Blijft toch altijd frappant, van die schoolgangers, grote mond, nooit gewerkt...quote:
Kennis vanuit de theorie juich ik toe, echter weet het op een correcte wijze toe te passen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijft toch altijd frappant, van die schoolgangers, grote mond, nooit gewerkt...
Weten alles van een A4tje, meer niet
Ja daar heb je wel gelijk in.. . Maar dan moet je wel weten bij wie je het moet opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kennis vanuit de theorie juich ik toe, echter weet het op een correcte wijze toe te passen.
En zijn meerdere wegen die leiden naar Rome
Juist.. en niet beginnen met "ik wil dingen gaan veranderen en daar jouw team voor gebruiken"quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:41 schreef tripack het volgende:
je moet er een goede balans in vinden... en niet gelijk heel groots aan willen pakken en gelijk heel anders.
en als je dat wel wilt... moet je juist zorgen dat je de mensen warm laat lopen voor de veranderingen... zorg dat ze er echt bij betrokken raken. komt je idee ook nog es ten goede
Als hij echt een theorie-figuur is, dan moet hij zich zeker weten hebben verdiept in het onderdeel; "Motivatie & Weerstand".quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.. . Maar dan moet je wel weten bij wie je het moet opzoeken
Whehe dan ga jij punten scorenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
Zal ik 'm anders ff de link naar dit Topic sturen?
Vast welquote:
Ja natuurlijkquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja natuurlijkBedoel... wat anders?
Motivatie? wat is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als hij echt een theorie-figuur is, dan moet hij zich zeker weten hebben verdiept in het onderdeel; "Motivatie & Weerstand".
En in mijn optiek pakt hij het volledig verkeerd aan. Bedoel stel dat hij iets wilt veranderen dan moet hij het al niet zo benoemen.
Verandering is het equivalent van wijzigen, dat schiet bij mensen in het verkeerde keelgat.
Verbeteren is het huidige proces "finetunen", klinkt vaak al veel beter
whehehe maar over die termen weet jij alles natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Motivatie? wat is dat?![]()
Je werkt al weer een tijdje bij die kut bank he, daar zijn ze ook goed in van die termen enzo hahaha
Het is een gave, ik weet hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe maar over die termen weet jij alles natuurlijkals demotivator moet je weten wat men motiveert en dat kan je omzetten
Kijk-mij-een-verkapt-"opgelost-slotje"-post-makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Gaat het hier nu echt over werken, voor de verandering?
Niet over ontstoken piercings, cactussen, moeders en thee, maar over werk?
Denk dat we hem maar moeten sluiten, dit topic, dit wordt niets meer
Ach naar de kretologie die men bij deze bank gebruikt luister ik geeneensquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Motivatie? wat is dat?![]()
Je werkt al weer een tijdje bij die kut bank he, daar zijn ze ook goed in van die termen enzo hahaha
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Gaat het hier nu echt over werken, voor de verandering?
Niet over ontstoken piercings, cactussen, moeders en thee, maar over werk?
Denk dat we hem maar moeten sluiten, dit topic, dit wordt niets meer
Maar er dan op zijn minst een rijmpje van, Bellerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?
Mwah even geen zin inquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maar er dan op zijn minst een rijmpje van, Beller
Fijn dat ik die net lees en even in m'n water stik, zo vlak voor wederom, een vergaderingquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?
Weer met die pennenlikker? Of nu een "nuttige" vergadering?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn dat ik die net lees en even in m'n water stik, zo vlak voor wederom, een vergadering
Ongekend... boredom...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Nee deze was wel oke.. .even wat plannen doornemen voor Roemenie volgende weekquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weer met die pennenlikker? Of nu een "nuttige" vergadering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |