Ik PM je wel es even wat linkjes naar mijn boxershortsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
Wel onderbouwd met linkjes enzo mag ik hopen?
Moab is my washpot heb ik gisteren besteld bij Amazon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Hugh Laurie is overigens wel een stuk aantrekkelijker dan Stephen. Maar die twee zijn echt al jarenlang vrienden van elkaar, Stephen is godfather van alledrie de kids van Laurie ook, en was getuige op zijn huwelijk enzo.
Fry heeft trouwens eenprijs gewonnen met bedoelde docu, weet niet meer welke, wel een grote prijs. En hij heeft daarna nog een docu gemaakt over AIDS en HIV. Ook zeer boeiend.
Ik kan iedereen het boek 'The Hippopotamus' van meneer Fry aanraden. Zeer leesbaar en humoristisch! Of 'Moab is my washpot'. Een autobiografisch boek dat over zijn jeugd gaat, tot een jaar of 25, en dat was voor mij een openbaring aangezien ik Fry altijd zag als een keurige meneer, wars van ungentlemen like behaviour.
Mag wel hoor. Ik geloof dat ik je liefde voor Stephen Fry deel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en sorry dat ik hier zomaar inbrak. Maar ik zat het toevallig te lezen en kwam Stephen Fry tegen. Een van mijn favoriete personen
Zal het niet meer doen.
Deze was 12,95quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef VonHinten het volgende:
Ik begrijp die hele boxer rage niet zo om eerlijk te zijn. ¤20-30 uitgeven voor een boxer en em dan hoog optrekken zodat iedereen kan zien van welk merk die is..Ik durf te wedden dat mijn twee-voor-¤12,50-boxers van de WE net zo lekker zitten
Nee, het gaat namelijk niet om de ASCII maar om wat de ASCII uitbeeldt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:08 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie een komma. Iets rechts van het midden.
Krijg ik nou de koelkast?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:44 schreef -Trinity- het volgende:
Tijdbalk?
Jij slanke sloerie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:37 schreef -Trinity- het volgende:
Hij's binnen Ise. En een S zit zelfs nog ruim
.
Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man zijn negen dagen in Thailand. Ze waren op pad in een taxi en de chauffeur vroeg of ze naar een pingpongshow wilden. Ze dachten, waarom niet. Mijn zusje vroeg of ze ook mee zou kunnen doen en dat kon de chauffeur wel regelen. Pas toen ze binnenkwamen in de bar, realiseerden ze zich dat een pingpongshow in toeristisch Thailand helemaal niets met tafeltennis te maken heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welcome back SCquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo allemaal ! Iedereen gelukkig & gezond ? Net thuisgekomen van vakantie, beetje draaierig nog (ik hou niet zo van stoppen onderweg) maar wel een beetje bruiner geworden.
Ik heb net voor het eerst in mijn leven Crushli gegeten en vind het heerlijk!
(NB: Boxers van KK, vér boven je broek)
Dan ben ik vast ook wereldvreemd als ik zeg dat ik heb gegoogled om uit te vinden wat ze er dan wel mee bedoelen. Maar dat het wat anders is dan tafeltennis, da's weer niet vreemd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?
jawel hoor, bijna ieder dag 30+ en zon. Ik heb voor het eerst van mijn leven echt de hele dag op de stijger aan de zee liggen zonnen. Ongelooflijk improductief.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Welcome back SC. Wel lekker weer gehad dus?
Bofkontquote:
Ik heb geen idee wat een pingpongshow isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch wel algemeen bekend?
ik voel me wel wat schuldig nu...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Welkom terug SC
Lekker eens improductief doen is ook wel eens fijn, toch?

je komt er altijd als een beter mens vandaanquote:Op zondag 20 juli 2008 15:01 schreef Isegrim het volgende:
Zooo, 020 ook weer overleefd.Ik heb er zelfs geslapen vannacht.
Is dat zo? Ik weet niet hoor, of al die vodka mij een beter mens heeft gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je komt er altijd als een beter mens vandaan
En opvallend kort. Zet die 79 minuten van Rambo es tegenover die 140 minuten van Sex&TheCityquote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Roomsoesje het volgende:
Dit weekend eindelijk Rambo 4 en The Mist gezien.
De eerste was wel opvallend hard en bloedig, niet gezond meer [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |