Nou nog een zelfde lading whiskey en etenswaren en het komt heulemaal goedquote:
Dan is het meteen je laatste verjaardag geweest denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou nog een zelfde lading whiskey en etenswaren en het komt heulemaal goed
hahahahaquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan is het meteen je laatste verjaardag geweest denk ik
Te grappig, ik zit nog op mijn werk hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:28 schreef Sgele het volgende:
Mja ik zit nog op het werk..moet het met m'n sennheiser dopjes doen
Ik heb zo'n Belkin tas..lekker klein enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
kon geen leuke laptop tas vinden.. daaaaamn..
Zijn zat leuke laptop tassen hoor, mocht je nog wat zoeken kan ik wel wat posten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
hey wat doe jij hier?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:das wel een goed idee, gewoon standaard even wat oordopjes in mn tas donderen...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey wat doe jij hier?![]()
avond mensen
is er nog een man die voor mij gaat koken vanavond?
is goed hoor sgelequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:50 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Ik moet tot 8 uur werken, doe jij anders ff voor mij koken ofzo
Verras me!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
is goed hoor sgele![]()
waar heb je trek in?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verras me!Ik ben net zo'n vuilnisbak
![]()
Als maar een beetje gezond is enzo
quote:
en dat allemaal tijdens werktijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne zet romantisch muziekje aan en laat Sgele plaatsnemen aan tafel
zou het bijna vergetenquote:
en dat vertel je niet een half uur eerder.. nu ben ik al aan het eten... Moet er morgen nog voor je gekookt worden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey wat doe jij hier?![]()
avond mensen
is er nog een man die voor mij gaat koken vanavond?
Ik schiet helemaal volquote:
Ik zit al met Sgele aan tafelquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat vertel je niet een half uur eerder.. nu ben ik al aan het eten... Moet er morgen nog voor je gekookt worden?kan alleen niet tippen aan wat er nu op tafel staat
Jij nog een wijntje?quote:
* Leanne is in dubioquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, Smakelijk!!!Ik heb ook al mijn holle kies gevuld met pizza
maar morgen?!
* Snuitebolletje probeert het gezicht van Sgele af te lezen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne is in dubio
na deze fantastische avond met Sgele...
kan ik hem dat aan doen?
Probeer eerst maar eens recht in m'n ogen te kijken..dan praten we wel verderquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje probeert het gezicht van Sgele af te lezen..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens recht in m'n ogen te kijken..dan praten we wel verder
Leanne.. Het was gezellig hoorIk ben geen haatdragend persoon.
* Sgele geeft bord aan snuitebolletje
eet u smakelijk
* Snuitebolletje laatste restjes oranje gras eraf eet...quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens recht in m'n ogen te kijken..dan praten we wel verder
Leanne.. Het was gezellig hoorIk ben geen haatdragend persoon.
* Sgele geeft bord aan snuitebolletje
eet u smakelijk
Het is een gavequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje laatste restjes oranje gras eraf eet...
Thnx Sgele! Alleen die ogen van je, damn, das nog best lastig als je zelf niet scheel kan kijken!
Geen idee, ik heb hier niks om te kijken of er wat leuks komt op tvquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben al klaar met eten.. Alleen dat werk.. moet nog te veel lezen in te weinig tijd..geen zin in, komt er nog een leuke film op tv vanavond?
greys anatomy komt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben al klaar met eten.. Alleen dat werk.. moet nog te veel lezen in te weinig tijd..geen zin in, komt er nog een leuke film op tv vanavond?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier niks om te kijken of er wat leuks komt op tv
Zwemmenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
greys anatomy komt!en passion for fashion
en model in 1 dag
![]()
ik moet zwemmen...heb geen zin
Maar dan ga je toch niet zwemmen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
greys anatomy komt!en passion for fashion
en model in 1 dag
![]()
ik moet zwemmen...heb geen zin
neejquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet zwemmen?
Je hebt net gegeten trouwens..dan moet je nog niet gaan zwemmen
Dan bel je die af? Zeg je dat je een romantisch etentje gewonnen hebtquote:
Bijna goed, ik heb een rottweilerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dat je daarna nog Sgele zijn puppy moet uitlaten!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |