Wel hendig! Dat kindje heb je dan zeker om te voorkomen dat Sanne vroegtijdig de benen neemt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
Waarom denk je dat ik Sanne altijd meeneem dan??
Frank die berijdt Patries en ze drinkt nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij rijdt en Patries drinkt niet??
Kan je niet gewoon beter doen dat Patries rijdt en jij drinkt..
Die is er voor het geval het niet gezellig is, dan hebben we een excuus om vroeg weg te gaan..quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel hendig! Dat kindje heb je dan zeker om te voorkomen dat Sanne vroegtijdig de benen neemt?
Hij was zo dronken dat'ie het condoompie vergatquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel hendig! Dat kindje heb je dan zeker om te voorkomen dat Sanne vroegtijdig de benen neemt?
Neuken met condoom..quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij was zo dronken dat'ie het condoompie vergat
Hey, dat blijft 1 van de betere voorbehoedsmiddelenquote:
Net zoiets als zeggen dat je een biertje gaat pakken terwijl je een malt uit de koelkast trekt.quote:
Papa Keltie..quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hey, dat blijft 1 van de betere voorbehoedsmiddelen
Maargoed, aangezien ik wel een Bart Jr. zie zitten
EDIT:
Weet alleen niet wat de rest van de wereld ervan vind
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Net zoiets als zeggen dat je een biertje gaat pakken terwijl je een malt uit de koelkast trekt.
Of zeggen dat je gaat gamen en vervolgens Monopoly uit de kast trekt...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Net zoiets als zeggen dat je een biertje gaat pakken terwijl je een malt uit de koelkast trekt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of zeggen dat je gaat gamen en vervolgens Monopoly uit de kast trekt...
Omdat ik vanuit m'n werk naar haar ga, daar eet en we dan vervolgens met mijn auto naar Pathe rijden om na de film naar mijn huis te rijden omdat ze blijft slapenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij rijdt en Patries drinkt niet??
Kan je niet gewoon beter doen dat Patries rijdt en jij drinkt..
Kan zij toch vanuit Pathe naar je huis rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat ik vanuit m'n werk naar haar ga, daar eet en we dan vervolgens met mijn auto naar Pathe rijden om na de film naar mijn huis te rijden omdat ze blijft slapenSnap je
Ik snap Frank zijn logica ook niet helemaal nee..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan zij toch vanuit Pathe naar je huis rijden
Mocht ik te laat zijn;niet al het bier afslaan he Arie! Ik wil wel 1 beugeltje maar alleen als je die voor de film krijgt.
Zou ie m niet meer omhoog krijgen na een biertje?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
Ik snap Frank zijn logica ook niet helemaal nee..
Waarom zou die hem omhoog moeten krijgen, hij is toch nog niet getrouwd..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou ie m niet meer omhoog krijgen na een biertje?
AoT is netals de singleplayer, maar dan 2 tegen 2 en degene die als eerste de orders uitvoert wint.quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:34 schreef Keltie het volgende:
GoW, daar vind ik het schuilsysteem nog wat lastig maar die heb ik ook niet nog niet genoeg gespeeld.
AoT, hoe gaat dat online? Moet je dan ook orders aan je maat geven of speel je dan gewoon de singleplayer met z'n 2en als team (zoals de splitscreen)?
Dat vind jij. Ik word er schijtziek van. Geen mij het cover systeem van R6 LV2 maar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Viro het volgende:
Het is bekend dat GoW de beste cover systeem heeft van alle shooters op de x360
Kan kloppen, vind het alleen wat lastig om ermee te werken.. Vind het AoT iets fijner werken wat toch ook een degelijk cover-systeem heeft?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef Viro het volgende:
[..]
AoT is netals de singleplayer, maar dan 2 tegen 2 en degene die als eerste de orders uitvoert wint.
GoW moet je vaker spelen dan heb je de cover systeem door. Het is bekend dat GoW de beste cover systeem heeft van alle shooters op de x360
quote:Btw : ik heb je ge-add op xbox live. Stuur maar een game invite voor GoW of AoT als je wil knallen
Vandaar dat je zo snel dood gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik word er schijtziek van. Geen mij het cover systeem van R6 LV2 maar.
Klopt dat AoT ook een cover systeem heeft...namelijk de GoW cover systeem...alleen gebruik je Y (geel) om in cover te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan kloppen, vind het alleen wat lastig om ermee te werken.. Vind het AoT iets fijner werken wat toch ook een degelijk cover-systeem heeft?
Bij GoW lukt het mij nog niet om snel genoeg makkelijk uit de dekking te komen, maar zoals al eerder gezegd valt dat wel te wijten aan ontbrekende ervaringIk spring bijvoorbeeld nog te veel van de ene muur naar de andere muur (bij poortjes oid)
[..]
Gisteren werd Frankie continue geowned door de AI. Ik heb tot drie keer toen onze eer moeten redden in het levelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef Viro het volgende:
Vandaar dat je zo snel dood gaat....k ga eens even de L6 LV2 verhalen van jou opzoeken.
Maar dat heb ik in AoT nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo snel dood gaat....k ga eens even de L6 LV2 verhalen van jou opzoeken.
Maare no kidding now : het is algemeen bekend dat GoW het beste cover systeem heeft van alle shooters op x360. Kijk maar eens op de forums van Xbox.com![]()
[..]
Klopt dat AoT ook een cover systeem heeft...namelijk de GoW cover systeem...alleen gebruik je Y (geel) om in cover te gaan.
Wat betreft poortjes hoppen...dat heb ik soms ook...![]()
Weet je zeker dat het de AI was die frank owndequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren werd Frankie continue geowned door de AI. Ik heb tot drie keer toen onze eer moeten redden in het level
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de AI was die frank owndeOf was het toevallig jij die een verdwaalde kogel afvuurde en heel toevallig frank raakte
![]()
* viro has flashback of BF2
Nou nee...je kan niet vanuit cover schieten zonder geraakt te worden in AoT. Bij GoW kan je vanuit cover schieten zonder geraakt te worden. Je moet alleen uit kijken voor de snipers, die kunnen je nog net raken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik in AoT niet
Dan zal AoT de verbeterde GoW coversysteem hebben, waardoor AoT het beste coversysteem heeft
Toch blijft dat een heerlijk spel AoTKan niet wachten op "Army of Three"
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef Keltie het volgende:
Nu ik nadenk kom ik erachter dat het een debieltjesvraag is
Mwah, schieten vanuit dekking kan wel... Dan zouden ze je arm kunnen raken (net zoals in het echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou nee...je kan niet vanuit cover schieten zonder geraakt te worden in AoT. Bij GoW kan je vanuit cover schieten zonder geraakt te worden. Je moet alleen uit kijken voor de snipers, die kunnen je nog net raken.
Mjah, moet nog even zien voor een headset. Dat standaard ding, die erbij zat, vind ik kutquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral de Story Mode is echt geniaalTerrorist Hunt is een beetje wazig. Met twee man slaat het nergens op; Frank schoot een vijand van een trap af en vervolgens kwamen 13 v/d 25 vijanden over dezelfde trap achter elkaar naar beneden omdat ze iets hoorden
Als je met een man of 4 online speelt dan lijkt dat probleem zich niet voor te doen, beetje wazig maar ja.
Ik vind het iig een echt gaaf spel dus als je t op de kop kunt tikken dan kun je mij altijd uitnodigen voor een potjeWe spelen overigens wel met headset, wel zo handig om op elkaar te schelden enzo.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:55 schreef ursel het volgende:
Zijn er niet toevallig nog transfer geruchten??
Inderdaad, terwijl het, blijkbaar, dus wel over dezelfde frequentie heengaat..quote:
Controller op de reciever jah, zodat je ermee op de PC ken spelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:05 schreef FJD het volgende:
Achterlijk zegIk heb idd die witte ja
Voor Ursel: Pierre gaat niet naar Vitesse en Ajax heet interesse in Wielaert!
-edit-
Ben je ook een luie hond he Keltie
http://support.microsoft.com/kb/936830
Tweede hit op Google
Nee, Ukkelquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:16 schreef Keltie het volgende:
Nee, Ukkel
Dat zegt een (utregs) maatje altijd
Dankuquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Oooh..
Mja, ga dan maar weer verder met je XBOX meuk..
Ga ik wel ff een keertje werken..
Wat !!! Een van de meeste geniale BF spel uit de serie niet hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef FJD het volgende:
Heb heul dat spel nietPlus dat ik nog wat wil werken om dan straks in de tuin op m'n Tacx te kunnen fietsen terwijl ik de Tour kijk
BF spelen op een console en dan iemand anders een ketter noemen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat !!! Een van de meeste geniale BF spel uit de serie niet hebben....Ketter dat je bent
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen. Zal nog wel een tijdje duren voordat er 1 is. Tegen die tijd hebben we allemaal een NASA PC nodig om nog te kunnen gamen als ik naar de specs kijk. Dan speel ik idd liever BF op een console die een jaar of 6 meegaat dan om de jaar me pc upgraden. Sry hoor als ik voor de goedkoopste oplossing kies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:02 schreef ursel het volgende:
[..]
BF spelen op een console en dan iemand anders een ketter noemen...
Ooh.. sorry, ben al weer weg..![]()
Jah tof is datquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen. Zal nog wel een tijdje duren voordat er 1 is. Tegen die tijd hebben we allemaal een NASA PC nodig om nog te kunnen gamen als ik naar de specs kijk. Dan speel ik idd liever BF op een console die een jaar of 6 meegaat dan om de jaar me pc upgraden. Sry hoor als ik voor de goedkoopste oplossing kies.
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Viro het volgende:
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen.
Grafisch zit het zelfs goed in elkaar hoor.. Tenminste dat vind ik.. En ik vel mijn oordeel over de definitieve versie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.
PC bashen omdat je een console hebt
Ow ja Frankie! M'n zwager gaat mee vanavond. Uiteraard onder de voorwaarde dat hij rijdt
Granaat is bugged...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah tof is dat
Zit er een mannetje in een huis, schiet je een granaat weg.. Mis je het mannetje maar ondertussen blaas je wel een gedeelte van het dak eraf
Demo vond ik ook niet echt super...maar de gold version is echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.
PC bashen omdat je een console hebt
Bedoel wel de granaat die onder de loop van het geweer zit ey.. Weet niet of die ook bugged is? Wat is er bugged aan de granaat dan?quote:
Viro mist steedsquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef Keltie het volgende:
Wat is er bugged aan de granaat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |