Preach it, brotha! Ik denk dat zij het Ware Geloof gevonden hebben, maar daar helaas al weer snel vanaf zijn gevallen. Ik sticht hierbij de Herstelde Orde van Incidentele Sigarenrokers.quote:Café bekeert zich tot Rokerskerk
ALKMAAR - Café Lindeboom uit Alkmaar wordt woensdagmiddag ingewijd tot de Enige en Universele Rokerskerk van God uit Amsterdam. "Wij staan vierkant achter wat de kerk predikt en dat is roken." Dit heeft kroegeigenaar Cor Busch dinsdag gezegd.
ANP
De Rokerskerk bedrijft haar religie vanuit de goddelijke drie-eenheid van rook, vuur en as en vereert haar god door in de kerk te roken.
Mensen die lid worden van de kerk krijgen een pasje dat hen toestaat te roken in het etablissement. Mensen zonder pasje mogen geen sigaret opsteken.
Certificaat
In de cafés die zich aansluiten bij de Rokerskerk komt een certificaat te hangen dat het alle leden van de gemeenschap van de Rokerskerk vrijstaat hun rookartikelen te nuttigen en daarmee hun goede God in vrede te eren.
Busch: "Rokers worden gediscrimineerd. Mensen kunnen nergens meer roken. Maar een viltje, een glas bier en een sigaret horen nu eenmaal bij elkaar. Straks vragen ze je ook nog een zwemvest aan te trekken in je auto, omdat je met je auto in het water kunt belanden."
Ingewijden
Inmiddels telt Nederland enkele tientallen horecaondernemers die zijn ingewijd in de Rokerskerk. In artikel 6 van de Grondwet en artikel 9 van het Europees Verdrag is de vrijheid van religie vastgelegd.
Zodoende wordt het voor de parochianen legaal een sigaretje te roken in de kroeg. Volgens het genootschap probeert de regering middels noodwetgeving Rokerskerken te verbieden. Hiermee wordt een valide religie getorpedeerd, aldus de kerk.
Oprichter
Oprichter van de Rokerskerk Michiel Eijsbouts heeft, zo zei hij in een ractie, een broertje dood aan horecagelegenheden die het rookverbod proberen te omzeilen door lid te worden van de kerk.
"We hebben de afgelopen paar maanden heel veel aanvragen gekregen van ondernemingen, maar zodra we denken dat uitbaters het alleen maar doen om hun nering te redden, worden zij niet ingewijd."
De Rokerskerk is volgens eigen zeggen een serieuze aangelegenheid en vind roken erg belangrijk. "Het is iets ritueels, iets dat je beleeft en we leven ons geloof strikt na."
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Preach it, brotha! Ik denk dat zij het Ware Geloof gevonden hebben, maar daar helaas al weer snel vanaf zijn gevallen. Ik sticht hierbij de Herstelde Orde van Incidentele Sigarenrokers.
Is religie niet fantastisch?
Ik kan me zo voorstellen dat dit enigszins cynisch bedoeld is. Bovendien moet hij zo natuurlijk wel reageren, want als ware gelovige heb je natuurlijk niets op met die opportunisten die eigenlijk niet van het ware geloof zijn, maar alleen maar doen alsof om te kunnen roken in de kroegquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]Wel een beetje triest van die oprichter dat hij ertegen is dat cafés zich 'bekeren' vanwege het rookverbod.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en ik zou het geniaal vinden als dat achterlijke rookverbod op die manier wordt omzeild.
Werken.
Ik ga hem downloadenquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:30 schreef Isegrim het volgende:
Soesje, ken jij Latijn?
Goedemorgen.Gister een deel gezien van een docu van Stephen Fry over bipolar disorder (manische depressiviteit). Hij heeft dat zelf ook. Was erg boeiend.
Een vriend van me haalde regelmatig met zijn huisgenoten 1 kamer in het studentenhuis leeg, zette die op internet, liet geïnteresseerden bier en wijn meenemen, maakten er een mooie avond van, en wezen (natuurlijk) vervolgens iedereen af om alle meubels weer terug in de kamer te zetten zodat de oorspronkelijke bewoner weer op zijn kamertje verder kon leven..quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:01 schreef Geartsjuh het volgende:
We hebben net een hospitant afgewezen omdat ie te leuk was. Nu moet ik met mijn huidige huisgenote gaan vechten om z'n telefoonnr
.
Een ex van me heeft es gehospiteerd bij een huis waar er helemaal geen kamer vrij wasquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een vriend van me haalde regelmatig met zijn huisgenoten 1 kamer in het studentenhuis leeg, zette die op internet, liet geïnteresseerden bier en wijn meenemen, maakten er een mooie avond van, en wezen (natuurlijk) vervolgens iedereen af om alle meubels weer terug in de kamer te zetten zodat de oorspronkelijke bewoner weer op zijn kamertje verder kon leven..
Vonk vonk vonkquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef Roomsoesje het volgende:
Dat de vonken van de gesprekken af mogen komen!
kennen je collega's bij je nieuwe baan wel Latijn ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]Was ik je toch *bijna* aardig gaan vinden.
Ik hoop het maar. Anders is die baan ook geen lang leven beschoren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kennen je collega's bij je nieuwe baan wel Latijn ?
Hij staat gewoon op Google Video ontdekte ik. Heb vandaag de rest gekeken. Ik vind Stephen Fry altijd een zeer aandoenlijke en lieve man.quote:
amicitiae causaquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kennen je collega's bij je nieuwe baan wel Latijn ?
Schaam je maar niet hoor, film kijken is gewoon leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef VonHinten het volgende:
Oldermachtig, ik blijf maar aan het films kijken. Vanavond In Bruges gezien. Badboy Colin Farrel met zijn stoere Irish-accent blijft leuk om naar te kijken, en de onderkoelde humor kon ik ook wel waarderen
Leuk
Jij schaamt je sowieso al nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:48 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond Sex&TheCity gekekenEn ik was bijna de enige kerel in de zaal
Ik wil ook naaldhakken
En coktails drinken in plaats van bier
Kerelquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:48 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook naaldhakken
Niet "de vrouwn", wel twee vriendinnen. Eentje had ik 2 weken eerder meegetrokken naar Indiana Jones. Maar ik vind de serie ook erg leuk, dus vond het geen straf om em uit te zittenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
KerelDoor de vrouw meegetrokken?
Stiekem houd ik ook wel van een chickflick op zijn tijd
Dus jij vindt mij naar asfalt stinken, een manwijf en een nerd?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:49 schreef Roomsoesje het volgende:
Godin van het asfaltElf van de boksring
Smaragd van kennis
[ afbeelding ]
Ik ben trots op je. In dat kader: vrijdag ga ik kijken voor vet coole pumps. En of ze nog even cool zijn aan mijn voetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:48 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook naaldhakken
fotooooo'squote:Op donderdag 17 juli 2008 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
Nieuwe coupe. Erg wennen, maar het is wel wat vlotter en minder saai
.
Mooi topicquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef VonHinten het volgende:
R&P topics
Altijd leuk om voor het slapengaan door te lezen, met een pilsje in je hand
Aha.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:52 schreef Causa het volgende:
Morge Isegrim
We gaan naar Frankrijk, daar hebben we een chalet, maar op de terugweg zetten we 1 nacht een tentje op, op zekere plaats in de ardennen....
Yepquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mooi topic![]()
Fascinerend om te lezen hoe sommige mensen hun relatie inrichten..
Dat was the secretquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:28 schreef VonHinten het volgende:
Mijn meest kutte huisgenote heeft een andere kamer gevonden!![]()
Zo uit het niets, wat een nieuws, mijn dag kan niet meer stuk!
Laten we hopen dat Ecco het er beter van af brengt dan Flipper. Maar alle respect voor Flipper hoor, die heeft zijn best gedaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe PS2-game testen, Ecco the Dolphin. Daarin speel je een dolfijn die de wereld moet redden.
't Is net bestquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef Isegrim het volgende:
VH heeft haar vast weggejaagd.
Is het bij jullie ook zulk (*&^%$^#*)*-weer?
Nou, het wordt wel even oefenen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Ecco het er beter van af brengt dan Flipper. Maar alle respect voor Flipper hoor, die heeft zijn best gedaan. Hij heeft mij in ieder geval de nodige plezier in mijn jeugdjaren gebracht.
Dan moet ie nu alleen nog maar een perfect nieuw huisgenootje visualiseren/affirmerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was the secret![]()
En ik zie grappen als "het was inderdaad een secreet" al weer van kilometers aankomen
Woordgrapjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was the secret![]()
En ik zie grappen als "het was inderdaad een secreet" al weer van kilometers aankomen
Ik mis een mannelijk gezelligheidsdier hier in huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan moet ie nu alleen nog maar een perfect nieuw huisgenootje visualiseren/affirmeren.
Ze was net terug van een tien weken durende reis in Azië en ik had enkel lieve berichtjes op haar weblog achtergelaten, dus daar lag het niet aan..quote:
Er had iemand zondag grote verhalen dat het vanaf woensdag beter weer zou worden..quote:Is het bij jullie ook zulk (*&^%$^#*)*-weer?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik mis een mannelijk gezelligheidsdier hier in huisIk woon hier namelijk met drie vrouwen en één computeraziaat. Al die vrouwen tesamen is natuurlijk wel gezellig, maar ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat
Je geeft het nu al op?quote:Overigens komt waarschijnlijk een vriendin van me vriendin in de lege kamer, dus ik kan hopen wattik wil, die kerel komt niet
maakt niet uit, nemen we op de koop toe...het gaat om het haarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is wel een foto maar daarop trek ik een gekke bek.
gelukkig is er dan altijd nog de LFCquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef VonHinten het volgende:
ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat
Als je aardig wilt zijn kun je hier terecht: http://www.relatieplanet.nl/quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Isegrim het volgende:Was ik je toch *bijna* aardig gaan vinden.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
Dus jij vindt mij naar asfalt stinken, een manwijf en een nerd?
Droogquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Let dus niet op de smoel en de kwaliteit van mijn telefoonfeauteau. Daarnaast stond het daar erg 'volumeus' door het föhnen
.
Wat zit je je in te dekkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, make-uploos en dan de gekke bek trekken die ik altijd met de vriendinnen van boksen trek:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat wij dus altijd die gekke bek trekken
Leuke coupequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Let dus niet op de smoel en de kwaliteit van mijn telefoonfeauteau. Daarnaast stond het daar erg 'volumeus' door het föhnen
.
De oorspronkelijke post was leuker!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mooi topic![]()
Fascinerend om te lezen hoe sommige mensen hun relatie inrichten..
Leukquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Van trekken wordt 'ie niet langer hoor.
heeft Trin een ponyquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:43 schreef Isegrim het volgende:
Trin haar pony dus.Maar dat andere wordt ook niet langer van trekken.
Mnee, tot die conclusie kom ik ook steeds. Maar mijn haar krult een beetje dus ik hoop het dan wat stijler te maken, maar het resultaat is meestal na 10 seconden wegquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Van trekken wordt 'ie niet langer hoor.
stijltangquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnee, tot die conclusie kom ik ook steeds. Maar mijn haar krult een beetje dus ik hoop het dan wat stijler te maken, maar het resultaat is meestal na 10 seconden weg.
Is goed geluktquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef -Trinity- het volgende:
Jeej shirt.
Wat een leuke positieve reacties, dat kan ik echt waarderen. Jeps, ik heb highlights en dus een korte pony. Het is erg wennen, zoals je op de treinfoto ziet was 'ie eerst veel langer. Nu kijk ik soms in de spiegel en dan ga ik eraan lopen trekken omdat ik vind dat 'ie te kort op mijn voorhoofd ligt (
). Haar is in z'n algemeen korter en meer laagjes (dus meer slag/krul) en ze heeft het bovenop veel gehighlight en de onderste rand van mijn haar is donkerder gekleurd dan mijn oorspronkelijke kleur, waardoor ze een soort schaduw-effect heeft gecreëerd. Onderste deel van mijn pony lijkt nu dieper te liggen, net zoals mijn 'nekhaar'. Beetje moeilijk uitleggen, maar ik ben erg tevreden
.
Meid, serieusquote:Edit: Ik heb dus stiekem wel mijn wallen weggewerkt in PS hè. Anders had ik 'm echt niet durven plaatsen
.
Ise geeft voorlichtingquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Van trekken wordt 'ie niet langer lang hoor.
Stephen Fry is sowieso heel boeiend! In combinatie met Hugh Laurie is ie zelfs geniaal!quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:30 schreef Isegrim het volgende:
Soesje, ken jij Latijn?
Goedemorgen.Gister een deel gezien van een docu van Stephen Fry over bipolar disorder (manische depressiviteit). Hij heeft dat zelf ook. Was erg boeiend.
Fry and Lauriequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Stephen Fry is sowieso heel boeiend! In combinatie met Hugh Laurie is ie zelfs geniaal!
Zeg dat welquote:
Uhhhhquote:
ik heb juist van die lage onderbroeken zodat je mn bilspleet er nog net boven uit kunt zien piepenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is..Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
Of mijn 4 voor 6,25quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is..Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
Bij de Mamamini. Van een oud vrouwtje geweest die ze amper gebruikt heeftquote:
Inderdaad zeg, scheer je es weg. Dit topic is alleen bedoeld voor de WFL-elite waarin hoogwaardige discussies over boxershorts en computerspelletjes worden gehoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en sorry dat ik hier zomaar inbrak. Maar ik zat het toevallig te lezen en kwam Stephen Fry tegen. Een van mijn favoriete personen
Zal het niet meer doen.
Ja, daar heb je het al, ........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, scheer je es weg. Dit topic is alleen bedoeld voor de WFL-elite
Wel onderbouwd met linkjes enzo mag ik hopen?quote:waarin hoogwaardige discussies over boxershorts en computerspelletjes worden gehouden![]()
![]()
Ik PM je wel es even wat linkjes naar mijn boxershortsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
Wel onderbouwd met linkjes enzo mag ik hopen?
Moab is my washpot heb ik gisteren besteld bij Amazon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Hugh Laurie is overigens wel een stuk aantrekkelijker dan Stephen. Maar die twee zijn echt al jarenlang vrienden van elkaar, Stephen is godfather van alledrie de kids van Laurie ook, en was getuige op zijn huwelijk enzo.
Fry heeft trouwens eenprijs gewonnen met bedoelde docu, weet niet meer welke, wel een grote prijs. En hij heeft daarna nog een docu gemaakt over AIDS en HIV. Ook zeer boeiend.
Ik kan iedereen het boek 'The Hippopotamus' van meneer Fry aanraden. Zeer leesbaar en humoristisch! Of 'Moab is my washpot'. Een autobiografisch boek dat over zijn jeugd gaat, tot een jaar of 25, en dat was voor mij een openbaring aangezien ik Fry altijd zag als een keurige meneer, wars van ungentlemen like behaviour.
Mag wel hoor. Ik geloof dat ik je liefde voor Stephen Fry deel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en sorry dat ik hier zomaar inbrak. Maar ik zat het toevallig te lezen en kwam Stephen Fry tegen. Een van mijn favoriete personen
Zal het niet meer doen.
Deze was 12,95quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Nee, het gaat namelijk niet om de ASCII maar om wat de ASCII uitbeeldt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:08 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie een komma. Iets rechts van het midden.
Krijg ik nou de koelkast?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:44 schreef -Trinity- het volgende:
Tijdbalk?
Jij slanke sloerie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:37 schreef -Trinity- het volgende:
Hij's binnen Ise. En een S zit zelfs nog ruim
.
Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man zijn negen dagen in Thailand. Ze waren op pad in een taxi en de chauffeur vroeg of ze naar een pingpongshow wilden. Ze dachten, waarom niet. Mijn zusje vroeg of ze ook mee zou kunnen doen en dat kon de chauffeur wel regelen. Pas toen ze binnenkwamen in de bar, realiseerden ze zich dat een pingpongshow in toeristisch Thailand helemaal niets met tafeltennis te maken heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welcome back SCquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo allemaal ! Iedereen gelukkig & gezond ? Net thuisgekomen van vakantie, beetje draaierig nog (ik hou niet zo van stoppen onderweg) maar wel een beetje bruiner geworden.
Ik heb net voor het eerst in mijn leven Crushli gegeten en vind het heerlijk!
(NB: Boxers van KK, vér boven je broek)
Dan ben ik vast ook wereldvreemd als ik zeg dat ik heb gegoogled om uit te vinden wat ze er dan wel mee bedoelen. Maar dat het wat anders is dan tafeltennis, da's weer niet vreemd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?
jawel hoor, bijna ieder dag 30+ en zon. Ik heb voor het eerst van mijn leven echt de hele dag op de stijger aan de zee liggen zonnen. Ongelooflijk improductief.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Welcome back SC. Wel lekker weer gehad dus?
Bofkontquote:
Ik heb geen idee wat een pingpongshow isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?
ik voel me wel wat schuldig nu...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Welkom terug SC
Lekker eens improductief doen is ook wel eens fijn, toch?

je komt er altijd als een beter mens vandaanquote:Op zondag 20 juli 2008 15:01 schreef Isegrim het volgende:
Zooo, 020 ook weer overleefd.Ik heb er zelfs geslapen vannacht.
Is dat zo? Ik weet niet hoor, of al die vodka mij een beter mens heeft gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je komt er altijd als een beter mens vandaan
En opvallend kort. Zet die 79 minuten van Rambo es tegenover die 140 minuten van Sex&TheCityquote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Roomsoesje het volgende:
Dit weekend eindelijk Rambo 4 en The Mist gezien.
De eerste was wel opvallend hard en bloedig, niet gezond meer [ afbeelding ]
Niets dat ik weet, SC. Hoezo?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag ook weer werken!
Wat is er aan de hand, A. ?
Oh, dat. Waarschijnlijk ziek aan het worden. Als dat niet zo was, dan nu wel. De hele dag tussen blaffende en proestende collega's verkeerd..quote:
kun je zelf geen lam hakken dan ?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Goedemiddag.Ik kon gewoon geen lamsgehakt krijgen vandaag.
In een stad waar je struikelt over de moslims.
geen idee...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of het laten waarmerken van een kopie bij bijv de gemeente geld kost? De universiteit wil dat de kopie van mijn diploma ook gewaarmerkt is, maar de school is dicht en ik heb er geen gehad, alleen mijn cijferlijst heeft een stempel + handtekening.
gehakte koe is ook wel ok. Maar moslims hebben toch meestal wel een lam ? Of is dat een fabeltje ? Hier in het Gooi wonen geen moslims, dus wij weten het niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen lam.Nu maar wat koe gekocht als alternatief.
Tovve film, heb ik nog in de bios gezienquote:Op maandag 21 juli 2008 18:28 schreef SingleCoil het volgende:
Vanavond komt Deep Impact op TV. Ik ben dol op die flauwekulfilms waarbij de aarde bijna verwoest wordt maar het uiteindelijk allemaal nog meevalt, Amerika redt de wereld en iedereen gaat trouwen
Absoluut. Vandaag ook weer extragratis zwemles gehad.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
ohw...sterkte dan...het is ook kutweer hè ?
Ja, dat kost geld. Hoeveel kun je vinden op de website van je gemeente. Notarissen doen het ook, maar ik betwijfel dat dat goedkoper is.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of het laten waarmerken van een kopie bij bijv de gemeente geld kost? De universiteit wil dat de kopie van mijn diploma ook gewaarmerkt is, maar de school is dicht en ik heb er geen gehad, alleen mijn cijferlijst heeft een stempel + handtekening.
Ja, maar het lam was vandaag op bij de moslimslager.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
gehakte koe is ook wel ok. Maar moslims hebben toch meestal wel een lam ? Of is dat een fabeltje ? Hier in het Gooi wonen geen moslims, dus wij weten het niet.
moslims zijn ook saaie pietenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar het lam was vandaag op bij de moslimslager.En AH heeft dat ook niet standaard, aangezien Nederlanders saaie pieten zijn die altijd maar hetzelfde willen eten.
Meer staatsloten kopenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:16 schreef SingleCoil het volgende:
ja, maar waarom ? Ik weet zoveel leukere dingen te doen, waarom ben ik niet gewoon rijk, of tenminste welgesteld, zoals miss_sly ?
Vertel mij dat eens, soesje ?
ja, en als het dan bij hun eigen slager op is kopen ze AH ook leeg. Oh, wat haat ik ze !quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moslims zijn ook saaie pietendie willen altijd maar lamsgehakt
Ik heb me arm gekocht aan de staatsloten. Misschien moet ik net als Schaap een rijke vrouw zoekenquote:
We zijn nog geen 3 jaar samen...heeft ie me nou alweer ingeruildquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb me arm gekocht aan de staatsloten. Misschien moet ik net als Schaap een rijke vrouw zoeken
lezen !quote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn nog geen 3 jaar samen...heeft ie me nou alweer ingeruild?
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moslims zijn ook saaie pietendie willen altijd maar lamsgehakt
Ja? Zijn die buut'nlanders in Rotterdam nu al zó lui dat ze op straat liggen te slapen?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
In een stad waar je struikelt over de moslims.
Tuig is het ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja? Zijn die buut'nlanders in Rotterdam nu al zó lui dat ze op straat liggen te slapen?
Erg tof jaquote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tovve film, heb ik nog in de bios gezien
Ah leuk!! Laat je het me weten als je Moab uit hebt??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Ik geloof dat ik je liefde voor Stephen Fry deel.
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef VonHinten het volgende:
Heeft iemand succesvolle tips hoe je van een hardnekkig stopwoordje afkomt?
Stopwoordjes zijn prima, zegmaarquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'quote:
Valt dat dan ook onder de term stopwoordje? Lijkt me toch wat andersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'
Niet zo leuk hoor.
tjeempie...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'
Niet zo leuk hoor.
Ik wil mijn liefde aan jouw auto verklaren. Hoe denk je dat ik het hem het beste kan brengen, jij kent hem wat langer dan ik, maar het is liefde op het eerste gezicht zeg maarquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!
's Goed hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah leuk!! Laat je het me weten als je Moab uit hebt??
en hiro nakamura gaat dat stoppen met zijn timefreeze powers!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef SingleCoil het volgende:
oh ja, en frodo gaat dat ontdekken...
Tjeempie, geen flauw idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef VonHinten het volgende:
Heeft iemand succesvolle tips hoe je van een hardnekkig stopwoordje afkomt?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zo leuk hoor.
Het zijn ook altijd weer die negerts..quote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
maar als de film enige voorspellende waarde heeft dan krijgen we een meteoriet te verwerken onder het bewind van Obama
Goede keuzequote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil mijn liefde aan jouw auto verklaren. Hoe denk je dat ik het hem het beste kan brengen, jij kent hem wat langer dan ik, maar het is liefde op het eerste gezicht zeg maar.
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zettenquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zetten
linkje ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zetten
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Wie gaat er trouwens vrijdag 1 t/m zondag 3 augustus 2008 naar de gay pride?
Doffy heeft daar volgensmij een hekel aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy.Misschien wil 'ie er wel met me naartoe.
Weet je zeker dat het niet aan jou ligtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
De hele dag naast een strontchagrijnige collega zitten is ook niet alles.
Dat heeft nog nooooit iemand gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik kom dit jaar met mijn rode mijter en witte paard op een Spaanse boot binnen...
Vrolijk haar dan gewoon een beetje op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
De hele dag naast een strontchagrijnige collega zitten is ook niet alles.
Mijn boot is gezonken, maar anders..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Zit dan in Limburgquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
D'r was geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrolijk haar dan gewoon een beetje op.![]()
Sinds ik weet dat ik wegga ben ik best vrolijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt
Tjeempie, zo chagrijnig ben ik nou nooit.quote:
Met of zonder inhoud?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb mijn maagonderzoek van vandaag overleefd. Best vervelend zoiets, maar mijn maag zag er gelukkig goed uit.
Ik heb aan de arts gevraagd of ik de foto's mocht houden om in mijn kamer op te hangen (toch nog vakantiekiekjes!). Dus nu heb ik een mooie foto van de ingang van mijn maag en een foto van het begin van mijn slokdarm met nog een stukje van mijn stembanden erop. Mijn binnenkant is echt zó fotogeniek
.
Konden ze al aangeven hoe of wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb mijn maagonderzoek van vandaag overleefd. Best vervelend zoiets, maar mijn maag zag er gelukkig goed uit.
Ik heb aan de arts gevraagd of ik de foto's mocht houden om in mijn kamer op te hangen (toch nog vakantiekiekjes!). Dus nu heb ik een mooie foto van de ingang van mijn maag en een foto van het begin van mijn slokdarm met nog een stukje van mijn stembanden erop. Mijn binnenkant is echt zó fotogeniek
.
Nee, ze hebben vandaag wat weefsel afgenomen en dat moet onderzocht worden. Half augustus weet ik de uitslagen. Maar de arts was wel positief omdat alles er goed uit zag. Mijn ontsteking is dus wel aardig over denk ik zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Konden ze al aangeven hoe of wat?
Wel origineel zo'n vakantiefoto
Zonderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met of zonder inhoud?
Gelukkig dat alles verder goed is.
Ieuw.. Ik kan me er wel een voorstelling van maken. Een veel korter ding moest ik al van kokhalzen, laat staan een buis van een meter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zonder. Ik mocht sinds gisteravond niks meer eten. En dat is ook wel aan te raden als je weet hoe je lichaam reageert op een buis van 1 meter lang die tot in je twaalfvingerige darm wordt geduwd
. De rest van de verhalen zal ik jullie besparen
.
Zeker weten doe ik het niet, maar via de achterkant naar binnen lijkt me ook niet echt lekker.quote:
Daar zou je ook een acht meter lange slang voor nodig hebben, bovendien is het nogal omslachtig om het hele darmstelsel leeg te krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet, maar via de achterkant naar binnen lijkt me ook niet echt lekker.
ik vaar mee op de fok bootquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond The Fountain en King of California gekeken, beide erg mooiEn nou koese
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]Death is the road to awe
![]()
Hehe, eindelijk iemand die The Fountain ook mooi vindt. Ik raad em al tijden aan Jan en alleman aan, maar niemand die em ook zo kan waarderen als ik![]()
Vooral het einde en de soundtrack zijn om van te smullen..
Hier is de soundtrack overigens op piano te vinden, errug mooi:
Same herequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben hem in de bios gezien toen hij net uit was en vonden hem ook echt geweldig
het is toch geen engels hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Same here. Erg mooie film. Vooral de shots in 'outer space' zijn geweldig om te zien op een groot bioscoopscherm.
* Geartsjuh gaat haar nu herkansing maken, anders mag ze niet door naar het volgende jaar![]()
Whish me luck!
Mazal tov!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Same here. Erg mooie film. Vooral de shots in 'outer space' zijn geweldig om te zien op een groot bioscoopscherm.
* Geartsjuh gaat haar nu herkansing maken, anders mag ze niet door naar het volgende jaar![]()
Whish me luck!
quote:
Wat een &^*($#)$@ foutquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is toch geen engels hè
Succes
Met jou wil ik wel naar de gaypride hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy.Misschien wil 'ie er wel met me naartoe.
Best lang wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een &^*($#)$@ fout![]()
Tentamen ging redelijk. Over twee weken de uitslag..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel naar de gaypride hoor
volgens z'n naam welquote:
Wat was haar reactie daarop?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn chagrijnige collega vandaag maar even verteld dat het niet nodig is om zo te bitchen, want ze zat ook vandaag weer de hele dag chagrijnig te doen.
Stepan en Javier zijn aardigquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:37 schreef VonHinten het volgende:
De komende twee weken logeren bij ons in huis twee buut'nlandse studenten. Een Tsjech en een Spanjaard![]()
Dat ze een slechte dag had. Waarop ik opmerkte dat ze volgens mij een slechte week had. Dat was volgens haar ook wel mogelijk.quote:
volgende keer nog een stapje verder gaan. een slechte week, wat zeg ik...een slechte maand, wat zeg ik...een slecht jaar....wat zeg ik....een beroerd levenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ze een slechte dag had. Waarop ik opmerkte dat ze volgens mij een slechte week had. Dat was volgens haar ook wel mogelijk.
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende keer nog een stapje verder gaan. een slechte week, wat zeg ik...een slechte maand, wat zeg ik...een slecht jaar....wat zeg ik....een beroerd leven
juist goede vriendinnen moet je zo af en toe de waarheid kunnen zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat vind ik wat sneu, want ze is tevens een goede vriendin van me. Mijn enige Friese collega.
ik ken anders nog wel iemand die dat kan regelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?
Tja, Friezen zijn nu eenmaal chagrijnig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat vind ik wat sneu, want ze is tevens een goede vriendin van me. Mijn enige Friese collega.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?
En nou wil jij ook zo'n inloopkastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |