Nja, vriending belooft om vanavond weer bij haar op de koffie te komen, dus zometeen maar opmaken om weg te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Tijd om onderuit te hangen en niks meer uit te voeren dus?
Dan ben ik niet meer vrijquote:
milfsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
"Hot.. but not as hot as her mom.."
Date my mom..
Maar wel levende in een schone omgeving!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer vrij
ik hoef gelukkig niet van mijn muur te eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar wel levende in een schone omgeving!ik zou het ook niet door hoor
![]()
Joh!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig niet van mijn muur te eten.
Zonde van de aarbeien!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet trouwens aardbeien. Ik heb zelfs een bus slagroom gekocht.
Ook een slagroom spuit zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet trouwens aardbeien. Ik heb zelfs een bus slagroom gekocht.
Mja, ze doet het er zelf om.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rookt_zich_dood.html
Ze is 24sick.
Wat maakt het uit dat ze 24 is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rookt_zich_dood.html
Ze is 24sick.
Mja dat is zoquote:
Die zat er al opquote:
Zo`n busje voor een paar euro waar kant en klaar slagroom in zit dus.quote:
Vuurwerk?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Slagroom, dat heb ik al lang niet meer op. Misschien straks maar een ijsje halen of zo. Al wordt het dan wel jonglerend nijmegen door lopen tijdens het vuurwerk
Geen goed idee dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Slagroom, dat heb ik al lang niet meer op. Misschien straks maar een ijsje halen of zo. Al wordt het dan wel jonglerend nijmegen door lopen tijdens het vuurwerk
Waal in vlammen.quote:
O gaafquote:
Mag 72 eurocent ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo`n busje voor een paar euro waar kant en klaar slagroom in zit dus.
Er bestaan ook "echte".
Lachgas patroon erin, en dan spuiten maar met die slagroomhehe.
De 4-daagse is begonnenquote:
Tot over 4 dagenquote:
Voor de supporters/blarenverzogers/nog niet vermoeide lopers zijn er allemaal feestjes enzoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Veel plezier!
@pier: Ja maar weet ik veel dat dat gepaard gaat met vuurwerkIk dacht alleen blaren..
Vet tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de supporters/blarenverzogers/nog niet vermoeide lopers zijn er allemaal feestjes enzo.
Bedenk wel dat je m niet zomaar zonder training uit gaat lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet tofIk wil eigenlijk ook nog een keer mee doen, maar dat bedenk ik me elke keer als ze net begonnen zijn en dan vergeet ik het weer
Het feest is natuurlijk groter dan het evenement zelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Veel plezier!
@pier: Ja maar weet ik veel dat dat gepaard gaat met vuurwerkIk dacht alleen blaren..
Je kunt ook 30 km doen toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je m niet zomaar zonder training uit gaat lopen.
4x 40 km (50 km voor de heren), loop je niet zomaar.
Schiet niet op zeg...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze loopt al sinds Pasen met een hernia, maar ze heeft nu voor de 2e keer haar enkele gekneusd...
Smaken verschillen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collegaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smaken verschillen he.
en weet je wat ik een kutfilm vond? Magnolia. Het plot hing als losse eindjes aan elkaar, voor zover er een plot in zat. En voor zover er ook maar iets van geloofwaardigheid in zat, was dat in één keer weg toen er beesten uit de lucht kwamen vallen.
Nu zat er bij die DVD ook een gratis tweede film, The Tulse Luper Suitcases. Die film heb ik afgekeken omdat ik te lui was om op te staan en wel lekker lag, op de bank. En net toen ik eindelijk het gevoel kreeg dat het nog wat kon worden, kwam er 'to be continued' in beeld te staan
.
Dat waren dus twee kutfilms voor de prijs van één![]()
.
Ik heb de film bij een vak op de Uni behandelt en weet waarom de kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ik vind het echt een topfilm, die andere nog niet gezien hoewel 'ie wel in de doos erbij zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar het waarom van de kikkers, want ik zag (en de vrienden met wie ik keek ook) zag het nut er niet echt van inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb de film bij een vak op de Uni behandelt en weet waarom de kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ik vind het echt een topfilm, die andere nog niet gezien hoewel 'ie wel in de doos erbij zat.
Tussen de druppels is het gewoon droog hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:44 schreef OA het volgende:
Zo, nu even persoonlijk onderhoud plegen en daarna een stevige wandeling door de zeikregen...
Geeft niks, wij hebben hem ook gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:07 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, de 68k gemist gisteren.
Netjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:12 schreef Slarioux het volgende:
nog een paar uur en dan naar huis!
Per benenwagen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:12 schreef Slarioux het volgende:
nog een paar uur en dan naar huis!
Met een groot regenscherm was het precies te doen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tussen de druppels is het gewoon droog hoor!
loop ze he!
quote:Top 100 van dinsdag 15 juli 2008
11. 121 Houniet
22. 084 Pheno
26. 080 Papierversnipperaar
75. 047 indahnesia.com
93. 041 Fha
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
duhquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geeft niks, wij hebben hem ook gemist.
Niets zijn ze gewendquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
wonder boven wonder krijg ik het tegenwoordig weggestouwd.. voorheen lukte me dat niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |