quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dit wijven?? gast... ga de park checken![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef Gripper het volgende:
Als die meiden nou van die gewichtjes die je aan tafelkleden op een tuintafel hangt aan hun rokje zouden doen, konden ze gewoon 1 hand aan het stuur houden en met de andere hand jou de middelvinger geven!![]()
Ik was eerstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
n00b![]()
De park checken. Jeweettog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Homoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In een broodje Hamburger een kut zien
SAD
Ja dat is gewoon het nadeel van rokjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef MikeyMo het volgende:
is wel stom ja, zie je ze fietsen en dan de hele tijd met 1 hand omdat ze de andere gebruiken om het rokje laag te houden...
Was het Juffrouw Jannie ?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik zo GOEIE-SMORGES !!!!roepen
Kneus, ik zit hier al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
Alberto checkt de park, jeweets.
Noob.
MODS, slowchat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:49 schreef slindenau het volgende:
Je bedoelt dat een reactie als "" op een voor een noobs-oog schijnende typo een grap is
?
Whaha je werd gewoon weer ge0wned, en weer had je het niet doorquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus.
Ik haal toenjust weer de krant uit de bus, zie ik diezelfde groep meisjes -2 van hen weer fietsen
Alleen hadden ze vandaag geen rokje meer aan.... triest. En niet eens hallo zeggen of ietsZe waren aan het "smsen"....
Sletten zijn het!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus.
Ik haal toenjust weer de krant uit de bus, zie ik diezelfde groep meisjes -2 van hen weer fietsen
Alleen hadden ze vandaag geen rokje meer aan.... triest. En niet eens hallo zeggen of ietsZe waren aan het "smsen"....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:43 schreef slindenau het volgende:
Kan Neo-Mullen geen preventieve ban krijgen ofzo, er zweeft een donkere wolk van depressiviteit en norse reacties om hem heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |