Homoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dan vallen mijn 12 paar excl. slippers nog wel mee
Uhhuhquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je dat nu ook al voor die dingen ?
Spa Marie-Henriettequote:
SCHAAM je diepquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dan vallen mijn 12 paar excl. slippers nog wel mee
quote:
Ohja werk.. ik zou het bijna vergetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef tripack het volgende:
hee net op tijd voor de nieuwe
ben weer echt aant werk
Onstoken? voor de 3e keer? Dan zou ik het een keer proberen aan te kijken goed schoonhouden.. beetje door die pijn heen bikkelen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
Great.. Ontstoken gaatjes van oorbellen doet zeer..
Twijfel.. Doorzetten of voor de 3e keer laten dichtgroeien en opnieuw laten schieten..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als er een arm uit je oor gaat groeien...dan zou ik de gaatjes laten dichtgroeien
Jaquote:
Heb pas euh 21 jaar gaatjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Onstoken? voor de 3e keer? Dan zou ik het een keer proberen aan te kijken goed schoonhouden.. beetje door die pijn heen bikkelen!
Als er een arm uit je oor gaat groeien...dan zou ik de gaatjes laten dichtgroeien
heaumeauxquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik schaam mij nergens voor!Voor iedere gelegenheid een andere schoen toch?
Alles goed, ik heb eindelijk goed geslapen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja
Ontspanning = goed
En daar?
Je moet nog even, las ik
Wat is het minst pijnlijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
Great.. Ontstoken gaatjes van oorbellen doet zeer..
Twijfel.. Doorzetten of voor de 3e keer laten dichtgroeien en opnieuw laten schieten..
haha +1quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik schaam mij nergens voor!Voor iedere gelegenheid een andere schoen toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Pijn?? pijn?? Lynda eats pain for breakfast!quote:
Dicht laten groeien en opnieuw schieten.. Dat voel je nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]Daarom maak je hem ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn aan het minderenquote:
het gaat goed tot zovewr hehquote:
Stoppen met roken is makkelijkerquote:
Wij zijn niet hele dagen NIET aan het werkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
en daar wordt werd iedereen stil van
idd dingen die verplicht zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij zijn niet hele dagen NIET aan het werkenWe proberen het wel..maar soms moeten we toch
Ahhh jah, ik ben er nu gewoon van aan het genieten dat ik een middagje vrij heb.. Morgen zit ik weer een klant te irriterenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij zijn niet hele dagen NIET aan het werkenWe proberen het wel..maar soms moeten we toch
Hehe en zo hoort het ook!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ahhh jah, ik ben er nu gewoon van aan het genieten dat ik een middagje vrij heb.. Morgen zit ik weer een klant te irriteren![]()
Jah, moet toch iets voor mijn geld doen? anders kan ik net zo goed uitkering gaan trekken ofzoquote:
whehehe ik had em gister gezienquote:
Nee, mijn gespleten persoonlijkheidquote:
Veel plezier mop!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef lynda het volgende:
Echt druk is het ook niet he...
Tijd om weer eens samen te eten met vriendin
Fijne avond all..
Maar dat is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeees patrick!quote:
Daar kom ik mijn verjaardag wel mee door dacht ik zo!quote:
Nou nog een zelfde lading whiskey en etenswaren en het komt heulemaal goedquote:
Dan is het meteen je laatste verjaardag geweest denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou nog een zelfde lading whiskey en etenswaren en het komt heulemaal goed
hahahahaquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan is het meteen je laatste verjaardag geweest denk ik
Te grappig, ik zit nog op mijn werk hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:28 schreef Sgele het volgende:
Mja ik zit nog op het werk..moet het met m'n sennheiser dopjes doen
Ik heb zo'n Belkin tas..lekker klein enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
kon geen leuke laptop tas vinden.. daaaaamn..
Zijn zat leuke laptop tassen hoor, mocht je nog wat zoeken kan ik wel wat posten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
hey wat doe jij hier?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey wat doe jij hier?![]()
avond mensen
is er nog een man die voor mij gaat koken vanavond?
is goed hoor sgelequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:50 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Ik moet tot 8 uur werken, doe jij anders ff voor mij koken ofzo
Verras me!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
is goed hoor sgele![]()
waar heb je trek in?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verras me!Ik ben net zo'n vuilnisbak
![]()
Als maar een beetje gezond is enzo
quote:
en dat allemaal tijdens werktijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne zet romantisch muziekje aan en laat Sgele plaatsnemen aan tafel
zou het bijna vergetenquote:
en dat vertel je niet een half uur eerder.. nu ben ik al aan het eten... Moet er morgen nog voor je gekookt worden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey wat doe jij hier?![]()
avond mensen
is er nog een man die voor mij gaat koken vanavond?
Ik schiet helemaal volquote:
Ik zit al met Sgele aan tafelquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat vertel je niet een half uur eerder.. nu ben ik al aan het eten... Moet er morgen nog voor je gekookt worden?kan alleen niet tippen aan wat er nu op tafel staat
Jij nog een wijntje?quote:
* Leanne is in dubioquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, Smakelijk!!!Ik heb ook al mijn holle kies gevuld met pizza
maar morgen?!
* Snuitebolletje probeert het gezicht van Sgele af te lezen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne is in dubio
na deze fantastische avond met Sgele...
kan ik hem dat aan doen?
Probeer eerst maar eens recht in m'n ogen te kijken..dan praten we wel verderquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje probeert het gezicht van Sgele af te lezen..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens recht in m'n ogen te kijken..dan praten we wel verder
Leanne.. Het was gezellig hoorIk ben geen haatdragend persoon.
* Sgele geeft bord aan snuitebolletje
eet u smakelijk
* Snuitebolletje laatste restjes oranje gras eraf eet...quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens recht in m'n ogen te kijken..dan praten we wel verder
Leanne.. Het was gezellig hoorIk ben geen haatdragend persoon.
* Sgele geeft bord aan snuitebolletje
eet u smakelijk
Het is een gavequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje laatste restjes oranje gras eraf eet...
Thnx Sgele! Alleen die ogen van je, damn, das nog best lastig als je zelf niet scheel kan kijken!
Geen idee, ik heb hier niks om te kijken of er wat leuks komt op tvquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben al klaar met eten.. Alleen dat werk.. moet nog te veel lezen in te weinig tijd..geen zin in, komt er nog een leuke film op tv vanavond?
greys anatomy komt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben al klaar met eten.. Alleen dat werk.. moet nog te veel lezen in te weinig tijd..geen zin in, komt er nog een leuke film op tv vanavond?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier niks om te kijken of er wat leuks komt op tv
Zwemmenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
greys anatomy komt!en passion for fashion
en model in 1 dag
![]()
ik moet zwemmen...heb geen zin
Maar dan ga je toch niet zwemmen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
greys anatomy komt!en passion for fashion
en model in 1 dag
![]()
ik moet zwemmen...heb geen zin
neejquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet zwemmen?
Je hebt net gegeten trouwens..dan moet je nog niet gaan zwemmen
Dan bel je die af? Zeg je dat je een romantisch etentje gewonnen hebtquote:
Bijna goed, ik heb een rottweilerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dat je daarna nog Sgele zijn puppy moet uitlaten!
[ afbeelding ]
Haai Sgele!quote:
Ik heb m'n eten net op, sorryquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Sgele het volgende:
Fantastisch..ik barst nog van de honger
Alles goed?
wat een lief puppiieee!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dat je daarna nog Sgele zijn puppy moet uitlaten!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb m'n eten net op, sorry![]()
Goed! Ben brak van 't harde (ja echt, serieus!) werken..
Maar, nog 2 dagen en dan vakantie
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
wat een lief puppiieee!!!!!!!!!!!!
ach!!!! wat LIEFFFFF![]()
ik noem mijn puppy later sgele
Heb besloten dat ik morgen wel een dagje heul rustig aan mag doenquote:
Je hond zal ook maar echt sgeel zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Sgele het volgende:
Wel grappig trouwens..moet je je hondje op straat roepen..
EH!! Sgele!! Kom hier!!
Er zou maar iemand rondlopen die iets aan z'n ogen heeft zeg
Als het dan mijn hond zou zijn, dan was het echt bijzonder geweestquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je hond zal ook maar echt sgeel zijn
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
wat een lief puppiieee!!!!!!!!!!!!
ach!!!! wat LIEFFFFF![]()
ik noem mijn puppy later sgele
Wie ben jij trouwens?quote:
Zwem ze! Thx for dinner!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
ik ben ff zwemmen mensen..ben later terug...doeg!!!voor allen
Ej drakenvliegje!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Haai Droxz, trouwens
Welkomquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben sinds anderhalve maand arbeider en ik verveelde me op mn werk
Ga dan lezen, GuitarHero spelen, PS3 aanzwengelen, tv kijken...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej drakenvliegje!
Ben ik thuis, verveel ik me...
* Dr.Droxz gaat in een hoekje staan
hahaha hoop dat je dat gaat halen man, 1 uur wachten is niet coolquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:43 schreef Sgele het volgende:
Ey Droxz!
Tja.. 5 voor acht hoop ik.. dan heb ik m'n trein van 5 over nog...anders 1 uur op het station wachten
Ja...ga eerst guitar hero spelen..en daarna je ps3 aanzettenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ga dan lezen, GuitarHero spelen, PS3 aanzwengelen, tv kijken...
Ik en lezen, is ongeveer het zelfde als zeggen dat ik zin heb jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ga dan lezen, GuitarHero spelen, PS3 aanzwengelen, tv kijken...
Ow sorryquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en lezen, is ongeveer het zelfde als zeggen dat ik zin heb ja![]()
GH heb ik niet, gelukkig maar trouwens... PS3.. te veel pijn
Ben maar even naar de "videotheek" geweest, nog 10 minuten
quote:
Dag dag !quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga eens kijken of ik het volk hier al naar buiten kan werken![]()
Zo druk is het toch niet![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
No problem hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow sorry.. hoe is het met je pols? Heb je al een beslissing kunnen maken?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
No problem hoor
Laatste 2 dagen gewoon *insert random scheldwoord*,
ik moet eerst naar een ...oloog... (vergeet die naam steeds),
daarna afpraak maken voor operatie
Bedankt voor je inzet he!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga eens kijken of ik het volk hier al naar buiten kan werken![]()
Zo druk is het toch niet![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Met 1 hand kan ik nog wel typen hoor, zal alleen niet meer zo snel gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Moet je iemand anders maar even vragen om een berichtje te typen hoor.. Wil wel weten hoe 't na je operatie gaat enzo
Ah welja joh, als er nog meer is moet je eerst mn fobo checken en daarna kunnen er altijd nog vragen gesteld wordenquote:
Slijmbalquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah welja joh, als er nog meer is moet je eerst mn fobo checken en daarna kunnen er altijd nog vragen gesteld wordenIk ben uiteraard niet de meest beroerde om die te beantwoorden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met 1 hand kan ik nog wel typen hoor, zal alleen niet meer zo snel gaan.
Eerst tijd zal ik dus wel thuis zijn, en met veel fysio hoop ik weer snel aan de gang te kunnen![]()
Zo snel ben ik hier niet weg te krijgen hoor
Ehm.. Zeg je dat tegen iedere vrouw die welkom tegen je zegt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah welja joh, als er nog meer is moet je eerst mn fobo checken en daarna kunnen er altijd nog vragen gesteld wordenIk ben uiteraard niet de meest beroerde om die te beantwoorden
Gamen op pc gaat niet meer (toetsenbord), ben daar al helemaal mee gestopt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar vind t echt kut voor je.. En hoop zeker dat de operatie gaat helpen!
Heb je 't vaak dat je zo'n pijn hebt dat je geen games kunt spelen bijvoorbeeld?
Arme jij toch..quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gamen op pc gaat niet meer (toetsenbord), ben daar al helemaal mee gestopt.
Alleen af en toe die controller van die PS3 lukt nog wel, maar ook niet te lang
Aan pijn geen gebrek hoor
eeeeeeeeeeeeehm, nee.. ik las een beetje verkeerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm.. Zeg je dat tegen iedere vrouw die welkom tegen je zegt?
Gossie, kerel tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeehm, nee.. ik las een beetje verkeerdik las vooral jouw
gedeelte als antwoord op mijn antwoord
(ofzo) en aangezien ik hier daadwerkelijk nieuw om het hoekje kom kijken had ik zoiets van.. "Wat motten jullie weten... kom maar op!"
Gewoon doorgaan, ik leef nogquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Arme jij toch..![]()
En niet te lang zou ook wel eens goed zijn voor andere die-hard mensen
Nou, het niet op eten.. Mocht je je bedenken, de wijsvinger aan mijn linker hand is net lekker gegrild in de ovenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gossie, kerel toch![]()
Les 1: lees mij vooral niet.. ik typ toch niks zinnigs![]()
Enne.. doe maar rustig.. we eten je niet op hoor..
Ga jij lekker film kijken, ga ik m'n boek lezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, ik leef nog![]()
Ben wel blij dat ik het gewoon even doe om stoom af te blazen,
andere mensen lezen een boek![]()
Ej mijn film is binnen!
Ik bedenk me zeer zeker nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, het niet op eten.. Mocht je je bedenken, de wijsvinger aan mijn linker hand is net lekker gegrild in de ovenEn ik zal jullie behandelen alsof jullie mij zijn.. Ook hier komt nooit een zinnig woord uit, dus dat moet lukken!
Jij trekt wel bepaalde type mensen aan he, qua opmerkingenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik bedenk me zeer zeker niet![]()
Jij ook een fijne avond trouwens! dag dag
Och arme, kan je wel een hapje eten op het station.. Of is het een dermate klein station dat dat onmogelijk is?quote:
Damn, succes met de knorrende maag! Of heb je er ondertussen al wat in gepropt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:05 schreef Sgele het volgende:
in boxtel is alles bij het station al om 7 uur dichtstap nu de trein in
Z'n moederquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Damn, succes met de knorrende maag! Of heb je er ondertussen al wat in gepropt?
Of een cactusquote:
Ehr... neequote:
Yeahquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef Seventees het volgende:
Downloaden gaat zo langzaam dat ik jullie maar eens kom vervelen met mijn aanwezigheid
Als jij daar gelukkig van wordt, iedereen zo zijn ding hequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik het kapje rood kleuren voor je?
Me tooquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ga ik geen plaatje bij zoeken.. krijg gelijk hele nare beelden erbij
Ja, nu juich je nogquote:
En straks niet meer?quote:
avondquote:
mag ik mee juichen???quote:
En van wie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
Koekoek,
* Crazy-M voorspelt hier dadelijk bezoek van iemand
ja, jij post weer voor mijquote:
Was net iets snellerquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, jij post weer voor mij
mijn post moest voor die van jou staan
jah, is gemeenquote:
ja dat klopt:) nu nog even op internet via telefoon. Maar komt zoveel plezier aan komende week. Kan niet wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
oehh ja en dan heb je weer vakantie en ben je jarig enzo
Ja natuurlijkquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja natuurlijkJij altijd he
En goedemorgen iedereen
Mogguh manquote:
Hier is alles goed! vandaag na 2 weken weer hydro dus ben benieuwd, al heb ik dinsdag wel even wat gezwommen....quote:
Oeh spannend! Dat zal wel weer even pittig worden dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hier is alles goed! vandaag na 2 weken weer hydro dus ben benieuwd, al heb ik dinsdag wel even wat gezwommen....
en hoest daar?
ja doe ik wel hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oeh spannend! Dat zal wel weer even pittig worden dusDoe je wel voorzichtig aan?
Hier gaat alles geweldig, alleen nog een beetje dufDat dan weer wel
Haha ok danquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja doe ik wel hoor!
ben nu calimero aan het kijken!
fijn dat het zelfs geweldig gaat ! dat duf zijn hoort er zo'n beetje bij toch tegen de eind van de week, hierna nog 1 weekje?
Bwhehe, binnenkomen en meteen moeten vergaderen dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:verdomme dit zijn geen tijden voor een... nee laat maar
Goedemorgen allemaal![]()
Ja heb er al een achter de kiezen..was er al vroegquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwhehe, binnenkomen en meteen moeten vergaderen dus
Mogguh Sgele
BOEM!quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja heb er al een achter de kiezen..was er al vroeg
Gisterenavond pas om 11 uur thuis ofzo.. lang leve OV
Alles goed ?
Alles prima hierquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Ben je "mooi" klaar mee, ik heb gelukkig vandaag geen vergaderingen.
Maar om 11 uur thuis, ongekend...
Verder gaat alles goed hoor, met jou ook mag ik hopen
Whehehe, aaaightquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles prima hierMet slechte mensen gaat het altijd goed he .. jeweetsch!
scheelt wel dat er vanmiddag 2 van de 3 kids weer uitlogeren gaan voordat we ze het weekend weer naar huis brengenquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ok danWil niet dat je vanmiddag weer helemaal gebroken bent
Ja dat hoort er ook bij, weet ik ook wel hoor. Volgende week nog even en de week daarna ook, en vanaf 1 augustus zit het eropHeerlijk!
Mogguh Tripackquote:
ja precies!quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Tripack
@Draakje, ook wel weer handig dan dat er vanmiddag wat rust in je huis is
Nou fijn omdat te horenquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies!
Kwam toevallig zo uit
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
phoei Sgele waarom reden de treinen niet gisteravond? heeft onze guido zich ervoor geworden met zijn cactussen
Dat wat Beller zegtquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
phoei Sgele waarom reden de treinen niet gisteravond? heeft onze guido zich ervoor geworden met zijn cactussen
Succes met alles draakjequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen werkze
ik ben ff ontbijten en dan op weg!
hmmm das niet fijn... heb je vandaag weer hetzelfde probleem? (hoop het niet natuurlijk)quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat Beller zegt
Vakantieperiode enzo..in een gehucht als Boxtel rijden ze na 7 uur om het uur...als je dan om 8 uur klaar bent..haal je de trein van 6 over acht nietTot 9 uur wachten.. kwart voor 10 in Breda...en tot half 11 op de bus wachten... Heul handig allemaal!
tering ..... no fucking way zou helemaal gek wordenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat Beller zegt
Vakantieperiode enzo..in een gehucht als Boxtel rijden ze na 7 uur om het uur...als je dan om 8 uur klaar bent..haal je de trein van 6 over acht nietTot 9 uur wachten.. kwart voor 10 in Breda...en tot half 11 op de bus wachten... Heul handig allemaal!
Nee ik hoef gelukkig niet zoals iedereen elke week een late dienst te draaienquote:hmmm das niet fijn... heb je vandaag weer hetzelfde probleem? (hoop het niet natuurlijk)
Tja nu ik niet meer rook moet ik zeggen dat ik best geirriteerd raakte jaquote:tering ..... no fucking way zou helemaal gek worden
Mogguh Droxz!quote:
zou je schrikken als tie ineens jah zegtquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
Droxz, waar ben je in hemelsnaam mee bezig
Alweer druk?
Maaruh..heb je er uberhaupt nog zin in?
Als hij ja zegt niet zo...als hij ja zegt en hij meent het...dan zal ik schrikkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
zou je schrikken als tie ineens jah zegt![]()
dat zal vast gebeuren wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Dan bel ik de krantquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
zou je schrikken als tie ineens jah zegt![]()
dat zal vast gebeuren wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen
ik sbs hart van nederlandquote:
Die laptop shit vind ik niet erg om te doen, als ik mijn collega's laat doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Ongekend man, zou bijna gaan denken dat je er plezier in krijgt
Laptops vervangen voor mensen van de buitendienstquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
Alweer druk?
Mja de rotzooi van een ander constant opruimen is ook niksquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die laptop shit vind ik niet erg om te doen, als ik mijn collega's laat doen
weet ik zeker dat ik er daarna alsnog aan mag werken
Ja die sowieso!quote:
Kan ik mij wel in vinden hoor, gewoon uitgaan van je eigen kunde, en de onkunde van je collega'squote:Op donderdag 17 juli 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die laptop shit vind ik niet erg om te doen, als ik mijn collega's laat doen
weet ik zeker dat ik er daarna alsnog aan mag werken
Oh god zo'n persoon die een x tal cursussen heeft gevolgd en dit in de praktijk wilt gaan toepassen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
Interesting... ze hebben hier een nieuw persoon aangenomen een paar weken geleden die volgens mij last heeft van een power trip
Hij vind dat we ons team anders moeten laten functioneren. En de reden is omdat we al 1,5 jaar prima presteren?
Leuk..nog een meeting dus..
Natuurlijk heb ik geen zin meer, wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
Alweer druk?
Niet altijd hoeft iets wat uit te de boeken komt te werken. En ik bedoel, als iets goed loopt dan ga je het toch niet veranderen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
Wat een klapmongool zegDat was heul heul gauw afgelopen dat gesprek
Beller, idd zo'n man die op school gezeten heeft
Hij had het maar over wat onderzoeken hadden uitgewezen.. dat het allemaal beter kon.
Sgele: " Dan probeer je het maar bij een ander team, want wij hebben er geen behoefte aan. Daarbij... als je naar onze prestaties kijkt dan zie je dat het niet nodig is. Als je verder niets hebt te melden ga ik terug naar m'n koffie"
Waarop m'n baas (grappige droge kerel is dat) antwoord " Ik zei toch dat je daar bij Sgele niet mee aan moest komen...je scoort punten door vooral niet naar je baas te luisteren mannetje "
Nieuwe mannetje vindt me volgens mij niet meer zo aardig
hahahah klinkt bekendquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
Wat een klapmongool zegDat was heul heul gauw afgelopen dat gesprek
Beller, idd zo'n man die op school gezeten heeft
Hij had het maar over wat onderzoeken hadden uitgewezen.. dat het allemaal beter kon.
Sgele: " Dan probeer je het maar bij een ander team, want wij hebben er geen behoefte aan. Daarbij... als je naar onze prestaties kijkt dan zie je dat het niet nodig is. Als je verder niets hebt te melden ga ik terug naar m'n koffie"
Waarop m'n baas (grappige droge kerel is dat) antwoord " Ik zei toch dat je daar bij Sgele niet mee aan moest komen...je scoort punten door vooral niet naar je baas te luisteren mannetje "
Nieuwe mannetje vindt me volgens mij niet meer zo aardig
We hebben onlangs een nieuw project binnen gehaald.. hij gaat zich daar maar op botvieren..quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet altijd hoeft iets wat uit te de boeken komt te werken. En ik bedoel, als iets goed loopt dan ga je het toch niet veranderen?
Of wilt hij maximaal rendement en zo min mogelijk effort? Flauwe kul natuurlijk...
Dan zit je op een IT afdeling..en mag je niet bij die vergadering zijn.. wtfbbqquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, hier altijd donderdag een vergadering... over IT...
Wie mogen er niet bij zijn? Ik en mijn kut collega
Zit nou alleen hiero, lekker RHCP op... relaxt...
Ik haat vergaderingen daar niet van, dus zit er toch niet op te wachten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zit je op een IT afdeling..en mag je niet bij die vergadering zijn.. wtfbbq
ze willen slechte ideeen doorvoeren en anders zou jij dat tegenhoudenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, hier altijd donderdag een vergadering... over IT...
Wie mogen er niet bij zijn? Ik en mijn kut collega
Zit nou alleen hiero, lekker RHCP op... relaxt...
hahaha, hallo, ik denk gewoon dat ze bang zijn dat ik ook in vergaderingen ga demotiverenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ze willen slechte ideeen doorvoeren en anders zou jij dat tegenhouden
Inderdaad jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zit je op een IT afdeling..en mag je niet bij die vergadering zijn.. wtfbbq
Dat mag zijn zandbak wordenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hebben onlangs een nieuw project binnen gehaald.. hij gaat zich daar maar op botvieren..
kan dat danquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, hallo, ik denk gewoon dat ze bang zijn dat ik ook in vergaderingen ga demotiveren
Blijft toch altijd frappant, van die schoolgangers, grote mond, nooit gewerkt...quote:
Kennis vanuit de theorie juich ik toe, echter weet het op een correcte wijze toe te passen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijft toch altijd frappant, van die schoolgangers, grote mond, nooit gewerkt...
Weten alles van een A4tje, meer niet
Ja daar heb je wel gelijk in.. . Maar dan moet je wel weten bij wie je het moet opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kennis vanuit de theorie juich ik toe, echter weet het op een correcte wijze toe te passen.
En zijn meerdere wegen die leiden naar Rome
Juist.. en niet beginnen met "ik wil dingen gaan veranderen en daar jouw team voor gebruiken"quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:41 schreef tripack het volgende:
je moet er een goede balans in vinden... en niet gelijk heel groots aan willen pakken en gelijk heel anders.
en als je dat wel wilt... moet je juist zorgen dat je de mensen warm laat lopen voor de veranderingen... zorg dat ze er echt bij betrokken raken. komt je idee ook nog es ten goede
Als hij echt een theorie-figuur is, dan moet hij zich zeker weten hebben verdiept in het onderdeel; "Motivatie & Weerstand".quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.. . Maar dan moet je wel weten bij wie je het moet opzoeken
Whehe dan ga jij punten scorenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
Zal ik 'm anders ff de link naar dit Topic sturen?
Vast welquote:
Ja natuurlijkquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja natuurlijkBedoel... wat anders?
Motivatie? wat is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als hij echt een theorie-figuur is, dan moet hij zich zeker weten hebben verdiept in het onderdeel; "Motivatie & Weerstand".
En in mijn optiek pakt hij het volledig verkeerd aan. Bedoel stel dat hij iets wilt veranderen dan moet hij het al niet zo benoemen.
Verandering is het equivalent van wijzigen, dat schiet bij mensen in het verkeerde keelgat.
Verbeteren is het huidige proces "finetunen", klinkt vaak al veel beter
whehehe maar over die termen weet jij alles natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Motivatie? wat is dat?![]()
Je werkt al weer een tijdje bij die kut bank he, daar zijn ze ook goed in van die termen enzo hahaha
Het is een gave, ik weet hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe maar over die termen weet jij alles natuurlijkals demotivator moet je weten wat men motiveert en dat kan je omzetten
Kijk-mij-een-verkapt-"opgelost-slotje"-post-makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Gaat het hier nu echt over werken, voor de verandering?
Niet over ontstoken piercings, cactussen, moeders en thee, maar over werk?
Denk dat we hem maar moeten sluiten, dit topic, dit wordt niets meer
Ach naar de kretologie die men bij deze bank gebruikt luister ik geeneensquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Motivatie? wat is dat?![]()
Je werkt al weer een tijdje bij die kut bank he, daar zijn ze ook goed in van die termen enzo hahaha
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Gaat het hier nu echt over werken, voor de verandering?
Niet over ontstoken piercings, cactussen, moeders en thee, maar over werk?
Denk dat we hem maar moeten sluiten, dit topic, dit wordt niets meer
Maar er dan op zijn minst een rijmpje van, Bellerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?
Mwah even geen zin inquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maar er dan op zijn minst een rijmpje van, Beller
Fijn dat ik die net lees en even in m'n water stik, zo vlak voor wederom, een vergaderingquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?
Weer met die pennenlikker? Of nu een "nuttige" vergadering?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn dat ik die net lees en even in m'n water stik, zo vlak voor wederom, een vergadering
Ongekend... boredom...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Nee deze was wel oke.. .even wat plannen doornemen voor Roemenie volgende weekquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weer met die pennenlikker? Of nu een "nuttige" vergadering?
@Sgele, mooi dat die vergadering dan wel nuttig wasquote:
Jawoor. heb je net ff terug gekrabt op hyvesquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Sgele, mooi dat die vergadering dan wel nuttig was
Heeej Leanne, ja zekerMet jou dan?
Dank jequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jawoor. heb je net ff terug gekrabt op hyvesJe huisje ziet er mooi uit hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef lynda het volgende:
Wat een heerlijke rust heerst er hier toch!
Zou ook wel heul belabberd zijn als je het eerst wel mooi vond en nu ineens niet natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dank je![]()
Vind het persoonlijk ook steeds mooier wordenMorgen gaan we gordijnen, nah gordijnen... panelen halen voor de achterkant
Dat is wel shitquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Leanne het volgende:
helemaal hip dus
![]()
ik heb ook zo'n mooie ikea lamp![]()
maar hijis gescheurd
Dat zou wel heeeeul beroerd zijn jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou ook wel heul belabberd zijn als je het eerst wel mooi vond en nu ineens niet natuurlijk
eenschquote:
Hear Hear!quote:
Gefeliciteerdquote:
En nou in het Nederlands?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
neu idd net plen water op mn kop ...
kost maar een tientje..maar ik vind deze ook mooiquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel shit
Haal je toch gewoon een nieuwe?
Nee inderdaad, net een plens water op mijn weledele hoofd?quote:
Ja daarom juistquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
kost maar een tientje..maar ik vind deze ook mooi
quote:
Sgele wat eten we vandaag?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Men ik heb echt geen zin meer
Nog maar een uurtje
Kut!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Men ik heb echt geen zin meer
Nog maar een uurtje
Slecht geheugen? die [ben z'n naam even vergeten] zou toch met je gaan eten?quote:
Trutquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kut!
Nog maar 10 minuten
Whehehe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |