Stopwoordjes zijn prima, zegmaarquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'quote:
Valt dat dan ook onder de term stopwoordje? Lijkt me toch wat andersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'
Niet zo leuk hoor.
tjeempie...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het niet. Mijn zoon heeft een fascinatie opgedaan voor die buikspreker met zijn Achmed, the dead terrorist, en zegt nu echt te pas en te onpas: 'Silence, I kill you!'
Niet zo leuk hoor.
Ik wil mijn liefde aan jouw auto verklaren. Hoe denk je dat ik het hem het beste kan brengen, jij kent hem wat langer dan ik, maar het is liefde op het eerste gezicht zeg maarquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Boeien! Stopwoorden horen erbij, boeien, maakt toch niks uit. Boeien, boeien!
's Goed hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah leuk!! Laat je het me weten als je Moab uit hebt??
en hiro nakamura gaat dat stoppen met zijn timefreeze powers!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef SingleCoil het volgende:
oh ja, en frodo gaat dat ontdekken...
Tjeempie, geen flauw idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef VonHinten het volgende:
Heeft iemand succesvolle tips hoe je van een hardnekkig stopwoordje afkomt?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zo leuk hoor.
Het zijn ook altijd weer die negerts..quote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
maar als de film enige voorspellende waarde heeft dan krijgen we een meteoriet te verwerken onder het bewind van Obama
Goede keuzequote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil mijn liefde aan jouw auto verklaren. Hoe denk je dat ik het hem het beste kan brengen, jij kent hem wat langer dan ik, maar het is liefde op het eerste gezicht zeg maar.
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zettenquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zetten
linkje ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op zich wel mooi, maar vooral toch in de context van het einde van de film. denk niet dat ik het voor de lol even op zou zetten
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Wie gaat er trouwens vrijdag 1 t/m zondag 3 augustus 2008 naar de gay pride?
Doffy heeft daar volgensmij een hekel aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh wow dan ben ik in A'dam bij Doffy.Misschien wil 'ie er wel met me naartoe.
Weet je zeker dat het niet aan jou ligtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
De hele dag naast een strontchagrijnige collega zitten is ook niet alles.
Dat heeft nog nooooit iemand gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik kom dit jaar met mijn rode mijter en witte paard op een Spaanse boot binnen...
Vrolijk haar dan gewoon een beetje op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
De hele dag naast een strontchagrijnige collega zitten is ook niet alles.
Mijn boot is gezonken, maar anders..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Zit dan in Limburgquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Roomsoesje het volgende:
D'r was geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrolijk haar dan gewoon een beetje op.![]()
Sinds ik weet dat ik wegga ben ik best vrolijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:33 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet aan jou ligt
Tjeempie, zo chagrijnig ben ik nou nooit.quote:
Met of zonder inhoud?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb mijn maagonderzoek van vandaag overleefd. Best vervelend zoiets, maar mijn maag zag er gelukkig goed uit.
Ik heb aan de arts gevraagd of ik de foto's mocht houden om in mijn kamer op te hangen (toch nog vakantiekiekjes!). Dus nu heb ik een mooie foto van de ingang van mijn maag en een foto van het begin van mijn slokdarm met nog een stukje van mijn stembanden erop. Mijn binnenkant is echt zó fotogeniek
.
Konden ze al aangeven hoe of wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb mijn maagonderzoek van vandaag overleefd. Best vervelend zoiets, maar mijn maag zag er gelukkig goed uit.
Ik heb aan de arts gevraagd of ik de foto's mocht houden om in mijn kamer op te hangen (toch nog vakantiekiekjes!). Dus nu heb ik een mooie foto van de ingang van mijn maag en een foto van het begin van mijn slokdarm met nog een stukje van mijn stembanden erop. Mijn binnenkant is echt zó fotogeniek
.
Nee, ze hebben vandaag wat weefsel afgenomen en dat moet onderzocht worden. Half augustus weet ik de uitslagen. Maar de arts was wel positief omdat alles er goed uit zag. Mijn ontsteking is dus wel aardig over denk ik zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Konden ze al aangeven hoe of wat?
Wel origineel zo'n vakantiefoto
Zonderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met of zonder inhoud?
Gelukkig dat alles verder goed is.
Ieuw.. Ik kan me er wel een voorstelling van maken. Een veel korter ding moest ik al van kokhalzen, laat staan een buis van een meter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zonder. Ik mocht sinds gisteravond niks meer eten. En dat is ook wel aan te raden als je weet hoe je lichaam reageert op een buis van 1 meter lang die tot in je twaalfvingerige darm wordt geduwd
. De rest van de verhalen zal ik jullie besparen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |