Een collega had daar een "mooie" over:quote:
Tja wat moet ik hier nu weer op zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een collega had daar een "mooie" over:
Life is a bitch.. And then you marry one
En dan doen we zelf ook nog een debiele duit in het zakje:
Ik zeg maar zoo... Dat is korter dan dierentuin!
Engelsen zijn raar:
Ze zeggen striet, schrijven street en bedoelen straat :' )
quote:Op maandag 21 juli 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een collega had daar een "mooie" over:
Life is a bitch.. And then you marry one
En dan doen we zelf ook nog een debiele duit in het zakje:
Ik zeg maar zoo... Dat is korter dan dierentuin!
Engelsen zijn raar:
Ze zeggen striet, schrijven street en bedoelen straat :' )
ik doe dat elke maandag andersomquote:Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen!
Leuk hoor, moeten werken terwijl de meid gewoon kan blijven liggen in verband met vakantie
Waar was je vrijdagnacht eigenlijk? Heb je namelijk niet gerokenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Als mede-Feyenoorder zou je dat moeten kunnen begrijpen..
Als je het topic een beetje gevolgd heb van het weekend had je kunnen zien dat ik me daar eerst even geestelijk op moest voorbereiden..quote:Op maandag 21 juli 2008 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar was je vrijdagnacht eigenlijk? Heb je namelijk niet geroken
Voor dat geleuter in je tuin? Ben jij nou een manquote:Op maandag 21 juli 2008 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje gevolgd heb van het weekend had je kunnen zien dat ik me daar eerst even geestelijk op moest voorbereiden..
Een ouwe lul ondertussen al..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor dat geleuter in je tuin? Ben jij nou een man
Maar als ik de burgertrut ben, Wat moet Fer wel niet zijn dan??quote:Op maandag 21 juli 2008 13:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt de burgerking en jij bent de burgertrut
Wie?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar als ik de burgertrut ben, Wat moet Fer wel niet zijn dan??
Aldi komkommers? wat een krentquote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Die idioot met al die komkommers in zijn reet..
iig geen slappe zakken dag want het is koud buitenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Slappe bakken dag
Ik heb voor de zekerheid wat zout meegenomen om ze op sterkte te brengen:
[ afbeelding ]
zeeland hequote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
iig geen slappe zakken dag want het is koud buiten
Hier 13 graden en volop regen..quote:Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeeland he. Hier is het 23 graden en volop zon
quote:
quote:
Ik zou het niet weten, was in wassenaar..quote:Op maandag 21 juli 2008 18:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
I know, de hele dag hozen en waaien in het haagse
Zou verdomme eens tijd worden. 's Ochtends op de fiets ging super maar terugweg ben ik gelukkig opgehaaldquote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef staticdata het volgende:
Vrijdag lekker een dagje vrij nemen denk ik. 29 graden wordt het dan
Waarom denk je dat ik zonder zadel rijdquote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef ursel het volgende:
Die idioot met al die komkommers in zijn reet..
Ga je eindelijk op stand wonen of heb je daar ook een tuintje uit moeten graven?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef ursel het volgende:
Ik zou het niet weten, was in wassenaar..
Weet wel dat het nu niet veel beter is dan toen in wassenaar..
In wassenaar werk ik, zodat ik in DH in een tuintje kan graven..quote:Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden. 's Ochtends op de fiets ging super maar terugweg ben ik gelukkig opgehaaldVolgens Buienradar was het droog maar dat is dus net zo betrouwbaar als Diamond z'n voetbalanalyses objectief zijn
Anyway, komende dagen mooi weer dus lekker veel fietsen, zou verdomme eens tijd worden. Keihard zweten op lange tochten
[..]
Waarom denk je dat ik zonder zadel rijd
[..]
Ga je eindelijk op stand wonen of heb je daar ook een tuintje uit moeten graven?
Tja.. blijft altijd moeilijk ja. Maar wie niet waagt wie niet wint..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef Keltie het volgende:
Zo, net eens gebeld met de veiling.
Ze hadden gisteren het gesprek gehad met de 2de kandidaat voor de functie en aansluitend een besluit genomen.
Ik was goed uit de 2 gesprekken gekomen maar omdat de andere kandidaat meer bij het functieprofiel paste ben ik het niet geworden.
Ik had, op het 2de gesprek, enkele technische vragen goed beantwoord maar ik gok dat de geringe VMWare/ Scripting/ Linux ervaring mij de das om heeft gedaan, want als er dan een kandidaat tegenover mij zit die dit wel heeft... Tjah, dan houd het op.
UMC is het ziekenhuis waar je al zit?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:33 schreef Keltie het volgende:
Inderdaad.
Ik wist van te voren dat ik niet 100% aansloot op de functie (Linux/ VMWare) dus ik vind het dan al heel wat dat ik mij door 2 gesprekken heb weten te krijgen
Ze hadden ook al zoiets kunnen hebben van: "dat doen we niet want die sluit niet aan".
Agh, ik richt mij nu maar op het UMC.. Hier valt ook wel lekker te verdienen volgens mij
Wehe, die is vandaag aan het "thuiswerken" .. Nee, dat bevorderd de inwerkperiodequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon je instructeur weer een keer op zijn klote geven dan..![]()
Ik ben ook aan het thuiswerken..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe, die is vandaag aan het "thuiswerken" .. Nee, dat bevorderd de inwerkperiode
Alles per mail/ telefoon (dan liever per mail, getypte uitleg is duidelijker en terug te lezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |