Granaten die door muren heen gaan, die niet ontploffen of door de grond heen zakken. De granaat launcher onder de M16 is niet buggedquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bedoel wel de granaat die onder de loop van het geweer zit ey.. Weet niet of die ook bugged is? Wat is er bugged aan de granaat dan?
Nee daarom heb ik een overall hit ratio van +30% (per match een hit ratio van 80% gemiddeld) terwijl gemiddeld ligt op 15 a 20% is en een spm van dik +30 over al me gespeelde matches tot nu toe.quote:
pffff maar ik heb nog steeds een k/d van 2.5quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee daarom heb ik een overall hit ratio van +30% (per match een hit ratio van 80% gemiddeld) terwijl gemiddeld ligt op 15 a 20% is en een spm van dik +30 over al me gespeelde matches tot nu toe.
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:08 schreef FJD het volgende:
Daar gaan we! Alpe d'Huez!
Kijken we allemaal
Kan je het ff opnemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:08 schreef FJD het volgende:
Daar gaan we! Alpe d'Huez!
Kijken we allemaal
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef ursel het volgende:
zo, net weer terug van HvH. anderhalf uur, heen en terug![]()
Appeltje eitje..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Helemaal naar houten geweest![]()
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_nlNL273NL273&q=hvh
SSD kopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:59 schreef FJD het volgende:
Pfff draai nu even een testversie van Ubuntu maar dan merk je pas hoe traag Vista eigenlijk is met browsen (los van andere operaties)Als ik me verveel toch weer eens XP installeren.
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur bovenquote:
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur bovenquote:
MS zou natuurlijk ook gewoon een goed lopen OS kunnen maken. Vista kan helemaal niets extras wat dermate hoge systeemeisen rechtvaardigt. Net zoals XP dat niet kon in die tijd. Maar goed, na een tijdje heeft iedereen weer snellere computers gekocht, werkt alles weer wel snel en maken we elkaar wijs dat dat nu eenmaal vooruitgang is.quote:
Zeg Arie, zonder dingen te verklappen hoe was vleermuisman?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur boven
[..]
MS zou natuurlijk ook gewoon een goed lopen OS kunnen maken. Vista kan helemaal niets extras wat dermate hoge systeemeisen rechtvaardigt. Net zoals XP dat niet kon in die tijd. Maar goed, na een tijdje heeft iedereen weer snellere computers gekocht, werkt alles weer wel snel en maken we elkaar wijs dat dat nu eenmaal vooruitgang is.
Strak bezig Ursel! Heb je ook iets van een gemiddelde snelheid?
die is gaaf!quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zeg Arie, zonder dingen te verklappen hoe was vleermuisman?
Nu verklap je het eindequote:Op donderdag 24 juli 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
die is gaaf!
vooral wanneer Batman de Joker pwned en daarna een dansje doet en struikelt over zijn grote schoenen!
HAHAHAA
Opgevertquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
hier ook volgens mij
ik probeerde er wat gang in te krijgen..
well... up to work
ja gaat hard hé, poeh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb bijna geen tijd om op een post te reageren want dan staan er al weer nieuwes
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo eindelijk thuis.
Gisteren om 19:30 vertrokken vanuit Gran Canaria en nu net een half uurtje thuis. Uiteraard geen oog dicht gedaan en daarom ga ik nu eerst lekker slapen.
Overigens denk ik niet dat Fer mij gaat dubbelen
Ik heb vanaf vandaag alle alcoholische versnapperingen afgezworen en ga volle bak trainen
Zo nu slapen
Werk ze!
Heen weg naar kijkduin rijdt ik rustig, gangetje van 20 ofzo.. door de stad is toch kut met al die stoplichten..quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
Strak bezig Ursel! Heb je ook iets van een gemiddelde snelheid?
eigenlijk best een stom woord, snikheet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef ursel het volgende:
Zoontje in snikhete auto, papa naar Batman
Snikheet een raar woord vinden, maar batman niet..quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk best een stom woord, snikheet.
Batman is wellicht een rare naam, maar Snikheet is een raar woord.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Snikheet een raar woord vinden, maar batman niet..
Echt?! Fokked op man! Nouja opsturen en een nieuwe... En een game geloof ik...quote:
Ja gelukkig wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker voor je
Zit daar nog steeds zo'n Microsoft-garantie op? (extra RRoD garantie oid?)
K denk dat ie gewoon gerepareerd wordt...k denk niet dat ik een game krijg...maar een gratis is altijd leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Echt?! Fokked op man! Nouja opsturen en een nieuwe... En een game geloof ik...
Ps: Ik ga denk toch maar een Iphone 3g kopen... Hij is wel erg vet!
Doet UPC tegenwoordig ook al in Xboxenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
[..]
K denk dat ie gewoon gerepareerd wordt...k denk niet dat ik een game krijg...maar een gratis is altijd leuk![]()
UPC net gebeld. Morgen wordt me xbox opgehaald.
Vandaag kan wel maar dan moet ik me date afzeggen met een heel leuke meid![]()
Vandaag naar The strangers en morgen naar Hancock
Verbeterdquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Doet UPC tegenwoordig ook al in Xboxen
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
[..]
K denk dat ie gewoon gerepareerd wordt...k denk niet dat ik een game krijg...maar een gratis is altijd leuk![]()
UPS net gebeld. Morgen wordt me xbox opgehaald.
Vandaag kan wel maar dan moet ik me date afzeggen met een heel leuke meid![]()
Vandaag naar The strangers en morgen naar Hancock
PC's gaan nooit stuk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, schijffie erin, 15 sec. wachten en spelen toch???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |