Smaken verschillen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collegaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smaken verschillen he.
en weet je wat ik een kutfilm vond? Magnolia. Het plot hing als losse eindjes aan elkaar, voor zover er een plot in zat. En voor zover er ook maar iets van geloofwaardigheid in zat, was dat in één keer weg toen er beesten uit de lucht kwamen vallen.
Nu zat er bij die DVD ook een gratis tweede film, The Tulse Luper Suitcases. Die film heb ik afgekeken omdat ik te lui was om op te staan en wel lekker lag, op de bank. En net toen ik eindelijk het gevoel kreeg dat het nog wat kon worden, kwam er 'to be continued' in beeld te staan
.
Dat waren dus twee kutfilms voor de prijs van één![]()
.
Ik heb de film bij een vak op de Uni behandelt en weet waarom de kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ik vind het echt een topfilm, die andere nog niet gezien hoewel 'ie wel in de doos erbij zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar het waarom van de kikkers, want ik zag (en de vrienden met wie ik keek ook) zag het nut er niet echt van inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb de film bij een vak op de Uni behandelt en weet waarom de kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ik vind het echt een topfilm, die andere nog niet gezien hoewel 'ie wel in de doos erbij zat.
Tussen de druppels is het gewoon droog hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:44 schreef OA het volgende:
Zo, nu even persoonlijk onderhoud plegen en daarna een stevige wandeling door de zeikregen...
Geeft niks, wij hebben hem ook gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:07 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, de 68k gemist gisteren.
Netjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:12 schreef Slarioux het volgende:
nog een paar uur en dan naar huis!
Per benenwagen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:12 schreef Slarioux het volgende:
nog een paar uur en dan naar huis!
Met een groot regenscherm was het precies te doen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tussen de druppels is het gewoon droog hoor!
loop ze he!
quote:Top 100 van dinsdag 15 juli 2008
11. 121 Houniet
22. 084 Pheno
26. 080 Papierversnipperaar
75. 047 indahnesia.com
93. 041 Fha
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
duhquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geeft niks, wij hebben hem ook gemist.
Niets zijn ze gewendquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
wonder boven wonder krijg ik het tegenwoordig weggestouwd.. voorheen lukte me dat niet...
ik heb hier steeds meer eetlust op de een of andere manier, en dan vooral gewoon een bord rijst... Vind het soms wel een beetje eng wordenquote:
Het was l33t gek!!!2`!``!!!!!1`1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |