche zegt, ik wil ook altijd weten hoeveel iemand weegt/woog en wat voor lengte om te vergelijken.
pi_60152826
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me geregistreerd op het forum . D'ohhhhh
Ik was niet de enige zie ik nu

Vandaag 1780 KCal op. Geen snack op (alleen 2 handjes cashewnoten), noten vind ik zelf niet echt snack, namelijk ook niet heel erg lekker. En heb weer hardgelopen, het was erg lekker weer.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fruity op 16-07-2008 21:20:15 ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:42:55 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60153715
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Dat ene blokje pure chocola (70%, fair trade van de Lidl) smaakt wel extra lekker nu.
Je zult gaandeweg sowieso merken dat je een ontzettend fijne neus krijgt voor 'lekker' .
Je smaak verbeterd, je cravings verdwijnen en je gaat echt op zoek naar gezonde dingen; die ineens ook heel anders smaken.

Ik ben er niet zozeer lyrisch over omdat je er van afvalt, maar omdat het absoluut je levensvreugd verhoogd.

Ik had vandaag trouwens makkelijke pot. Meneer wilde wel weer eens hollands eten; dus ik naarstig op zoek naar iets kazigs.
Stuit ik op rundervinken ( Lidl ); die krengen in een plens olie en roomboter schitterend gaar laten worden, superkrokante bistro krieltjes erbij ( ook voor hem ) en voor mezelf wilde spinazie met knof, tomaten en ui in de roerbak.

Alles leuk en aardig, maar die vinken waren ronduit goddelijk. Dat ligt overigens wel aan de fabrikant hoor; precies goed gekruid, ontzettend mals vlees en subliem in garing, zonder plenzen water.
Ik had het nog nooit gegeten; maar zowaar hebben ze een fan. Een aanrader dus.
pi_60153861
Moet je eens slavinken proberen en dan het spek knapperig laten worden. Mjam.

Rundervinken bak ik altijd per 4, dan kan wat erover blijft koud gegeten worden bij ontbijt, lunch of snack. Ook fijn!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:54:27 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60153977
Ik heb er hier ook 2 over Ik had 2 bakjes van 4 . Omdat ik niet precies wist wat het was had ik voor de zekerheid maar extra meegenomen. Ze zagen er zo klein en truttig uit namelijk.
Niets is minder waar, want ze vullen enorm. Ik was na 1 vinkje wel klaar.

Omdat het vlees nog heel flauw roze was van binnen kan ik ze zonder problemen morgen nog opwarmen en voor de lunch eten met wat mosterd ofzo. Ik kijk er nu al naar uit Ik heb namelijk ook nog wat spek en haricots verts in huis en dat mixt volgens mij prima voor een snelle lunch hap.

Slavink is met spek he? Ziet eruit als vink maar dan met spek eromheen?
Wat zit er eigenlijk om die rundervink heen?
pi_60154504
Om rundervinken zit heel dun gesneden mager rundvlees. Slavink is idd met spek en het is volgens mij ook varkensgehakt, of half om half. Stuk vetter dus, maar ook lekker, als je tenminste het spek knapperig bakt, anders is er niets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')