abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 11:33:46 #101
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_60092520
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Nosh het volgende:
Chriz, omdat hij me raakt op plaatsen die ik niet voor mogelijk hield.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:34:52 #102
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60092543
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Waarom kies je dan geen ander subforum waar de sfeer je meer bevalt ?
Ik zit al in genoeg subfora waar de sfeer mij prima bevalt. Hoezo gaat het over kiezen? Je mag toch komen waar je wilt? Als je ziet hoe Klaagbaak vroeger was voordat ik mod was, toen was het leuk. Tijdens mijn mod periode was de sfeer ook goed, hoewel er toen zo nu en dan wel goed ingegrepen moest worden, na die periode was het leuk. Totdat bagger users zoals degene die in dit topic posten het als een soort tweede Onzin begonnen te zien. Over elke scheet werd wel een topic geopend en echt leuke topics kwamen er niet meer voor, uitzonderingen daargelaten. Ik ben blijkbaar niet de enige aangezien er in FB toch met enige regelmaat een topic over KLB stond.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 juli 2008 @ 11:35:00 #103
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60092545
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Little_Angel het volgende:

[..]
Omgekocht?
Daarbij totaal niet orgineel wel?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:35:09 #104
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60092548
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vroegah was alles beter he.
nee hoor, het is nu NOG slechter .
put
your
clothes
on!
pi_60092549
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Post eens wat voorbeeldtopics van vroeger die zo tof waren volgens jou.

Dan kan de nieuwe generatie ook oordelen.

In 1998 was de Tamogotchi ook vet cool. Nu is het een waardeloos stuk kutplastic voor noobs die geen Golden Retriever kunnen betalen.
Even voor Jerruh ....
U MAD?
  maandag 14 juli 2008 @ 11:36:00 #106
13783 Anthraxx
pi_60092561
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:32 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, zelf je mods willen kiezen, die verkiezingen krijgen, en dan verontwaardigd zijn omdat ook ánderen mogen stemmen.

Mugabe-praktijken, ik zeg het je.
Het was natuurlijk leuker geweest als alleen hun baggervriendjes mochten stemmen.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:36:04 #107
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_60092562
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Jerruh het volgende:

maar goed, deze verzuurde oldbie gaat ff wat eten pakken.
Mensen met een userid van 42350 die zichtzelf een oldbie vinden.
pi_60092563
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
Ach kom nou, toen Anthraxx mod was, was het ook al af en toe een zooitje. Doe nu niet of het vroeger allemaal zo geweldig was. Want zolang ik hier kom (2002/2003) was het af en toe al een chaos. De laatste tijd is het wel een stuk erger, maar toch het was "vroeger" echt niet zoveel beter hoor. Maar ja, dat is altijd met mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, die verheerlijken het verleden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 juli 2008 @ 11:36:46 #109
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60092572
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef GateWayX het volgende:

[..]

Mensen met een userid van 42350 die zichtzelf een oldbie vinden.
Geweldig niet?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60092594
[marokkanenmodus aan]

Ruzie ! Ruzie ! Ruzie !

[/marokkanenmodus uit]
U MAD?
pi_60092605
ik stem op juup want hij lijkt mij het minst ongeschikt.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:39:08 #112
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_60092614
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Omgekocht?
Daarbij totaal niet orgineel wel?
Hij heeft er heel wat voor neer moeten leggen, idd.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:39:08 #113
13783 Anthraxx
pi_60092616
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ach kom nou, toen Anthraxx mod was, was het ook al af en toe een zooitje. Doe nu niet of het vroeger allemaal zo geweldig was. Want zolang ik hier kom (2002/2003) was het af en toe al een chaos. De laatste tijd is het wel een stuk erger, maar toch het was "vroeger" echt niet zoveel beter hoor. Maar ja, dat is altijd met mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, die verheerlijken het verleden.
Natuurlijk was het af en toe een zooitje. Dat kan ik niet ontkennen. Maar zoals het nu is, is het niet "af en toe" meer maar is het vooral "altijd" een zooitje. Het is een beetje de vuilnisbak van Fok! geworden. Net zoals er een stel josti's in Onzin denken dat ze leuk zijn.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 juli 2008 @ 11:39:30 #114
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60092624
quote:

[..]

Waarom zou het in godsnaam gestructureerd moeten gaan?
Behoord het niet tot de charme van KLB dat het af en toe mayhem is?
Wanneer het gestructureerd zou gaan zou het een saaie boel worden....
pi_60092654
BELANGRIJK BERICHT

Zulks topic zorgt er wel voor dat er minder leuke topics in KLB gepost worden. Het verpest mijn dag.

EINDE BELANGRIJK BERICHT
U MAD?
pi_60092655
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en is niet juist boswachter (en co.)diegene die voor die zooi heeft gezorgd?
Wie zijn taak was dat om het te voorkomen dan? Daar ga je niet op in. Het had nooit zo ver mogen komen en als iemand die zelf baggert op een gegeven moment aan de bel trekt wil dat wel wat zeggen lijkt mij.
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En dat hij als eerste begint maakt hem gelijk een goede mod? Or what's your point
Waar maak jij dat uit op? Wat ik wil zeggen is dat de mensen die door anderen baggeraars genoemd worden zelf ook inzien dat het een zooitje is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60092665
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zit al in genoeg subfora waar de sfeer mij prima bevalt. Hoezo gaat het over kiezen? Je mag toch komen waar je wilt? Als je ziet hoe Klaagbaak vroeger was voordat ik mod was, toen was het leuk. Tijdens mijn mod periode was de sfeer ook goed, hoewel er toen zo nu en dan wel goed ingegrepen moest worden, na die periode was het leuk. Totdat bagger users zoals degene die in dit topic posten het als een soort tweede Onzin begonnen te zien. Over elke scheet werd wel een topic geopend en echt leuke topics kwamen er niet meer voor, uitzonderingen daargelaten. Ik ben blijkbaar niet de enige aangezien er in FB toch met enige regelmaat een topic over KLB stond.
Lekker boeiend dat topics verzonnen worden, zolang er maar een klacht in zit waar mensne zich in herkennen en het vermakelijk is. Moet je voordat je een topic maakt je bonnetje laten zien zodat de mods kunnen zien of het echt is?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 juli 2008 @ 11:42:51 #118
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60092698
Waar ik schijtziek van wordt is dat je logout niet meer mag posten als link.
Zo.
Dus Bosje, daar ligt een schone taak voor je.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:43:04 #119
13783 Anthraxx
pi_60092702
Nee, en een goed leuk verzonnen topic zoals jij het beschrijft is ook niets mis mee. Maar de topic diarree van de laatste maanden met overal het geforceerde gePAINT, samenvatting, klacht, subklacht en weet ik het allemaal is gewoon bagger. De lemmings nog niet meegeteld waarbij ze drie woorden veranderen.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:43:27 #120
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60092711
quote:

[..]

ik zeg ook niet dat het beter was... ik zeg alleen dat het nu NOG slechter is.

Het is gewoon geen KLB meer. het is meer ONZ en daar is niks mis mee, maar dan wel in ONZ geplaatst en niet op een forum waar terechte klachten en serieuze verhalen ook een plaats moeten kunnen verdienen. Juist die laatste groep wordt totaal weggesneeuwd onder een steeds groter wordende hoeveelheid aan topics over semigrappige lemmings, over paint hier je klacht in 3 pennenstreken etc... DAAR gaat het mij om...

Ik heb geen zin in een moment dat ik een klacht wil posten en dat na 3 posts mensen al over bier, tieten en "dan had je maar niet (.....) kankergozer" beginnen... Het is nu een veredelde ONZ geworden en dat stoort me. Als boswachter etc. hun humor botvierden in ONZ zoals ze nu doen, had ik het niet eens erg gevonden, aangezien het soms bij tijd en wijle nog leuk is ook... maar constant, en dan in KLB, daarmee bezig zijn en er voor zorgen dat de sfeer niet serieus te nemen meer is en klachten daarover wegwuiven met "je komt toch niet meer hier" of "je leest niet goed"... tja....
put
your
clothes
on!
  maandag 14 juli 2008 @ 11:43:33 #121
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_60092714
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat je niet in KLB mag komen , of dat je moet kiezen.
Ik vraag me alleen af waarom je in KLB komt als je het zo slecht bevalt ?
Zelfkastijding ofzo ?
Ik zeg alleen dat er meer dan genoeg subfora zijn waar het wel op een manier gaat die jou bevalt.
pi_60092718
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Lekker boeiend dat topics verzonnen worden, zolang er maar een klacht in zit waar mensne zich in herkennen en het vermakelijk is. Moet je voordat je een topic maakt je bonnetje laten zien zodat de mods kunnen zien of het echt is?
Eens.

Ik heb ook al eens eerder gezegd dat mijn topics niet altijd op de waarheid berust zijn. Meestal dik ik ze wat aan met maatschappelijke onderwerpen waar users zich in kunnen vinden of herkennen. Dit levert vaak leuke en goede discussies op en dat is denk ik ook de bedoeling van een forum.
Het hoeft niet allemaal zo serieus. Je kan ook over dingen klagen waar je je aan ergert zonder het altijd serieus te brengen. Dat leest niemand en niemand boeit dat wat.
U MAD?
  Official ESF Kreviewer maandag 14 juli 2008 @ 11:44:00 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60092720
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
Je zou er meer dan 2 zinnetjes aan kunnen spenderen. Maar dat is teveel werk, want je kliekje reageert toch wel.
pi_60092725
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, en een goed leuk verzonnen topic zoals jij het beschrijft is ook niets mis mee. Maar de topic diarree van de laatste maanden met overal het geforceerde gePAINT, samenvatting, klacht, subklacht en weet ik het allemaal is gewoon bagger. De lemmings nog niet meegeteld waarbij ze drie woorden veranderen.
Vandaar ook dat er aan de bel getrokken werd door users die wél iets om KLB geven. Wij zijn het ook niet eens met die enorme teringzooi dat het nu is.
pi_60092732
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Waarom zou het in godsnaam gestructureerd moeten gaan?
Behoord het niet tot de charme van KLB dat het af en toe mayhem is?
Wanneer het gestructureerd zou gaan zou het een saaie boel worden....
Ik zeg ook nergens dat het gestructureerd moet gaan, ik zeg alleen maar dat het vroeger niet zoveel beter was als nu, wat een aantal zeggen.

Nee, KLB moet niet gestructuureerd worden. KLB moet geen depressieve klaagmuur worden. Lolletje moet kunnen, Paint moet kunnen een lemming moet kunnen... maar dan met mate en niet meer zo overdreven zoals de afgelopen tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')