gekoelde koffie? Dus geen ijskoffie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:01 schreef Wing het volgende:
Ik heb mijn koffie al gehad![]()
Gekoelde koffie van Campina.
[ afbeelding ]
Macchiato
Volgens mij is het gewoon gekoeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gekoelde koffie? Dus geen ijskoffie?
hehe... koude koffie dus gewoon... aah... geniale uitvinding van Campinaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:17 schreef Wing het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon gekoeld
Het smaakt wel ontzettend goed
Heb je het nog nooit gedronken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... koude koffie dus gewoon... aah... geniale uitvinding van Campina
Nee nooit gedronken nee, maar ze verkopen het hier dan ook niet. Koude koffie maakt men hier zelf door er zelf ijs bij te gooien, net als vroeger in Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:31 schreef Wing het volgende:
[..]
Heb je het nog nooit gedronken?
Gewone koffie lus ik wel, maar ik vind het niet echt bepaald denderend. Gekoelde koffie daarentegen smaakt gewoon goed
De gekoelde koffie van Perla (huismerk van AH) is ook helemaal toppie
Aah, je woont niet in Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee nooit gedronken nee, maar ze verkopen het hier dan ook niet. Koude koffie maakt men hier zelf door er zelf ijs bij te gooien, net als vroeger in Nederland.
alles smaakt beter dan Starbucksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 05:09 schreef Wing het volgende:
[..]
Aah, je woont niet in Nederland
Dat koffie met ijsblokken, heb ik ook weleens gedronken bij Starbucks. Maar kant en klare gekoelde koffie smaakt toch beter
Vandaar dat er 400 winkels dicht gaan in de US of A.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles smaakt beter dan Starbucks
Heeft er wellicht ook mee te maken dat er soms 5 in één straat zitten...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vandaar dat er 400 winkels dicht gaan in de US of A.
quote:Top 100 van maandag 14 juli 2008
20. 087 Pheno
38. 069 Fha
45. 062 Dark_Angelus
47. 060 Houniet
74. 047 Kuukske
77. 046 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Dat en :quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft er wellicht ook mee te maken dat er soms 5 in één straat zitten...
Werd tijd, ze moeten allemaal dicht uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vandaar dat er 400 winkels dicht gaan in de US of A.
Dat is hier met die 24-uurs winkeltjes. Op 1 kilometer doorgaande weg zitten er nu vier..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Melk met een smaakjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... koude koffie dus gewoon... aah... geniale uitvinding van Campina
Truequote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hier in Indonesie is he stervensduur vergeleken met het gemiddelde inkomen. Maar ik kom er verder nooit na twee keer van dat mislukte bruine water naar binnen gewerkt te hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
Vind je het gek? Hartstikke duur en niet te zuipen
Aleen in Tokyo vond ik ze opeens een stuk goedkoper. Maar bv in Istanbul waren ze weer tyfusduur. Ik dacht dat ze een prijs aanhielden, maar blijkbaar niet
Nog steeds vakantie daar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dit vakantie stilte?
Verder ben ik gewoon vrij vandaag dus een beetje koffie nu en dan en verder luieren....
De bouwvak begint net geloof ik,ik hou het niet zo bij.quote:
ik ook niet, hier zijn de scholen weer begonnen... een deel althansquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De bouwvak begint net geloof ik,ik hou het niet zo bij.
Goed geschreven bericht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef MPG het volgende:
12-jarige gangengraver overleden
Duitsers en hun eeuwige kuilengraven ook...![]()
![]()
Eens, maar niet omdat jij het zegtquote:
Mjaquote:Duitsers en kuilen idd...![]()
MaMuck is weer gevallen, dus ik ben nu in Wijk om de was te doen, te koken, enzovoort, enzovoortquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef OA het volgende:
En hebben jullie nog wat uitgespookt vandaag?
Ze doet het vast gewoon expressquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
MaMuck is weer gevallen, dus ik ben nu in Wijk om de was te doen, te koken, enzovoort, enzovoort
Mja ik zou er toch een keer een serieus gesprek over gaan hebben hoor!quote:
Das vervelend...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
MaMuck is weer gevallen, dus ik ben nu in Wijk om de was te doen, te koken, enzovoort, enzovoort
Geslaaaaaaaapen, na mijn nachtdienst.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef OA het volgende:
En hebben jullie nog wat uitgespookt vandaag?
Huuuuuu, hoe kan datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ambtenaarquote:
Ze loopt al sinds Pasen met een hernia, maar ze heeft nu voor de 2e keer haar enkele gekneusd...quote:
Mijn tandarts is wel ok, daar sta ik altijd binnen 3 tellen weer buiten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
Ik moet even mijn tandarts avontuur kwijt hoor..
Ik ging dus naar de mondhygiënist vandaag om de boel schoon te laten maken. Maar het was dus allemaal te erg om schoon gemaakt te wordenfail. Dus nu moet ik anders gaan poetsen en gaan flossen (aaaaah ik vind flossen vet eng!!) en dan moet ik over drie maanden terug en dan gaat ze het dan schoon maken. Ohnoeess!! Echt.. wat haat ik tandartsen en alles wat daar mee te maken heeft.
Zo.
Ze mist je gewoon!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze loopt al sinds Pasen met een hernia, maar ze heeft nu voor de 2e keer haar enkele gekneusd...
Mja mijn ouwe tandarts was ook wel tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn tandarts is wel ok, daar sta ik altijd binnen 3 tellen weer buiten.
T: Hoi M, doe bakkes open
M: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
T: OK, tot ziens, en bedankt voor de bijdrage aan mijn BMW![]()
Heb ik het weer gemist?quote:
Je moet gewoon met je bord bij de pc zitten en zeeeer geconcentreerd naar je scherm staren!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik het weer gemist?
Een mens kan nog niet eens een hapje gaan eten zeg.
Ze belt inderdaad wel vaakquote:
Mja ik schrok best erg hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef JortK het volgende:
Trouwens wel nasty Jack Spijkerman als je het topic opent
Tijd om onderuit te hangen en niks meer uit te voeren dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
Drukke dag, en bijna 1.5uur overwerk.
Achja
Ben je aan het afkicken?!quote:
quote:
Nee, ik heb genoeg te doen buiten mijn werkquote:
Leg dat breiboekje snel weer weg!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg te doen buiten mijn werk
Nee, het zijn vlekken op de muur.quote:
Dan moet je nodig schoonmaken!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn vlekken op de muur.![]()
Ik ben vandaag ook vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |