Grafisch zit het zelfs goed in elkaar hoor.. Tenminste dat vind ik.. En ik vel mijn oordeel over de definitieve versie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.
PC bashen omdat je een console hebt
Ow ja Frankie! M'n zwager gaat mee vanavond. Uiteraard onder de voorwaarde dat hij rijdt
Granaat is bugged...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah tof is dat
Zit er een mannetje in een huis, schiet je een granaat weg.. Mis je het mannetje maar ondertussen blaas je wel een gedeelte van het dak eraf
Demo vond ik ook niet echt super...maar de gold version is echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.
PC bashen omdat je een console hebt
Bedoel wel de granaat die onder de loop van het geweer zit ey.. Weet niet of die ook bugged is? Wat is er bugged aan de granaat dan?quote:
Viro mist steedsquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef Keltie het volgende:
Wat is er bugged aan de granaat dan?
Granaten die door muren heen gaan, die niet ontploffen of door de grond heen zakken. De granaat launcher onder de M16 is niet buggedquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bedoel wel de granaat die onder de loop van het geweer zit ey.. Weet niet of die ook bugged is? Wat is er bugged aan de granaat dan?
Nee daarom heb ik een overall hit ratio van +30% (per match een hit ratio van 80% gemiddeld) terwijl gemiddeld ligt op 15 a 20% is en een spm van dik +30 over al me gespeelde matches tot nu toe.quote:
pffff maar ik heb nog steeds een k/d van 2.5quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee daarom heb ik een overall hit ratio van +30% (per match een hit ratio van 80% gemiddeld) terwijl gemiddeld ligt op 15 a 20% is en een spm van dik +30 over al me gespeelde matches tot nu toe.
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:08 schreef FJD het volgende:
Daar gaan we! Alpe d'Huez!
Kijken we allemaal
Kan je het ff opnemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:08 schreef FJD het volgende:
Daar gaan we! Alpe d'Huez!
Kijken we allemaal
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef ursel het volgende:
zo, net weer terug van HvH. anderhalf uur, heen en terug![]()
Appeltje eitje..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Helemaal naar houten geweest![]()
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_nlNL273NL273&q=hvh
SSD kopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:59 schreef FJD het volgende:
Pfff draai nu even een testversie van Ubuntu maar dan merk je pas hoe traag Vista eigenlijk is met browsen (los van andere operaties)Als ik me verveel toch weer eens XP installeren.
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur bovenquote:
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur bovenquote:
MS zou natuurlijk ook gewoon een goed lopen OS kunnen maken. Vista kan helemaal niets extras wat dermate hoge systeemeisen rechtvaardigt. Net zoals XP dat niet kon in die tijd. Maar goed, na een tijdje heeft iedereen weer snellere computers gekocht, werkt alles weer wel snel en maken we elkaar wijs dat dat nu eenmaal vooruitgang is.quote:
Zeg Arie, zonder dingen te verklappen hoe was vleermuisman?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog leuker is dat als Jorrit de laatste is en dit scenario zich idd voltrekt, dat Jorrit dan ook nog een keer moet want dan is hij niet binnen 2 uur boven
[..]
MS zou natuurlijk ook gewoon een goed lopen OS kunnen maken. Vista kan helemaal niets extras wat dermate hoge systeemeisen rechtvaardigt. Net zoals XP dat niet kon in die tijd. Maar goed, na een tijdje heeft iedereen weer snellere computers gekocht, werkt alles weer wel snel en maken we elkaar wijs dat dat nu eenmaal vooruitgang is.
Strak bezig Ursel! Heb je ook iets van een gemiddelde snelheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |