Van TS z'n odol die de krant haalt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Pics or it didnot happen
Nee, die vrouwenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:10 schreef Quara het volgende:
[..]
Van TS z'n odol die de krant haalt?
niet z'n odol die de krant haalt, maar hijzelf natuurlijk![]()
Er zijn toch vrouwen die klaarkomen door de fietsbeweging die ze maken ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh sorry. Voortaan zullen we voor jouw plezier wijbeens zonder slipje gaan fietsen en niks doen als ons rokje opwaait. Kun je ook nog lekker aan ons zadel ruiken als we af zijn gestapt.
En dan kijken naar die harige uitgerekte muts van jou? No, thxquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh sorry. Voortaan zullen we voor jouw plezier wijbeens zonder slipje gaan fietsen en niks doen als ons rokje opwaait. Kun je ook nog lekker aan ons zadel ruiken als we af zijn gestapt.
Misschien met zo'n fiets:quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zijn toch vrouwen die klaarkomen door de fietsbeweging die ze maken ?
Je verwart me met je moederquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En dan kijken naar die harige uitgerekte muts van jou? No, thx
En een uitgerekte harige muts hebben én een marokkaan zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je verwart me mij met je moeder
Dat filmpje daarvan is lachenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien met zo'n fiets:
[ afbeelding ]
Je werd bij Nederlands zeker teveel afgeleid door de tieten van je lerares?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En een uitgerekte harige muts hebben én een marokkaan zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
Als je lekker op de fiets of in de auto zit en je dan vrouwen tegemoet komen fietsen met zulkes opwaaiend rokje aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je die dan zo tegen de fluit aan kan kijken
![]()
![]()
![]()
Ga ik vanmorgen in me boxershort even lekker de krant uit de brievenbus trekken komt er een groepje met van die vakantiewerk "Landal Greenpark" sletjes me tegemoet. Allemaal pronte tietjes en een kort rokje.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik zo verlegen naar beneden kijken en zo snel mogelijk weer na binnengaan ze ineens allemaal megapreuts met hun hand hun opwapperende rokje vasthouden omdat ik een of andere smeerlap ben
![]()
Klacht: preutse wijven in de zomer en dat terwijl het lekker buitenwipweer is![]()
Ze dragen toch niet voor niets een rokje om op de personeelsingang genomen te worden
![]()
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je werd bij Nederlands zeker teveel afgeleid door de tieten van je lerares?
Hoe kun jij in godsnaam voor anderen bepalen of een tvp plaatsen nuttig is of niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nutteloze topic kick.
Dat bepaal ik zelf wel he!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nutteloze topic kick.
Deze topic was al een maand inactief. Niemand keek er meer naar om. Vervolgens plaatst één of andere pino een tvp, waardoor iedereen die hier in een verveleden eens heeft gepost 'm weer bovenaan in de lijst krijgt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe kun jij in godsnaam voor anderen bepalen of een tvp plaatsen nuttig is of niet?![]()
![]()
Ter informatie:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Deze topic was al een maand inactief. Niemand keek er meer naar om. Vervolgens plaatst één of andere pino een tvp, waardoor iedereen die hier in een verveleden eens heeft gepost 'm weer bovenaan in de lijst krijgt.
Wees dan in ieder geval zo fatsoenlijk om je tvp te voorzien van enige motivatie.
Kijk, dit is een goede onderbouwing voor je tvp. Goedgekeurdquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ter informatie:
Ik vind dit een leuk, apart en hilarisch topic. Daarom heb ik besloten deze te voorzien van een tvp. Deze tvp zal ervoor zorgen dat ik dit topic later nog terug kan vinden in MyAT. Het is zelfs mogelijk dat er nog een toevoeging op dit jolijte topic komt, iets wat ik zeker wel zal waarderen!
Wanneer jij niet meer wil dat een topic nog in jouw MyAT lijst komt, kan ik je enkel aanraden voortaan niet meer in zulke topics te posten.
PMquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat filmpje daarvan is lachen
Okequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kijk, dit is een goede onderbouwing voor je tvp. Goedgekeurd. Nu de anderen nog
.
He, die tekst ken ik ergens vanquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke
Ik vind dit een leuk, apart en hilarisch topic. Daarom heb ik besloten deze te voorzien van een tvp. Deze tvp zal ervoor zorgen dat ik dit topic later nog terug kan vinden in MyAT. Het is zelfs mogelijk dat er nog een toevoeging op dit jolijte topic komt, iets wat ik zeker wel zal waarderen!
Wanneer jij niet meer wil dat een topic nog in jouw MyAT lijst komt, kan ik je enkel aanraden voortaan niet meer in zulke topics te posten.
Die kans zit er dik inquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
... Ik heb ze al een maand ofzo niet gezien. Zullen wel platgeneukt zijn in Salou en nu weer hun 3 Mavo boeken op aan het halen zijn![]()
TS is jaloersquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
... Ik heb ze al een maand ofzo niet gezien. Zullen wel platgeneukt zijn in Salou en nu weer hun 3 Mavo boeken op aan het halen zijn![]()
Zal wel meevallen, de MAVO bestaat immers niet meerquote:
Oké....quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, de MAVO bestaat immers niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |