Ahhh jah, ik ben er nu gewoon van aan het genieten dat ik een middagje vrij heb.. Morgen zit ik weer een klant te irriterenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij zijn niet hele dagen NIET aan het werkenWe proberen het wel..maar soms moeten we toch
Hehe en zo hoort het ook!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ahhh jah, ik ben er nu gewoon van aan het genieten dat ik een middagje vrij heb.. Morgen zit ik weer een klant te irriteren![]()
Jah, moet toch iets voor mijn geld doen? anders kan ik net zo goed uitkering gaan trekken ofzoquote:
whehehe ik had em gister gezienquote:
Nee, mijn gespleten persoonlijkheidquote:
Veel plezier mop!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef lynda het volgende:
Echt druk is het ook niet he...
Tijd om weer eens samen te eten met vriendin
Fijne avond all..
Maar dat is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeees patrick!quote:
Daar kom ik mijn verjaardag wel mee door dacht ik zo!quote:
Nou nog een zelfde lading whiskey en etenswaren en het komt heulemaal goedquote:
Dan is het meteen je laatste verjaardag geweest denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou nog een zelfde lading whiskey en etenswaren en het komt heulemaal goed
hahahahaquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan is het meteen je laatste verjaardag geweest denk ik
Te grappig, ik zit nog op mijn werk hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:28 schreef Sgele het volgende:
Mja ik zit nog op het werk..moet het met m'n sennheiser dopjes doen
Ik heb zo'n Belkin tas..lekker klein enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
kon geen leuke laptop tas vinden.. daaaaamn..
Zijn zat leuke laptop tassen hoor, mocht je nog wat zoeken kan ik wel wat posten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
kon geen leuke laptop tas vinden.. daaaaamn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |