gekoelde koffie? Dus geen ijskoffie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:01 schreef Wing het volgende:
Ik heb mijn koffie al gehad![]()
Gekoelde koffie van Campina.
[ afbeelding ]
Macchiato
Volgens mij is het gewoon gekoeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gekoelde koffie? Dus geen ijskoffie?
hehe... koude koffie dus gewoon... aah... geniale uitvinding van Campinaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:17 schreef Wing het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon gekoeld
Het smaakt wel ontzettend goed
Heb je het nog nooit gedronken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... koude koffie dus gewoon... aah... geniale uitvinding van Campina
Nee nooit gedronken nee, maar ze verkopen het hier dan ook niet. Koude koffie maakt men hier zelf door er zelf ijs bij te gooien, net als vroeger in Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:31 schreef Wing het volgende:
[..]
Heb je het nog nooit gedronken?
Gewone koffie lus ik wel, maar ik vind het niet echt bepaald denderend. Gekoelde koffie daarentegen smaakt gewoon goed
De gekoelde koffie van Perla (huismerk van AH) is ook helemaal toppie
Aah, je woont niet in Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee nooit gedronken nee, maar ze verkopen het hier dan ook niet. Koude koffie maakt men hier zelf door er zelf ijs bij te gooien, net als vroeger in Nederland.
alles smaakt beter dan Starbucksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 05:09 schreef Wing het volgende:
[..]
Aah, je woont niet in Nederland
Dat koffie met ijsblokken, heb ik ook weleens gedronken bij Starbucks. Maar kant en klare gekoelde koffie smaakt toch beter
Vandaar dat er 400 winkels dicht gaan in de US of A.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles smaakt beter dan Starbucks
Heeft er wellicht ook mee te maken dat er soms 5 in één straat zitten...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vandaar dat er 400 winkels dicht gaan in de US of A.
quote:Top 100 van maandag 14 juli 2008
20. 087 Pheno
38. 069 Fha
45. 062 Dark_Angelus
47. 060 Houniet
74. 047 Kuukske
77. 046 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Dat en :quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft er wellicht ook mee te maken dat er soms 5 in één straat zitten...
Werd tijd, ze moeten allemaal dicht uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vandaar dat er 400 winkels dicht gaan in de US of A.
Dat is hier met die 24-uurs winkeltjes. Op 1 kilometer doorgaande weg zitten er nu vier..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Melk met een smaakjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... koude koffie dus gewoon... aah... geniale uitvinding van Campina
Truequote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hier in Indonesie is he stervensduur vergeleken met het gemiddelde inkomen. Maar ik kom er verder nooit na twee keer van dat mislukte bruine water naar binnen gewerkt te hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
Vind je het gek? Hartstikke duur en niet te zuipen
Aleen in Tokyo vond ik ze opeens een stuk goedkoper. Maar bv in Istanbul waren ze weer tyfusduur. Ik dacht dat ze een prijs aanhielden, maar blijkbaar niet
Nog steeds vakantie daar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dit vakantie stilte?
Verder ben ik gewoon vrij vandaag dus een beetje koffie nu en dan en verder luieren....
De bouwvak begint net geloof ik,ik hou het niet zo bij.quote:
ik ook niet, hier zijn de scholen weer begonnen... een deel althansquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De bouwvak begint net geloof ik,ik hou het niet zo bij.
Goed geschreven bericht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef MPG het volgende:
12-jarige gangengraver overleden
Duitsers en hun eeuwige kuilengraven ook...![]()
![]()
Eens, maar niet omdat jij het zegtquote:
Mjaquote:Duitsers en kuilen idd...![]()
MaMuck is weer gevallen, dus ik ben nu in Wijk om de was te doen, te koken, enzovoort, enzovoortquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef OA het volgende:
En hebben jullie nog wat uitgespookt vandaag?
Ze doet het vast gewoon expressquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
MaMuck is weer gevallen, dus ik ben nu in Wijk om de was te doen, te koken, enzovoort, enzovoort
Mja ik zou er toch een keer een serieus gesprek over gaan hebben hoor!quote:
Das vervelend...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
MaMuck is weer gevallen, dus ik ben nu in Wijk om de was te doen, te koken, enzovoort, enzovoort
Geslaaaaaaaapen, na mijn nachtdienst.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef OA het volgende:
En hebben jullie nog wat uitgespookt vandaag?
Huuuuuu, hoe kan datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ambtenaarquote:
Ze loopt al sinds Pasen met een hernia, maar ze heeft nu voor de 2e keer haar enkele gekneusd...quote:
Mijn tandarts is wel ok, daar sta ik altijd binnen 3 tellen weer buiten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
Ik moet even mijn tandarts avontuur kwijt hoor..
Ik ging dus naar de mondhygiënist vandaag om de boel schoon te laten maken. Maar het was dus allemaal te erg om schoon gemaakt te wordenfail. Dus nu moet ik anders gaan poetsen en gaan flossen (aaaaah ik vind flossen vet eng!!) en dan moet ik over drie maanden terug en dan gaat ze het dan schoon maken. Ohnoeess!! Echt.. wat haat ik tandartsen en alles wat daar mee te maken heeft.
Zo.
Ze mist je gewoon!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze loopt al sinds Pasen met een hernia, maar ze heeft nu voor de 2e keer haar enkele gekneusd...
Mja mijn ouwe tandarts was ook wel tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn tandarts is wel ok, daar sta ik altijd binnen 3 tellen weer buiten.
T: Hoi M, doe bakkes open
M: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
T: OK, tot ziens, en bedankt voor de bijdrage aan mijn BMW![]()
Heb ik het weer gemist?quote:
Je moet gewoon met je bord bij de pc zitten en zeeeer geconcentreerd naar je scherm staren!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik het weer gemist?
Een mens kan nog niet eens een hapje gaan eten zeg.
Ze belt inderdaad wel vaakquote:
Mja ik schrok best erg hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef JortK het volgende:
Trouwens wel nasty Jack Spijkerman als je het topic opent
Tijd om onderuit te hangen en niks meer uit te voeren dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
Drukke dag, en bijna 1.5uur overwerk.
Achja
Ben je aan het afkicken?!quote:
quote:
Nee, ik heb genoeg te doen buiten mijn werkquote:
Leg dat breiboekje snel weer weg!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg te doen buiten mijn werk
Nee, het zijn vlekken op de muur.quote:
Dan moet je nodig schoonmaken!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn vlekken op de muur.![]()
Ik ben vandaag ook vrij
Nja, vriending belooft om vanavond weer bij haar op de koffie te komen, dus zometeen maar opmaken om weg te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Tijd om onderuit te hangen en niks meer uit te voeren dus?
Dan ben ik niet meer vrijquote:
milfsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
"Hot.. but not as hot as her mom.."
Date my mom..
Maar wel levende in een schone omgeving!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer vrij
ik hoef gelukkig niet van mijn muur te eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar wel levende in een schone omgeving!ik zou het ook niet door hoor
![]()
Joh!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig niet van mijn muur te eten.
Zonde van de aarbeien!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet trouwens aardbeien. Ik heb zelfs een bus slagroom gekocht.
Ook een slagroom spuit zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet trouwens aardbeien. Ik heb zelfs een bus slagroom gekocht.
Mja, ze doet het er zelf om.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rookt_zich_dood.html
Ze is 24sick.
Wat maakt het uit dat ze 24 is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rookt_zich_dood.html
Ze is 24sick.
Mja dat is zoquote:
Die zat er al opquote:
Zo`n busje voor een paar euro waar kant en klaar slagroom in zit dus.quote:
Vuurwerk?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Slagroom, dat heb ik al lang niet meer op. Misschien straks maar een ijsje halen of zo. Al wordt het dan wel jonglerend nijmegen door lopen tijdens het vuurwerk
Geen goed idee dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Slagroom, dat heb ik al lang niet meer op. Misschien straks maar een ijsje halen of zo. Al wordt het dan wel jonglerend nijmegen door lopen tijdens het vuurwerk
Waal in vlammen.quote:
O gaafquote:
Mag 72 eurocent ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo`n busje voor een paar euro waar kant en klaar slagroom in zit dus.
Er bestaan ook "echte".
Lachgas patroon erin, en dan spuiten maar met die slagroomhehe.
De 4-daagse is begonnenquote:
Tot over 4 dagenquote:
Voor de supporters/blarenverzogers/nog niet vermoeide lopers zijn er allemaal feestjes enzoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Veel plezier!
@pier: Ja maar weet ik veel dat dat gepaard gaat met vuurwerkIk dacht alleen blaren..
Vet tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de supporters/blarenverzogers/nog niet vermoeide lopers zijn er allemaal feestjes enzo.
Bedenk wel dat je m niet zomaar zonder training uit gaat lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet tofIk wil eigenlijk ook nog een keer mee doen, maar dat bedenk ik me elke keer als ze net begonnen zijn en dan vergeet ik het weer
Het feest is natuurlijk groter dan het evenement zelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Veel plezier!
@pier: Ja maar weet ik veel dat dat gepaard gaat met vuurwerkIk dacht alleen blaren..
Je kunt ook 30 km doen toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je m niet zomaar zonder training uit gaat lopen.
4x 40 km (50 km voor de heren), loop je niet zomaar.
Schiet niet op zeg...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze loopt al sinds Pasen met een hernia, maar ze heeft nu voor de 2e keer haar enkele gekneusd...
Smaken verschillen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collegaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smaken verschillen he.
en weet je wat ik een kutfilm vond? Magnolia. Het plot hing als losse eindjes aan elkaar, voor zover er een plot in zat. En voor zover er ook maar iets van geloofwaardigheid in zat, was dat in één keer weg toen er beesten uit de lucht kwamen vallen.
Nu zat er bij die DVD ook een gratis tweede film, The Tulse Luper Suitcases. Die film heb ik afgekeken omdat ik te lui was om op te staan en wel lekker lag, op de bank. En net toen ik eindelijk het gevoel kreeg dat het nog wat kon worden, kwam er 'to be continued' in beeld te staan
.
Dat waren dus twee kutfilms voor de prijs van één![]()
.
Ik heb de film bij een vak op de Uni behandelt en weet waarom de kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ik vind het echt een topfilm, die andere nog niet gezien hoewel 'ie wel in de doos erbij zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar het waarom van de kikkers, want ik zag (en de vrienden met wie ik keek ook) zag het nut er niet echt van inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb de film bij een vak op de Uni behandelt en weet waarom de kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ik vind het echt een topfilm, die andere nog niet gezien hoewel 'ie wel in de doos erbij zat.
Tussen de druppels is het gewoon droog hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:44 schreef OA het volgende:
Zo, nu even persoonlijk onderhoud plegen en daarna een stevige wandeling door de zeikregen...
Geeft niks, wij hebben hem ook gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:07 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, de 68k gemist gisteren.
Netjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:12 schreef Slarioux het volgende:
nog een paar uur en dan naar huis!
Per benenwagen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:12 schreef Slarioux het volgende:
nog een paar uur en dan naar huis!
Met een groot regenscherm was het precies te doen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tussen de druppels is het gewoon droog hoor!
loop ze he!
quote:Top 100 van dinsdag 15 juli 2008
11. 121 Houniet
22. 084 Pheno
26. 080 Papierversnipperaar
75. 047 indahnesia.com
93. 041 Fha
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
duhquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geeft niks, wij hebben hem ook gemist.
Niets zijn ze gewendquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
wonder boven wonder krijg ik het tegenwoordig weggestouwd.. voorheen lukte me dat niet...
ik heb hier steeds meer eetlust op de een of andere manier, en dan vooral gewoon een bord rijst... Vind het soms wel een beetje eng wordenquote:
Het was l33t gek!!!2`!``!!!!!1`1!quote:
Vet goeie tipquote:
Niet te diep in het glaasje kijkenquote:
Dan moet jum eerst brengen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
Dan moet je een fles pakken!
Nee je moet gewoon standaard wijn in huis hebben!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet jum eerst brengen.
K heb wel een paar Desperado*s, maar die zijn nog niet koud en ik wil eerst rennen.
Ik heb wijn als je komt etenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon standaard wijn in huis hebben!
Whaaaaaahahahahaha:Dquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
Bah, ik kan niet lachen want dan scheurt mn lip uit elkaar
Nu kom ik al helemaal niet etenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whaaaaaahahahahaha:D
Whaaaaaahahahahehehe....
[sub]sorry[\sub]
Dat geeft niks want ik heb maar 1 pan en ik hou niet van het delen van keukens. Ik kom wel bij jou koken.quote:
Ik wacht gewoon tot je geld op is en je honger krijgtquote:
dan bel ik mn moederquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot je geld op is en je honger krijgt
Kan ze goed koken? Mag ik dan ook komen om te proeven?quote:
Ja en neequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ze goed koken? Mag ik dan ook komen om te proeven?
Heb je vakantie ofzo?quote:
Ik kijk dat dagelijksquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
Drphil!!vandaag is het mijn doel om alleen maar domme programmas te kijken op tv
Ik heb even geen zin in mijn hobby'squote:
Valt het op?quote:
Ik ook eigenlijk, maar vandaag ga ik nog echt vet goed opletten ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk dat dagelijks
Straks weer Date my mom
Ik stop als zij stoppen en ik val ze niet lastig!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
"Ik wil wel stoppen".
"Maar ik wil gelijk hebben!"
neequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
Die is nu toch naar muck, to fuck?
Jazekerquote:
Bedoel je die ene die ook rare tanden heeft?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
Die man heeft aparte wangen. Misschien te vaak een blowjob gegeven?
Ja, die met die vrouw erbij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Bedoel je die ene die ook rare tanden heeft?
quote:
Gij heiden, het tofste programma op tv!quote:
En dat is?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij heiden, het tofste programma op tv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |