quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Ik zeg toch dat er een algemeen gebrek aan gevoel voor humor is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik kan alleen een inhoudelijke reactie geven als de post waar ik op reageer inhoud heeft natuurlijk
Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Biogarde het volgende:
Geloof dat het nu zo'n beetje gaat om Boswachtert, Juup en Chriz
In tegenstelling tot andere topics werd daar niet gebaggerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Kreator het volgende:
@Chris2k:
2008 dan maar? Samuel L. Jackson
Kwaliteitstopic hoor..
Yes. Komt er zo aan..quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Klopt.
Kun je ons voorzien van een tussenstandje?
True.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Nu is Chris het voornaamste doel van Kreator
Volgens mij loopt Kreator nu ook achter zijn thuis pc'tje 10 bakken koffie weg te duwen om al stampvoetend af en toe te gaan zeiken. Want hij wil en zal gelijk krijgen. Ook op internet
Men, zielig.
LUISTER VANAVOND FOKRADIO MAN !1___!11 :d !111-___!111quote:Op maandag 14 juli 2008 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom weet ik hier niks van ? Sorry hoor, maar dat vindt ik wel een beetje jammer.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
True.
Hier staat de beste man op het punt om zijn toetsenbord aan gort te rammen na wederom een slecht topic van Chriz2k te hebben gevonden:
[ afbeelding ]
Waargebeurd.
FOKradioquote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LUISTER VANAVOND FOKRADIO MAN !1___!11 :d !111-___!111
We zijn niet allemaal werkloos, danwel kansloos. Sorry voor de desillusie.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij loopt Kreator nu ook achter zijn thuis pc'tje 10 bakken koffie weg te duwen om al stampvoetend af en toe te gaan zeiken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Nosh het volgende:
Chriz, omdat hij me raakt op plaatsen die ik niet voor mogelijk hield.
Ah, lief.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jou toch wel grappig eigenlijk![]()
![]()
En ik heb al een aantal keer eerder gezegd dat een gevoel voor humor relatief is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er een algemeen gebrek aan gevoel voor humor is.
En wat heb je over mij te zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
Juup©.
User met oog voor verschillende goede vormen van KLB-topics. De_boswachter is me daar veel te selectief in.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:27 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k, omdat hij een kwaliteitsuser is en hij ook een kwaliteitsmod zal zijn
Onjuist.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En ik heb al een aantal keer eerder gezegd dat een gevoel voor humor relatief is.
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.quote:
Ik moet je bij deze (alweer) teleurstellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal werkloos, danwel kansloos. Sorry voor de desillusie.
Jij hebt 'm volledig door, dit zal een bittere tegenvaller zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.
quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Wat maakt het uit of ik een humoristische sluitpost plaats, alleen maar leuk aangezien het topic toch al op slot is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.
..the fuck? Er heeft iemand op Juicyhill gestemd?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
Tussenstand tot post nummer 25 in dit topic en crew niet meegerekend:
[..]
Jaquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
..the fuck? Er heeft iemand op Juicyhill gestemd?
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:17 schreef J.Herrer het volgende:
JuicyHill
Zijn motivatie heeft indruk op me gemaakt, dus hij krijgt mijn stem
Sommige mods maken van iedere sluitpost gebruik om nog even hun eigen stempel op dat topic te drukken, ik hou daar niet van.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ik een humoristische sluitpost plaats, alleen maar leuk aangezien het topic toch al op slot is.
Ik zie het je toch wel doen als mod.quote:En elk topic kapen, tja, dat doe ik nu ook al niet!
Gaat lekker!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Juicyhill zelf, is mijn gok.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
1 naam graag.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Chriz2k of Juup, maakt me werkelijk niks uit welke van de 2 het wordt.
Zolang die bosmongoolwachter het maar niet wordt
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Sommige mods maken van iedere sluitpost gebruik om nog even hun eigen stempel op dat topic te drukken, ik hou daar niet van.
Dat mag.quote:Ik zie het je toch wel doen als mod.
Ja daar was ik al bang voorquote:
Dat is er altijdquote:Op maandag 14 juli 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Is er trouwens een proefperiode voor degene die wint?
Nee, het was J.Herrer maar zowel zijn stem als Juicyhil's sollicitatie moeten we niet serieus nemen volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Juicyhill zelf, is mijn gok.
Ik heb ook geen flauw idee wie het is overigens, dus schrap hem/haar gauw van de lijst.
quote:Hallo, ik ben de nieuwe KLB mod
Bagger, slotje
Neuh, gewoon apart dat je je over zoiets druk kunt maken.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Verbaasd dat ik een persoonlijke keuze maak?
Je mag sowieso afhaken als mod zijnde.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Is er trouwens een proefperiode voor degene die wint?
Je staat wel 6 stemmen voor ofzo héquote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)
We waren bij voorbaat al kansloos. Doorgestoken kaart dit
Je hoorde hem nooit over KLB klagen maar zodra er een verkiezing is komt ie opduiken?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:
jupp, heeft ervaring op FOK!, leuke user die het verschil ziet tussen bagger en klaagbaakwaardige topics, wil niet voor het kleurtje en komt uit eindhoven!.
annie!
Ja omdat KLB op me gestemd heeft, en KLB mij als MOD wil hebben. Daar ging het zich toch om ?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je staat wel 6 stemmen voor ofzo hé
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, lief.
Ik jou ook hoor. Maar op een manier zoals je kindjes met down-syndrome ook grappig vindt.
Open er een topic over.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Wat calimero je nou, er is notabene één post boven die van jou op je gestemd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Dusquote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.
mag ik je aanrakenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.
Dus? Ik lees nog steeds mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dus, je komt er al tijden bijna nooit meer, waarom nu dan wel ?
...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok.
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag ik je aanraken![]()
Leuk voor je. Maar daar draaide het zich niet om. KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok. En aangezien er nu wel heel veel users komen stemmen die hier nooit komen zet ik mijn vraagtekens.
Ben eens benieuwd of Juup(c) ook nog even stemmen gaat ronselen bij Fok RadioDat zou wel heel triest zijn.
Huillie. KLB hoort bij Fok!. Als je niet wilt dat heel Fok! er komt stemmen dan moet je geen publiek topic openen. Doen ze het een keer openbaar is het ook niet goed. Normaal werd gewoon het vriendje aangewezen van de moderator die er zat. Of in ieder geval iemand die met de huidige mods goed op kon schieten.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag ik je aanraken![]()
Leuk voor je. Maar daar draaide het zich niet om. KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok. En aangezien er nu wel heel veel users komen stemmen die hier nooit komen zet ik mijn vraagtekens.
Ben eens benieuwd of Juup(c) ook nog even stemmen gaat ronselen bij Fok RadioDat zou wel heel triest zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
...
Jezus christus laat het Chriz worden, in plaats van deze tinfoilhat-waus.
quote:
Het was een tvp.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je die vraag niet zelf weet, moet je blanco stemmen
ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?
En ik moet niks behalve poepen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je die vraag niet zelf weet, moet je blanco stemmen
De behoefte om te reageren op een topic van o.a. de Boswachter is nagenoeg 0. Het hele forum is vervuild met idiote onzin topics, nietszeggende rotzooi en gebagger. Waarom zou ik daar de moeite voor nemen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:22 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Fijn voor je, die reactie heb ik ook al van meerdere mensen gehoord.
Als je alleen leest, en blijkbaar de behoefte niet hebt om te reageren, waarom dan wel behoefte om je te bemoeien met de toekomstige moderators ? Ik snap dat niet.
omdat er al geregeld over mij en anderen hier wordt geroepen dat wij alleen nu eventjes om de hoek komen kijken, zouden denk ik al velen op juup kunnen stemmen. en aangezien die mensen niet serieus worden genomen, bewijst het maar weer hoe vastgeroest het kliekje in KLB zelf is.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hoorde hem nooit over KLB klagen maar zodra er een verkiezing is komt ie opduiken?
Dat zegt ie niet. Maar het zou hetzelfde zijn als dat vakantiegangers in Nederland gaan stemmen tijdens verkiezingen van politieke partijen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?
Jup, en toen was je er al heilig van overtuigd dat de hele wereld en hun moeders samenspanden om ieder sprankje hoop in jouw leven keihard de grond in te trappen.quote:
Misschien lezen die mensen veel?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Maar het zou hetzelfde zijn als dat vakantiegangers in Nederland gaan stemmen tijdens verkiezingen van politieke partijen._!
Tuurlijk mag iedereen een stem geven van mij, maar waarom word er gestemd op mensen die amper in KLB komen?
Goed gepoeptquote:Op maandag 14 juli 2008 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik moet niks behalve poepen.
Dus bij deze: Juup
Kwestie van op posthistory klikkenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het wel knap dat de boswachter en co elk topic checken op wie er reageert en zo dus weten wie er in KLB komen en wie niet
We houden overzicht swa.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het wel knap dat de boswachter en co elk topic checken op wie er reageert en zo dus weten wie er in KLB komen en wie niet
Exact.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien lezen die mensen veel?
Misschien komen die mensen niet meer omdat het een tyfus zooitje is?
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Maar het zou hetzelfde zijn als dat vakantiegangers in Nederland gaan stemmen tijdens verkiezingen van politieke partijen._!
Tuurlijk mag iedereen een stem geven van mij, maar waarom word er gestemd op mensen die amper in KLB komen?
Dat zeg ik, vakantiegangers.quote:
En waarom is het een tyfus zooi geworden in de eerste plaats dan? Waarom is er niet op tijd aan de bel getrokken? Waarom zijn er 5 mods die soms hele tijden nergens te bekennen zijn?quote:Misschien komen die mensen niet meer omdat het een tyfus zooitje is?
Post eens wat voorbeeldtopics van vroeger die zo tof waren volgens jou.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
en is niet juist boswachter (en co.)diegene die voor die zooi heeft gezorgd?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vakantiegangers.
[..]
En waarom is het een tyfus zooi geworden in de eerste plaats dan? Waarom is er niet op tijd aan de bel getrokken? Waarom zijn er 5 mods die soms hele tijden nergens te bekennen zijn?
Als ik me niet vergis is boswachter degene die als eerste begon over dat het een zooitje was in KLB en er niemand te vinden was.
Tijden veranderen. Deal with it.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
En dat hij als eerste begint maakt hem gelijk een goede mod? Or what's your pointquote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vakantiegangers.
[..]
En waarom is het een tyfus zooi geworden in de eerste plaats dan? Waarom is er niet op tijd aan de bel getrokken? Waarom zijn er 5 mods die soms hele tijden nergens te bekennen zijn?
Als ik me niet vergis is boswachter degene die als eerste begon over dat het een zooitje was in KLB en er niemand te vinden was.
Vroegah was alles beter he.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Nosh het volgende:
Chriz, omdat hij me raakt op plaatsen die ik niet voor mogelijk hield.
Ik zit al in genoeg subfora waar de sfeer mij prima bevalt. Hoezo gaat het over kiezen? Je mag toch komen waar je wilt? Als je ziet hoe Klaagbaak vroeger was voordat ik mod was, toen was het leuk. Tijdens mijn mod periode was de sfeer ook goed, hoewel er toen zo nu en dan wel goed ingegrepen moest worden, na die periode was het leuk. Totdat bagger users zoals degene die in dit topic posten het als een soort tweede Onzin begonnen te zien. Over elke scheet werd wel een topic geopend en echt leuke topics kwamen er niet meer voor, uitzonderingen daargelaten. Ik ben blijkbaar niet de enige aangezien er in FB toch met enige regelmaat een topic over KLB stond.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom kies je dan geen ander subforum waar de sfeer je meer bevalt ?
Omgekocht?quote:
Even voor Jerruh ....quote:Op maandag 14 juli 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post eens wat voorbeeldtopics van vroeger die zo tof waren volgens jou.
Dan kan de nieuwe generatie ook oordelen.
In 1998 was de Tamogotchi ook vet cool. Nu is het een waardeloos stuk kutplastic voor noobs die geen Golden Retriever kunnen betalen.
Het was natuurlijk leuker geweest als alleen hun baggervriendjes mochten stemmen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:32 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, zelf je mods willen kiezen, die verkiezingen krijgen, en dan verontwaardigd zijn omdat ook ánderen mogen stemmen.
Mugabe-praktijken, ik zeg het je.
Mensen met een userid van 42350 die zichtzelf een oldbie vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Jerruh het volgende:
maar goed, deze verzuurde oldbie gaat ff wat eten pakken.
Ach kom nou, toen Anthraxx mod was, was het ook al af en toe een zooitje. Doe nu niet of het vroeger allemaal zo geweldig was. Want zolang ik hier kom (2002/2003) was het af en toe al een chaos. De laatste tijd is het wel een stuk erger, maar toch het was "vroeger" echt niet zoveel beter hoor. Maar ja, dat is altijd met mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, die verheerlijken het verleden.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Geweldig niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Mensen met een userid van 42350 die zichtzelf een oldbie vinden.
Hij heeft er heel wat voor neer moeten leggen, idd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omgekocht?
Daarbij totaal niet orgineel wel?
Natuurlijk was het af en toe een zooitje. Dat kan ik niet ontkennen. Maar zoals het nu is, is het niet "af en toe" meer maar is het vooral "altijd" een zooitje. Het is een beetje de vuilnisbak van Fok! geworden. Net zoals er een stel josti's in Onzin denken dat ze leuk zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom nou, toen Anthraxx mod was, was het ook al af en toe een zooitje. Doe nu niet of het vroeger allemaal zo geweldig was. Want zolang ik hier kom (2002/2003) was het af en toe al een chaos. De laatste tijd is het wel een stuk erger, maar toch het was "vroeger" echt niet zoveel beter hoor. Maar ja, dat is altijd met mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, die verheerlijken het verleden.
Waarom zou het in godsnaam gestructureerd moeten gaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom nou, toen Anthraxx mod was, was het ook al af en toe een zooitje. Doe nu niet of het vroeger allemaal zo geweldig was. Want zolang ik hier kom (2002/2003) was het af en toe al een chaos. De laatste tijd is het wel een stuk erger, maar toch het was "vroeger" echt niet zoveel beter hoor. Maar ja, dat is altijd met mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, die verheerlijken het verleden.
Wie zijn taak was dat om het te voorkomen dan? Daar ga je niet op in. Het had nooit zo ver mogen komen en als iemand die zelf baggert op een gegeven moment aan de bel trekt wil dat wel wat zeggen lijkt mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en is niet juist boswachter (en co.)diegene die voor die zooi heeft gezorgd?
Waar maak jij dat uit op? Wat ik wil zeggen is dat de mensen die door anderen baggeraars genoemd worden zelf ook inzien dat het een zooitje is.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dat hij als eerste begint maakt hem gelijk een goede mod? Or what's your point
Lekker boeiend dat topics verzonnen worden, zolang er maar een klacht in zit waar mensne zich in herkennen en het vermakelijk is. Moet je voordat je een topic maakt je bonnetje laten zien zodat de mods kunnen zien of het echt is?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit al in genoeg subfora waar de sfeer mij prima bevalt. Hoezo gaat het over kiezen? Je mag toch komen waar je wilt? Als je ziet hoe Klaagbaak vroeger was voordat ik mod was, toen was het leuk. Tijdens mijn mod periode was de sfeer ook goed, hoewel er toen zo nu en dan wel goed ingegrepen moest worden, na die periode was het leuk. Totdat bagger users zoals degene die in dit topic posten het als een soort tweede Onzin begonnen te zien. Over elke scheet werd wel een topic geopend en echt leuke topics kwamen er niet meer voor, uitzonderingen daargelaten. Ik ben blijkbaar niet de enige aangezien er in FB toch met enige regelmaat een topic over KLB stond.
ik zeg ook niet dat het beter was... ik zeg alleen dat het nu NOG slechter is.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit al in genoeg subfora waar de sfeer mij prima bevalt. Hoezo gaat het over kiezen? Je mag toch komen waar je wilt? Als je ziet hoe Klaagbaak vroeger was voordat ik mod was, toen was het leuk. Tijdens mijn mod periode was de sfeer ook goed, hoewel er toen zo nu en dan wel goed ingegrepen moest worden, na die periode was het leuk. Totdat bagger users zoals degene die in dit topic posten het als een soort tweede Onzin begonnen te zien. Over elke scheet werd wel een topic geopend en echt leuke topics kwamen er niet meer voor, uitzonderingen daargelaten. Ik ben blijkbaar niet de enige aangezien er in FB toch met enige regelmaat een topic over KLB stond.
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat topics verzonnen worden, zolang er maar een klacht in zit waar mensne zich in herkennen en het vermakelijk is. Moet je voordat je een topic maakt je bonnetje laten zien zodat de mods kunnen zien of het echt is?
Je zou er meer dan 2 zinnetjes aan kunnen spenderen. Maar dat is teveel werk, want je kliekje reageert toch wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
Lekker boeiend dat topics verzonnen worden, zolang er maar een klacht in zit waar mensne zich in herkennen en het vermakelijk is. Moet je voordat je een topic maakt je bonnetje laten zien zodat de mods kunnen zien of het echt is?
Vandaar ook dat er aan de bel getrokken werd door users die wél iets om KLB geven. Wij zijn het ook niet eens met die enorme teringzooi dat het nu is.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, en een goed leuk verzonnen topic zoals jij het beschrijft is ook niets mis mee. Maar de topic diarree van de laatste maanden met overal het geforceerde gePAINT, samenvatting, klacht, subklacht en weet ik het allemaal is gewoon bagger. De lemmings nog niet meegeteld waarbij ze drie woorden veranderen.
Ik zeg ook nergens dat het gestructureerd moet gaan, ik zeg alleen maar dat het vroeger niet zoveel beter was als nu, wat een aantal zeggen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zou het in godsnaam gestructureerd moeten gaan?
Behoord het niet tot de charme van KLB dat het af en toe mayhem is?
Wanneer het gestructureerd zou gaan zou het een saaie boel worden....
Die vond ik wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Waar ik schijtziek van wordt is dat je logout niet meer mag posten als link.
Zo.
Dus Bosje, daar ligt een schone taak voor je.
Heb je ooit een topic van mij gelezen? Of van De_Boswachter?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er meer dan 2 zinnetjes aan kunnen spenderen. Maar dat is teveel werk, want je kliekje reageert toch wel.
Dat snap ik en daar ben ik het ook gewoon volkomen mee eens dat er *iets* gebeurd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er aan de bel getrokken werd door users die wél iets om KLB geven. Wij zijn het ook niet eens met die enorme teringzooi dat het nu is.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Dat leest niemand en niemand boeit dat wat.
Dat jij een paint niet grappig vind ligt misschien niet aan de paint maar aan jou gevoel voor humor.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het beter was... ik zeg alleen dat het nu NOG slechter is.
Het is gewoon geen KLB meer. het is meer ONZ en daar is niks mis mee, maar dan wel in ONZ geplaatst en niet op een forum waar terechte klachten en serieuze verhalen ook een plaats moeten kunnen verdienen. Juist die laatste groep wordt totaal weggesneeuwd onder een steeds groter wordende hoeveelheid aan topics over semigrappige lemmings, over paint hier je klacht in 3 pennenstreken etc... DAAR gaat het mij om...
Ik heb geen zin in een moment dat ik een klacht wil posten en dat na 3 posts mensen al over bier, tieten en "dan had je maar niet (.....) kankergozer" beginnen... Het is nu een veredelde ONZ geworden en dat stoort me. Als boswachter etc. hun humor botvierden in ONZ zoals ze nu doen, had ik het niet eens erg gevonden, aangezien het soms bij tijd en wijle nog leuk is ook... maar constant, en dan in KLB, daarmee bezig zijn en er voor zorgen dat de sfeer niet serieus te nemen meer is en klachten daarover wegwuiven met "je komt toch niet meer hier" of "je leest niet goed"... tja....
Ja lollerbroek.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Er staat SEX in mijn ATT [ afbeelding ]
Mee eens stuk fruit, mee eens...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er aan de bel getrokken werd door users die wél iets om KLB geven. Wij zijn het ook niet eens met die enorme teringzooi dat het nu is.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die topics met 100+ reacties die post je hier niet van me he.
Wat Jerruh zegt.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mee eens stuk fruit, mee eens....
Alleen...wij trekken ook aan de bel, geven ook om KLB, misschien door andere ervaringen etc. Wij zitten hier echt niet om jullie te kloten of te pesten met onze kritiek en wensen... Alleen vinden wij wel dat er ook naar jullie zelf mag worden gekeken en dat de weegschaal van (semi)grappig en echte klachten etc gewoon te ver is doorgeschoten. We zitten wat dit betreft in hetzelfde schip, met de kanttekening dat ik wel vind dat er onder de huidige kliek ook wel eens wat zelfreflectie mag zijn...
Nu niet meer dus?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik sta volledig achter Antraxx, Kreator en Jerruh.
En mijn stem ging natuurlijk naar Juup
Jij had al gestemd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
over smaak valt niet te twisten, en maar goed ookquote:Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jij een paint niet grappig vind ligt misschien niet aan de paint maar aan jou gevoel voor humor.
Andersom kan ook uiteraard.
Daarbij wanneer iemand een baggerpaint gemaakt heeft moet daar ook over geklaagd kunnen worden vind ik.
Het moet niet alleen maar over zware onderwerpen gaan en ik heb zo nu en dan geen zin om een grote lap tekst door te moeten worstelen omdat iemand geen flauw benul heeft hoe die leestekens moet gebruiken.
Daar wordt veel over geklaagd, en zo nu en dan niet meer dan terecht.
Klonen mogen niet stemmen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Jerruh het volgende:
Alleen...wij trekken ook aan de bel, geven ook om KLB, misschien door andere ervaringen etc. Wij zitten hier echt niet om jullie te kloten of te pesten met onze kritiek en wensen... Alleen vinden wij wel dat er ook naar jullie zelf mag worden gekeken en dat de weegschaal van (semi)grappig en echte klachten etc gewoon te ver is doorgeschoten. We zitten wat dit betreft in hetzelfde schip, met de kanttekening dat ik wel vind dat er onder de huidige kliek ook wel eens wat zelfreflectie mag zijn...
Ik heb geen zin om te zoekenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jerruh: ben je nog steeds aan het zoeken naar je LEUKE TOPICS van vroeger ?
Duurt wel erg lang he maat. Terwijl je normaal altijd zo snel een reactie klaar hebt......
Dat zat je vroeger al.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
Alhoewel ik hier wel zit om te kloten en te pesten.
Gemeen wicht!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
Als je het eens in het grote geheel bekijkt. Het fokforum heeft twee subfora waar ruimte is voor laagdrempelige geintjes en topics. Ik geef toe dat het soms wel wat uit de hand loopt ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten, en maar goed ook.
en je hebt gelijk hoor, het hoeft niet zware kost alom te zijn. Ik vind, en dat is mijn mening, dat de balans gewoon te ver is doorgeschoten nu...
Dat klopt, ik benadruk het alleen nog eens.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
Wie niet.quote:
Nou goed dat wij een andere mening hebben, dat kan. Maar wat de een niet leuk vind, kan juist door de ander wel als leuk bevonden worden. En de huidige users die in KLB zitten mogen toch zeker ook wel een mening hebben wat betreft topics/ideeen/onderwerpen etc. Ik denk dat we door het opzetten van een moderatorverkiezing al een heel eind zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mee eens stuk fruit, mee eens....
Is dat het niveau waar jullie het over hebben? Ik lig echt helemaal in een deuk. Ik wou dat er meer users zoals jij waren.quote:
mi is één van de problemen dat die tussendoor grapjes tot in den treure herhaald wordenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vond ik wel grappig.
Maar meer iets voor in ONZ of als tussendoor grapje.
Kerel, om jouw altijd maar negatieve gezeik heb ik ook nog nooit moeten lachen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat het niveau waar jullie het over hebben? Ik lig echt helemaal in een deuk. Ik wou dat er meer users zoals jij waren.
Als je hier niet serieus wilt zijn rot je maar gewoon op, met je stoken en rellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat het niveau waar jullie het over hebben? Ik lig echt helemaal in een deuk. Ik wou dat er meer users zoals jij waren.
Kom eens buiten KLB.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kerel, om jouw altijd maar negatieve gezeik heb ik ook nog nooit moeten lachen.
Ik kan niets anders zeggen dat ik het met je eens ben boswachter. Als jouw balans iets meer richting deze kant gaat neigen, zou ik je misschien nog wel als moderator willen zien.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou goed dat wij een andere mening hebben, dat kan. Maar wat de een niet leuk vind, kan juist door de ander wel als leuk bevonden worden. En de huidige users die in KLB zitten mogen toch zeker ook wel een mening hebben wat betreft topics/ideeen/onderwerpen etc. Ik denk dat we door het opzetten van een moderatorverkiezing al een heel eind zijn.
En waar het eigenlijk om draaide: De incompetentie van de huidige KLB-mods daar hoor je niemand meer over. Ook in dit topic zie ik alleen maar Biogarde, terwijl ik er toch meer van had verwacht.
Het was onze bedoeling om iemand in KLB als moderator te krijgen die momenteel veel aanwezig is, KLB vaak bezoekt en die weet wat er speelt onder de users etc. En dat we niet weer een noob zoals Bob_B aangewezen krijgen van bovenaf. Want net als Janetje en dat andere wijf en nog een paar mods weten die niks van KLB en gedragen ze zich als Hitlers. The_Terminator, Biogarde en Tonks zijn ok. Ondeugend en Bob_B zijn geen kut waard.
Ik probeerde het ook al een paar keer aan te halen maar er word niet op ingegaan en de vinger gaat iedere keer naar de baggeraars.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
En waar het eigenlijk om draaide: De incompetentie van de huidige KLB-mods daar hoor je niemand meer over. Ook in dit topic zie ik alleen maar Biogarde, terwijl ik er toch meer van had verwacht.
En dat is waarom er dus mensen zijn die het niet tof vinden dat er mensen buiten KLB gaan stemmen op iemand die zelf amper in KLB komt.quote:Het was onze bedoeling om iemand in KLB als moderator te krijgen die momenteel veel aanwezig is, KLB vaak bezoekt en die weet wat er speelt onder de users etc.
Dat is zo lekker makkelijk.............quote:Op maandag 14 juli 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook al een paar keer aan te halen, maar de vinger gaat iedere keer naar de baggeraars.
Deze mening heb ik altijd al gehad.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik kan niets anders zeggen dat ik het met je eens ben boswachter. Als jouw balans iets meer richting deze kant gaat neigen, zou ik je misschien nog wel als moderator willen zien.
Whehe. Kansloze kutuser. Juist omdat Klaagbaak een gigantische teringzooi is vol met kutusers, krijg jij een hoop stemmen van diezelfde kutusers. Het is alleen maar goed dat er wat invloed van buitenaf komt stemmen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Het is alleen naar mijn mening zo dat dat niet in je topics en meestal niet in je reacties terug te vinden is. Kijk, ik hoef niet dat alles op mijn manier gaat gebeuren, ik hou gewoon van balans!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze mening heb ik altijd al gehad.
Weet jij uberhaupt wat hier aan vooraf is gegaan of kreeg je dit linkje direct van Juup?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Whehe. Kansloze kutuser. Juist omdat Klaagbaak een gigantische teringzooi is vol met kutusers, krijg jij een hoop stemmen van diezelfde kutusers. Het is alleen maar goed dat er wat invloed van buitenaf komt stemmen.
Bij deze stem ik Juup.
Ik kwam hier al toen jij nog vloeibaar was. En ik volg de active topics van Kreator. Die heeft een gave. Het lokaliseren van inmense kutusers om ze vervolgens op te naaien.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet jij uberhaupt wat hier aan vooraf is gegaan of kreeg je dit linkje direct van Juup?
Dat is tenminste een motivatie waar ik achter kan staan.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Homdeck het volgende:
ik stem op juup want hij lijkt mij het minst ongeschikt.
Geloof jij echt dat Juup ook maar iemand een link stuurt en daarin users oproept om daar te gaan stemmenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet jij uberhaupt wat hier aan vooraf is gegaan of kreeg je dit linkje direct van Juup?
Da's knap gezien we de zelfde geboorte datum hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik kwam hier al toen jij nog vloeibaar was.
Dat lijkt me duidelijk. Juist omdat figuren als jij, die nooit of maar sporadisch in KLB komen, ineens met gestrekt been langskomen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat Juup ook maar iemand een link stuurt en daarin users oproept om daar te gaan stemmen
Het gaat erom dat iemand hier een topic binnen komt banjeren, begint over kutusers terwijl er enkele posts boven nog door boswachter zelf gezegd word dat ie het zelf ook een zooitje vind en dat deze hele verkiezing is voortgevloeid uit klachten van die kutusers.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat Juup ook maar iemand een link stuurt en daarin users oproept om daar te gaan stemmen
Dat de boswachter al huilie begint te doen als mensen een ander stemmen, geeft jou niet een heel klein beetje het vermoeden dat ie niet geschikt is? Bij de eerste de beste rel gooit het arme jong zich voor een trein.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand hier een topic binnen komt banjeren, begint over kutusers terwijl er enkele posts boven nog door boswachter zelf gezegd word dat ie het zelf ook een zooitje vind.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat de boswachter al huilie begint te doen als mensen een ander stemmen, geeft jou niet een heel klein beetje het vermoeden dat ie niet geschikt is? Bij de eerste de beste rel gooit het arme jong zich voor een trein.Wil jij dat op je geweten hebben?
Hoeveel KLB kuttopics uit je posthistorie zijn er voor nodig om een fatsoenlijk beeld te krijgen denk je? Donder toch op met je inlezen. Je bent nooit Klaagbaak uitgeweest, dus zal het me verbazen als je iets zinnigs kunt zeggen over het functioneren van een forum.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan durf je boswachter triest te noemen? Ga je eerst even inlezen met je domme geblaat.
Kan je misschien motiveren wat er cool aan die kerel is ?quote:
vind je ? 30 verschillende users in bijna 500 postsquote:Op maandag 14 juli 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over de opkomst valt niet te klagen.
Met andere woorden: als de_boswachter mod is dan hebben we meteen 80% minder baggertopics?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef yvonne het volgende:
Even een serieuze noot ertussendoor, nogmaals een "kwaliteitsuser" is niet per definitie een goede moderator.
Denk je nu werkelijk dat je als mod op KLB uberhaupt nog tijd hebt om "kwaliteitstopics"te openen
Wat weet jij er nou van kutnewbie.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met andere woorden: als de_boswachter mod is dan hebben we meteen 80% minder baggertopics?
Is dit toegestaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef Agiath het volgende:
Aangezien Lyzio toch geen kans maakt en het nu toch Chriz2k vs Juup is.
verander ik mijn stem van Lyzio naar Chriz2k
Kijk, dit soort domme geblaat bedoel ik nou.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoeveel KLB kuttopics uit je posthistorie zijn er voor nodig om een fatsoenlijk beeld te krijgen denk je? Donder toch op met je inlezen. Je bent nooit Klaagbaak uitgeweest, dus zal het me verbazen als je iets zinnigs kunt zeggen over het functioneren van een forum.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, dit soort domme geblaat bedoel ik nou.En ik lees zat andere subfora op FOK. Daarbij heb ik zelf ook wat fora beheerd en gemodereerd. Ik weet dus wel degelijk hoe en wat. Maar als je ff een topic binnen komt wandelen, een user begint uit te schelden terwijl er een paar posts boven je precies word uitgelegd wat de aanleiding van dit alles was (nota bene door diezelfde user) kan ik niet anders voorstellen dat je totaal niet weet wat er aan vooraf is gegaan en is de kans dat je inderdaad een linkje hebt gekregen van "Stem op mij!!!1!11!1!!1 KLik Hier"
Mijn visie over KLB staat er ook al een paar keer maar ook daarvoor ben je te lui om die te gaan lezen, blijkbaar. Als je ergens je mening over wil geven, wees dan wel op de hoogte. Dat ging al fout in de eerste zin van jouw reactie op mijn post. En aan dat soort mensen heb ik een bagger hekel.
Wat een visie. Phew. Ik lees al vanaf 2002, en boswachter is een kutuser die andere kutusers kent en het probleem bij de bron wil aanpakken. Ik ben onder de indruk. Echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, dit soort domme geblaat bedoel ik nou.En ik lees zat andere subfora op FOK. Daarbij heb ik zelf ook wat fora beheerd en gemodereerd. Ik weet dus wel degelijk hoe en wat. Maar als je ff een topic binnen komt wandelen, een user begint uit te schelden terwijl er een paar posts boven je precies word uitgelegd wat de aanleiding van dit alles was (nota bene door diezelfde user) kan ik niet anders voorstellen dat je totaal niet weet wat er aan vooraf is gegaan en is de kans dat je inderdaad een linkje hebt gekregen van "Stem op mij!!!1!11!1!!1 KLik Hier"
Mijn visie over KLB staat er ook al een paar keer maar ook daarvoor ben je te lui om die te gaan lezen, blijkbaar. Als je ergens je mening over wil geven, wees dan wel op de hoogte. Dat ging al fout in de eerste zin van jouw reactie op mijn post. En aan dat soort mensen heb ik een bagger hekel.
Ik ga dan ook niet meer op je in, want je reacties zijn echt niet discussie waardig.
Heb je wat vaseline nodig ? Misschien kan je dan tot aan je elleboog erin.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef ShaoliN het volgende:
Gelukkig blijkt de crew toch verstandig genoeg om hier aan voorbij te gaan.
Mede door dat laatst en ik heb nu ff vakantie (normaal werk ik) en zal er dan gewoon niet zoveel tijd voor hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet verkiesbaar ? (niet dat je het gewonnen had van de gevestigde orde hoor)
Echt waar, wat een hoopje ellende ben jequote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een visie. Phew. Ik lees al vanaf 2002, en boswachter is een kutuser die andere kutusers kent en het probleem bij de bron wil aanpakken. Ik ben onder de indruk. Echt.
Gelukkig blijkt de crew toch verstandig genoeg om hier aan voorbij te gaan.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:45 schreef BobbyB het volgende:
Echt waar, wat een hoopje ellende ben jeMede door je "ik ben hier al langer dan jij" houding ben je al een kneus eerste klas.
Consequent blijven he.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet meer op je in, want je reacties zijn echt niet discussie waardig.
[BobbyB] Lees je in!!!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Heb je wat vaseline nodig ? Misschien kan je dan tot aan je elleboog erin.
Zullen we KLB dan gelijk veranderen in [REL] --> Religiequote:Op maandag 14 juli 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:
We hebben gewoon een Hitler nodig op KLB. Alle onzin, bagger en tussendoor-grapjes inclusief matige lemmings worden per direct verwijderd. No more bullshit. Zero tolerance.
Dat vind ik.
Om jou moest ik soms nog lachen. Maar je bent al aardig op weg om net zo stoffig te worden als de (falende) gevestigde orde.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:
We hebben gewoon een Hitler nodig op KLB. Alle onzin, bagger en tussendoor-grapjes inclusief matige lemmings worden per direct verwijderd. No more bullshit. Zero tolerance.
Dat vind ik.
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Om jou moest ik soms nog lachen. Maar je bent al aardig op weg om net zo stoffig te worden als de (falende) gevestigde orde.
Bedoelde u: "Ordnung muss sein"quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Ordnung must sein.
Je kan echt alleen maar domme opmerkingen maken. Overigens stel ik voor dat je ook even gaat klagen bij de KLB mods die mede schuld hebben aan de bagger in KLB, als je het toch allemaal zo goed weet.quote:
Tja, zo'n kansloze reactie kon ik natuurlijk niet laten liggen.quote:
Noemde Juup het zo in zijn PM ?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Hallo, is dit het 'vieze-kutnewbies-proberen-KLB-modje-te-worden-en-dit-experiment-is-gedoemd-te-mislukken' topic?.
...waarna-de-vieze-kutnewbies-gaan-zeiken-en-bitchen-en-huilen-en-hopelijk-een-eigen-forum-oprichten-waar-ze-wel-alles-mogen-maar-dat-niet-gaat-lopen-topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Hallo, is dit het 'vieze-kutnewbies-proberen-KLB-modje-te-worden-en-dit-experiment-is-gedoemd-te-mislukken' topic?.
Bedoel-je-dit-persoonlijk-ofzo-?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarna-de-vieze-kutnewbies-gaan-zeiken-en-bitchen-en-huilen-en-hopelijk-een-eigen-forum-oprichten-waar-ze-wel-alles-mogen-maar-dat-niet-gaat-lopen-topic.
Als-je-alleen-maar-negatief-wil-of-kan-doen-dan-kun-je-beter-uit-dit-topic-verdwijnen. Het-is-voor-klb-users-bedoeld.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:05 schreef Jarno het volgende:
Bedoel-je-dit-persoonlijk-ofzo-?
Quote-mij-dan-kutnewbie-,-waar-ik-het-over-humor-heb.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En die Kreator maar klagen over het humor niveau in KLB
Oei, dat moet zeer doen, komende van een kenner!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En die Kreator maar klagen over het humor niveau in KLB
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Heb je wat vaseline nodig ? Misschien kan je dan tot aan je elleboog erin.
Als je de moeite had gedaan je in te lezen ipv meteen je vriendje Kreator te hulp te schieten, dan zie je mij eerder zeggen dat humor subjectief is. Ik zal het je dat moeilijke woord even uitleggen. Dat betekent dat ieder mens iets anders grappig leuk of niet kan vinden. Kreator kijkt alleen naar zijn standaarden, die in mijn optiek weer totaal niet grappig zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oei, dat moet zeer doen, komende van een kenner!
[..].
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Als je de moeite had gedaan je in te lezen ipv meteen je vriendje Kreator te hulp te schieten, zeg ik dat humor subjectief is. Ik zal het je dat moeilijke woord even uitleggen. Dat betekent dat ieder mens iets anders grappig leuk of niet kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?Wat een "adrem" antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?Ja, ik moest lachen. (Y).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eh, kaaskop: Quote mij dan eens, waar ik het niveau der humor in KLb betwist. Daar beschuldigde je me net van,.
[..]
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?+1 voorspelbaar JarnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och, 't was niks. Net als jouw leven, trouwens!quote:
Ik was al aan het zoeken. Ik kom inderdaad alleen maar "niveau" tegen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen. (Y).
Maar eh, kaaskop: Quote mij dan eens, waar ik het niveau der humor in KLb betwist. Daar beschuldigde je me net van,.
't Blijft KLB he.quote:
En wat zeg je dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik was al aan het zoeken. Ik kom inderdaad alleen maar niveau tegen.
Mail Fok Radio. Misschien kun je in mijn plaats vanavond "users-ronselen".quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
1 stem al.![]()
Maar het komt goed, ik voel het.
Oe! Oe! Deze weet ik!quote:
Ik was nog niet klaar. Nu wel.quote:
Humor en niveau in het algemeen is niet hetzelfde. Bij lange na niet. Ik wacht nog wel even op je excuses. Tot die tijd zijn we wel weer klaar met je.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je hebt het over niveau in het algemeen. Uiteraard komt het op hetzelfde neer.
Ik vind het nu al uitermate geslaagd, lees je in kutnebiequote:Op maandag 14 juli 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Ja. Maar dan niet!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Uiteraard komt het op hetzelfde neer.
Krea en ik komen vanavond (whehe, komen) wel even terug op je voorstel betreffende KLB trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het nu al uitermate geslaagd, lees je in kutnebie
Ownee, jankzak
Ja ik ga even rondbellen naar al m'n FOK! vrienden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mail Fok Radio. Misschien kun je in mijn plaats vanavond "users-ronselen".
Je gaat er (nog steeds!) vanuit dat er users zijn die het een flikker kan schelen of KLB een puikend top forum is, een zak stront met asbestschilfers of een brandende chaos gelijk ONZ. Schattig!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer m'n vraag, hoezo zal De Kwaliteitsuser een Goede Mod zijn?
Tijd voor KwaliteitsPosts heeft ie niet meer.
"ik stem op de boswachter want dan kan ik ongestoord blijven baggeren":?
Ik sta er zeker wel voor open ieg. Interessant gebeuren dit.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:28 schreef Jarno het volgende:
Krea en ik komen vanavond (whehe, komen) wel even terug op je voorstel betreffende KLB trouwens.
Anders ga je je demente oma vervelen teringjosti.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je gaat er (nog steeds!) vanuit dat er users zijn die het een flikker kan schelen of KLB een puikend top forum is, een zak stront met asbestschilfers of een brandende chaos gelijk ONZ. Schattig!
Kom op, al die geilaards willen gewoon anderhalve maand met de knopjes spelen en daarna hebben ze het opeens 'te druk' ofzo..
En anders... ga je op je hoofd staan ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders ga je je demente oma vervelen teringjosti.
Nee, nee, nee, ze willen bewijzen dat zij het wel kunnen en de mods niks.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, al die geilaards willen gewoon anderhalve maand met de knopjes spelen en daarna hebben ze het opeens 'te druk' ofzo..
Blijkbaar zijn er toch ook users die vinden dat er meer ruimte moet zijn voor een lolletje. Mits meer gestructureerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer m'n vraag, hoezo zal De Kwaliteitsuser een Goede Mod zijn?
Tijd voor KwaliteitsPosts heeft ie niet meer.
"ik stem op de boswachter want dan kan ik ongestoord blijven baggeren":?
Nou, de enige die ik wat om KLB zie geven zijn júist de users die het hier allang opgegeven hebben om te posten, maar wél betrokken zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Net alsof iemand hier een fuck geeft om KLB, zoals Jarno al aangeeft. Zolang de kutusers kunnen blijven baggeren, de mods niet ingrijpen en er kortom dus geen zak gebeurt vind iedereen het wel prima zo.
Geef nou eens gewoon antwoord op de gestelde vraag, zo moeilijk was m'n vraag niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er toch ook users die vinden dat er meer ruimte moet zijn voor een lolletje. Mits meer gestructureerd.
Er zijn echter ook users die prat gaan op status en niveau die vinden dat alle subfora serieus moet zijn.
Er zijn 1001 serieuze subfora, en 2 minder serieuze subfora. Ik snap het probleem niet.
Generatiekloof wellicht ?
Aan de ene kant zou je zeggen: laat het ze bewijzen. Maak die boswachter mod. Ik denk dat hij na een maand wegens "onbekende" redenen opstapt ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ze willen bewijzen dat zij het wel kunnen en de mods niks.
En die kans hebben ze nu, alleen loopt de stemming niet als gewenst
Juup komt niet genoeg in KLB, toon ik net aan dat bv Chris2K en Juup evenveel/weinig in KLB komen, hoor ik ze niet meer.
Het is wel een discussie van de lange adem.
Nou ja, discussie..
KLB is kut, kom het dan maar zelf doen, zoiets.
Moeilijk hè dat discussieren.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Het niveau is drastisch gedaald. Geen mod die ingrijpt (sterker nog, ze doen mee (niet richting jou hoor, Biogarde) en dan ligt het aan de bagger users.
I'm out, zo'n "discussie" kan ik ook wel op het schoolplein van de basisschool volgen, en dan is er tenminste bloed te zien..
'Opgegeven hebben' impliceert dat KLB een jaar geleden wél de moeite waard was om in te posten.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, de enige die ik wat om KLB zie geven zijn júist de users die het hier allang opgegeven hebben om te posten, maar wél betrokken zijn.
Noem dan eens namenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, de enige die ik wat om KLB zie geven zijn júist de users die het hier allang opgegeven hebben om te posten, maar wél betrokken zijn.
Als je nou de voorgaande topics gelezen had wist je dat dat de achterliggende gedachte wasquote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou je zeggen: laat het ze bewijzen. Maak die boswachter mod. Ik denk dat hij na een maand wegens "onbekende" redenen opstapt ofzo.
Het is alleen wel schattig dat ze niet willen luisteren naar wat andere zeggen. Ze blijven maar hangen aan argumenten als "die mensen komen hier nooit...". Erg schattig, dat welquote:Op maandag 14 juli 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou de voorgaande topics gelezen had wist je dat dat de achterliggende gedachte was
Ananas had een enorm grote bek, maar die haakte meteen al af.
Kom maar op, laat maar zien wat "wij" fout doen en "jullie" goed
Ik vind dit nu al leuker dan ODOLS.
En het erge is dat je nieteens weet dat van de meepostenden zelf KLB mod is geweestquote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem dan eens namen
Je hebt het zeker over die aasgieren die ineens hier komen posten en zeggen dat ze al jaaaaaren meelezen om de blauwe titel te krijgen ?
Die gasten die zeggen dat ze zich al tijden storen aan KLB en dat ze daarom niet posten.
Als ik me ergens aan stoor dan zeg ik dat. En dan ga ik dat niet achteraf doen als KLB-Users ZELF met het idee zijn gekomen om een nieuwe MOD aan te wijzen.
Maarja. Eigenlijk hadden we het ook al van tevoren kunnen weten ja. M.a.w. schrap deze verkiezing maar en laat het bij het oude.
Wat een enorm zwaktebod,quote:M.a.w. schrap deze verkiezing maar en laat het bij het oude.
Waar haal je die onzin eigenlijk vandaan dat iedereen ingeseind is door JUUP?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeten we toch minimaal terug gaan naar de tijd voor dat het eiland werd geslotenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
'Opgegeven hebben' impliceert dat KLB een jaar geleden wél de moeite waard was om in te posten.
Anders flikker toch op met je kutbagger maatjes incompetente kut admin.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het erge is dat je nieteens weet dat van de meepostenden zelf KLB mod is geweest
[..]
Wat een enorm zwaktebod,
JULLIE konden solliciteren, JULLIE kiezen een mod.
Niet genoeg stemmen jankende DJ?
Zeg dat het niet waar is.quote:
Ik heb ook nog nooit een woord met haar gewisseld, maar ja. het is makkelijker zo hè. Beetje bashen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar haal je die onzin eigenlijk vandaan dat iedereen ingeseind is door JUUP?
Ik ken die gozer verder niet eens en kan me niet heugen dat ik ooit op fok of daarbuiten een woord met hem gewisseld heb.
Geen dank.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het schitterend om te zien dat een Boswachter en zijn inteeltvriendjes bosmongoolb en kaaskop al na een paar zuigende posts gigantisch door de mand vallen. Stug volhouden dat zij de oplossing voor Klaagbaak zijn. Hilarisch. Het maakt het iig eindelijk weer eens een KLB topic dat de moeite waard is.
Vergeet R&P en OUD niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:49 schreef Jarno het volgende:
Als je wilt lachen donder je maar op naar PTA.
Jawel ik heb de meeste en sta ook bovenaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:48 schreef yvonne het volgende:
Niet genoeg stemmen jankende DJ?
Sterker nog. Ik heb nog nooit van Juup gehoord. Maar het kan niet minder wezen dan Boswachter.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een woord met haar gewisseld, maar ja. het is makkelijker zo hè. Beetje bashen.
Naief. Liev.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel ik heb de meeste en sta ook bovenaan.
Ik denk eerder dat het jou dwarszit dat ik zo populair ben en dat ik dadelijk collega van je ben
Wou je dit moddergegooi discussiëren noemen?quote:
Aha.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin eigenlijk vandaan dat iedereen ingeseind is door JUUP?
Ik ken die gozer verder niet eens en kan me niet heugen dat ik ooit op fok of daarbuiten een woord met hem gewisseld heb.
Bewijslast nummer 2.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik heb nog nooit van Juup gehoord. Maar het kan niet minder wezen dan Boswachter.
Precies. Yvonne, mag ik weer? Ik tief alle baggertopics op slot. Zodra er een Paint verschijnt gaat hij op slot. Samenvatting? Slotje. Geen leestekens? Slotje. Subklachten? Slotje. Na 3 maanden het forum doorgemoddereerd te hebben en een FB topic gekregen te hebben dan beginnen we weer opnieuwquote:Op maandag 14 juli 2008 13:52 schreef Agiath het volgende:
Lekker reltopic is dit geworden.
Mij maakt het niet uit wie het is, als ie maar een beetje aanwezig is om sommige echte baggertopics te filteren.
Misschien idee om twee nieuwe mods aan te wijzen?
Kind, by all means, ik hoop écht dat je KLB-modje wordt, echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel ik heb de meeste en sta ook bovenaan.
Ik denk eerder dat het jou dwarszit dat ik zo populair ben en dat ik dadelijk collega van je ben
Begrijp je nou werkelijk niet dat jij zelf het stemadvies Juup geeft?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Je kent hem niet eens en stemt wel op hem ? Stemadvies gekregen dus !
Een Fokrel is geboren
[..]
Bewijslast nummer 2.
Iemand geeft juup als stemadvies.
Losers, schitterend
Kunnen ze niet winnen van Mr. KLB himself doen ze het zo maar![]()
![]()
Maak hem dan nu blauw dan kan die gelijk de helft van dit topic wegtyfen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, by all means, ik hoop écht dat je KLB-modje wordt, echt.
Dan SPAM mijn naam eens even en doe eens een goed woordje voor me hier.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, by all means, ik hoop écht dat je KLB-modje wordt, echt.
Ik krijg je inlog dan toch ff? Dan kan Yvonne mij die tijd helemaal uitlachen hoe ik het doequote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan SPAM mijn naam eens even en doe eens een goed woordje voor me hier.
Kan ik alvast mijn verlofdagen indienen ? --> 26 Juli t/m 10 Augustus zit ik op Gran Canaria. Dan moet een vakantiekracht even mijn taken op zich nemen.
Thanx
Je sloopt de ziel van KLBquote:Op maandag 14 juli 2008 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Yvonne, mag ik weer? Ik tief alle baggertopics op slot. Zodra er een Paint verschijnt gaat hij op slot. Samenvatting? Slotje. Geen leestekens? Slotje. Subklachten? Slotje. Na 3 maanden het forum doorgemoddereerd te hebben en een FB topic gekregen te hebben dan beginnen we weer opnieuw. Zou Dirkh daar nog interesse in hebben?
Ah, toe?.
Vrouwen van 60 die TUNE zeggenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
Mijn God, die DJ wordt eik met de minuut triester
Nou ja, succes, ik tune wel weer ergens in deel4 in.
En daar kan ik dus al uit afleiden dat je me helemaal niet kent, maar simpel wat meelult met anderen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke ziel? Die van de_boswachter?
Je mag ook de PI's wel eens lezen hoor.
Nee, jij post sterke verhalen. Voor een keer of twee leuk, daarna is het gewoon hetzelfde riedeltje. Eerst onder Sandstorm en nu onder dit account.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En daar kan ik dus al uit afleiden dat je me helemaal niet kent, maar simpel wat meelult met anderen.
Ik post nooit paints.
Gast, wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen van 60 die TUNE zeggen
Ik heb medelijden met je dochter. Vind het ineens niet meer zo gek dat ze al meer nagels in zich heeft gehad dan de Erasmusbrug.
Ook dat is niet waar.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, jij post sterke verhalen. Voor een keer of twee leuk, daarna is het gewoon hetzelfde riedeltje. Eerst onder Sandstorm en nu onder dit account.
Waarom speel je het nou op de persoon, ipv op de inhoud in te gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je dochter. Vind het ineens niet meer zo gek dat ze al meer nagels in zich heeft gehad dan de Erasmusbrug.
Persoonlijk worden als je je zin niet krijgt. Verstandelijk beperkt?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zo zo, ook op de hoogte inmiddels ?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst onder Sandstorm en nu onder dit account.
Net als in het vorige deel beminde DJ, lief om te zien dat als je argumenten op zijn je dan maar over m'n dochter gaat beginnenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn KLB-discussies. Dan kun je het gelijk het beste op de man spelen in plaats van serieus ergens op in gaan. de_boswachter laat zich gewoon erg kennen en promoot zichzelf daar niet mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, wat heeft dat er nou mee te maken
Ja, je hebt uitgelegd dat het maatschappij kritische topics zijn met een humoristische tint. Beide zijn ver te zoeken in je topics.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar.
Je moet je beter inlezen voordat je de snuggere jongen gaat lopen uithangen.
Volgens mij heb ik in dit topic nog ergens gepost waar mijn topics meestal over gaan.
Dus m.a.w. je bent gewoon een bashertje
Klacht : Kap nou is mijn username te misbruikenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus m.a.w. je bent gewoon een bashertje
Niks.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, wat heeft dat er nou mee te maken
Was in het vorige deel alquote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Persoonlijk worden als je je zin niet krijgt. Verstandelijk beperkt?
Inmiddels?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
zo zo, ook op de hoogte inmiddels ?
Jij geeft anders ook lekker inhoudelijk argumenten. Serieuze reply's negeer je of wimpel je af.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als in het vorige deel beminde DJ, lief om te zien dat als je argumenten op zijn je dan maar over m'n dochter gaat beginnen
Jullie spelen het toch ook op de persoon ? NL. mij ...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom speel je het nou op de persoon, ipv op de inhoud in te gaan.
Dit zijn schoolvoorbeelden van het niet kunnen discusieren.
Je bent écht blind hè?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks.
Haal jij ook de argumenten van anderen onderuit ? Die met anderen mee lopen te lullen ?
Nee. Dus bemoei je dan ook niet met mij als ik eens iets post wat niet geheel in het verkiezingsstraatje past.
Makkelijk he 1 persoon afzeiken.
Achja: Ben eens benieuwd hoe consequent ze zijn. Ze gaven me 0,0 kans om MOD te worden en nu kan ik het worden en dan gaat het de meeste dun langs de broekspijpen af. SCHITTEREND !
Ik heb zat inhoudelijke argumenten gegeven hoe ik er over dacht, namelijk een paar pagina's terug. Het enige waar jullie mee terug komen is "zeurderige oude oldbie".quote:Op maandag 14 juli 2008 14:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Jij geeft anders ook lekker inhoudelijk argumenten. Serieuze reply's negeer je of wimpel je af.
Je zit alleen maar te bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |