Misschien omdat ik me nog niet heb geschoren ?quote:
Geen vraag meer naar een slechte DJ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef veldmuis het volgende:
sandstorm kan geen bjorn borg betalen
of zij hadden zich nog niet geschoren en wilden het daarom niet laten zien!!!DATKANOOKquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat ik me nog niet heb geschoren ?
Dacht juist dat ze tegenwoordig op ROBUUST vielen ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat ik me nog niet heb geschoren ?
Dacht juist dat ze tegenwoordig op ROBUUST vielen ?![]()
![]()
Maar dan blijven er wel elke dag kersverse, hendig sjieke nieuwe topics bij komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Als dit het niveau gaat worden van KLB als de TS mod wordt, dan hou ik mijn hart vast.
Ik heb voor tussen de middag wel nog 3 kipcorns liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ging je toen verder met frituren?
Komt dat uberhaupt ter sprake dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Als dit het niveau gaat worden van KLB als de TS mod wordt, dan hou ik mijn hart vast.
Oh jeequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #3
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb voor tussen de middag wel nog 3 kipcorns liggen
Ik kan me niet voorstellen dat een olifant baren er aantrekkelijk uitziet...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:33 schreef Herald het volgende:
ligt niet aan de TS, doen die arrogante kutjes bij mij ook altijd
en als ze een mocro zien doen ze net alsof ze een olifant aan het baren zijn op dat zadel
Och knul.... maar je krijgt toch wel voldoende aandacht van je pr0n op je pc en je webcam homo's?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:33 schreef Herald het volgende:
ligt niet aan de TS, doen die arrogante kutjes bij mij ook altijd
en als ze een mocro zien doen ze net alsof ze een olifant aan het baren zijn op dat zadel
Je kan zeggen wat je wil, maar het ontbreekt ze niet aan mensen kennis.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
alsof ik een of andere smeerlap ben![]()
Ben je ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
alsof ik een of andere smeerlap ben![]()
GMTAquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef BobbyB het volgende:
Wat een topic.
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het ontbreekt ze niet aan mensen kennis.
Nou sorry, ik heb niet echt behoefte aan foto's van een ongeschoren DJ in z'n Bjorn Borg shorts. Maar ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Agiath het volgende:
PICS!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Misschien dat je beter je leuter in je boxershort had kunnen laten hangen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:19 schreef Gambrono het volgende:
Je had moeten wachten tot je odol weg was...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zou als "Landal Greenpark" sletje met pronte tietjes en een kort rokje ook schrikken als er opeens zo een halfnaakte DJ met een tent in z'n Björn Borg naar me staat te roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |