quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:19 schreef jpjedi het volgende:
8,9 in de rondemaster.. verdemme nu maak ik net verlies tegenover het startgeld. Morgen wordt het hopelijk een massasprint.
Zonder zadel fietsen lijkt me nog beter dan zonder stuur trouwens.![]()
Ben je al weer terug van het fietsen. Was zeker naar de supermarkt op en neerquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:34 schreef ursel het volgende:
[..]Waar heb je een zadel voor nodig dan??
Half kratje per dagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een dag zonder bier? zou me bijna zorgen gaan maken als jij niet hier om bier schreeuwt
Ga je dan DE ontknoping in de tour missenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:10 schreef jpjedi het volgende:
Zaterdag voor een week naar Bali en op de terugreis 4 dagen Singapore.![]()
Ik hoop op een tv zendertje en anders wordt het radio tour de france. Ik heb nu ESPN met Radio tour de France aan tegelijk. Maar die sukkels van ESPN hadden gedurende de laatste 5 minuten reclame inclusief de finish.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je dan DE ontknoping in de tour missen![]()
Voor alle fietsers eigenlijk verplichte kost; aankomende woensdag eind v/d middag de beklimming van de Alpe d'Huez. Als je de hele etappe bekijkt dan zie je ook een groot deel van La Marmotte. Daar moet ik volgend jaar maar eens voor aan kijken
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=1480
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als opwarmertje, een klein relaas van vorig jaar.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ben je al weer terug van het fietsen. Was zeker naar de supermarkt op en neer
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef jpjedi het volgende:
lol:
http://www.outlookbusiness.com/inner.aspx?articleid=1861&subcatgid=877&editionid=49&catgid=13
Kevin komt uit NY en die kennen we redelijk goed maar die Kentaro Toyama ken ik eigenlijk niet zo.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeje JP, ondanks mn afwezigheid hier en mn hyves deletion kom ik nog steeds een biertje halen en de hond bekijken hoor!wel een delay opgelopen, maar reken ergens in Q1 2009
Hoe is het met je huissie in eemnes nou man??quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeje JP, ondanks mn afwezigheid hier en mn hyves deletion kom ik nog steeds een biertje halen en de hond bekijken hoor!wel een delay opgelopen, maar reken ergens in Q1 2009
Eemnes, Was toch Ens?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe is het met je huissie in eemnes nou man??
pfff ik heb nog geneens vakantie in het vooruitzicht, nog ergerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil vakantie! Moet nog een week en een dag werken
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe is het met je huissie in eemnes nou man??
Het zit je ook allemaal niet mee hequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.
dindsdag terug, das volgens mij net een dag voor de koningsrit
Ik heb nog een zolder ter beschikking hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.
ik nog een kruipruimtequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb nog een zolder ter beschikking hoor
Je kan nog steeds mee gaan fietsen..quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
pfff ik heb nog geneens vakantie in het vooruitzicht, nog erger
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik nog een appartement wat je mag overnemen.. Zonder tussenkomst van makelaar natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb nog een zolder ter beschikking hoor
dat kan toch geen verassing zijn.. ineens die berg oprijden alsof het niets is en de zware jongens laten lopen. Dat die renners zo dom kunnen zijn zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ricardo Rico? Ook al aan de EPO... Wat een triest gebeuren is dat Tour de France zo...
Ik denk dat je beter een lijstje kan bijhouden met mensen die nog clean zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat kan toch geen verassing zijn.. ineens die berg oprijden alsof het niets is en de zware jongens laten lopen. Dat die renners zo dom kunnen zijn zeg.
En de lijst groeit maar:
Landis
Aitor Gonzalez
Mancebo
Heras
Colom
Beloki
Moreni
Mayo
Vinokourov
Kashechkin
Contador
Sevilla
Kloden
Sinkewitz
Ricco
Duenas
Hamilton
Basso
Rasmussen
Bernucci
Mazzoleni
Danilo Di Luca
Ullrich
Scarponi
Serrano
D. Extebarria
Rumsas
Nozal
Jaksche
J.E. Gutierrez
J.I. Gutierrez
I. Gonzalez de Galdeano
Santiago Perez
Mazzoleni
Camenzind
Bernucci
Ricco
Kessler
P. Vila
Beltran
Richeze
![]()
Ja die heb ik zaterdag uitgespeeld! Meesterlijk spel! En nee... Helaas geen Co-op... Er zijn maar weinig games ala Army of Two...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Keltie het volgende:
Battlefield Bad Company voor de X360. Iemand ervaring mee?
Is dat ding ook Co-op te spelen vanaf 1 xbox (Dus gewoon ouderwets met een 2de controller zoals Army of Two)?
Ik ben namelijk een beetje opzoek naar zulk soort spellen aangezien ik dat leuker vind dan over internet
(Army of two is/was ook heerlijk)
Jammer.. Meer games moeten als Army of Two worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja die heb ik zaterdag uitgespeeld! Meesterlijk spel! En nee... Helaas geen Co-op... Er zijn maar weinig games ala Army of Two...
Als Gears Of War veteraan moet ik reageren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jammer.. Meer games moeten als Army of Two worden.
Gears of War heeft wel een co-op maar daar kan je van poppie wisselen door op de B knop te drukken ofzo? Dat is waardeloos
Misschien anders eens in de opties/ het boekje duiken
Dus je doet alleen nog maar lurken hierzo??quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Als Gears Of War veteraan moet ik reageren.
Bij Gears kan je co-op spelen....maar niet van character switchen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je doet alleen nog maar lurken hierzo??
Doorbijten dus, ff je kop leeg duiken en weer verder gaan. Ik wens je in ieder geval veel plezier toe. Hoop je snel weer een keer te sprekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
En heel veel politie bij de finishquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn nog 20 renners verdacht op het moment.
Wat is dat dan? Want er is iets raars als je een bepaalde knop aanraakt, dan lijkt er iets op het beeld te veranderen (voor mijn gevoel wissel je dan van poppie?) en er klinkt een "swoesh" geluidquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Als Gears Of War veteraan moet ik reageren.
Bij Gears kan je co-op spelen....maar niet van character switchen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En heel veel politie bij de finish
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef Keltie het volgende:
Enneuh, dat xbox live.. Werkt dat een beetje? Wil'em weleens online gooien eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |