quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:19 schreef jpjedi het volgende:
8,9 in de rondemaster.. verdemme nu maak ik net verlies tegenover het startgeld. Morgen wordt het hopelijk een massasprint.
Zonder zadel fietsen lijkt me nog beter dan zonder stuur trouwens.![]()
Ben je al weer terug van het fietsen. Was zeker naar de supermarkt op en neerquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:34 schreef ursel het volgende:
[..]Waar heb je een zadel voor nodig dan??
Half kratje per dagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een dag zonder bier? zou me bijna zorgen gaan maken als jij niet hier om bier schreeuwt
Ga je dan DE ontknoping in de tour missenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:10 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag voor een week naar Bali en op de terugreis 4 dagen Singapore.![]()
Ik hoop op een tv zendertje en anders wordt het radio tour de france. Ik heb nu ESPN met Radio tour de France aan tegelijk. Maar die sukkels van ESPN hadden gedurende de laatste 5 minuten reclame inclusief de finish.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je dan DE ontknoping in de tour missen![]()
Voor alle fietsers eigenlijk verplichte kost; aankomende woensdag eind v/d middag de beklimming van de Alpe d'Huez. Als je de hele etappe bekijkt dan zie je ook een groot deel van La Marmotte. Daar moet ik volgend jaar maar eens voor aan kijken
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=1480
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als opwarmertje, een klein relaas van vorig jaar.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ben je al weer terug van het fietsen. Was zeker naar de supermarkt op en neer
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef jpjedi het volgende:
lol:
http://www.outlookbusiness.com/inner.aspx?articleid=1861&subcatgid=877&editionid=49&catgid=13
Kevin komt uit NY en die kennen we redelijk goed maar die Kentaro Toyama ken ik eigenlijk niet zo.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeje JP, ondanks mn afwezigheid hier en mn hyves deletion kom ik nog steeds een biertje halen en de hond bekijken hoor!wel een delay opgelopen, maar reken ergens in Q1 2009
Hoe is het met je huissie in eemnes nou man??quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeje JP, ondanks mn afwezigheid hier en mn hyves deletion kom ik nog steeds een biertje halen en de hond bekijken hoor!wel een delay opgelopen, maar reken ergens in Q1 2009
Eemnes, Was toch Ens?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe is het met je huissie in eemnes nou man??
pfff ik heb nog geneens vakantie in het vooruitzicht, nog ergerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil vakantie! Moet nog een week en een dag werken
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe is het met je huissie in eemnes nou man??
Het zit je ook allemaal niet mee hequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.
dindsdag terug, das volgens mij net een dag voor de koningsrit
Ik heb nog een zolder ter beschikking hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.
ik nog een kruipruimtequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb nog een zolder ter beschikking hoor
Je kan nog steeds mee gaan fietsen..quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
pfff ik heb nog geneens vakantie in het vooruitzicht, nog erger
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik nog een appartement wat je mag overnemen.. Zonder tussenkomst van makelaar natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb nog een zolder ter beschikking hoor
dat kan toch geen verassing zijn.. ineens die berg oprijden alsof het niets is en de zware jongens laten lopen. Dat die renners zo dom kunnen zijn zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ricardo Rico? Ook al aan de EPO... Wat een triest gebeuren is dat Tour de France zo...
Ik denk dat je beter een lijstje kan bijhouden met mensen die nog clean zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat kan toch geen verassing zijn.. ineens die berg oprijden alsof het niets is en de zware jongens laten lopen. Dat die renners zo dom kunnen zijn zeg.
En de lijst groeit maar:
Landis
Aitor Gonzalez
Mancebo
Heras
Colom
Beloki
Moreni
Mayo
Vinokourov
Kashechkin
Contador
Sevilla
Kloden
Sinkewitz
Ricco
Duenas
Hamilton
Basso
Rasmussen
Bernucci
Mazzoleni
Danilo Di Luca
Ullrich
Scarponi
Serrano
D. Extebarria
Rumsas
Nozal
Jaksche
J.E. Gutierrez
J.I. Gutierrez
I. Gonzalez de Galdeano
Santiago Perez
Mazzoleni
Camenzind
Bernucci
Ricco
Kessler
P. Vila
Beltran
Richeze
![]()
Ja die heb ik zaterdag uitgespeeld! Meesterlijk spel! En nee... Helaas geen Co-op... Er zijn maar weinig games ala Army of Two...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Keltie het volgende:
Battlefield Bad Company voor de X360. Iemand ervaring mee?
Is dat ding ook Co-op te spelen vanaf 1 xbox (Dus gewoon ouderwets met een 2de controller zoals Army of Two)?
Ik ben namelijk een beetje opzoek naar zulk soort spellen aangezien ik dat leuker vind dan over internet
(Army of two is/was ook heerlijk)
Jammer.. Meer games moeten als Army of Two worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja die heb ik zaterdag uitgespeeld! Meesterlijk spel! En nee... Helaas geen Co-op... Er zijn maar weinig games ala Army of Two...
Als Gears Of War veteraan moet ik reageren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jammer.. Meer games moeten als Army of Two worden.
Gears of War heeft wel een co-op maar daar kan je van poppie wisselen door op de B knop te drukken ofzo? Dat is waardeloos
Misschien anders eens in de opties/ het boekje duiken
Dus je doet alleen nog maar lurken hierzo??quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Als Gears Of War veteraan moet ik reageren.
Bij Gears kan je co-op spelen....maar niet van character switchen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je doet alleen nog maar lurken hierzo??
Doorbijten dus, ff je kop leeg duiken en weer verder gaan. Ik wens je in ieder geval veel plezier toe. Hoop je snel weer een keer te sprekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
En heel veel politie bij de finishquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn nog 20 renners verdacht op het moment.
Wat is dat dan? Want er is iets raars als je een bepaalde knop aanraakt, dan lijkt er iets op het beeld te veranderen (voor mijn gevoel wissel je dan van poppie?) en er klinkt een "swoesh" geluidquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Als Gears Of War veteraan moet ik reageren.
Bij Gears kan je co-op spelen....maar niet van character switchen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En heel veel politie bij de finish
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef Keltie het volgende:
Enneuh, dat xbox live.. Werkt dat een beetje? Wil'em weleens online gooien eigenlijk..
Mooi ruk weerquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
Poeh! Ik sta er nog niet tussen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
dat kan toch geen verassing zijn.. ineens die berg oprijden alsof het niets is en de zware jongens laten lopen. Dat die renners zo dom kunnen zijn zeg.
En de lijst groeit maar:
Werkt goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef Keltie het volgende:
Enneuh, dat xbox live.. Werkt dat een beetje? Wil'em weleens online gooien eigenlijk..
Dat is als je op LB of op Y drukt dan zie je waar je teammaten staan in singleplayer, co-op en mutliplayerquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Want er is iets raars als je een bepaalde knop aanraakt, dan lijkt er iets op het beeld te veranderen (voor mijn gevoel wissel je dan van poppie?) en er klinkt een "swoesh" geluid
Meer dan beetje...heel goed zelfs....nergens last van...ja alleen van huilende amerikanen die klagen over lagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef Keltie het volgende:
Heb eerst maar eens een 3 maanden dingetje gedaan, eerst maar eens testen voordat ik gelijk een jaar doequote:Op donderdag 17 juli 2008 20:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt goedWel je code online bestellen, in de winkel kost het je 60,-, online heb je voor 37,- een code.
Ik wist dat ik het boekje open had moeten slaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is als je op LB of op Y drukt dan zie je waar je teammaten staan in singleplayer, co-op en mutliplayer
Had 1x, bij GTA heel lang moeten wachten.. Die heb ik afgebroken.. Daarna ging alles eigenlijk vrij snel en vrijwel lag-vrijquote:[..]
Meer dan beetje...heel goed zelfs....nergens last van...ja alleen van huilende amerikanen die klagen over lagMoeten ze maar geen host vanuit europa joinen
nu nog echte gameplay beelden en ik ben overtuigdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:32 schreef jpjedi het volgende:
Nieuwe trailer van flashpoint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad! Die filmpjes kun je ook helemaal niets mee. Maar ze zijn goed genoeg om mijn aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
nu nog echte gameplay beelden en ik ben overtuigd
ik word een beetje moe van die filmpjes
al moet ik zeggen dat dit wel een van de meest realistische filmpjes is die ik tot nu toe gezien heb
Las ik nu ergens WII?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe Xbox 360 Dashboard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee PS3... En Wii... Microsoft komt waarschijnlijk met een Motion (Wii)-controller tijdens de E3!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb eindelijk een nuchter momentje gevonden om ff te internetten.
Het is hier fantastisch
De tour is weer goed bezig lees ik![]()
Jammer maar helaas.
Ik hoop woensdag de hele etappe te kunnen zien, maar dat is wel onze vertrekdag en het zou wel eens kunnen zijn dat we om 17:00 worden opgehaald![]()
Nu is helaas mijn internettijd op
Tis veels te realistisch voor een BF2 killerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
Ben echt benieuwd wat deze potentiële BF2 killer gaat brengen. (oops wat zeg ik nu toch)
Whehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe Xbox 360 Dashboard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sms je welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer maar helaas.
Ik hoop woensdag de hele etappe te kunnen zien, maar dat is wel onze vertrekdag en het zou wel eens kunnen zijn dat we om 17:00 worden opgehaald![]()
zoals als fer al zegt veelste realistisch net als Bad company het gaat allemaal teveel naar het echtequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad! Die filmpjes kun je ook helemaal niets mee. Maar ze zijn goed genoeg om mijn aandacht te trekken.
Ben echt benieuwd wat deze potentiële BF2 killer gaat brengen. (oops wat zeg ik nu toch)
Hoor ik daar een aankondiging van een nieuwe FNFN..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
zoals als fer al zegt veelste realistisch net als Bad company het gaat allemaal teveel naar het echte
terwijl bf2 gewoon lekker luchtig is daarom wordt het nogsteeds zo massaal gespeeld.
ragdoll physics ftw!
ik speel al vanaf December zowat elke woensdag avond en losse avondjes als mn pc het toe liet met een collegaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoor ik daar een aankondiging van een nieuwe FNFN..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Ja.. eeuuhh.. vanavond weet ik nog niet zeker..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:16 schreef FJD het volgende:
Ik ben present vanavond!
Paal van de Algemene Nederlandse Wielrijders Bondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Je fietst kapotrijden aan een paaltje.. indrukwekkend
Filmpjes zien er een inderdaad goed uitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad! Die filmpjes kun je ook helemaal niets mee. Maar ze zijn goed genoeg om mijn aandacht te trekken.
morguh! Suc6 met het klusjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Ik ga vandaag muurtje breken / verplaatsen![]()
50 gb, ideaal voor de ps3 met blurayquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:55 schreef jpjedi het volgende:
tering..Flashpoint wordt 50 GB groot!En 220km². Ter vergelijking: oblivion en far cry 2 (ook enorm groot) zijn 50km²
Ik ga toch eens sparen voor een nieuwe pc.![]()
ingame:
@Baus, handen boven de dekens..de wapens worden in detail besproken.
Dank je..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
morguh! Suc6 met het klusje
Wordt het vandaag sprint of vlucht?faites vos jeux
Ga toch fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:46 schreef ursel het volgende:
Ja, je zou eens een keer komen helpen ofzo..
Dan fiets je de stenen je tuin uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dan schiet mijn tuin ook echt op ineens..
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan fiets je de stenen je tuin uit
Moraal van het verhaal aan het eind van de middag is je bier op en liggen je stenen nog in de tuinquote:Op zondag 20 juli 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]Mja, schiet volgens mij ook niet op..
Had eerder ijdele hoop dat een stuk of 10 BoFFers zouden zeggen van:
"Hey Urs, als je onze hulp nodig hebt, zeg het maar, dan komen we even gezellig helpen!"
Waar ik dan weer op zou antwoorden als:
"Ja, gezellig, tof jongens. Bier staat klaar.."
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal aan het eind van de middag is je bier op en liggen je stenen nog in de tuin
Dan had je gewoon moeten zeggen dat er bier klaarstond voor degene die zouden komen helpen en dat je het enorm op prijs zou stellen als er wat gasten kwamen.. Niet alles komt zo 1-2-3 aanwaaien eyquote:Op zondag 20 juli 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]Mja, schiet volgens mij ook niet op..
Had eerder ijdele hoop dat een stuk of 10 BoFFers zouden zeggen van:
"Hey Urs, als je onze hulp nodig hebt, zeg het maar, dan komen we even gezellig helpen!"
Waar ik dan weer op zou antwoorden als:
"Ja, gezellig, tof jongens. Bier staat klaar.."
Mensen die denken dat er geen bier bij mij thuis is..quote:Op zondag 20 juli 2008 19:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan had je gewoon moeten zeggen dat er bier klaarstond voor degene die zouden komen helpen en dat je het enorm op prijs zou stellen als er wat gasten kwamen.. Niet alles komt zo 1-2-3 aanwaaien ey
Life's a bitchquote:Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen!
Leuk hoor, moeten werken terwijl de meid gewoon kan blijven liggen in verband met vakantie
Een collega had daar een "mooie" over:quote:
Tja wat moet ik hier nu weer op zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een collega had daar een "mooie" over:
Life is a bitch.. And then you marry one
En dan doen we zelf ook nog een debiele duit in het zakje:
Ik zeg maar zoo... Dat is korter dan dierentuin!
Engelsen zijn raar:
Ze zeggen striet, schrijven street en bedoelen straat :' )
quote:Op maandag 21 juli 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een collega had daar een "mooie" over:
Life is a bitch.. And then you marry one
En dan doen we zelf ook nog een debiele duit in het zakje:
Ik zeg maar zoo... Dat is korter dan dierentuin!
Engelsen zijn raar:
Ze zeggen striet, schrijven street en bedoelen straat :' )
ik doe dat elke maandag andersomquote:Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen!
Leuk hoor, moeten werken terwijl de meid gewoon kan blijven liggen in verband met vakantie
Waar was je vrijdagnacht eigenlijk? Heb je namelijk niet gerokenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Als mede-Feyenoorder zou je dat moeten kunnen begrijpen..
Als je het topic een beetje gevolgd heb van het weekend had je kunnen zien dat ik me daar eerst even geestelijk op moest voorbereiden..quote:Op maandag 21 juli 2008 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar was je vrijdagnacht eigenlijk? Heb je namelijk niet geroken
Voor dat geleuter in je tuin? Ben jij nou een manquote:Op maandag 21 juli 2008 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje gevolgd heb van het weekend had je kunnen zien dat ik me daar eerst even geestelijk op moest voorbereiden..
Een ouwe lul ondertussen al..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor dat geleuter in je tuin? Ben jij nou een man
Maar als ik de burgertrut ben, Wat moet Fer wel niet zijn dan??quote:Op maandag 21 juli 2008 13:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt de burgerking en jij bent de burgertrut
Wie?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar als ik de burgertrut ben, Wat moet Fer wel niet zijn dan??
Aldi komkommers? wat een krentquote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Die idioot met al die komkommers in zijn reet..
iig geen slappe zakken dag want het is koud buitenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Slappe bakken dag
Ik heb voor de zekerheid wat zout meegenomen om ze op sterkte te brengen:
[ afbeelding ]
zeeland hequote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
iig geen slappe zakken dag want het is koud buiten
Hier 13 graden en volop regen..quote:Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeeland he. Hier is het 23 graden en volop zon
quote:
quote:
Ik zou het niet weten, was in wassenaar..quote:Op maandag 21 juli 2008 18:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
I know, de hele dag hozen en waaien in het haagse
Zou verdomme eens tijd worden. 's Ochtends op de fiets ging super maar terugweg ben ik gelukkig opgehaaldquote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef staticdata het volgende:
Vrijdag lekker een dagje vrij nemen denk ik. 29 graden wordt het dan
Waarom denk je dat ik zonder zadel rijdquote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef ursel het volgende:
Die idioot met al die komkommers in zijn reet..
Ga je eindelijk op stand wonen of heb je daar ook een tuintje uit moeten graven?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef ursel het volgende:
Ik zou het niet weten, was in wassenaar..
Weet wel dat het nu niet veel beter is dan toen in wassenaar..
In wassenaar werk ik, zodat ik in DH in een tuintje kan graven..quote:Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden. 's Ochtends op de fiets ging super maar terugweg ben ik gelukkig opgehaaldVolgens Buienradar was het droog maar dat is dus net zo betrouwbaar als Diamond z'n voetbalanalyses objectief zijn
Anyway, komende dagen mooi weer dus lekker veel fietsen, zou verdomme eens tijd worden. Keihard zweten op lange tochten
[..]
Waarom denk je dat ik zonder zadel rijd
[..]
Ga je eindelijk op stand wonen of heb je daar ook een tuintje uit moeten graven?
Tja.. blijft altijd moeilijk ja. Maar wie niet waagt wie niet wint..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef Keltie het volgende:
Zo, net eens gebeld met de veiling.
Ze hadden gisteren het gesprek gehad met de 2de kandidaat voor de functie en aansluitend een besluit genomen.
Ik was goed uit de 2 gesprekken gekomen maar omdat de andere kandidaat meer bij het functieprofiel paste ben ik het niet geworden.
Ik had, op het 2de gesprek, enkele technische vragen goed beantwoord maar ik gok dat de geringe VMWare/ Scripting/ Linux ervaring mij de das om heeft gedaan, want als er dan een kandidaat tegenover mij zit die dit wel heeft... Tjah, dan houd het op.
UMC is het ziekenhuis waar je al zit?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:33 schreef Keltie het volgende:
Inderdaad.
Ik wist van te voren dat ik niet 100% aansloot op de functie (Linux/ VMWare) dus ik vind het dan al heel wat dat ik mij door 2 gesprekken heb weten te krijgen
Ze hadden ook al zoiets kunnen hebben van: "dat doen we niet want die sluit niet aan".
Agh, ik richt mij nu maar op het UMC.. Hier valt ook wel lekker te verdienen volgens mij
Wehe, die is vandaag aan het "thuiswerken" .. Nee, dat bevorderd de inwerkperiodequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon je instructeur weer een keer op zijn klote geven dan..![]()
Ik ben ook aan het thuiswerken..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe, die is vandaag aan het "thuiswerken" .. Nee, dat bevorderd de inwerkperiode
Alles per mail/ telefoon (dan liever per mail, getypte uitleg is duidelijker en terug te lezen)
Neem toch aan dat het beest dood is? Ruggewervel eruit getrokken oid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef ursel het volgende:
Wtf..
[ [url=http://img249.imagevenue.com/loc9/th_26947_moo_123_9lo.jpg]afbeelding ][/url]
Mwoah, telkens eerste worden in infantry only werd ook een beetje saaiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef spy08 het volgende:matties, komt iemand nog ff online spelen
of is het helemaal over en sluiten met BF2 bij jullie?
Hey gap! Je mag zeker niet zo veel op teh internets in die inrichting van je? Je bent zo weinig online.. slappe!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef spy08 het volgende:matties, komt iemand nog ff online spelen
of is het helemaal over en sluiten met BF2 bij jullie?
Xbox=gayquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Wie doet er wat online op de X360 tegenwoordig? Misschien kunnen we dat eens met een stel oppikken
gamertag: rudycarell... heb allen maar 1 origineel spelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Wie doet er wat online op de X360 tegenwoordig? Misschien kunnen we dat eens met een stel oppikken
Waarom 400 eurie betalen voor een PS3? Terwijl de 360 hetzelfde kan... Oja er is geen MGS4 op de PS3...quote:
Uhmmm... Ja...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef ursel het volgende:
Maar een console kopen als gamen daar ruk op gaat..
euhm.. dat is imho andersomquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom 400 eurie betalen voor een PS3? Terwijl de 360 hetzelfde kan... Oja er is geen MGS4 op de PS3...![]()
Ik en Ferdiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Volgens mij kan je nog steeds beter bier drinken..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja.. en in GTA4 doe ik mijn helicopter en motors lekker WII stijl besturen door met me controller te bewegen... lukt dat ook met een X360![]()
![]()
Playstation controllers pwnen 3 maal sapperdeflap! Xbox exclusives zijn ruk en PS3 exclusives zijn dikkertje dap...
3x3=9.. maar goed, ieder zingt zijn eigen lied offcourse
Clear!quote:
De 360 krijgt Wii controllersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja.. en in GTA4 doe ik mijn helicopter en motors lekker WII stijl besturen door met me controller te bewegen... lukt dat ook met een X360![]()
![]()
Playstation controllers pwnen 3 maal sapperdeflap! Xbox exclusives zijn ruk en PS3 exclusives zijn dikkertje dap...
Nee, maar als ik iets Wii-stijl wil besturen zet ik gewoon m'n Wii aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
MGS4 is ook kut joh, ook daarmee zijn ze doorgeslagen. Beste was Solid Snake op de PS1quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
De 360 krijgt Wii controllers![]()
[ afbeelding ]
En de 360 controllers (als oud-ps2 man) vind ik toch beter, enkel de r1 en l1 zitten niet helemaal lekker...
And dont get me wrong, de PS3 is prachtig... Maar gewoon te duur en nog niet echt dat ik denk, die moet ik hebben... Misschien als ze Blu-ray een keer gaan gebruiken voor games... En niet als MGS4, daar snap ik nog steeds niet van dat dat niet op een dvd past... Tis geeneens 1080p...
En over de exlusives: Ninja Gaiden 2![]()
WMVHD!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
Koop er later nog wel eentje, met Full HD wil je toch BR
Heb al een Blue Ray spelerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
PS3
Koop er later nog wel eentje, met Full HD wil je toch BR en als je dan moet kiezen tussen 300,- voor een speler of 400,- voor een PS3 dan wordt t toch een PS3
Pff.. Morgen vind iemand het hier op een hamlap.. En dan?quote:Namen Allah en Mohammed op Nigeriaans vlees
LAGOS - De namen van Allah en zijn profeet Mohammed zijn onlangs op mysterieuze wijze opgedoken op vier stukken vlees in een restaurant in het noorden van Nigeria. Dat meldde de Britse omroep BBC dinsdag
Een klant wilde zijn tanden in een maaltijd zetten toen hij de Arabische letters in het kraakbeen van het vlees zag, zei de uitbater. Een verkenning van de keuken leverde nog drie stukken vlees op met de heilige namen.
Een plaatselijke dierenarts had geen verklaring voor de inscriptie. Geestelijken constateerden echter dat het een teken was dat de islam de enige ware godsdienst voor de mensheid is, liet de eigenaar van het restaurant weten. Hij heeft de vier stukken vlees tentoongesteld in het etablissement.
hamlap is niet halalquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Morgen vind iemand het hier op een hamlap.. En dan?
Daarom juistquote:
Amsterdamsestraatweg, bij Tattooboer (SkinArt) in de buurt .. Maar dat maakt voor Utreg niet uit hoor, daar stikt het overal van de aapiesquote:
Tss.. is dat alles..quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Morgen vind iemand het hier op een hamlap.. En dan?
Nee ik werk thuisquote:
Da's wel zuur ja..quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ik werk thuis![]()
Er zou een pakketje aankomen wat hier afgeleverd zou worden alleen de douane blijkt de container te hebben uitgekozen voor een volledige check.
Wel zuur, ik had het namelijk precies op vandaag geregeld zodat ik met een schuin oog Alpe d'Huez kan volgen.
Anyway, er is nog 1 kaartje over voor vanavond Batman! Puni? Ursel? Tis trouwens Grolsch Movie Night
Tis een cadeautje dus kweet niet eens wat isquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:05 schreef ursel het volgende:
Da's wel zuur ja..
Of je hebt gewoon wat verdachts besteld..
quote:Ga sowieso weer efkes op en neer naar HvH
Ik ga al met mijn buurman, anders was ik zeker meegegaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja wie wil er mee naar Batman: The Dark Knight vanavond!? De film begint om 19:45,zorg wel dat je er een uur van tevoren bent want het is uitverkocht dus lange rijen bij de kassa
Niet meer na 18:00quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef staticdata het volgende:
Ik ga al met mijn buurman, anders was ik zeker meegegaan
Het is tegenwoordig betaald parkeren he daar, dat je er ff rekening mee houdt.
zie SMS.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet meer na 18:00
Doen we vanavond dan nog een biertje daar? Of durf je je buurman niet voor te stellen aan BoF?
Misschien zien we je nog wel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ga al met mijn buurman, anders was ik zeker meegegaan
Het is tegenwoordig betaald parkeren he daar, dat je er ff rekening mee houdt.
Weet niet of wij nog een biertje doen hoor, zoiezo moet ik rijden en Patries drinkt nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet meer na 18:00
Doen we vanavond dan nog een biertje daar? Of durf je je buurman niet voor te stellen aan BoF?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis een cadeautje dus kweet niet eens wat is
Komt ook uit Indonesië dus of een eigen schoonmaakster annex sexslaaf of een eigen zelfmoord terrorist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef ursel het volgende:![]()
Dan zou ik me maar helemaal zorgen gaan maken..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien zien we je nog wel!
[..]
Weet niet of wij nog een biertje doen hoor, zoiezo sowieso moet ik rijden en Patries drinkt niet
Komt niet toevallig uit India, met een grote woef woef erin??quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt ook uit Indonesië dus of een eigen schoonmaakster annex sexslaaf of een eigen zelfmoord terrorist.
Hoe dan ook, I'm gonna have a blast!
Wel hendig! Dat kindje heb je dan zeker om te voorkomen dat Sanne vroegtijdig de benen neemt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
Waarom denk je dat ik Sanne altijd meeneem dan??
Frank die berijdt Patries en ze drinkt nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij rijdt en Patries drinkt niet??
Kan je niet gewoon beter doen dat Patries rijdt en jij drinkt..
Die is er voor het geval het niet gezellig is, dan hebben we een excuus om vroeg weg te gaan..quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel hendig! Dat kindje heb je dan zeker om te voorkomen dat Sanne vroegtijdig de benen neemt?
Hij was zo dronken dat'ie het condoompie vergatquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel hendig! Dat kindje heb je dan zeker om te voorkomen dat Sanne vroegtijdig de benen neemt?
Neuken met condoom..quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij was zo dronken dat'ie het condoompie vergat
Hey, dat blijft 1 van de betere voorbehoedsmiddelenquote:
Net zoiets als zeggen dat je een biertje gaat pakken terwijl je een malt uit de koelkast trekt.quote:
Papa Keltie..quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hey, dat blijft 1 van de betere voorbehoedsmiddelen
Maargoed, aangezien ik wel een Bart Jr. zie zitten
EDIT:
Weet alleen niet wat de rest van de wereld ervan vind
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Net zoiets als zeggen dat je een biertje gaat pakken terwijl je een malt uit de koelkast trekt.
Of zeggen dat je gaat gamen en vervolgens Monopoly uit de kast trekt...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Net zoiets als zeggen dat je een biertje gaat pakken terwijl je een malt uit de koelkast trekt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of zeggen dat je gaat gamen en vervolgens Monopoly uit de kast trekt...
Omdat ik vanuit m'n werk naar haar ga, daar eet en we dan vervolgens met mijn auto naar Pathe rijden om na de film naar mijn huis te rijden omdat ze blijft slapenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij rijdt en Patries drinkt niet??
Kan je niet gewoon beter doen dat Patries rijdt en jij drinkt..
Kan zij toch vanuit Pathe naar je huis rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat ik vanuit m'n werk naar haar ga, daar eet en we dan vervolgens met mijn auto naar Pathe rijden om na de film naar mijn huis te rijden omdat ze blijft slapenSnap je
Ik snap Frank zijn logica ook niet helemaal nee..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan zij toch vanuit Pathe naar je huis rijden
Mocht ik te laat zijn;niet al het bier afslaan he Arie! Ik wil wel 1 beugeltje maar alleen als je die voor de film krijgt.
Zou ie m niet meer omhoog krijgen na een biertje?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
Ik snap Frank zijn logica ook niet helemaal nee..
Waarom zou die hem omhoog moeten krijgen, hij is toch nog niet getrouwd..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou ie m niet meer omhoog krijgen na een biertje?
AoT is netals de singleplayer, maar dan 2 tegen 2 en degene die als eerste de orders uitvoert wint.quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:34 schreef Keltie het volgende:
GoW, daar vind ik het schuilsysteem nog wat lastig maar die heb ik ook niet nog niet genoeg gespeeld.
AoT, hoe gaat dat online? Moet je dan ook orders aan je maat geven of speel je dan gewoon de singleplayer met z'n 2en als team (zoals de splitscreen)?
Dat vind jij. Ik word er schijtziek van. Geen mij het cover systeem van R6 LV2 maar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Viro het volgende:
Het is bekend dat GoW de beste cover systeem heeft van alle shooters op de x360
Kan kloppen, vind het alleen wat lastig om ermee te werken.. Vind het AoT iets fijner werken wat toch ook een degelijk cover-systeem heeft?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Viro het volgende:
[..]
AoT is netals de singleplayer, maar dan 2 tegen 2 en degene die als eerste de orders uitvoert wint.
GoW moet je vaker spelen dan heb je de cover systeem door. Het is bekend dat GoW de beste cover systeem heeft van alle shooters op de x360
quote:Btw : ik heb je ge-add op xbox live. Stuur maar een game invite voor GoW of AoT als je wil knallen
Vandaar dat je zo snel dood gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik word er schijtziek van. Geen mij het cover systeem van R6 LV2 maar.
Klopt dat AoT ook een cover systeem heeft...namelijk de GoW cover systeem...alleen gebruik je Y (geel) om in cover te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan kloppen, vind het alleen wat lastig om ermee te werken.. Vind het AoT iets fijner werken wat toch ook een degelijk cover-systeem heeft?
Bij GoW lukt het mij nog niet om snel genoeg makkelijk uit de dekking te komen, maar zoals al eerder gezegd valt dat wel te wijten aan ontbrekende ervaringIk spring bijvoorbeeld nog te veel van de ene muur naar de andere muur (bij poortjes oid)
[..]
Gisteren werd Frankie continue geowned door de AI. Ik heb tot drie keer toen onze eer moeten redden in het levelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef Viro het volgende:
Vandaar dat je zo snel dood gaat....k ga eens even de L6 LV2 verhalen van jou opzoeken.
Maar dat heb ik in AoT nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo snel dood gaat....k ga eens even de L6 LV2 verhalen van jou opzoeken.
Maare no kidding now : het is algemeen bekend dat GoW het beste cover systeem heeft van alle shooters op x360. Kijk maar eens op de forums van Xbox.com![]()
[..]
Klopt dat AoT ook een cover systeem heeft...namelijk de GoW cover systeem...alleen gebruik je Y (geel) om in cover te gaan.
Wat betreft poortjes hoppen...dat heb ik soms ook...![]()
Weet je zeker dat het de AI was die frank owndequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren werd Frankie continue geowned door de AI. Ik heb tot drie keer toen onze eer moeten redden in het level
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de AI was die frank owndeOf was het toevallig jij die een verdwaalde kogel afvuurde en heel toevallig frank raakte
![]()
* viro has flashback of BF2
Nou nee...je kan niet vanuit cover schieten zonder geraakt te worden in AoT. Bij GoW kan je vanuit cover schieten zonder geraakt te worden. Je moet alleen uit kijken voor de snipers, die kunnen je nog net raken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik in AoT niet
Dan zal AoT de verbeterde GoW coversysteem hebben, waardoor AoT het beste coversysteem heeft
Toch blijft dat een heerlijk spel AoTKan niet wachten op "Army of Three"
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef Keltie het volgende:
Nu ik nadenk kom ik erachter dat het een debieltjesvraag is
Mwah, schieten vanuit dekking kan wel... Dan zouden ze je arm kunnen raken (net zoals in het echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou nee...je kan niet vanuit cover schieten zonder geraakt te worden in AoT. Bij GoW kan je vanuit cover schieten zonder geraakt te worden. Je moet alleen uit kijken voor de snipers, die kunnen je nog net raken.
Mjah, moet nog even zien voor een headset. Dat standaard ding, die erbij zat, vind ik kutquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral de Story Mode is echt geniaalTerrorist Hunt is een beetje wazig. Met twee man slaat het nergens op; Frank schoot een vijand van een trap af en vervolgens kwamen 13 v/d 25 vijanden over dezelfde trap achter elkaar naar beneden omdat ze iets hoorden
Als je met een man of 4 online speelt dan lijkt dat probleem zich niet voor te doen, beetje wazig maar ja.
Ik vind het iig een echt gaaf spel dus als je t op de kop kunt tikken dan kun je mij altijd uitnodigen voor een potjeWe spelen overigens wel met headset, wel zo handig om op elkaar te schelden enzo.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:55 schreef ursel het volgende:
Zijn er niet toevallig nog transfer geruchten??
Inderdaad, terwijl het, blijkbaar, dus wel over dezelfde frequentie heengaat..quote:
Controller op de reciever jah, zodat je ermee op de PC ken spelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:05 schreef FJD het volgende:
Achterlijk zegIk heb idd die witte ja
Voor Ursel: Pierre gaat niet naar Vitesse en Ajax heet interesse in Wielaert!
-edit-
Ben je ook een luie hond he Keltie
http://support.microsoft.com/kb/936830
Tweede hit op Google
Nee, Ukkelquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:16 schreef Keltie het volgende:
Nee, Ukkel
Dat zegt een (utregs) maatje altijd
Dankuquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Oooh..
Mja, ga dan maar weer verder met je XBOX meuk..
Ga ik wel ff een keertje werken..
Wat !!! Een van de meeste geniale BF spel uit de serie niet hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef FJD het volgende:
Heb heul dat spel nietPlus dat ik nog wat wil werken om dan straks in de tuin op m'n Tacx te kunnen fietsen terwijl ik de Tour kijk
BF spelen op een console en dan iemand anders een ketter noemen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat !!! Een van de meeste geniale BF spel uit de serie niet hebben....Ketter dat je bent
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen. Zal nog wel een tijdje duren voordat er 1 is. Tegen die tijd hebben we allemaal een NASA PC nodig om nog te kunnen gamen als ik naar de specs kijk. Dan speel ik idd liever BF op een console die een jaar of 6 meegaat dan om de jaar me pc upgraden. Sry hoor als ik voor de goedkoopste oplossing kies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:02 schreef ursel het volgende:
[..]
BF spelen op een console en dan iemand anders een ketter noemen...
Ooh.. sorry, ben al weer weg..![]()
Jah tof is datquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen. Zal nog wel een tijdje duren voordat er 1 is. Tegen die tijd hebben we allemaal een NASA PC nodig om nog te kunnen gamen als ik naar de specs kijk. Dan speel ik idd liever BF op een console die een jaar of 6 meegaat dan om de jaar me pc upgraden. Sry hoor als ik voor de goedkoopste oplossing kies.
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Viro het volgende:
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen.
Grafisch zit het zelfs goed in elkaar hoor.. Tenminste dat vind ik.. En ik vel mijn oordeel over de definitieve versie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.
PC bashen omdat je een console hebt
Ow ja Frankie! M'n zwager gaat mee vanavond. Uiteraard onder de voorwaarde dat hij rijdt
Granaat is bugged...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah tof is dat
Zit er een mannetje in een huis, schiet je een granaat weg.. Mis je het mannetje maar ondertussen blaas je wel een gedeelte van het dak eraf
Demo vond ik ook niet echt super...maar de gold version is echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.
PC bashen omdat je een console hebt
Bedoel wel de granaat die onder de loop van het geweer zit ey.. Weet niet of die ook bugged is? Wat is er bugged aan de granaat dan?quote:
Viro mist steedsquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef Keltie het volgende:
Wat is er bugged aan de granaat dan?
Granaten die door muren heen gaan, die niet ontploffen of door de grond heen zakken. De granaat launcher onder de M16 is niet buggedquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bedoel wel de granaat die onder de loop van het geweer zit ey.. Weet niet of die ook bugged is? Wat is er bugged aan de granaat dan?
Nee daarom heb ik een overall hit ratio van +30% (per match een hit ratio van 80% gemiddeld) terwijl gemiddeld ligt op 15 a 20% is en een spm van dik +30 over al me gespeelde matches tot nu toe.quote:
pffff maar ik heb nog steeds een k/d van 2.5quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee daarom heb ik een overall hit ratio van +30% (per match een hit ratio van 80% gemiddeld) terwijl gemiddeld ligt op 15 a 20% is en een spm van dik +30 over al me gespeelde matches tot nu toe.
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:08 schreef FJD het volgende:
Daar gaan we! Alpe d'Huez!
Kijken we allemaal
Kan je het ff opnemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:08 schreef FJD het volgende:
Daar gaan we! Alpe d'Huez!
Kijken we allemaal
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef ursel het volgende:
zo, net weer terug van HvH. anderhalf uur, heen en terug![]()
Appeltje eitje..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Helemaal naar houten geweest![]()
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_nlNL273NL273&q=hvh
SSD kopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:59 schreef FJD het volgende:
Pfff draai nu even een testversie van Ubuntu maar dan merk je pas hoe traag Vista eigenlijk is met browsen (los van andere operaties)Als ik me verveel toch weer eens XP installeren.
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur bovenquote:
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur bovenquote:
MS zou natuurlijk ook gewoon een goed lopen OS kunnen maken. Vista kan helemaal niets extras wat dermate hoge systeemeisen rechtvaardigt. Net zoals XP dat niet kon in die tijd. Maar goed, na een tijdje heeft iedereen weer snellere computers gekocht, werkt alles weer wel snel en maken we elkaar wijs dat dat nu eenmaal vooruitgang is.quote:
Zeg Arie, zonder dingen te verklappen hoe was vleermuisman?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur boven
[..]
MS zou natuurlijk ook gewoon een goed lopen OS kunnen maken. Vista kan helemaal niets extras wat dermate hoge systeemeisen rechtvaardigt. Net zoals XP dat niet kon in die tijd. Maar goed, na een tijdje heeft iedereen weer snellere computers gekocht, werkt alles weer wel snel en maken we elkaar wijs dat dat nu eenmaal vooruitgang is.
Strak bezig Ursel! Heb je ook iets van een gemiddelde snelheid?
die is gaaf!quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zeg Arie, zonder dingen te verklappen hoe was vleermuisman?
Nu verklap je het eindequote:Op donderdag 24 juli 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
die is gaaf!
vooral wanneer Batman de Joker pwned en daarna een dansje doet en struikelt over zijn grote schoenen!
HAHAHAA
Opgevertquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
hier ook volgens mij
ik probeerde er wat gang in te krijgen..
well... up to work
ja gaat hard hé, poeh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb bijna geen tijd om op een post te reageren want dan staan er al weer nieuwes
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo eindelijk thuis.
Gisteren om 19:30 vertrokken vanuit Gran Canaria en nu net een half uurtje thuis. Uiteraard geen oog dicht gedaan en daarom ga ik nu eerst lekker slapen.
Overigens denk ik niet dat Fer mij gaat dubbelen
Ik heb vanaf vandaag alle alcoholische versnapperingen afgezworen en ga volle bak trainen
Zo nu slapen
Werk ze!
Heen weg naar kijkduin rijdt ik rustig, gangetje van 20 ofzo.. door de stad is toch kut met al die stoplichten..quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
Strak bezig Ursel! Heb je ook iets van een gemiddelde snelheid?
eigenlijk best een stom woord, snikheet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef ursel het volgende:
Zoontje in snikhete auto, papa naar Batman
Snikheet een raar woord vinden, maar batman niet..quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk best een stom woord, snikheet.
Batman is wellicht een rare naam, maar Snikheet is een raar woord.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Snikheet een raar woord vinden, maar batman niet..
Echt?! Fokked op man! Nouja opsturen en een nieuwe... En een game geloof ik...quote:
Ja gelukkig wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker voor je
Zit daar nog steeds zo'n Microsoft-garantie op? (extra RRoD garantie oid?)
K denk dat ie gewoon gerepareerd wordt...k denk niet dat ik een game krijg...maar een gratis is altijd leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Echt?! Fokked op man! Nouja opsturen en een nieuwe... En een game geloof ik...
Ps: Ik ga denk toch maar een Iphone 3g kopen... Hij is wel erg vet!
Doet UPC tegenwoordig ook al in Xboxenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
[..]
K denk dat ie gewoon gerepareerd wordt...k denk niet dat ik een game krijg...maar een gratis is altijd leuk![]()
UPC net gebeld. Morgen wordt me xbox opgehaald.
Vandaag kan wel maar dan moet ik me date afzeggen met een heel leuke meid![]()
Vandaag naar The strangers en morgen naar Hancock
Verbeterdquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Doet UPC tegenwoordig ook al in Xboxen
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
[..]
K denk dat ie gewoon gerepareerd wordt...k denk niet dat ik een game krijg...maar een gratis is altijd leuk![]()
UPS net gebeld. Morgen wordt me xbox opgehaald.
Vandaag kan wel maar dan moet ik me date afzeggen met een heel leuke meid![]()
Vandaag naar The strangers en morgen naar Hancock
PC's gaan nooit stuk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |