't Is net bestquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef Isegrim het volgende:
VH heeft haar vast weggejaagd.
Is het bij jullie ook zulk (*&^%$^#*)*-weer?
Nou, het wordt wel even oefenen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Ecco het er beter van af brengt dan Flipper. Maar alle respect voor Flipper hoor, die heeft zijn best gedaan. Hij heeft mij in ieder geval de nodige plezier in mijn jeugdjaren gebracht.
Dan moet ie nu alleen nog maar een perfect nieuw huisgenootje visualiseren/affirmerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was the secret![]()
En ik zie grappen als "het was inderdaad een secreet" al weer van kilometers aankomen
Woordgrapjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was the secret![]()
En ik zie grappen als "het was inderdaad een secreet" al weer van kilometers aankomen
Ik mis een mannelijk gezelligheidsdier hier in huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan moet ie nu alleen nog maar een perfect nieuw huisgenootje visualiseren/affirmeren.
Ze was net terug van een tien weken durende reis in Azië en ik had enkel lieve berichtjes op haar weblog achtergelaten, dus daar lag het niet aan..quote:
Er had iemand zondag grote verhalen dat het vanaf woensdag beter weer zou worden..quote:Is het bij jullie ook zulk (*&^%$^#*)*-weer?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik mis een mannelijk gezelligheidsdier hier in huisIk woon hier namelijk met drie vrouwen en één computeraziaat. Al die vrouwen tesamen is natuurlijk wel gezellig, maar ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat
Je geeft het nu al op?quote:Overigens komt waarschijnlijk een vriendin van me vriendin in de lege kamer, dus ik kan hopen wattik wil, die kerel komt niet
maakt niet uit, nemen we op de koop toe...het gaat om het haarquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is wel een foto maar daarop trek ik een gekke bek.
gelukkig is er dan altijd nog de LFCquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef VonHinten het volgende:
ik heb het idee dat mijn onsterfelijke bier-en-tieten-grappen niet altijd op juiste waarde worden geschat
Als je aardig wilt zijn kun je hier terecht: http://www.relatieplanet.nl/quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Isegrim het volgende:Was ik je toch *bijna* aardig gaan vinden.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
Dus jij vindt mij naar asfalt stinken, een manwijf en een nerd?
Droogquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Let dus niet op de smoel en de kwaliteit van mijn telefoonfeauteau. Daarnaast stond het daar erg 'volumeus' door het föhnen
.
Wat zit je je in te dekkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, make-uploos en dan de gekke bek trekken die ik altijd met de vriendinnen van boksen trek:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat wij dus altijd die gekke bek trekken
Leuke coupequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Let dus niet op de smoel en de kwaliteit van mijn telefoonfeauteau. Daarnaast stond het daar erg 'volumeus' door het föhnen
.
De oorspronkelijke post was leuker!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mooi topic![]()
Fascinerend om te lezen hoe sommige mensen hun relatie inrichten..
Leukquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Van trekken wordt 'ie niet langer hoor.
heeft Trin een ponyquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:43 schreef Isegrim het volgende:
Trin haar pony dus.Maar dat andere wordt ook niet langer van trekken.
Mnee, tot die conclusie kom ik ook steeds. Maar mijn haar krult een beetje dus ik hoop het dan wat stijler te maken, maar het resultaat is meestal na 10 seconden wegquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Van trekken wordt 'ie niet langer hoor.
stijltangquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnee, tot die conclusie kom ik ook steeds. Maar mijn haar krult een beetje dus ik hoop het dan wat stijler te maken, maar het resultaat is meestal na 10 seconden weg.
Is goed geluktquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef -Trinity- het volgende:
Jeej shirt.
Wat een leuke positieve reacties, dat kan ik echt waarderen. Jeps, ik heb highlights en dus een korte pony. Het is erg wennen, zoals je op de treinfoto ziet was 'ie eerst veel langer. Nu kijk ik soms in de spiegel en dan ga ik eraan lopen trekken omdat ik vind dat 'ie te kort op mijn voorhoofd ligt (
). Haar is in z'n algemeen korter en meer laagjes (dus meer slag/krul) en ze heeft het bovenop veel gehighlight en de onderste rand van mijn haar is donkerder gekleurd dan mijn oorspronkelijke kleur, waardoor ze een soort schaduw-effect heeft gecreëerd. Onderste deel van mijn pony lijkt nu dieper te liggen, net zoals mijn 'nekhaar'. Beetje moeilijk uitleggen, maar ik ben erg tevreden
.
Meid, serieusquote:Edit: Ik heb dus stiekem wel mijn wallen weggewerkt in PS hè. Anders had ik 'm echt niet durven plaatsen
.
Ise geeft voorlichtingquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Van trekken wordt 'ie niet langer lang hoor.
Stephen Fry is sowieso heel boeiend! In combinatie met Hugh Laurie is ie zelfs geniaal!quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:30 schreef Isegrim het volgende:
Soesje, ken jij Latijn?
Goedemorgen.Gister een deel gezien van een docu van Stephen Fry over bipolar disorder (manische depressiviteit). Hij heeft dat zelf ook. Was erg boeiend.
Fry and Lauriequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Stephen Fry is sowieso heel boeiend! In combinatie met Hugh Laurie is ie zelfs geniaal!
Zeg dat welquote:
Uhhhhquote:
ik heb juist van die lage onderbroeken zodat je mn bilspleet er nog net boven uit kunt zien piepenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is..Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
Of mijn 4 voor 6,25quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is..Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
Bij de Mamamini. Van een oud vrouwtje geweest die ze amper gebruikt heeftquote:
Inderdaad zeg, scheer je es weg. Dit topic is alleen bedoeld voor de WFL-elite waarin hoogwaardige discussies over boxershorts en computerspelletjes worden gehoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en sorry dat ik hier zomaar inbrak. Maar ik zat het toevallig te lezen en kwam Stephen Fry tegen. Een van mijn favoriete personen
Zal het niet meer doen.
Ja, daar heb je het al, ........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, scheer je es weg. Dit topic is alleen bedoeld voor de WFL-elite
Wel onderbouwd met linkjes enzo mag ik hopen?quote:waarin hoogwaardige discussies over boxershorts en computerspelletjes worden gehouden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |