quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Ik bedoelde daarmee , koekenbakker, dat je tot een uur geleden dit nog niet eens doorhad.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inmiddels?. Leuk als je geen argumenten meer hebt, maar je kan dan ook gewoon je bek houden.
Nee, je bent pas betrokken bij klaagbaak als je het hele topic volgiet met topic diarreequote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee , koekenbakker, dat je tot een uur geleden dit nog niet eens doorhad.
Zo betrokken ben je bij KLB blijkbaar.
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
En die modjes, die zijn bang, en de modjes die zijn banggggggggggggggg
En de modjes! DIE ZIJN BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
EN DE MODJES DIE ZIJN BANG
Ontzettend. Voor wat eigenlijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
En die modjes, die zijn bang, en de modjes die zijn banggggggggggggggg
En de modjes! DIE ZIJN BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
EN DE MODJES DIE ZIJN BANG
M'n cavia epileren, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat het eindigt met gebash van alle kanten. Ik ga zinnigere dingen doen.
Dabedoelik, maar goed, we zijn BANGquote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
Hij zou niet de eerste baggeruser zijn die ineens heel rustig bleek te zijn zodra hij blauw werd.
Zolang jij op de inhoud opgaat, gaat er niemand in op de persoon.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie spelen het toch ook op de persoon ? NL. mij ...
Yvonne haal even de tussentelling wel uit de op. staat verwijzing naar post 25, maar moet wel post 25 van voorgaande topic zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dabedoelik, maar goed, we zijn BANG
Hoe moeilijk is het nou, degeen met de meeste stemmen wordt mod, en vooralsnog gaat alles zoals verwacht.
Kweenie, maar in het vorige deel haakten al een hoop van jouw stemmers af door de wartaal die je uitslaat.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn eerste en gelijk laatste berichtje in dit deel:
Discussier maar lekker verder en lul maar wat raak over KLB.
Ik vind het prachtig om te zien hoe het bij sommigen moeilijk te verkroppen is dat ik MOD kan worden. Ook die argumenten die men dan geeft heAllemaal meelullerij.
Achja ik zie wel of ik het ga worden of nietGa die ervaren users eens op een afstandje volgen, hoe zielig ze wel niet zijn eigenlijk om zich druk te maken over een forum op Fok! waar ze nooit komen
.
Geniet nog maar even van mijn zwarte kleurtje. Maak er PRNTSCRNS van. Binnenkort issie blauw (als Fok! consequent is, wat ik niet verwacht).
Doei he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |