Neem toch aan dat het beest dood is? Ruggewervel eruit getrokken oid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef ursel het volgende:
Wtf..
[ [url=http://img249.imagevenue.com/loc9/th_26947_moo_123_9lo.jpg]afbeelding ][/url]
Mwoah, telkens eerste worden in infantry only werd ook een beetje saaiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef spy08 het volgende:matties, komt iemand nog ff online spelen
of is het helemaal over en sluiten met BF2 bij jullie?
Hey gap! Je mag zeker niet zo veel op teh internets in die inrichting van je? Je bent zo weinig online.. slappe!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef spy08 het volgende:matties, komt iemand nog ff online spelen
of is het helemaal over en sluiten met BF2 bij jullie?
Xbox=gayquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Wie doet er wat online op de X360 tegenwoordig? Misschien kunnen we dat eens met een stel oppikken
gamertag: rudycarell... heb allen maar 1 origineel spelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Wie doet er wat online op de X360 tegenwoordig? Misschien kunnen we dat eens met een stel oppikken
Waarom 400 eurie betalen voor een PS3? Terwijl de 360 hetzelfde kan... Oja er is geen MGS4 op de PS3...quote:
Uhmmm... Ja...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef ursel het volgende:
Maar een console kopen als gamen daar ruk op gaat..
euhm.. dat is imho andersomquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom 400 eurie betalen voor een PS3? Terwijl de 360 hetzelfde kan... Oja er is geen MGS4 op de PS3...![]()
Ik en Ferdiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Volgens mij kan je nog steeds beter bier drinken..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja.. en in GTA4 doe ik mijn helicopter en motors lekker WII stijl besturen door met me controller te bewegen... lukt dat ook met een X360![]()
![]()
Playstation controllers pwnen 3 maal sapperdeflap! Xbox exclusives zijn ruk en PS3 exclusives zijn dikkertje dap...
3x3=9.. maar goed, ieder zingt zijn eigen lied offcourse
Clear!quote:
De 360 krijgt Wii controllersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja.. en in GTA4 doe ik mijn helicopter en motors lekker WII stijl besturen door met me controller te bewegen... lukt dat ook met een X360![]()
![]()
Playstation controllers pwnen 3 maal sapperdeflap! Xbox exclusives zijn ruk en PS3 exclusives zijn dikkertje dap...
Nee, maar als ik iets Wii-stijl wil besturen zet ik gewoon m'n Wii aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
MGS4 is ook kut joh, ook daarmee zijn ze doorgeslagen. Beste was Solid Snake op de PS1quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
De 360 krijgt Wii controllers![]()
[ afbeelding ]
En de 360 controllers (als oud-ps2 man) vind ik toch beter, enkel de r1 en l1 zitten niet helemaal lekker...
And dont get me wrong, de PS3 is prachtig... Maar gewoon te duur en nog niet echt dat ik denk, die moet ik hebben... Misschien als ze Blu-ray een keer gaan gebruiken voor games... En niet als MGS4, daar snap ik nog steeds niet van dat dat niet op een dvd past... Tis geeneens 1080p...
En over de exlusives: Ninja Gaiden 2![]()
WMVHD!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
Koop er later nog wel eentje, met Full HD wil je toch BR
Heb al een Blue Ray spelerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
PS3
Koop er later nog wel eentje, met Full HD wil je toch BR en als je dan moet kiezen tussen 300,- voor een speler of 400,- voor een PS3 dan wordt t toch een PS3
Pff.. Morgen vind iemand het hier op een hamlap.. En dan?quote:Namen Allah en Mohammed op Nigeriaans vlees
LAGOS - De namen van Allah en zijn profeet Mohammed zijn onlangs op mysterieuze wijze opgedoken op vier stukken vlees in een restaurant in het noorden van Nigeria. Dat meldde de Britse omroep BBC dinsdag
Een klant wilde zijn tanden in een maaltijd zetten toen hij de Arabische letters in het kraakbeen van het vlees zag, zei de uitbater. Een verkenning van de keuken leverde nog drie stukken vlees op met de heilige namen.
Een plaatselijke dierenarts had geen verklaring voor de inscriptie. Geestelijken constateerden echter dat het een teken was dat de islam de enige ware godsdienst voor de mensheid is, liet de eigenaar van het restaurant weten. Hij heeft de vier stukken vlees tentoongesteld in het etablissement.
hamlap is niet halalquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Morgen vind iemand het hier op een hamlap.. En dan?
Daarom juistquote:
Amsterdamsestraatweg, bij Tattooboer (SkinArt) in de buurt .. Maar dat maakt voor Utreg niet uit hoor, daar stikt het overal van de aapiesquote:
Tss.. is dat alles..quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Morgen vind iemand het hier op een hamlap.. En dan?
Nee ik werk thuisquote:
Da's wel zuur ja..quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ik werk thuis![]()
Er zou een pakketje aankomen wat hier afgeleverd zou worden alleen de douane blijkt de container te hebben uitgekozen voor een volledige check.
Wel zuur, ik had het namelijk precies op vandaag geregeld zodat ik met een schuin oog Alpe d'Huez kan volgen.
Anyway, er is nog 1 kaartje over voor vanavond Batman! Puni? Ursel? Tis trouwens Grolsch Movie Night
Tis een cadeautje dus kweet niet eens wat isquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:05 schreef ursel het volgende:
Da's wel zuur ja..
Of je hebt gewoon wat verdachts besteld..
quote:Ga sowieso weer efkes op en neer naar HvH
Ik ga al met mijn buurman, anders was ik zeker meegegaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja wie wil er mee naar Batman: The Dark Knight vanavond!? De film begint om 19:45,zorg wel dat je er een uur van tevoren bent want het is uitverkocht dus lange rijen bij de kassa
Niet meer na 18:00quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef staticdata het volgende:
Ik ga al met mijn buurman, anders was ik zeker meegegaan
Het is tegenwoordig betaald parkeren he daar, dat je er ff rekening mee houdt.
zie SMS.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet meer na 18:00
Doen we vanavond dan nog een biertje daar? Of durf je je buurman niet voor te stellen aan BoF?
Misschien zien we je nog wel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ga al met mijn buurman, anders was ik zeker meegegaan
Het is tegenwoordig betaald parkeren he daar, dat je er ff rekening mee houdt.
Weet niet of wij nog een biertje doen hoor, zoiezo moet ik rijden en Patries drinkt nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet meer na 18:00
Doen we vanavond dan nog een biertje daar? Of durf je je buurman niet voor te stellen aan BoF?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis een cadeautje dus kweet niet eens wat is
Komt ook uit Indonesië dus of een eigen schoonmaakster annex sexslaaf of een eigen zelfmoord terrorist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef ursel het volgende:![]()
Dan zou ik me maar helemaal zorgen gaan maken..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien zien we je nog wel!
[..]
Weet niet of wij nog een biertje doen hoor, zoiezo sowieso moet ik rijden en Patries drinkt niet
Komt niet toevallig uit India, met een grote woef woef erin??quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt ook uit Indonesië dus of een eigen schoonmaakster annex sexslaaf of een eigen zelfmoord terrorist.
Hoe dan ook, I'm gonna have a blast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |