Mooi ruk weerquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
slecht. gemaakte afspraken omtrent verdeling van ruimte zijn grof overtreden door mn toekimstige huisgenoot en eigenaar. gisteravond heb ik gemeld dat ik daarom niet bij hem intrek. helemaal klaar ermee, zin om er even tussenuit te gaan en dus nu net thuis van werk, vrij genomen, thuis, 5 uurtjes slapen, dan tasje pakken en lang weekend duiken in zuid frankrijk.
dindsdag terug, das volgens mij net een dag voor de koningsrit
Poeh! Ik sta er nog niet tussen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
dat kan toch geen verassing zijn.. ineens die berg oprijden alsof het niets is en de zware jongens laten lopen. Dat die renners zo dom kunnen zijn zeg.
En de lijst groeit maar:
Werkt goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef Keltie het volgende:
Enneuh, dat xbox live.. Werkt dat een beetje? Wil'em weleens online gooien eigenlijk..
Dat is als je op LB of op Y drukt dan zie je waar je teammaten staan in singleplayer, co-op en mutliplayerquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Want er is iets raars als je een bepaalde knop aanraakt, dan lijkt er iets op het beeld te veranderen (voor mijn gevoel wissel je dan van poppie?) en er klinkt een "swoesh" geluid
Meer dan beetje...heel goed zelfs....nergens last van...ja alleen van huilende amerikanen die klagen over lagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef Keltie het volgende:
Enneuh, dat xbox live.. Werkt dat een beetje? Wil'em weleens online gooien eigenlijk..
Heb eerst maar eens een 3 maanden dingetje gedaan, eerst maar eens testen voordat ik gelijk een jaar doequote:Op donderdag 17 juli 2008 20:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt goedWel je code online bestellen, in de winkel kost het je 60,-, online heb je voor 37,- een code.
Ik wist dat ik het boekje open had moeten slaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is als je op LB of op Y drukt dan zie je waar je teammaten staan in singleplayer, co-op en mutliplayer
Had 1x, bij GTA heel lang moeten wachten.. Die heb ik afgebroken.. Daarna ging alles eigenlijk vrij snel en vrijwel lag-vrijquote:[..]
Meer dan beetje...heel goed zelfs....nergens last van...ja alleen van huilende amerikanen die klagen over lagMoeten ze maar geen host vanuit europa joinen
nu nog echte gameplay beelden en ik ben overtuigdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:32 schreef jpjedi het volgende:
Nieuwe trailer van flashpoint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad! Die filmpjes kun je ook helemaal niets mee. Maar ze zijn goed genoeg om mijn aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
nu nog echte gameplay beelden en ik ben overtuigd
ik word een beetje moe van die filmpjes
al moet ik zeggen dat dit wel een van de meest realistische filmpjes is die ik tot nu toe gezien heb
Las ik nu ergens WII?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe Xbox 360 Dashboard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee PS3... En Wii... Microsoft komt waarschijnlijk met een Motion (Wii)-controller tijdens de E3!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb eindelijk een nuchter momentje gevonden om ff te internetten.
Het is hier fantastisch
De tour is weer goed bezig lees ik![]()
Jammer maar helaas.
Ik hoop woensdag de hele etappe te kunnen zien, maar dat is wel onze vertrekdag en het zou wel eens kunnen zijn dat we om 17:00 worden opgehaald![]()
Nu is helaas mijn internettijd op
Tis veels te realistisch voor een BF2 killerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
Ben echt benieuwd wat deze potentiėle BF2 killer gaat brengen. (oops wat zeg ik nu toch)
Whehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe Xbox 360 Dashboard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sms je welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer maar helaas.
Ik hoop woensdag de hele etappe te kunnen zien, maar dat is wel onze vertrekdag en het zou wel eens kunnen zijn dat we om 17:00 worden opgehaald![]()
zoals als fer al zegt veelste realistisch net als Bad company het gaat allemaal teveel naar het echtequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad! Die filmpjes kun je ook helemaal niets mee. Maar ze zijn goed genoeg om mijn aandacht te trekken.
Ben echt benieuwd wat deze potentiėle BF2 killer gaat brengen. (oops wat zeg ik nu toch)
Hoor ik daar een aankondiging van een nieuwe FNFN..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
zoals als fer al zegt veelste realistisch net als Bad company het gaat allemaal teveel naar het echte
terwijl bf2 gewoon lekker luchtig is daarom wordt het nogsteeds zo massaal gespeeld.
ragdoll physics ftw!
ik speel al vanaf December zowat elke woensdag avond en losse avondjes als mn pc het toe liet met een collegaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoor ik daar een aankondiging van een nieuwe FNFN..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Ja.. eeuuhh.. vanavond weet ik nog niet zeker..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:16 schreef FJD het volgende:
Ik ben present vanavond!
Paal van de Algemene Nederlandse Wielrijders Bondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Je fietst kapotrijden aan een paaltje.. indrukwekkend
Filmpjes zien er een inderdaad goed uitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad! Die filmpjes kun je ook helemaal niets mee. Maar ze zijn goed genoeg om mijn aandacht te trekken.
morguh! Suc6 met het klusjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Ik ga vandaag muurtje breken / verplaatsen![]()
50 gb, ideaal voor de ps3 met blurayquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:55 schreef jpjedi het volgende:
tering..Flashpoint wordt 50 GB groot!En 220km². Ter vergelijking: oblivion en far cry 2 (ook enorm groot) zijn 50km²
Ik ga toch eens sparen voor een nieuwe pc.![]()
ingame:
@Baus, handen boven de dekens..de wapens worden in detail besproken.
Dank je..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
morguh! Suc6 met het klusje
Wordt het vandaag sprint of vlucht?faites vos jeux
Ga toch fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:46 schreef ursel het volgende:
Ja, je zou eens een keer komen helpen ofzo..
Dan fiets je de stenen je tuin uitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dan schiet mijn tuin ook echt op ineens..
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan fiets je de stenen je tuin uit
Moraal van het verhaal aan het eind van de middag is je bier op en liggen je stenen nog in de tuinquote:Op zondag 20 juli 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]Mja, schiet volgens mij ook niet op..
Had eerder ijdele hoop dat een stuk of 10 BoFFers zouden zeggen van:
"Hey Urs, als je onze hulp nodig hebt, zeg het maar, dan komen we even gezellig helpen!"
Waar ik dan weer op zou antwoorden als:
"Ja, gezellig, tof jongens. Bier staat klaar.."
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal aan het eind van de middag is je bier op en liggen je stenen nog in de tuin
Dan had je gewoon moeten zeggen dat er bier klaarstond voor degene die zouden komen helpen en dat je het enorm op prijs zou stellen als er wat gasten kwamen.. Niet alles komt zo 1-2-3 aanwaaien eyquote:Op zondag 20 juli 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]Mja, schiet volgens mij ook niet op..
Had eerder ijdele hoop dat een stuk of 10 BoFFers zouden zeggen van:
"Hey Urs, als je onze hulp nodig hebt, zeg het maar, dan komen we even gezellig helpen!"
Waar ik dan weer op zou antwoorden als:
"Ja, gezellig, tof jongens. Bier staat klaar.."
Mensen die denken dat er geen bier bij mij thuis is..quote:Op zondag 20 juli 2008 19:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan had je gewoon moeten zeggen dat er bier klaarstond voor degene die zouden komen helpen en dat je het enorm op prijs zou stellen als er wat gasten kwamen.. Niet alles komt zo 1-2-3 aanwaaien ey
Life's a bitchquote:Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen!
Leuk hoor, moeten werken terwijl de meid gewoon kan blijven liggen in verband met vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |