Ow sorryquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en lezen, is ongeveer het zelfde als zeggen dat ik zin heb ja![]()
GH heb ik niet, gelukkig maar trouwens... PS3.. te veel pijn
Ben maar even naar de "videotheek" geweest, nog 10 minuten
quote:
Dag dag !quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga eens kijken of ik het volk hier al naar buiten kan werken![]()
Zo druk is het toch niet![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
No problem hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow sorry.. hoe is het met je pols? Heb je al een beslissing kunnen maken?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
No problem hoor
Laatste 2 dagen gewoon *insert random scheldwoord*,
ik moet eerst naar een ...oloog... (vergeet die naam steeds),
daarna afpraak maken voor operatie
Bedankt voor je inzet he!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga eens kijken of ik het volk hier al naar buiten kan werken![]()
Zo druk is het toch niet![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Met 1 hand kan ik nog wel typen hoor, zal alleen niet meer zo snel gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Moet je iemand anders maar even vragen om een berichtje te typen hoor.. Wil wel weten hoe 't na je operatie gaat enzo
Ah welja joh, als er nog meer is moet je eerst mn fobo checken en daarna kunnen er altijd nog vragen gesteld wordenquote:
Slijmbalquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah welja joh, als er nog meer is moet je eerst mn fobo checken en daarna kunnen er altijd nog vragen gesteld wordenIk ben uiteraard niet de meest beroerde om die te beantwoorden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met 1 hand kan ik nog wel typen hoor, zal alleen niet meer zo snel gaan.
Eerst tijd zal ik dus wel thuis zijn, en met veel fysio hoop ik weer snel aan de gang te kunnen![]()
Zo snel ben ik hier niet weg te krijgen hoor
Ehm.. Zeg je dat tegen iedere vrouw die welkom tegen je zegt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah welja joh, als er nog meer is moet je eerst mn fobo checken en daarna kunnen er altijd nog vragen gesteld wordenIk ben uiteraard niet de meest beroerde om die te beantwoorden
Gamen op pc gaat niet meer (toetsenbord), ben daar al helemaal mee gestopt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar vind t echt kut voor je.. En hoop zeker dat de operatie gaat helpen!
Heb je 't vaak dat je zo'n pijn hebt dat je geen games kunt spelen bijvoorbeeld?
Arme jij toch..quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gamen op pc gaat niet meer (toetsenbord), ben daar al helemaal mee gestopt.
Alleen af en toe die controller van die PS3 lukt nog wel, maar ook niet te lang
Aan pijn geen gebrek hoor
eeeeeeeeeeeeehm, nee.. ik las een beetje verkeerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm.. Zeg je dat tegen iedere vrouw die welkom tegen je zegt?
Gossie, kerel tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeehm, nee.. ik las een beetje verkeerdik las vooral jouw
gedeelte als antwoord op mijn antwoord
(ofzo) en aangezien ik hier daadwerkelijk nieuw om het hoekje kom kijken had ik zoiets van.. "Wat motten jullie weten... kom maar op!"
Gewoon doorgaan, ik leef nogquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Arme jij toch..![]()
En niet te lang zou ook wel eens goed zijn voor andere die-hard mensen
Nou, het niet op eten.. Mocht je je bedenken, de wijsvinger aan mijn linker hand is net lekker gegrild in de ovenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gossie, kerel toch![]()
Les 1: lees mij vooral niet.. ik typ toch niks zinnigs![]()
Enne.. doe maar rustig.. we eten je niet op hoor..
Ga jij lekker film kijken, ga ik m'n boek lezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, ik leef nog![]()
Ben wel blij dat ik het gewoon even doe om stoom af te blazen,
andere mensen lezen een boek![]()
Ej mijn film is binnen!
Ik bedenk me zeer zeker nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, het niet op eten.. Mocht je je bedenken, de wijsvinger aan mijn linker hand is net lekker gegrild in de ovenEn ik zal jullie behandelen alsof jullie mij zijn.. Ook hier komt nooit een zinnig woord uit, dus dat moet lukken!
Jij trekt wel bepaalde type mensen aan he, qua opmerkingenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik bedenk me zeer zeker niet![]()
Jij ook een fijne avond trouwens! dag dag
Och arme, kan je wel een hapje eten op het station.. Of is het een dermate klein station dat dat onmogelijk is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |