quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Ik zeg toch dat er een algemeen gebrek aan gevoel voor humor is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik kan alleen een inhoudelijke reactie geven als de post waar ik op reageer inhoud heeft natuurlijk
Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Biogarde het volgende:
Geloof dat het nu zo'n beetje gaat om Boswachtert, Juup en Chriz
In tegenstelling tot andere topics werd daar niet gebaggerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Kreator het volgende:
@Chris2k:
2008 dan maar? Samuel L. Jackson
Kwaliteitstopic hoor..
Yes. Komt er zo aan..quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Klopt.
Kun je ons voorzien van een tussenstandje?
True.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Nu is Chris het voornaamste doel van Kreator
Volgens mij loopt Kreator nu ook achter zijn thuis pc'tje 10 bakken koffie weg te duwen om al stampvoetend af en toe te gaan zeiken. Want hij wil en zal gelijk krijgen. Ook op internet
Men, zielig.
LUISTER VANAVOND FOKRADIO MAN !1___!11 :d !111-___!111quote:Op maandag 14 juli 2008 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom weet ik hier niks van ? Sorry hoor, maar dat vindt ik wel een beetje jammer.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
True.
Hier staat de beste man op het punt om zijn toetsenbord aan gort te rammen na wederom een slecht topic van Chriz2k te hebben gevonden:
[ afbeelding ]
Waargebeurd.
FOKradioquote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LUISTER VANAVOND FOKRADIO MAN !1___!11 :d !111-___!111
We zijn niet allemaal werkloos, danwel kansloos. Sorry voor de desillusie.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij loopt Kreator nu ook achter zijn thuis pc'tje 10 bakken koffie weg te duwen om al stampvoetend af en toe te gaan zeiken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Nosh het volgende:
Chriz, omdat hij me raakt op plaatsen die ik niet voor mogelijk hield.
Ah, lief.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jou toch wel grappig eigenlijk![]()
![]()
En ik heb al een aantal keer eerder gezegd dat een gevoel voor humor relatief is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er een algemeen gebrek aan gevoel voor humor is.
En wat heb je over mij te zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
Juup©.
User met oog voor verschillende goede vormen van KLB-topics. De_boswachter is me daar veel te selectief in.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:27 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k, omdat hij een kwaliteitsuser is en hij ook een kwaliteitsmod zal zijn
Onjuist.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En ik heb al een aantal keer eerder gezegd dat een gevoel voor humor relatief is.
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.quote:
Ik moet je bij deze (alweer) teleurstellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal werkloos, danwel kansloos. Sorry voor de desillusie.
Jij hebt 'm volledig door, dit zal een bittere tegenvaller zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.
quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Wat maakt het uit of ik een humoristische sluitpost plaats, alleen maar leuk aangezien het topic toch al op slot is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.
..the fuck? Er heeft iemand op Juicyhill gestemd?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
Tussenstand tot post nummer 25 in dit topic en crew niet meegerekend:
[..]
Jaquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
..the fuck? Er heeft iemand op Juicyhill gestemd?
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:17 schreef J.Herrer het volgende:
JuicyHill
Zijn motivatie heeft indruk op me gemaakt, dus hij krijgt mijn stem
Sommige mods maken van iedere sluitpost gebruik om nog even hun eigen stempel op dat topic te drukken, ik hou daar niet van.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ik een humoristische sluitpost plaats, alleen maar leuk aangezien het topic toch al op slot is.
Ik zie het je toch wel doen als mod.quote:En elk topic kapen, tja, dat doe ik nu ook al niet!
Gaat lekker!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Juicyhill zelf, is mijn gok.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
1 naam graag.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Chriz2k of Juup, maakt me werkelijk niks uit welke van de 2 het wordt.
Zolang die bosmongoolwachter het maar niet wordt
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Sommige mods maken van iedere sluitpost gebruik om nog even hun eigen stempel op dat topic te drukken, ik hou daar niet van.
Dat mag.quote:Ik zie het je toch wel doen als mod.
Ja daar was ik al bang voorquote:
Dat is er altijdquote:Op maandag 14 juli 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Is er trouwens een proefperiode voor degene die wint?
Nee, het was J.Herrer maar zowel zijn stem als Juicyhil's sollicitatie moeten we niet serieus nemen volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Juicyhill zelf, is mijn gok.
Ik heb ook geen flauw idee wie het is overigens, dus schrap hem/haar gauw van de lijst.
quote:Hallo, ik ben de nieuwe KLB mod
Bagger, slotje
Neuh, gewoon apart dat je je over zoiets druk kunt maken.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Verbaasd dat ik een persoonlijke keuze maak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |