Niets dat ik weet, SC. Hoezo?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag ook weer werken!
Wat is er aan de hand, A. ?
Oh, dat. Waarschijnlijk ziek aan het worden. Als dat niet zo was, dan nu wel. De hele dag tussen blaffende en proestende collega's verkeerd..quote:
kun je zelf geen lam hakken dan ?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Goedemiddag.Ik kon gewoon geen lamsgehakt krijgen vandaag.
In een stad waar je struikelt over de moslims.
geen idee...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of het laten waarmerken van een kopie bij bijv de gemeente geld kost? De universiteit wil dat de kopie van mijn diploma ook gewaarmerkt is, maar de school is dicht en ik heb er geen gehad, alleen mijn cijferlijst heeft een stempel + handtekening.
gehakte koe is ook wel ok. Maar moslims hebben toch meestal wel een lam ? Of is dat een fabeltje ? Hier in het Gooi wonen geen moslims, dus wij weten het niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen lam.Nu maar wat koe gekocht als alternatief.
Tovve film, heb ik nog in de bios gezienquote:Op maandag 21 juli 2008 18:28 schreef SingleCoil het volgende:
Vanavond komt Deep Impact op TV. Ik ben dol op die flauwekulfilms waarbij de aarde bijna verwoest wordt maar het uiteindelijk allemaal nog meevalt, Amerika redt de wereld en iedereen gaat trouwen
Absoluut. Vandaag ook weer extragratis zwemles gehad.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
ohw...sterkte dan...het is ook kutweer hè ?
Ja, dat kost geld. Hoeveel kun je vinden op de website van je gemeente. Notarissen doen het ook, maar ik betwijfel dat dat goedkoper is.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of het laten waarmerken van een kopie bij bijv de gemeente geld kost? De universiteit wil dat de kopie van mijn diploma ook gewaarmerkt is, maar de school is dicht en ik heb er geen gehad, alleen mijn cijferlijst heeft een stempel + handtekening.
Ja, maar het lam was vandaag op bij de moslimslager.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
gehakte koe is ook wel ok. Maar moslims hebben toch meestal wel een lam ? Of is dat een fabeltje ? Hier in het Gooi wonen geen moslims, dus wij weten het niet.
moslims zijn ook saaie pietenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar het lam was vandaag op bij de moslimslager.En AH heeft dat ook niet standaard, aangezien Nederlanders saaie pieten zijn die altijd maar hetzelfde willen eten.
Meer staatsloten kopenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:16 schreef SingleCoil het volgende:
ja, maar waarom ? Ik weet zoveel leukere dingen te doen, waarom ben ik niet gewoon rijk, of tenminste welgesteld, zoals miss_sly ?
Vertel mij dat eens, soesje ?
ja, en als het dan bij hun eigen slager op is kopen ze AH ook leeg. Oh, wat haat ik ze !quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moslims zijn ook saaie pietendie willen altijd maar lamsgehakt
Ik heb me arm gekocht aan de staatsloten. Misschien moet ik net als Schaap een rijke vrouw zoekenquote:
We zijn nog geen 3 jaar samen...heeft ie me nou alweer ingeruildquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb me arm gekocht aan de staatsloten. Misschien moet ik net als Schaap een rijke vrouw zoeken
lezen !quote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn nog geen 3 jaar samen...heeft ie me nou alweer ingeruild?
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moslims zijn ook saaie pietendie willen altijd maar lamsgehakt
Ja? Zijn die buut'nlanders in Rotterdam nu al zó lui dat ze op straat liggen te slapen?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
In een stad waar je struikelt over de moslims.
Tuig is het ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja? Zijn die buut'nlanders in Rotterdam nu al zó lui dat ze op straat liggen te slapen?
Erg tof jaquote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tovve film, heb ik nog in de bios gezien
Ah leuk!! Laat je het me weten als je Moab uit hebt??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Ik geloof dat ik je liefde voor Stephen Fry deel.
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef VonHinten het volgende:
Heeft iemand succesvolle tips hoe je van een hardnekkig stopwoordje afkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |