Vast welquote:
Ja natuurlijkquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja natuurlijkBedoel... wat anders?
Motivatie? wat is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als hij echt een theorie-figuur is, dan moet hij zich zeker weten hebben verdiept in het onderdeel; "Motivatie & Weerstand".
En in mijn optiek pakt hij het volledig verkeerd aan. Bedoel stel dat hij iets wilt veranderen dan moet hij het al niet zo benoemen.
Verandering is het equivalent van wijzigen, dat schiet bij mensen in het verkeerde keelgat.
Verbeteren is het huidige proces "finetunen", klinkt vaak al veel beter
whehehe maar over die termen weet jij alles natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Motivatie? wat is dat?![]()
Je werkt al weer een tijdje bij die kut bank he, daar zijn ze ook goed in van die termen enzo hahaha
Het is een gave, ik weet hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe maar over die termen weet jij alles natuurlijkals demotivator moet je weten wat men motiveert en dat kan je omzetten
Kijk-mij-een-verkapt-"opgelost-slotje"-post-makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Gaat het hier nu echt over werken, voor de verandering?
Niet over ontstoken piercings, cactussen, moeders en thee, maar over werk?
Denk dat we hem maar moeten sluiten, dit topic, dit wordt niets meer
Ach naar de kretologie die men bij deze bank gebruikt luister ik geeneensquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Motivatie? wat is dat?![]()
Je werkt al weer een tijdje bij die kut bank he, daar zijn ze ook goed in van die termen enzo hahaha
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Gaat het hier nu echt over werken, voor de verandering?
Niet over ontstoken piercings, cactussen, moeders en thee, maar over werk?
Denk dat we hem maar moeten sluiten, dit topic, dit wordt niets meer
Maar er dan op zijn minst een rijmpje van, Bellerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?
Mwah even geen zin inquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maar er dan op zijn minst een rijmpje van, Beller
Fijn dat ik die net lees en even in m'n water stik, zo vlak voor wederom, een vergaderingquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr je moeder duwt een cactus naar binnen, en dat terwijl haar piercing daar is ontstoken omdat we er thee overheen hebben gegoten?
Weer met die pennenlikker? Of nu een "nuttige" vergadering?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn dat ik die net lees en even in m'n water stik, zo vlak voor wederom, een vergadering
Ongekend... boredom...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant.... Het is stil aan de overkant....
Nee deze was wel oke.. .even wat plannen doornemen voor Roemenie volgende weekquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weer met die pennenlikker? Of nu een "nuttige" vergadering?
@Sgele, mooi dat die vergadering dan wel nuttig wasquote:
Jawoor. heb je net ff terug gekrabt op hyvesquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Sgele, mooi dat die vergadering dan wel nuttig was
Heeej Leanne, ja zekerMet jou dan?
Dank jequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jawoor. heb je net ff terug gekrabt op hyvesJe huisje ziet er mooi uit hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef lynda het volgende:
Wat een heerlijke rust heerst er hier toch!
Zou ook wel heul belabberd zijn als je het eerst wel mooi vond en nu ineens niet natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dank je![]()
Vind het persoonlijk ook steeds mooier wordenMorgen gaan we gordijnen, nah gordijnen... panelen halen voor de achterkant
Dat is wel shitquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:09 schreef Leanne het volgende:
helemaal hip dus
![]()
ik heb ook zo'n mooie ikea lamp![]()
maar hijis gescheurd
Dat zou wel heeeeul beroerd zijn jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou ook wel heul belabberd zijn als je het eerst wel mooi vond en nu ineens niet natuurlijk
eenschquote:
Hear Hear!quote:
Gefeliciteerdquote:
En nou in het Nederlands?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
neu idd net plen water op mn kop ...
kost maar een tientje..maar ik vind deze ook mooiquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel shit
Haal je toch gewoon een nieuwe?
Nee inderdaad, net een plens water op mijn weledele hoofd?quote:
Ja daarom juistquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
kost maar een tientje..maar ik vind deze ook mooi
quote:
Sgele wat eten we vandaag?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Men ik heb echt geen zin meer
Nog maar een uurtje
Kut!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Men ik heb echt geen zin meer
Nog maar een uurtje
Slecht geheugen? die [ben z'n naam even vergeten] zou toch met je gaan eten?quote:
Trutquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kut!
Nog maar 10 minuten
Whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |