abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60134979
Hallo!

Welkom in de Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing! Hier worden typische WFLonderwerpen besproken, maar ook hoe Isegrim leert autorijden, hoe Memento-Mori aan kamers in Utrecht komt, hoe Aliceys huis door buurman & buurman wordt opgeknapt, hoe Roomsoesje muggen uitroeit, hoe Haushofer zijn weekend doorbrengt, hoe je op de beste wijze koffie kunt zetten, hoe -Trinity- zich door tentamenweken heenworstelt, hoe Geartsjuh haar studentenleven weer oppakt, hoe goed het_fokschaap is als het op onroerend goed aankomt, en hoe goed miss_sly is als het op winkelen aankomt, hoe VonHinten zichzelf in de OP edit en SC hem dit weer nadoet, waar je het beste een terrasje kunt pakken en waar ook niet, hoe Doffy vindt dat je whisky moet drinken, dat qu63 nooit ontbreekt en ons verblijdt met een toenemde frequentie van happy moments in zijn leven, hoe causa de wereld verbetert, trappen schildert en zorg draagt voor haar omgeving, hoe fijn en onfijn het leven soms is en waar de meets zijn en hoe laat.

Wees welkom, aangezien we hier geen gesloten religie beoefenen, maar proberen ons lief en leed te delen met een fractie van foks bezoekers .

De eerste <geen idee hoeveel> delen staan hier, en we hebben ook een eigen IRC-kanaal. Wel tov om daar ook eens langs te hoppen dusch!

OP is hier te vinden

Ben je het niet eens met de OP, wijzig em dan hier
Amsterdam O+
pi_60134995
Dat de vonken van de gesprekken af mogen komen!
Amsterdam O+
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:47:31 #3
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_60135317
Tussen jou en mij zit het met die vonken wel goed, soes
'Nuff said
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:49:53 #4
27698 Doffy
pi_60135360
quote:
Café bekeert zich tot Rokerskerk

ALKMAAR - Café Lindeboom uit Alkmaar wordt woensdagmiddag ingewijd tot de Enige en Universele Rokerskerk van God uit Amsterdam. "Wij staan vierkant achter wat de kerk predikt en dat is roken." Dit heeft kroegeigenaar Cor Busch dinsdag gezegd.
ANP

De Rokerskerk bedrijft haar religie vanuit de goddelijke drie-eenheid van rook, vuur en as en vereert haar god door in de kerk te roken.

Mensen die lid worden van de kerk krijgen een pasje dat hen toestaat te roken in het etablissement. Mensen zonder pasje mogen geen sigaret opsteken.

Certificaat

In de cafés die zich aansluiten bij de Rokerskerk komt een certificaat te hangen dat het alle leden van de gemeenschap van de Rokerskerk vrijstaat hun rookartikelen te nuttigen en daarmee hun goede God in vrede te eren.

Busch: "Rokers worden gediscrimineerd. Mensen kunnen nergens meer roken. Maar een viltje, een glas bier en een sigaret horen nu eenmaal bij elkaar. Straks vragen ze je ook nog een zwemvest aan te trekken in je auto, omdat je met je auto in het water kunt belanden."

Ingewijden

Inmiddels telt Nederland enkele tientallen horecaondernemers die zijn ingewijd in de Rokerskerk. In artikel 6 van de Grondwet en artikel 9 van het Europees Verdrag is de vrijheid van religie vastgelegd.

Zodoende wordt het voor de parochianen legaal een sigaretje te roken in de kroeg. Volgens het genootschap probeert de regering middels noodwetgeving Rokerskerken te verbieden. Hiermee wordt een valide religie getorpedeerd, aldus de kerk.

Oprichter

Oprichter van de Rokerskerk Michiel Eijsbouts heeft, zo zei hij in een ractie, een broertje dood aan horecagelegenheden die het rookverbod proberen te omzeilen door lid te worden van de kerk.

"We hebben de afgelopen paar maanden heel veel aanvragen gekregen van ondernemingen, maar zodra we denken dat uitbaters het alleen maar doen om hun nering te redden, worden zij niet ingewijd."

De Rokerskerk is volgens eigen zeggen een serieuze aangelegenheid en vind roken erg belangrijk. "Het is iets ritueels, iets dat je beleeft en we leven ons geloof strikt na."
Preach it, brotha! Ik denk dat zij het Ware Geloof gevonden hebben, maar daar helaas al weer snel vanaf zijn gevallen. Ik sticht hierbij de Herstelde Orde van Incidentele Sigarenrokers.

Is religie niet fantastisch?
'Nuff said
pi_60135682
Ik ben zelf al een tijdje lid van de Kerk Der Regelmatige Snelheidsovertreders, die van de Levende Gemeente Der Belastingontduikers en daarvoor die van het Genootschap van de Heilige X en Haar Vrijzinnige Pillen, maar heb mij nooit in een vergevingsgezinde houding van de overheid mogen verheugen. Jammer hoor.
Mu!
pi_60136800
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:49 schreef Doffy het volgende:
Briljant
Amsterdam O+
pi_60136948
Soesje, ken jij Latijn?

Goedemorgen. Gister een deel gezien van een docu van Stephen Fry over bipolar disorder (manische depressiviteit). Hij heeft dat zelf ook. Was erg boeiend.
pi_60137096
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:49 schreef Doffy het volgende:

[..]

Preach it, brotha! Ik denk dat zij het Ware Geloof gevonden hebben, maar daar helaas al weer snel vanaf zijn gevallen. Ik sticht hierbij de Herstelde Orde van Incidentele Sigarenrokers.

Wel een beetje triest van die oprichter dat hij ertegen is dat cafés zich 'bekeren' vanwege het rookverbod. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en ik zou het geniaal vinden als dat achterlijke rookverbod op die manier wordt omzeild.

Werken.
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 08:05:06 #9
5428 crew  miss_sly
pi_60137113
Die docu heb ik een tijd geleden ook al eens gezien. Vond hem ook heel interessant
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 08:07:51 #10
5428 crew  miss_sly
pi_60137130
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 08:02 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wel een beetje triest van die oprichter dat hij ertegen is dat cafés zich 'bekeren' vanwege het rookverbod. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en ik zou het geniaal vinden als dat achterlijke rookverbod op die manier wordt omzeild.

Werken.
Ik kan me zo voorstellen dat dit enigszins cynisch bedoeld is. Bovendien moet hij zo natuurlijk wel reageren, want als ware gelovige heb je natuurlijk niets op met die opportunisten die eigenlijk niet van het ware geloof zijn, maar alleen maar doen alsof om te kunnen roken in de kroeg
pi_60137221
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 07:30 schreef Isegrim het volgende:
Soesje, ken jij Latijn?
Iets veel beters, google
Amsterdam O+
pi_60138428
mogguh
Mu!
pi_60139132
quote:
Soesje, ken jij Latijn?

Goedemorgen. Gister een deel gezien van een docu van Stephen Fry over bipolar disorder (manische depressiviteit). Hij heeft dat zelf ook. Was erg boeiend.
Ik ga hem downloaden .
pi_60139503
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:01 schreef Geartsjuh het volgende:
We hebben net een hospitant afgewezen omdat ie te leuk was . Nu moet ik met mijn huidige huisgenote gaan vechten om z'n telefoonnr .
Een vriend van me haalde regelmatig met zijn huisgenoten 1 kamer in het studentenhuis leeg, zette die op internet, liet geïnteresseerden bier en wijn meenemen, maakten er een mooie avond van, en wezen (natuurlijk) vervolgens iedereen af om alle meubels weer terug in de kamer te zetten zodat de oorspronkelijke bewoner weer op zijn kamertje verder kon leven..
pi_60139843
ja, dit is een tvp
pi_60141511
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:51 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Een vriend van me haalde regelmatig met zijn huisgenoten 1 kamer in het studentenhuis leeg, zette die op internet, liet geïnteresseerden bier en wijn meenemen, maakten er een mooie avond van, en wezen (natuurlijk) vervolgens iedereen af om alle meubels weer terug in de kamer te zetten zodat de oorspronkelijke bewoner weer op zijn kamertje verder kon leven..
Een ex van me heeft es gehospiteerd bij een huis waar er helemaal geen kamer vrij was De vorige bewoner was er met ruzie weggegaan, en had als afscheid de kamer toch maar wel op kamernet gezet met als mededeling dat iedereen er met een fles drank mocht hospiteren. Terwijl er allang iemand anders zat natuurlijk. Dat verklaarde ook de mensen die ze in tegengestelde richting met een fles drank weer terug zag gaan
pi_60144099
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef Roomsoesje het volgende:
Dat de vonken van de gesprekken af mogen komen!
Vonk vonk vonk .
pi_60147873
Godin van het asfalt Elf van de boksring Smaragd van kennis

Amsterdam O+
pi_60149065
tjeempie...
Mu!
pi_60150942
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 08:21 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Iets veel beters, google
Was ik je toch *bijna* aardig gaan vinden.
pi_60151464
We hebben een eigen tentje gekocht vandaag
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_60153556
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

kennen je collega's bij je nieuwe baan wel Latijn ?
pi_60154664
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik hoop het maar. Anders is die baan ook geen lang leven beschoren.
pi_60154756
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:32 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik ga hem downloaden .
Hij staat gewoon op Google Video ontdekte ik. Heb vandaag de rest gekeken. Ik vind Stephen Fry altijd een zeer aandoenlijke en lieve man. Toen hij wat jonger was vond ik hem zelfs ronduit aantrekkelijk en ondanks zijn vadsigheid 'heeft' hij nog steeds 'iets'.
pi_60156451
Oldermachtig, ik blijf maar aan het films kijken. Vanavond In Bruges gezien. Badboy Colin Farrel met zijn stoere Irish-accent blijft leuk om naar te kijken, en de onderkoelde humor kon ik ook wel waarderen

Leuk
pi_60156619
Vanavond Sex&TheCity gekeken En ik was bijna de enige kerel in de zaal Ik wil ook naaldhakken En coktails drinken in plaats van bier
pi_60156636
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

amicitiae causa
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_60156665
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef VonHinten het volgende:
Oldermachtig, ik blijf maar aan het films kijken. Vanavond In Bruges gezien. Badboy Colin Farrel met zijn stoere Irish-accent blijft leuk om naar te kijken, en de onderkoelde humor kon ik ook wel waarderen

Leuk
Schaam je maar niet hoor, film kijken is gewoon leuk
pi_60156681
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:48 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond Sex&TheCity gekeken En ik was bijna de enige kerel in de zaal Ik wil ook naaldhakken En coktails drinken in plaats van bier
Jij schaamt je sowieso al niet
pi_60156739
quote:
Kerel Door de vrouw meegetrokken?

Stiekem houd ik ook wel van een chickflick op zijn tijd
pi_60156895
R&P topics

Altijd leuk om voor het slapengaan door te lezen, met een pilsje in je hand
pi_60156897
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Kerel Door de vrouw meegetrokken?

Stiekem houd ik ook wel van een chickflick op zijn tijd
Niet "de vrouwn", wel twee vriendinnen. Eentje had ik 2 weken eerder meegetrokken naar Indiana Jones. Maar ik vind de serie ook erg leuk, dus vond het geen straf om em uit te zitten Wel een beetje een lange zit
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:09:27 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60158797
tvp

(Goedemorgen!)
pi_60158870
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:49 schreef Roomsoesje het volgende:
Godin van het asfalt Elf van de boksring Smaragd van kennis

[ afbeelding ]
Dus jij vindt mij naar asfalt stinken, een manwijf en een nerd?
quote:
Ik ben trots op je. In dat kader: vrijdag ga ik kijken voor vet coole pumps. En of ze nog even cool zijn aan mijn voeten .

Nieuwe coupe . Erg wennen, maar het is wel wat vlotter en minder saai .
pi_60158995
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:30 schreef -Trinity- het volgende:

Nieuwe coupe . Erg wennen, maar het is wel wat vlotter en minder saai .
fotooooo's
pi_60159240
(goedemorgen)

Yo, his palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There is vomit on his sweater already
Moms forgettin' he's nervous
But on the surface he looks calm and ready
Mu!
pi_60160515
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef VonHinten het volgende:
R&P topics

Altijd leuk om voor het slapengaan door te lezen, met een pilsje in je hand
Mooi topic
Fascinerend om te lezen hoe sommige mensen hun relatie inrichten..
pi_60161040
Morrie Alicey, Trinity, het_Fokschaap, SingleCoil en Geartsjuh

Vandaag oefenen tentje opzetten, huisje poetsen, koffers pakken etc
pi_60161148
Waar ga je heen met je tentje?
pi_60161193
Morge Isegrim

We gaan naar Frankrijk, daar hebben we een chalet, maar op de terugweg zetten we 1 nacht een tentje op, op zekere plaats in de ardennen....
pi_60161415
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:52 schreef Causa het volgende:
Morge Isegrim

We gaan naar Frankrijk, daar hebben we een chalet, maar op de terugweg zetten we 1 nacht een tentje op, op zekere plaats in de ardennen....
Aha.
pi_60161432
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Mooi topic
Yep

Goejesmorgens allemaal
pi_60161568
Ik ga even mijn nieuwe PS2-game testen, Ecco the Dolphin. Daarin speel je een dolfijn die de wereld moet redden.
pi_60161602

pi_60161855
Mijn meest kutte huisgenote heeft een andere kamer gevonden!

Zo uit het niets, wat een nieuws, mijn dag kan niet meer stuk!
pi_60163491
G'middag Haushofer en VonHinten

lunch!
pi_60164058
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:28 schreef VonHinten het volgende:
Mijn meest kutte huisgenote heeft een andere kamer gevonden!

Zo uit het niets, wat een nieuws, mijn dag kan niet meer stuk!
Dat was the secret

En ik zie grappen als "het was inderdaad een secreet" al weer van kilometers aankomen
pi_60164088
VH heeft haar vast weggejaagd.

Is het bij jullie ook zulk (*&^%$^#*)*-weer?
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:19:48 #50
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60164181
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe PS2-game testen, Ecco the Dolphin. Daarin speel je een dolfijn die de wereld moet redden.
Laten we hopen dat Ecco het er beter van af brengt dan Flipper. Maar alle respect voor Flipper hoor, die heeft zijn best gedaan . Hij heeft mij in ieder geval de nodige plezier in mijn jeugdjaren gebracht.
pi_60164202
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef Isegrim het volgende:

't Is net best
pi_60164244
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Ecco het er beter van af brengt dan Flipper. Maar alle respect voor Flipper hoor, die heeft zijn best gedaan . Hij heeft mij in ieder geval de nodige plezier in mijn jeugdjaren gebracht.
Nou, het wordt wel even oefenen. De controls zijn lastig, omdat bewegingen in het water natuurlijk heel anders zijn dan op het land.
pi_60164260
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat was the secret

En ik zie grappen als "het was inderdaad een secreet" al weer van kilometers aankomen
Dan moet ie nu alleen nog maar een perfect nieuw huisgenootje visualiseren/affirmeren .
pi_60164365
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat was the secret

Woordgrapjes
pi_60164529
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:22 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Dan moet ie nu alleen nog maar een perfect nieuw huisgenootje visualiseren/affirmeren .
Ik mis een mannelijk gezelligheidsdier hier in huis Ik woon hier namelijk met drie vrouwen en één computeraziaat. Al die vrouwen tesamen is natuurlijk wel gezellig, maar ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat

Overigens komt waarschijnlijk een vriendin van me vriendin in de lege kamer, dus ik kan hopen wattik wil, die kerel komt niet
pi_60164624
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef Isegrim het volgende:
Ze was net terug van een tien weken durende reis in Azië en ik had enkel lieve berichtjes op haar weblog achtergelaten, dus daar lag het niet aan..
quote:
Er had iemand zondag grote verhalen dat het vanaf woensdag beter weer zou worden..

Ten eerste, mensen die weten wat voor weer het over een paar dagen wordt:
Ten tweede, het dan ook nog verkeerd hebben:
pi_60164643
Vier-op-een-rij en het is weer even genoeg met mijn studieontwijkend gedrag
pi_60164684
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik mis een mannelijk gezelligheidsdier hier in huis Ik woon hier namelijk met drie vrouwen en één computeraziaat. Al die vrouwen tesamen is natuurlijk wel gezellig, maar ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat

Gemengde huizen zijn wat dat betreft altijd erg fijn. Ik vond mijn vorige gemengde huis heel leuk met een droge informaticus en een verstokte hockeyspeler (lees: magnetronvoedsel, bier, tieten, the simple student life dus). Huisetentjes zijn dan altijd erg gezellig .

We hadden nu dus ook bijna een gemengd huis gehad, als onze mannelijke hospitant niet zo verrekte veel op Keanu Reeves leek.. .
quote:
Overigens komt waarschijnlijk een vriendin van me vriendin in de lege kamer, dus ik kan hopen wattik wil, die kerel komt niet
Je geeft het nu al op? Zo wordt je affirmatie nooit werkelijkheid he .
pi_60165342
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:53 schreef het_fokschaap het volgende:
fotooooo's
Er is wel een foto maar daarop trek ik een gekke bek .
pi_60166122
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Er is wel een foto maar daarop trek ik een gekke bek .
maakt niet uit, nemen we op de koop toe...het gaat om het haar
pi_60166168
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef VonHinten het volgende:

ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat

gelukkig is er dan altijd nog de LFC
pi_60166355

Let dus niet op de smoel en de kwaliteit van mijn telefoonfeauteau . Daarnaast stond het daar erg 'volumeus' door het föhnen .
pi_60166452
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Isegrim het volgende:
Als je aardig wilt zijn kun je hier terecht: http://www.relatieplanet.nl/
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
Dus jij vindt mij naar asfalt stinken, een manwijf en een nerd?
Amsterdam O+
pi_60166483
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]

Let dus niet op de smoel en de kwaliteit van mijn telefoonfeauteau . Daarnaast stond het daar erg 'volumeus' door het föhnen .
Droog
Amsterdam O+
pi_60166750
Mja, make-uploos en dan de gekke bek trekken die ik altijd met de vriendinnen van boksen trek:

Het bewijs dat wij dus altijd die gekke bek trekken
pi_60166905
mooi haar
pi_60167451
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, make-uploos en dan de gekke bek trekken die ik altijd met de vriendinnen van boksen trek:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat wij dus altijd die gekke bek trekken
Wat zit je je in te dekken Tzijn gewoon leuke foto's hoor
pi_60167641
quote:
[ afbeelding ]

Leuke coupe . Ik vind zo'n korte pony altijd zo wennen, maar het opent wel meer je gezicht dan een lange . Staat je goed.
Heb je nou highlights of lijkt dat maar zo?
pi_60168079
Wat een leuk haar!
pi_60168495
Trin, je haar danst !!
pi_60169333
Trin, je shirt ligt klaar voor verzending.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:50:59 #72
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60171720
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Mooi topic
De oorspronkelijke post was leuker!
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:52:15 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60171742
quote:
[ afbeelding ]

Leuk
pi_60176938
Jeej shirt .

Wat een leuke positieve reacties, dat kan ik echt waarderen . Jeps, ik heb highlights en dus een korte pony. Het is erg wennen, zoals je op de treinfoto ziet was 'ie eerst veel langer. Nu kijk ik soms in de spiegel en dan ga ik eraan lopen trekken omdat ik vind dat 'ie te kort op mijn voorhoofd ligt ( ). Haar is in z'n algemeen korter en meer laagjes (dus meer slag/krul) en ze heeft het bovenop veel gehighlight en de onderste rand van mijn haar is donkerder gekleurd dan mijn oorspronkelijke kleur, waardoor ze een soort schaduw-effect heeft gecreëerd. Onderste deel van mijn pony lijkt nu dieper te liggen, net zoals mijn 'nekhaar'. Beetje moeilijk uitleggen, maar ik ben erg tevreden .

Edit: Ik heb dus stiekem wel mijn wallen weggewerkt in PS hè . Anders had ik 'm echt niet durven plaatsen .
pi_60178002
Van trekken wordt 'ie niet langer hoor.
pi_60178013
Trin haar pony dus. Maar dat andere wordt ook niet langer van trekken.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 07:11:20 #77
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60181077
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
  vrijdag 18 juli 2008 @ 07:12:10 #78
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60181080
Oh goedemorgen iedereen
pi_60181128
Ja, goedemorgen. Bijna weekend gelukkig.
pi_60181185
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:43 schreef Isegrim het volgende:
Trin haar pony dus. Maar dat andere wordt ook niet langer van trekken.
heeft Trin een pony
pi_60181284
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 07:42 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

heeft Trin een pony
Ja.

pi_60181323
Werken.
pi_60181874
quote:
Mnee, tot die conclusie kom ik ook steeds. Maar mijn haar krult een beetje dus ik hoop het dan wat stijler te maken, maar het resultaat is meestal na 10 seconden weg .
pi_60181904
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 08:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja.

[ afbeelding ]

Als ik een pony zou hebben, zou ik een

Arabier nemen.
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 09:12:20 #85
5428 crew  miss_sly
pi_60182021
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:03 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Mnee, tot die conclusie kom ik ook steeds. Maar mijn haar krult een beetje dus ik hoop het dan wat stijler te maken, maar het resultaat is meestal na 10 seconden weg .
stijltang
pi_60183141
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef -Trinity- het volgende:
Jeej shirt .

Wat een leuke positieve reacties, dat kan ik echt waarderen . Jeps, ik heb highlights en dus een korte pony. Het is erg wennen, zoals je op de treinfoto ziet was 'ie eerst veel langer. Nu kijk ik soms in de spiegel en dan ga ik eraan lopen trekken omdat ik vind dat 'ie te kort op mijn voorhoofd ligt ( ). Haar is in z'n algemeen korter en meer laagjes (dus meer slag/krul) en ze heeft het bovenop veel gehighlight en de onderste rand van mijn haar is donkerder gekleurd dan mijn oorspronkelijke kleur, waardoor ze een soort schaduw-effect heeft gecreëerd. Onderste deel van mijn pony lijkt nu dieper te liggen, net zoals mijn 'nekhaar'. Beetje moeilijk uitleggen, maar ik ben erg tevreden .
Is goed gelukt . Ik heb de eerste paar dagen na het knippen altijd ruzie met m'n pony maar daarna is het over en zit alles weer goed . Waarschijnlijk is het gewoon gewenning.
quote:
Edit: Ik heb dus stiekem wel mijn wallen weggewerkt in PS hè . Anders had ik 'm echt niet durven plaatsen .
Meid, serieus
pi_60186439
quote:
Van trekken wordt 'ie niet langer lang hoor.
Ise geeft voorlichting
pi_60186484
En goejesmiddags
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:58:29 #89
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60187175
quote:
Soesje, ken jij Latijn?

Stephen Fry is sowieso heel boeiend! In combinatie met Hugh Laurie is ie zelfs geniaal!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 13:00:00 #90
5428 crew  miss_sly
pi_60187213
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Stephen Fry is sowieso heel boeiend! In combinatie met Hugh Laurie is ie zelfs geniaal!
Fry and Laurie
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:13:21 #91
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60187521
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Fry and Laurie
Zeg dat wel

Hugh Laurie is overigens wel een stuk aantrekkelijker dan Stephen. Maar die twee zijn echt al jarenlang vrienden van elkaar, Stephen is godfather van alledrie de kids van Laurie ook, en was getuige op zijn huwelijk enzo.

Fry heeft trouwens eenprijs gewonnen met bedoelde docu, weet niet meer welke, wel een grote prijs. En hij heeft daarna nog een docu gemaakt over AIDS en HIV. Ook zeer boeiend.

Ik kan iedereen het boek 'The Hippopotamus' van meneer Fry aanraden. Zeer leesbaar en humoristisch! Of 'Moab is my washpot'. Een autobiografisch boek dat over zijn jeugd gaat, tot een jaar of 25, en dat was voor mij een openbaring aangezien ik Fry altijd zag als een keurige meneer, wars van ungentlemen like behaviour.
pi_60190557
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Meid, serieus
Uhhhh

Vandaag oa een vette boxer gekocht en hele hoge hakken . En een vet retro Diesel shirt . Nu weer werken !
pi_60191630
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is.. Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
pi_60192263
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is.. Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
ik heb juist van die lage onderbroeken zodat je mn bilspleet er nog net boven uit kunt zien piepen
pi_60192657
quote:
Of mijn 4 voor 6,25
pi_60192689
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Of mijn 4 voor 6,25
Waar? Waar? Waaaaaar?
pi_60192734
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:39 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Waar? Waar? Waaaaaar?
Bij de Mamamini. Van een oud vrouwtje geweest die ze amper gebruikt heeft
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:42:51 #98
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60192753
Ow, en sorry dat ik hier zomaar inbrak. Maar ik zat het toevallig te lezen en kwam Stephen Fry tegen. Een van mijn favoriete personen

Zal het niet meer doen.
pi_60192874
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en sorry dat ik hier zomaar inbrak. Maar ik zat het toevallig te lezen en kwam Stephen Fry tegen. Een van mijn favoriete personen

Zal het niet meer doen.
Inderdaad zeg, scheer je es weg. Dit topic is alleen bedoeld voor de WFL-elite waarin hoogwaardige discussies over boxershorts en computerspelletjes worden gehouden

vrijdag 18 juli 2008 @ 17:32:29 #100
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60193604
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:50 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, scheer je es weg. Dit topic is alleen bedoeld voor de WFL-elite
Ja, daar heb je het al, ........

quote:
waarin hoogwaardige discussies over boxershorts en computerspelletjes worden gehouden

Wel onderbouwd met linkjes enzo mag ik hopen?
pi_60193879
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef ElizabethR het volgende:

Wel onderbouwd met linkjes enzo mag ik hopen?
Ik PM je wel es even wat linkjes naar mijn boxershorts Voor linkjes naar Ecco de dolfijn moet je bij Ise zijn
pi_60194037
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zeg dat wel

Hugh Laurie is overigens wel een stuk aantrekkelijker dan Stephen. Maar die twee zijn echt al jarenlang vrienden van elkaar, Stephen is godfather van alledrie de kids van Laurie ook, en was getuige op zijn huwelijk enzo.

Fry heeft trouwens eenprijs gewonnen met bedoelde docu, weet niet meer welke, wel een grote prijs. En hij heeft daarna nog een docu gemaakt over AIDS en HIV. Ook zeer boeiend.

Ik kan iedereen het boek 'The Hippopotamus' van meneer Fry aanraden. Zeer leesbaar en humoristisch! Of 'Moab is my washpot'. Een autobiografisch boek dat over zijn jeugd gaat, tot een jaar of 25, en dat was voor mij een openbaring aangezien ik Fry altijd zag als een keurige meneer, wars van ungentlemen like behaviour.
Moab is my washpot heb ik gisteren besteld bij Amazon.
pi_60194099
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef ElizabethR het volgende:

Zal het niet meer doen.
Mag wel hoor. Ik geloof dat ik je liefde voor Stephen Fry deel.
pi_60194374
quote:
Deze was 12,95 .
pi_60194393
Trin, je shirt is onderweg hoor.
pi_60195160
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:05:15 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60196256
...................................,...............................

Wie ziet er iets vreemds aan?
pi_60196296
Ik zie een komma. Iets rechts van het midden.

Krijg ik nou de koelkast?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:12:35 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60196359
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:08 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie een komma. Iets rechts van het midden.

Krijg ik nou de koelkast?
Nee, het gaat namelijk niet om de ASCII maar om wat de ASCII uitbeeldt.
pi_60199941
Tijdbalk?
pi_60202006
Water gepijpt en nu gaar. Nog ff een afleveringetje Heroes kijken en dan slapen
  zaterdag 19 juli 2008 @ 10:30:28 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60204122
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:44 schreef -Trinity- het volgende:
Tijdbalk?

Het had Haushofer dus direct moeten opvallen dat de zwaartekracht niet normaal werkt!
pi_60204684
Ik snap er niets van.

Brak.
pi_60205240
quote:
Ik snap er niets van.

Brak.
Tevens goejesmorgens
pi_60206011
Hij's binnen Ise . En een S zit zelfs nog ruim .
pi_60206072
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:37 schreef -Trinity- het volgende:
Hij's binnen Ise . En een S zit zelfs nog ruim .
Jij slanke sloerie.

Ben je er blij mee?
pi_60206750
Onweer.
pi_60211363
Mijn zusje en haar man zijn negen dagen in Thailand. Ze waren op pad in een taxi en de chauffeur vroeg of ze naar een pingpongshow wilden. Ze dachten, waarom niet. Mijn zusje vroeg of ze ook mee zou kunnen doen en dat kon de chauffeur wel regelen. Pas toen ze binnenkwamen in de bar, realiseerden ze zich dat een pingpongshow in toeristisch Thailand helemaal niets met tafeltennis te maken heeft.

pi_60211384
en ? heeft ze toch mee gedaan ?
pi_60211395
Nee, ze is na het opdrinken van haar drankje héél snel weggerend.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 18:14:00 #122
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60212161
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man zijn negen dagen in Thailand. Ze waren op pad in een taxi en de chauffeur vroeg of ze naar een pingpongshow wilden. Ze dachten, waarom niet. Mijn zusje vroeg of ze ook mee zou kunnen doen en dat kon de chauffeur wel regelen. Pas toen ze binnenkwamen in de bar, realiseerden ze zich dat een pingpongshow in toeristisch Thailand helemaal niets met tafeltennis te maken heeft.

Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?
pi_60212230
Dan ken jij mijn zusje en haar man niet. Die zijn soms wat wereldvreemd aangaande dat soort zaken.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 18:21:35 #124
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60212269
Friesland.
pi_60212337
Ik geloof niet dat het daar veel mee te maken heeft. Ik kom er immers ook vandaan.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:14:27 #126
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60212926
Hallo allemaal ! Iedereen gelukkig & gezond ? Net thuisgekomen van vakantie, beetje draaierig nog (ik hou niet zo van stoppen onderweg) maar wel een beetje bruiner geworden.

Ik heb net voor het eerst in mijn leven Crushli gegeten en vind het heerlijk!

(NB: Boxers van KK, vér boven je broek)
Mu!
pi_60213057
Ik dit morgen maken voor mijn heit en mem:

Met zelf geplukte bramen
pi_60213064
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo allemaal ! Iedereen gelukkig & gezond ? Net thuisgekomen van vakantie, beetje draaierig nog (ik hou niet zo van stoppen onderweg) maar wel een beetje bruiner geworden.

Ik heb net voor het eerst in mijn leven Crushli gegeten en vind het heerlijk!

(NB: Boxers van KK, vér boven je broek)
Welcome back SC . Wel lekker weer gehad dus?
pi_60213292
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Dan ben ik vast ook wereldvreemd als ik zeg dat ik heb gegoogled om uit te vinden wat ze er dan wel mee bedoelen. Maar dat het wat anders is dan tafeltennis, da's weer niet vreemd.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:52:14 #130
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60213506
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:24 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Welcome back SC . Wel lekker weer gehad dus?
jawel hoor, bijna ieder dag 30+ en zon. Ik heb voor het eerst van mijn leven echt de hele dag op de stijger aan de zee liggen zonnen. Ongelooflijk improductief.

Maar wel lekker met de Pajero door het terrein gereden, afdalingen over losse rotspartijen gemaakt, riviertjes doorstoken, super fun gehad! Met een snorkel erop kun je met de Pajero tot 80cm diep water doorwaden, wat echt wel een kick is.
Mu!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:53:50 #131
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60213536
NB: je kunt beter naar een bananenbar dan naar een appelmoesbar. Valt mij zo in.
Mu!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:42:35 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60214287
Lekker SC!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:58:25 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60214508
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:19 schreef Isegrim het volgende:
Onweer.
Bofkont Het heeft hier 1 maal gerommeld, dat was alles.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 21:00:11 #134
5428 crew  miss_sly
pi_60214530
Welkom terug SC
Lekker eens improductief doen is ook wel eens fijn, toch?
pi_60214578
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat een pingpongshow is Iets met blote jopen?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:15:39 #136
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60214744
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Welkom terug SC
Lekker eens improductief doen is ook wel eens fijn, toch?
ik voel me wel wat schuldig nu...
Mu!
pi_60219252
Bij een pingpongshow doen bevallige vrouwen iets met pingpongballen.
pi_60220691
Hihi! Kunnen ze er ook mee schieten?
  zondag 20 juli 2008 @ 09:38:06 #139
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60220789
mogguh.
Mu!
pi_60222742
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Jij slanke sloerie.

Ben je er blij mee?
Ja
pi_60222928
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:11 schreef VonHinten het volgende:
Hihi! Kunnen ze er ook mee schieten?
Da's wel de bedoeling ja.
pi_60222943
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ja
Mooi zo!
pi_60225558
Zooo, 020 ook weer overleefd. Ik heb er zelfs geslapen vannacht.
pi_60225725
Dit weekend eindelijk Rambo 4 en The Mist gezien.

De eerste was wel opvallend hard en bloedig, niet gezond meer

Tweede is wel ok, vooral het einde is mooi. En de muziek is
Amsterdam O+
  zondag 20 juli 2008 @ 15:12:36 #145
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60225773
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:01 schreef Isegrim het volgende:
Zooo, 020 ook weer overleefd. Ik heb er zelfs geslapen vannacht.
je komt er altijd als een beter mens vandaan
Mu!
pi_60225910
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:12 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je komt er altijd als een beter mens vandaan
Is dat zo? Ik weet niet hoor, of al die vodka mij een beter mens heeft gemaakt.
  zondag 20 juli 2008 @ 15:49:22 #147
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60226505
Vodka rijpt de geest. Soms wat te snel.
Mu!
pi_60226618
Wodka

Gister op de markt een watermeloen gekocht. Klein topje eraf gesneden, trechter erin gedrukt en nu om de zoveel uur de trechter volgieten met wodka. Over een paar dagen kunnen we dan - hopelijk in de zon - genieten van onze heerlijke met-wodka-doordrenkte-meloen
pi_60226819
Jaja, gezond fruit tussendoor.
pi_60227104
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Roomsoesje het volgende:
Dit weekend eindelijk Rambo 4 en The Mist gezien.

De eerste was wel opvallend hard en bloedig, niet gezond meer [ afbeelding ]
En opvallend kort. Zet die 79 minuten van Rambo es tegenover die 140 minuten van Sex&TheCity Mannen zijn gewoon wat korter van stof
  maandag 21 juli 2008 @ 00:23:37 #151
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60236274
Ik kan het eerste stukje van Little Wing spelen! Morgen verder.
Mu!
pi_60237990
Goedemorgen.
pi_60238071
Goedemorgen Wanneer begin je bij je nieuwe toko?
Amsterdam O+
pi_60238098
1 september. En vanaf 15 augustus heb ik vakantie. Op 15 augustus houd ik een culinair afscheidsfeestje voor mijn collega's.
pi_60238106
Oh dat schiet al op
Amsterdam O+
pi_60238115
Mogguh
pi_60238138
quote:
Op maandag 21 juli 2008 07:48 schreef Roomsoesje het volgende:
Oh dat schiet al op
Jazeker. Ik mag dus wel een beetje opschieten met alle opruimwerkzaamheden.
pi_60238143
Nu werken.
  maandag 21 juli 2008 @ 08:03:07 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60238174
Koud
Moe

Goedemorgen
pi_60238293
we mogen weer werken
pi_60238601
Jullie hebben eindelijk werk 'voor jullie soort mensen' gevonden?
Amsterdam O+
pi_60238634
Je moet van het land houden: Boete voor zichtbaar ondergoed
Amsterdam O+
  maandag 21 juli 2008 @ 09:05:59 #163
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60238669
Ik mag ook weer werken!

Wat is er aan de hand, A. ?
Mu!
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 09:13:02 #164
5428 crew  miss_sly
pi_60238765
Zondag ziek, maandag weer werken...ergens doe ik toch iets niet goed
pi_60238798
Nee verkeerde timing Balen
Amsterdam O+
pi_60239717
Goejesmorgens

Verder met me Ba-scriptie
pi_60246764
Wat een drukte hier
Amsterdam O+
  maandag 21 juli 2008 @ 16:22:36 #168
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60247249
ja, ik ben dus wel ff aan het werk hè ?
Mu!
pi_60248432
Moet ook gebeuren
Amsterdam O+
  maandag 21 juli 2008 @ 18:16:15 #170
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249173
ja, maar waarom ? Ik weet zoveel leukere dingen te doen, waarom ben ik niet gewoon rijk, of tenminste welgesteld, zoals miss_sly ?

Vertel mij dat eens, soesje ?
Mu!
  maandag 21 juli 2008 @ 18:16:59 #171
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60249185
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag ook weer werken!

Wat is er aan de hand, A. ?
Niets dat ik weet, SC. Hoezo?
  maandag 21 juli 2008 @ 18:20:11 #172
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249235
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niets dat ik weet, SC. Hoezo?
Vanwege
quote:
Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Alicey het volgende:
Koud
Moe
Mu!
  maandag 21 juli 2008 @ 18:23:29 #173
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60249296
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:20 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Vanwege
[..]
Oh, dat. Waarschijnlijk ziek aan het worden. Als dat niet zo was, dan nu wel. De hele dag tussen blaffende en proestende collega's verkeerd..
  maandag 21 juli 2008 @ 18:25:54 #174
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249348
ohw...sterkte dan...het is ook kutweer hè ?
Mu!
  maandag 21 juli 2008 @ 18:28:44 #175
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249390
Vanavond komt Deep Impact op TV. Ik ben dol op die flauwekulfilms waarbij de aarde bijna verwoest wordt maar het uiteindelijk allemaal nog meevalt, Amerika redt de wereld en iedereen gaat trouwen
Mu!
pi_60249400
Weet iemand of het laten waarmerken van een kopie bij bijv de gemeente geld kost? De universiteit wil dat de kopie van mijn diploma ook gewaarmerkt is, maar de school is dicht en ik heb er geen gehad, alleen mijn cijferlijst heeft een stempel + handtekening .
pi_60249713
Goedemiddag. Ik kon gewoon geen lamsgehakt krijgen vandaag. In een stad waar je struikelt over de moslims.
  maandag 21 juli 2008 @ 18:52:59 #178
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249793
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Goedemiddag. Ik kon gewoon geen lamsgehakt krijgen vandaag. In een stad waar je struikelt over de moslims.
kun je zelf geen lam hakken dan ?
Mu!
  maandag 21 juli 2008 @ 18:53:28 #179
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249802
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of het laten waarmerken van een kopie bij bijv de gemeente geld kost? De universiteit wil dat de kopie van mijn diploma ook gewaarmerkt is, maar de school is dicht en ik heb er geen gehad, alleen mijn cijferlijst heeft een stempel + handtekening .
geen idee...
Mu!
pi_60249809
Ik heb geen lam. Nu maar wat koe gekocht als alternatief.
  maandag 21 juli 2008 @ 18:55:58 #181
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60249854
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen lam. Nu maar wat koe gekocht als alternatief.
gehakte koe is ook wel ok. Maar moslims hebben toch meestal wel een lam ? Of is dat een fabeltje ? Hier in het Gooi wonen geen moslims, dus wij weten het niet.
Mu!
pi_60250422
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:28 schreef SingleCoil het volgende:
Vanavond komt Deep Impact op TV. Ik ben dol op die flauwekulfilms waarbij de aarde bijna verwoest wordt maar het uiteindelijk allemaal nog meevalt, Amerika redt de wereld en iedereen gaat trouwen
Tovve film, heb ik nog in de bios gezien
  maandag 21 juli 2008 @ 19:29:42 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60250662
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
ohw...sterkte dan...het is ook kutweer hè ?
Absoluut. Vandaag ook weer extragratis zwemles gehad.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:30:31 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60250686
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Ja, dat kost geld. Hoeveel kun je vinden op de website van je gemeente. Notarissen doen het ook, maar ik betwijfel dat dat goedkoper is.
pi_60251061
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

gehakte koe is ook wel ok. Maar moslims hebben toch meestal wel een lam ? Of is dat een fabeltje ? Hier in het Gooi wonen geen moslims, dus wij weten het niet.
Ja, maar het lam was vandaag op bij de moslimslager. En AH heeft dat ook niet standaard, aangezien Nederlanders saaie pieten zijn die altijd maar hetzelfde willen eten.
pi_60251750
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, maar het lam was vandaag op bij de moslimslager. En AH heeft dat ook niet standaard, aangezien Nederlanders saaie pieten zijn die altijd maar hetzelfde willen eten.
moslims zijn ook saaie pieten die willen altijd maar lamsgehakt
pi_60251886
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:16 schreef SingleCoil het volgende:
ja, maar waarom ? Ik weet zoveel leukere dingen te doen, waarom ben ik niet gewoon rijk, of tenminste welgesteld, zoals miss_sly ?

Vertel mij dat eens, soesje ?
Meer staatsloten kopen
Amsterdam O+
  maandag 21 juli 2008 @ 20:20:14 #188
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60252012
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, en als het dan bij hun eigen slager op is kopen ze AH ook leeg. Oh, wat haat ik ze !
Mu!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:20:54 #189
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60252023
fout.
Mu!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:21:29 #190
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60252043
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Meer staatsloten kopen
Ik heb me arm gekocht aan de staatsloten. Misschien moet ik net als Schaap een rijke vrouw zoeken
Mu!
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 20:26:32 #191
5428 crew  miss_sly
pi_60252168
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik heb me arm gekocht aan de staatsloten. Misschien moet ik net als Schaap een rijke vrouw zoeken
We zijn nog geen 3 jaar samen...heeft ie me nou alweer ingeruild ?
pi_60252223
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We zijn nog geen 3 jaar samen...heeft ie me nou alweer ingeruild ?
lezen ! hij moet net als ik "gaan zoeken"
pi_60252398
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ja. Ik wil gewoon alles wat wat er te krijgen valt. We hebben hier zelfs een slager die bokkenballen verkoopt, misschien ook eens proberen.
pi_60252497
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
In een stad waar je struikelt over de moslims.
Ja? Zijn die buut'nlanders in Rotterdam nu al zó lui dat ze op straat liggen te slapen?
pi_60252611
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja? Zijn die buut'nlanders in Rotterdam nu al zó lui dat ze op straat liggen te slapen?
Tuig is het ja. Allemaal!
  maandag 21 juli 2008 @ 21:35:28 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60253851
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Tovve film, heb ik nog in de bios gezien
Erg tof ja
Onikaan ni ov dovah
pi_60253866
Heeft iemand succesvolle tips hoe je van een hardnekkig stopwoordje afkomt?
pi_60253937
En btw, dit is WFL-LFC #724 en niet #324 zoals er staat. Het ging mis bij het vorige topic, toen Q van de eerste 7 een 3 maakte..
  maandag 21 juli 2008 @ 21:46:38 #199
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60254146
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mag wel hoor. Ik geloof dat ik je liefde voor Stephen Fry deel.
Ah leuk!! Laat je het me weten als je Moab uit hebt??
pi_60254398
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef VonHinten het volgende:
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!
Amsterdam O+
  maandag 21 juli 2008 @ 22:07:07 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60254623
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Stopwoordjes zijn prima, zegmaar
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2008 @ 22:21:45 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60254964
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stopwoordjes zijn prima, zegmaar
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'

Niet zo leuk hoor.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:24:02 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60255020
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'

Niet zo leuk hoor.
Valt dat dan ook onder de term stopwoordje? Lijkt me toch wat anders Kan me overigens goed voorstellen dat dat irritant is ja...
Overigens zijn sommige 'volwassenen' die ik ken daar ook erg goed in
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2008 @ 22:28:29 #204
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60255132
quote:

[..]

Niet zo leuk hoor.
tjeempie...
Mu!
pi_60255184
ach...zoiets waait wel weer over...

toedeledokie
pi_60255433
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik wil mijn liefde aan jouw auto verklaren. Hoe denk je dat ik het hem het beste kan brengen, jij kent hem wat langer dan ik, maar het is liefde op het eerste gezicht zeg maar .
pi_60255475
nou, die film had een behoorlijke impact
pi_60255495
maar als de film enige voorspellende waarde heeft dan krijgen we een meteoriet te verwerken onder het bewind van Obama
  maandag 21 juli 2008 @ 23:21:03 #209
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60256516
oh ja, en frodo gaat dat ontdekken...
Mu!
pi_60256738
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ah leuk!! Laat je het me weten als je Moab uit hebt??
's Goed hoor.
pi_60257002
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef SingleCoil het volgende:
oh ja, en frodo gaat dat ontdekken...
en hiro nakamura gaat dat stoppen met zijn timefreeze powers!

dinsdag 22 juli 2008 @ 07:21:53 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60260067
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef VonHinten het volgende:
Tjeempie, geen flauw idee.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:22:59 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60260073
quote:

[..]

Niet zo leuk hoor.

Op den duur gaat het vast vervelen, maar ik vind het zo wel komisch klinken
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:23:41 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60260077
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

tjeempie...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:24:34 #215
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60260080
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
maar als de film enige voorspellende waarde heeft dan krijgen we een meteoriet te verwerken onder het bewind van Obama
Het zijn ook altijd weer die negerts..
pi_60260137
Goedemorgen. En weer een dagje werken!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:37:42 #217
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60260140
Issi
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:47:17 #218
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60260198
mogguh, meisjes
Mu!
pi_60260668
Werktijd
Amsterdam O+
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:45:58 #220
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60260686
ja, ik ga er ook maar eens uit
Mu!
pi_60260705
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil mijn liefde aan jouw auto verklaren. Hoe denk je dat ik het hem het beste kan brengen, jij kent hem wat langer dan ik, maar het is liefde op het eerste gezicht zeg maar .
Goede keuze
Ik weet niet of die getinte ridder zich laat temmen eigenlijk De achterbank misbruiken en hard-to-get spelen door hem jaloers te maken trapt ie denk ik niet in Al een liefdesbrief naar Ibiza geprobeerd te sturen?
Amsterdam O+
pi_60261005
De muziek uit The Mist gevonden
Amsterdam O+
pi_60265366
Goejesmiddags
pi_60268858
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:09 schreef Roomsoesje het volgende:
De muziek uit The Mist gevonden
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zetten
pi_60269568
Ikke wel, vooral de remix van Paul Oakenfold
Amsterdam O+
pi_60270478
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zetten
Inderdation
pi_60272108
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

linkje ?
pi_60272655
Naar je eigen post?

Hier bv:
Kan het niet controleren want ik zit keihard te werken natuuwk.
Amsterdam O+
pi_60273471
Wie gaat er trouwens vrijdag 1 t/m zondag 3 augustus 2008 naar de gay pride?
Amsterdam O+
pi_60274102
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy. Misschien wil 'ie er wel met me naartoe.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:02:05 #231
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60274309
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Doffy heeft daar volgensmij een hekel aan
pi_60274535
Kan mij dat bommen.
pi_60274539
De hele dag naast een strontchagrijnige collega zitten is ook niet alles.
pi_60274831
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
Kan mij dat bommen.
Precies, alles voor die blokjesbuiken!
Amsterdam O+
pi_60274842
quote:
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt
Amsterdam O+
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:37:07 #236
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60274905
In welke boot vaar je trouwens mee, Soesje?
pi_60274956
Ik kom dit jaar met mijn rode mijter en witte paard op een Spaanse boot binnen...
Amsterdam O+
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:58:44 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60275382
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik kom dit jaar met mijn rode mijter en witte paard op een Spaanse boot binnen...
Dat heeft nog nooooit iemand gedaan.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:59:02 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60275391
quote:
Vrolijk haar dan gewoon een beetje op.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:59:23 #240
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60275398
quote:
Mijn boot is gezonken, maar anders..
pi_60275575
quote:
Zit dan in Limburg . Gay genoeg voor mij.
pi_60275599
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vrolijk haar dan gewoon een beetje op.
D'r was geen beginnen aan.
pi_60275617
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet aan jou ligt
Sinds ik weet dat ik wegga ben ik best vrolijk.
pi_60275824
Ik heb mijn maagonderzoek van vandaag overleefd . Best vervelend zoiets, maar mijn maag zag er gelukkig goed uit.

Ik heb aan de arts gevraagd of ik de foto's mocht houden om in mijn kamer op te hangen (toch nog vakantiekiekjes! ). Dus nu heb ik een mooie foto van de ingang van mijn maag en een foto van het begin van mijn slokdarm met nog een stukje van mijn stembanden erop. Mijn binnenkant is echt zó fotogeniek .
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:23:21 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60276000
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:06 schreef Isegrim het volgende:

[..]

D'r was geen beginnen aan.
Tjeempie, zo chagrijnig ben ik nou nooit. Vandaag was ik ook wel flink chagrijnig, maar zelfs dan lach ik nog regelmatig.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:23:54 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60276017
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb mijn maagonderzoek van vandaag overleefd . Best vervelend zoiets, maar mijn maag zag er gelukkig goed uit.

Ik heb aan de arts gevraagd of ik de foto's mocht houden om in mijn kamer op te hangen (toch nog vakantiekiekjes! ). Dus nu heb ik een mooie foto van de ingang van mijn maag en een foto van het begin van mijn slokdarm met nog een stukje van mijn stembanden erop. Mijn binnenkant is echt zó fotogeniek .
Met of zonder inhoud?

Gelukkig dat alles verder goed is.
pi_60276042
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:

Konden ze al aangeven hoe of wat?

Wel origineel zo'n vakantiefoto
Amsterdam O+
pi_60276195
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Konden ze al aangeven hoe of wat?

Wel origineel zo'n vakantiefoto
Nee, ze hebben vandaag wat weefsel afgenomen en dat moet onderzocht worden. Half augustus weet ik de uitslagen. Maar de arts was wel positief omdat alles er goed uit zag. Mijn ontsteking is dus wel aardig over denk ik zo.
pi_60276261
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Met of zonder inhoud?

Gelukkig dat alles verder goed is.
Zonder . Ik mocht sinds gisteravond niks meer eten. En dat is ook wel aan te raden als je weet hoe je lichaam reageert op een buis van 1 meter lang die tot in je twaalfvingerige darm wordt geduwd . De rest van de verhalen zal ik jullie besparen .
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:49:13 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60276532
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Zonder . Ik mocht sinds gisteravond niks meer eten. En dat is ook wel aan te raden als je weet hoe je lichaam reageert op een buis van 1 meter lang die tot in je twaalfvingerige darm wordt geduwd . De rest van de verhalen zal ik jullie besparen .
Ieuw.. Ik kan me er wel een voorstelling van maken. Een veel korter ding moest ik al van kokhalzen, laat staan een buis van een meter.
pi_60276547
Gaat dat via je mond naar binnen?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:57:03 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60276704
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Gaat dat via je mond naar binnen?
Zeker weten doe ik het niet, maar via de achterkant naar binnen lijkt me ook niet echt lekker.

-edit- Ja, het gaat via de mond naar binnen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:01:08 #253
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60276780
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zeker weten doe ik het niet, maar via de achterkant naar binnen lijkt me ook niet echt lekker.
Daar zou je ook een acht meter lange slang voor nodig hebben, bovendien is het nogal omslachtig om het hele darmstelsel leeg te krijgen.
pi_60277309
quote:
ik vaar mee op de fok boot
pi_60284500
Vanavond The Fountain en King of California gekeken, beide erg mooi En nou koese
pi_60284754
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond The Fountain en King of California gekeken, beide erg mooi En nou koese
Death is the road to awe

Hehe, eindelijk iemand die The Fountain ook mooi vindt. Ik raad em al tijden aan Jan en alleman aan, maar niemand die em ook zo kan waarderen als ik

Vooral het einde en de soundtrack zijn om van te smullen..

Hier is de soundtrack overigens op piano te vinden, errug mooi:

woensdag 23 juli 2008 @ 07:03:47 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60287007
pi_60287022
Môgguh.
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 07:48:59 #259
5428 crew  miss_sly
pi_60287166
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Death is the road to awe

Hehe, eindelijk iemand die The Fountain ook mooi vindt. Ik raad em al tijden aan Jan en alleman aan, maar niemand die em ook zo kan waarderen als ik

Vooral het einde en de soundtrack zijn om van te smullen..

Hier is de soundtrack overigens op piano te vinden, errug mooi:

Wij hebben hem in de bios gezien toen hij net uit was en vonden hem ook echt geweldig
pi_60287505
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben hem in de bios gezien toen hij net uit was en vonden hem ook echt geweldig
Same here . Erg mooie film. Vooral de shots in 'outer space' zijn geweldig om te zien op een groot bioscoopscherm.

* Geartsjuh gaat haar nu herkansing maken, anders mag ze niet door naar het volgende jaar
Whish me luck!
pi_60287642
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Same here . Erg mooie film. Vooral de shots in 'outer space' zijn geweldig om te zien op een groot bioscoopscherm.

* Geartsjuh gaat haar nu herkansing maken, anders mag ze niet door naar het volgende jaar
Whish me luck!
het is toch geen engels hè

Succes
pi_60288237
Succes

Het fonteintje wil ik ook nog wel zien. Muziek klinkt wel indringend. Daarnaast komt youtube ook met :

De muziek in die film is fantastisch
Amsterdam O+
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:58:41 #263
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60288987
Mogguh
Mu!
pi_60289449
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Whish me luck!
Mazal tov!
pi_60293560
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:18 schreef Roomsoesje het volgende:

De muziek in die film is fantastisch
Inderdaad ook een geniale film + soundtrack en net zoals The Fountain ook geregiseerd door Darren Aronofsky.
pi_60294268
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:41 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het is toch geen engels hè

Succes
Wat een &^*($#)$@ fout

Tentamen ging redelijk. Over twee weken de uitslag..
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:41:57 #267
27698 Doffy
pi_60294283
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Met jou wil ik wel naar de gaypride hoor
'Nuff said
pi_60295178
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een &^*($#)$@ fout

Tentamen ging redelijk. Over twee weken de uitslag..
Best lang wachten
Amsterdam O+
pi_60295641
De komende twee weken logeren bij ons in huis twee buut'nlandse studenten. Een Tsjech en een Spanjaard

Dus ff een beetje opruimen en dan de knakkers van het station halen
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:44:04 #270
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60295778
hoezo ? Je kunt beter die tjech de rotzooi van die spanjaard op laten ruimen, dan voelen ze zich allebij een beetje op hun gemak
Mu!
pi_60298859
Is rude eik nog wel eens online?
Amsterdam O+
pi_60300110
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Doffy het volgende:

[..]

Met jou wil ik wel naar de gaypride hoor
pi_60300862
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:01 schreef Roomsoesje het volgende:
Is rude eik nog wel eens online?
volgens z'n naam wel rudeonline

maar in z'n profiel staat 308 dagen, 6 uur geleden

inmiddels dus rudeoffline
pi_60301213
Hij heeft het opgegeven. Misschien is hij wel van een flat afgesprongen omdat niemand hem gelooft.
pi_60301259
Aaahhhhh Ooit zal ie erkend worden denk ik

Waarom hebben we hem eik geen SMS gestuurd?
Amsterdam O+
pi_60301279
Omdat hij aangesloten is op een glasvezelnetwerk en de snelheid van het licht is 0, dus de sms-jes kwamen nooit aan.

Ofzo.
pi_60301916
Kan dat echt voorkomen? Ik dacht dat snelheid altijd relatief was en afhangt van referentiekader maar nu je dat zo zegt over lichtsnelheid = 0 maakt dit wel het een en ander veel logischer
Amsterdam O+
pi_60302076
Ik ga zo naar Sex & the City
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:55 #279
5428 crew  miss_sly
pi_60302184
Leuk Trin
Veel plezier
pi_60302256
Ik heb mijn chagrijnige collega vandaag maar even verteld dat het niet nodig is om zo te bitchen, want ze zat ook vandaag weer de hele dag chagrijnig te doen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:03:11 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60303248
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn chagrijnige collega vandaag maar even verteld dat het niet nodig is om zo te bitchen, want ze zat ook vandaag weer de hele dag chagrijnig te doen.
Wat was haar reactie daarop?
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:18:53 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60303634
Liggie
pi_60304789
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:37 schreef VonHinten het volgende:
De komende twee weken logeren bij ons in huis twee buut'nlandse studenten. Een Tsjech en een Spanjaard
Stepan en Javier zijn aardig
pi_60306204
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Stepan en Javier zijn aardig
uitbuiten dus

pi_60306290
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat was haar reactie daarop?
Dat ze een slechte dag had. Waarop ik opmerkte dat ze volgens mij een slechte week had. Dat was volgens haar ook wel mogelijk.
pi_60306385
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat ze een slechte dag had. Waarop ik opmerkte dat ze volgens mij een slechte week had. Dat was volgens haar ook wel mogelijk.
volgende keer nog een stapje verder gaan. een slechte week, wat zeg ik...een slechte maand, wat zeg ik...een slecht jaar....wat zeg ik....een beroerd leven
pi_60306451
Nou, dat vind ik wat sneu, want ze is tevens een goede vriendin van me. Mijn enige Friese collega.
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:57:46 #289
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60306520
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

volgende keer nog een stapje verder gaan. een slechte week, wat zeg ik...een slechte maand, wat zeg ik...een slecht jaar....wat zeg ik....een beroerd leven
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?
Mu!
pi_60306634
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat vind ik wat sneu, want ze is tevens een goede vriendin van me. Mijn enige Friese collega.
juist goede vriendinnen moet je zo af en toe de waarheid kunnen zeggen
pi_60306647
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?
ik ken anders nog wel iemand die dat kan regelen
pi_60306719
Jongens toch.
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:12:24 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60306930
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Tja, Friezen zijn nu eenmaal chagrijnig.
pi_60306990
Het is 'Friezen'
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:16:10 #295
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60307036
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Het is 'Friezen'
Ja, tjeempie
pi_60307260
Morgen lekker uitslapen. En ik heb morgen alle tijd om te gaan lezen in de autobiografie van Stephen Fry.
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:24:48 #297
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_60307267
Maar ze zijn wel chagerijnig.
Mu!
pi_60307282
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Het is 'Friezen'
Behalve als het warm wordt
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:08:39 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60308595
"soms heb je het over friezen... soms heb je het over dooien"
Onikaan ni ov dovah
pi_60310250
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
Amsterdam O+
pi_60310919
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga zo naar Sex & the City
En nou wil jij ook zo'n inloopkast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')