Zeker weten doe ik het niet, maar via de achterkant naar binnen lijkt me ook niet echt lekker.quote:
Daar zou je ook een acht meter lange slang voor nodig hebben, bovendien is het nogal omslachtig om het hele darmstelsel leeg te krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet, maar via de achterkant naar binnen lijkt me ook niet echt lekker.
ik vaar mee op de fok bootquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Wie gaat er trouwens vrijdag 1 t/m zondag 3 augustus 2008 naar de gay pride?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond The Fountain en King of California gekeken, beide erg mooiEn nou koese
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]Death is the road to awe
![]()
Hehe, eindelijk iemand die The Fountain ook mooi vindt. Ik raad em al tijden aan Jan en alleman aan, maar niemand die em ook zo kan waarderen als ik![]()
Vooral het einde en de soundtrack zijn om van te smullen..
Hier is de soundtrack overigens op piano te vinden, errug mooi:
Same herequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben hem in de bios gezien toen hij net uit was en vonden hem ook echt geweldig
het is toch geen engels hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Same here. Erg mooie film. Vooral de shots in 'outer space' zijn geweldig om te zien op een groot bioscoopscherm.
* Geartsjuh gaat haar nu herkansing maken, anders mag ze niet door naar het volgende jaar![]()
Whish me luck!
Mazal tov!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Same here. Erg mooie film. Vooral de shots in 'outer space' zijn geweldig om te zien op een groot bioscoopscherm.
* Geartsjuh gaat haar nu herkansing maken, anders mag ze niet door naar het volgende jaar![]()
Whish me luck!
quote:
Wat een &^*($#)$@ foutquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is toch geen engels hè
Succes
Met jou wil ik wel naar de gaypride hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy.Misschien wil 'ie er wel met me naartoe.
Best lang wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat een &^*($#)$@ fout![]()
Tentamen ging redelijk. Over twee weken de uitslag..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel naar de gaypride hoor
volgens z'n naam welquote:
Wat was haar reactie daarop?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn chagrijnige collega vandaag maar even verteld dat het niet nodig is om zo te bitchen, want ze zat ook vandaag weer de hele dag chagrijnig te doen.
Stepan en Javier zijn aardigquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:37 schreef VonHinten het volgende:
De komende twee weken logeren bij ons in huis twee buut'nlandse studenten. Een Tsjech en een Spanjaard![]()
Dat ze een slechte dag had. Waarop ik opmerkte dat ze volgens mij een slechte week had. Dat was volgens haar ook wel mogelijk.quote:
volgende keer nog een stapje verder gaan. een slechte week, wat zeg ik...een slechte maand, wat zeg ik...een slecht jaar....wat zeg ik....een beroerd levenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ze een slechte dag had. Waarop ik opmerkte dat ze volgens mij een slechte week had. Dat was volgens haar ook wel mogelijk.
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende keer nog een stapje verder gaan. een slechte week, wat zeg ik...een slechte maand, wat zeg ik...een slecht jaar....wat zeg ik....een beroerd leven
juist goede vriendinnen moet je zo af en toe de waarheid kunnen zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat vind ik wat sneu, want ze is tevens een goede vriendin van me. Mijn enige Friese collega.
ik ken anders nog wel iemand die dat kan regelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?
Tja, Friezen zijn nu eenmaal chagrijnig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat vind ik wat sneu, want ze is tevens een goede vriendin van me. Mijn enige Friese collega.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
...is het eigenlijk nog wel de moeite waard...? Heb je wel eens nagedacht...je weet wel...over alternatieven...ik bedoel...je hoeft dit leven niet te blijven leven...je kunt ook kiezen voor iets anders...pijnloos...zie het als slapen...weg uit al die ellende...eindelijk de rust waar je zo naar verlangt...waarom niet...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |