Misschien omdat ik me nog niet heb geschoren ?quote:
Geen vraag meer naar een slechte DJ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef veldmuis het volgende:
sandstorm kan geen bjorn borg betalen
of zij hadden zich nog niet geschoren en wilden het daarom niet laten zien!!!DATKANOOKquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat ik me nog niet heb geschoren ?
Dacht juist dat ze tegenwoordig op ROBUUST vielen ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat ik me nog niet heb geschoren ?
Dacht juist dat ze tegenwoordig op ROBUUST vielen ?![]()
![]()
Maar dan blijven er wel elke dag kersverse, hendig sjieke nieuwe topics bij komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Als dit het niveau gaat worden van KLB als de TS mod wordt, dan hou ik mijn hart vast.
Ik heb voor tussen de middag wel nog 3 kipcorns liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ging je toen verder met frituren?
Komt dat uberhaupt ter sprake dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Als dit het niveau gaat worden van KLB als de TS mod wordt, dan hou ik mijn hart vast.
Oh jeequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #3
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb voor tussen de middag wel nog 3 kipcorns liggen
Ik kan me niet voorstellen dat een olifant baren er aantrekkelijk uitziet...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:33 schreef Herald het volgende:
ligt niet aan de TS, doen die arrogante kutjes bij mij ook altijd
en als ze een mocro zien doen ze net alsof ze een olifant aan het baren zijn op dat zadel
Och knul.... maar je krijgt toch wel voldoende aandacht van je pr0n op je pc en je webcam homo's?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:33 schreef Herald het volgende:
ligt niet aan de TS, doen die arrogante kutjes bij mij ook altijd
en als ze een mocro zien doen ze net alsof ze een olifant aan het baren zijn op dat zadel
Je kan zeggen wat je wil, maar het ontbreekt ze niet aan mensen kennis.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
alsof ik een of andere smeerlap ben![]()
Ben je ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
alsof ik een of andere smeerlap ben![]()
GMTAquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef BobbyB het volgende:
Wat een topic.
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het ontbreekt ze niet aan mensen kennis.
Nou sorry, ik heb niet echt behoefte aan foto's van een ongeschoren DJ in z'n Bjorn Borg shorts. Maar ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Agiath het volgende:
PICS!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Misschien dat je beter je leuter in je boxershort had kunnen laten hangen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:19 schreef Gambrono het volgende:
Je had moeten wachten tot je odol weg was...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zou als "Landal Greenpark" sletje met pronte tietjes en een kort rokje ook schrikken als er opeens zo een halfnaakte DJ met een tent in z'n Björn Borg naar me staat te roepen.
ja dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef MikeyMo het volgende:
is wel stom ja, zie je ze fietsen en dan de hele tijd met 1 hand omdat ze de andere gebruiken om het rokje laag te houden... En nog pissig kijken ook als je ze aankijkt
Welke chickies lopen dan enkel in een truitje + onderbroek over straatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Burghardt het volgende:
Terechte klacht. Ook van toepassing op chickies die hun truitje omlaag trekken omdat anders hun vochtige onderbroekje zichtbaar is.
Zweetkut krijg je toch....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:12 schreef servus_universitas het volgende:
Het is wel zo dat je je terecht kunt afvragen met welk doel zo'n kort rokje gedragen wordt, wanneer er zoveel moeite wordt gedaan om het één en ander te verbergen. Maar misschien is het puur vanwege de warmte, maar ja, zo warm was het gisteren nu ook weer niet.
Een kutje lijkt namelijk op zoen fluitje wat je vroeger bij de Brand Bier kreeg in de vorm van een petje (goodie)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:13 schreef LENUS het volgende:
Nog even over die fluit:
Waar wil je dan op fluiten TS??
Ik denk zelf ook dat het hen gaat om een specifieke doelgroep, maar dan lijkt het mij beter dat zij een aantal exemplaren van die doelgroep uitnodigen bij hen thuis om hun korte rokjes aldaar te showen. Dat scheelt weer veel blikken van ongewenst publiek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ze willen gewoon alleen de juiste jongens opgeilen en ze hebben het liefst dat viezeriken zoals de boswachter niet kijken. Tsja vrouwen, naïef als de pest natuurlijk.
Bij hen thuis zullen die rokjes anders niet lang aanblijven...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook dat het hen gaat om een specifieke doelgroep, maar dan lijkt het mij beter dat zij een aantal exemplaren van die doelgroep uitnodigen bij hen thuis om hun korte rokjes aldaar te showen. Dat scheelt weer veel blikken van ongewenst publiek.
In dat geval vraag ik mij af waarom ze nog de moeite nemen om die rokjes te dragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij hen thuis zullen die rokjes anders niet lang aanblijven...
jij geilt op vrouwen met een fluit ? wtf ?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
Als je lekker op de fiets of in de auto zit en je dan vrouwen tegemoet komen fietsen met zulkes opwaaiend rokje aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je die dan zo tegen de fluit aan kan kijken
![]()
![]()
![]()
Wil je geen vrouw die goed kan fluiten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jij geilt op vrouwen met een fluit ? wtf ?!![]()
alleen als die vrouw lekker op mijn fluit speelt en zij zelf een mossel heeftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wil je geen vrouw die goed kan fluiten?
of een hamburger!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
alleen als die vrouw lekker op mijn fluit speelt en zij zelf een mossel heeft
Grapje zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zou als "Landal Greenpark" sletje met pronte tietjes en een kort rokje ook schrikken als er opeens zo een halfnaakte DJ met een tent in z'n Björn Borg naar me staat te roepen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Grapje zeker
OT: klacht terecht! zelfde als dit wijven die uitgaan. Inkijk van hier tot afghanistan, maar wel huilen als je ze wilt aanranden
dit wijven?? gast... ga de park checkenquote:
hamburgerquote:
Ik zeg ook niet dat je ongelijk had. Je post had een plus punt (quote:
fluitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
Als je lekker op de fiets of in de auto zit en je dan vrouwen tegemoet komen fietsen met zulkes opwaaiend rokje aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS geeft hiermee aan dat hij nog nooit een mossel van dichtbij heeft gezien en indirect aangeeft maagd te zijn.quote:
Als ze het goed doen, gaat het dus aan de andere kant omlaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Burghardt het volgende:
Terechte klacht. Ook van toepassing op chickies die hun truitje omlaag trekken omdat anders hun vochtige onderbroekje zichtbaar is.
TS is er subtiel op gewezen dat hij lelijk is en kan het niet verwerkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik vanmorgen in me boxershort even lekker de krant uit de brievenbus trekken komt er een groepje met van die vakantiewerk "Landal Greenpark" sletjes me tegemoet. Allemaal pronte tietjes en een kort rokje.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik zo GOEIE-SMORGES !!!!roepen, gaan ze ineens allemaal megapreuts met hun hand hun opwapperende rokje vasthouden alsof ik een of andere smeerlap ben
![]()
Klacht: preutse wijven in de zomer en dat terwijl het lekker buitenwipweer is![]()
Ze dragen toch niet voor niets een rokje om op de personeelsingang genomen te worden
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dit wijven?? gast... ga de park checken![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef Gripper het volgende:
Als die meiden nou van die gewichtjes die je aan tafelkleden op een tuintafel hangt aan hun rokje zouden doen, konden ze gewoon 1 hand aan het stuur houden en met de andere hand jou de middelvinger geven!![]()
Ik was eerstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
n00b![]()
De park checken. Jeweettog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Homoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In een broodje Hamburger een kut zien
SAD
Ja dat is gewoon het nadeel van rokjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef MikeyMo het volgende:
is wel stom ja, zie je ze fietsen en dan de hele tijd met 1 hand omdat ze de andere gebruiken om het rokje laag te houden...
Was het Juffrouw Jannie ?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik zo GOEIE-SMORGES !!!!roepen
Kneus, ik zit hier al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
Alberto checkt de park, jeweets.
Noob.
MODS, slowchat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:49 schreef slindenau het volgende:
Je bedoelt dat een reactie als "" op een voor een noobs-oog schijnende typo een grap is
?
Whaha je werd gewoon weer ge0wned, en weer had je het niet doorquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus.
Ik haal toenjust weer de krant uit de bus, zie ik diezelfde groep meisjes -2 van hen weer fietsen
Alleen hadden ze vandaag geen rokje meer aan.... triest. En niet eens hallo zeggen of ietsZe waren aan het "smsen"....
Sletten zijn het!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus.
Ik haal toenjust weer de krant uit de bus, zie ik diezelfde groep meisjes -2 van hen weer fietsen
Alleen hadden ze vandaag geen rokje meer aan.... triest. En niet eens hallo zeggen of ietsZe waren aan het "smsen"....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:43 schreef slindenau het volgende:
Kan Neo-Mullen geen preventieve ban krijgen ofzo, er zweeft een donkere wolk van depressiviteit en norse reacties om hem heen.
Van TS z'n odol die de krant haalt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Pics or it didnot happen
Nee, die vrouwenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:10 schreef Quara het volgende:
[..]
Van TS z'n odol die de krant haalt?
niet z'n odol die de krant haalt, maar hijzelf natuurlijk![]()
Er zijn toch vrouwen die klaarkomen door de fietsbeweging die ze maken ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh sorry. Voortaan zullen we voor jouw plezier wijbeens zonder slipje gaan fietsen en niks doen als ons rokje opwaait. Kun je ook nog lekker aan ons zadel ruiken als we af zijn gestapt.
En dan kijken naar die harige uitgerekte muts van jou? No, thxquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh sorry. Voortaan zullen we voor jouw plezier wijbeens zonder slipje gaan fietsen en niks doen als ons rokje opwaait. Kun je ook nog lekker aan ons zadel ruiken als we af zijn gestapt.
Misschien met zo'n fiets:quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die klaarkomen door de fietsbeweging die ze maken ?
Je verwart me met je moederquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En dan kijken naar die harige uitgerekte muts van jou? No, thx
En een uitgerekte harige muts hebben én een marokkaan zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je verwart me mij met je moeder
Dat filmpje daarvan is lachenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien met zo'n fiets:
[ afbeelding ]
Je werd bij Nederlands zeker teveel afgeleid door de tieten van je lerares?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En een uitgerekte harige muts hebben én een marokkaan zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik vanmorgen in me boxershort even lekker de krant uit de brievenbus trekken komt er een groepje met van die vakantiewerk "Landal Greenpark" sletjes me tegemoet. Allemaal pronte tietjes en een kort rokje.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik zo verlegen naar beneden kijken en zo snel mogelijk weer na binnengaan ze ineens allemaal megapreuts met hun hand hun opwapperende rokje vasthouden omdat ik een of andere smeerlap ben
![]()
Klacht: preutse wijven in de zomer en dat terwijl het lekker buitenwipweer is![]()
Ze dragen toch niet voor niets een rokje om op de personeelsingang genomen te worden
![]()
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je werd bij Nederlands zeker teveel afgeleid door de tieten van je lerares?
Hoe kun jij in godsnaam voor anderen bepalen of een tvp plaatsen nuttig is of niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nutteloze topic kick.
Dat bepaal ik zelf wel he!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nutteloze topic kick.
Deze topic was al een maand inactief. Niemand keek er meer naar om. Vervolgens plaatst één of andere pino een tvp, waardoor iedereen die hier in een verveleden eens heeft gepost 'm weer bovenaan in de lijst krijgt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe kun jij in godsnaam voor anderen bepalen of een tvp plaatsen nuttig is of niet?![]()
![]()
Ter informatie:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Deze topic was al een maand inactief. Niemand keek er meer naar om. Vervolgens plaatst één of andere pino een tvp, waardoor iedereen die hier in een verveleden eens heeft gepost 'm weer bovenaan in de lijst krijgt.
Wees dan in ieder geval zo fatsoenlijk om je tvp te voorzien van enige motivatie.
Kijk, dit is een goede onderbouwing voor je tvp. Goedgekeurdquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ter informatie:
Ik vind dit een leuk, apart en hilarisch topic. Daarom heb ik besloten deze te voorzien van een tvp. Deze tvp zal ervoor zorgen dat ik dit topic later nog terug kan vinden in MyAT. Het is zelfs mogelijk dat er nog een toevoeging op dit jolijte topic komt, iets wat ik zeker wel zal waarderen!
Wanneer jij niet meer wil dat een topic nog in jouw MyAT lijst komt, kan ik je enkel aanraden voortaan niet meer in zulke topics te posten.
PMquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat filmpje daarvan is lachen
Okequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kijk, dit is een goede onderbouwing voor je tvp. Goedgekeurd. Nu de anderen nog
.
He, die tekst ken ik ergens vanquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke
Ik vind dit een leuk, apart en hilarisch topic. Daarom heb ik besloten deze te voorzien van een tvp. Deze tvp zal ervoor zorgen dat ik dit topic later nog terug kan vinden in MyAT. Het is zelfs mogelijk dat er nog een toevoeging op dit jolijte topic komt, iets wat ik zeker wel zal waarderen!
Wanneer jij niet meer wil dat een topic nog in jouw MyAT lijst komt, kan ik je enkel aanraden voortaan niet meer in zulke topics te posten.
Die kans zit er dik inquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
... Ik heb ze al een maand ofzo niet gezien. Zullen wel platgeneukt zijn in Salou en nu weer hun 3 Mavo boeken op aan het halen zijn![]()
TS is jaloersquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
... Ik heb ze al een maand ofzo niet gezien. Zullen wel platgeneukt zijn in Salou en nu weer hun 3 Mavo boeken op aan het halen zijn![]()
Zal wel meevallen, de MAVO bestaat immers niet meerquote:
Oké....quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, de MAVO bestaat immers niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |