quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Ik zeg toch dat er een algemeen gebrek aan gevoel voor humor is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik kan alleen een inhoudelijke reactie geven als de post waar ik op reageer inhoud heeft natuurlijk
Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Biogarde het volgende:
Geloof dat het nu zo'n beetje gaat om Boswachtert, Juup en Chriz
In tegenstelling tot andere topics werd daar niet gebaggerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Kreator het volgende:
@Chris2k:
2008 dan maar? Samuel L. Jackson
Kwaliteitstopic hoor..
Yes. Komt er zo aan..quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Klopt.
Kun je ons voorzien van een tussenstandje?
True.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Nu is Chris het voornaamste doel van Kreator
Volgens mij loopt Kreator nu ook achter zijn thuis pc'tje 10 bakken koffie weg te duwen om al stampvoetend af en toe te gaan zeiken. Want hij wil en zal gelijk krijgen. Ook op internet
Men, zielig.
LUISTER VANAVOND FOKRADIO MAN !1___!11 :d !111-___!111quote:Op maandag 14 juli 2008 10:42 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom weet ik hier niks van ? Sorry hoor, maar dat vindt ik wel een beetje jammer.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
True.
Hier staat de beste man op het punt om zijn toetsenbord aan gort te rammen na wederom een slecht topic van Chriz2k te hebben gevonden:
[ afbeelding ]
Waargebeurd.
FOKradioquote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LUISTER VANAVOND FOKRADIO MAN !1___!11 :d !111-___!111
We zijn niet allemaal werkloos, danwel kansloos. Sorry voor de desillusie.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij loopt Kreator nu ook achter zijn thuis pc'tje 10 bakken koffie weg te duwen om al stampvoetend af en toe te gaan zeiken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Nosh het volgende:
Chriz, omdat hij me raakt op plaatsen die ik niet voor mogelijk hield.
Ah, lief.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jou toch wel grappig eigenlijk![]()
![]()
En ik heb al een aantal keer eerder gezegd dat een gevoel voor humor relatief is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er een algemeen gebrek aan gevoel voor humor is.
En wat heb je over mij te zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
Juup©.
User met oog voor verschillende goede vormen van KLB-topics. De_boswachter is me daar veel te selectief in.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:27 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k, omdat hij een kwaliteitsuser is en hij ook een kwaliteitsmod zal zijn
Onjuist.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En ik heb al een aantal keer eerder gezegd dat een gevoel voor humor relatief is.
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.quote:
Ik moet je bij deze (alweer) teleurstellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal werkloos, danwel kansloos. Sorry voor de desillusie.
Jij hebt 'm volledig door, dit zal een bittere tegenvaller zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.
quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 10
Juup© 10
Boswachter 18
Wat maakt het uit of ik een humoristische sluitpost plaats, alleen maar leuk aangezien het topic toch al op slot is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig toffe posts, maar volgens mij vind je die zelf zo lekker dat ik ze irritant vind. Daarom zou jij als mod iedere keer proberen een humorisch slotje te zetten of het topic te kapen met je scherpzinnigheid en daardoor KLB transformeren tot C2K. Daarom stem ik Juup©.
..the fuck? Er heeft iemand op Juicyhill gestemd?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
Tussenstand tot post nummer 25 in dit topic en crew niet meegerekend:
[..]
Jaquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
..the fuck? Er heeft iemand op Juicyhill gestemd?
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:17 schreef J.Herrer het volgende:
JuicyHill
Zijn motivatie heeft indruk op me gemaakt, dus hij krijgt mijn stem
Sommige mods maken van iedere sluitpost gebruik om nog even hun eigen stempel op dat topic te drukken, ik hou daar niet van.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ik een humoristische sluitpost plaats, alleen maar leuk aangezien het topic toch al op slot is.
Ik zie het je toch wel doen als mod.quote:En elk topic kapen, tja, dat doe ik nu ook al niet!
Gaat lekker!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Juicyhill zelf, is mijn gok.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
1 naam graag.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Chriz2k of Juup, maakt me werkelijk niks uit welke van de 2 het wordt.
Zolang die bosmongoolwachter het maar niet wordt
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Sommige mods maken van iedere sluitpost gebruik om nog even hun eigen stempel op dat topic te drukken, ik hou daar niet van.
Dat mag.quote:Ik zie het je toch wel doen als mod.
Ja daar was ik al bang voorquote:
Dat is er altijdquote:Op maandag 14 juli 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Is er trouwens een proefperiode voor degene die wint?
Nee, het was J.Herrer maar zowel zijn stem als Juicyhil's sollicitatie moeten we niet serieus nemen volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Juicyhill zelf, is mijn gok.
Ik heb ook geen flauw idee wie het is overigens, dus schrap hem/haar gauw van de lijst.
quote:Hallo, ik ben de nieuwe KLB mod
Bagger, slotje
Neuh, gewoon apart dat je je over zoiets druk kunt maken.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Verbaasd dat ik een persoonlijke keuze maak?
Je mag sowieso afhaken als mod zijnde.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Is er trouwens een proefperiode voor degene die wint?
Je staat wel 6 stemmen voor ofzo héquote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)
We waren bij voorbaat al kansloos. Doorgestoken kaart dit
Je hoorde hem nooit over KLB klagen maar zodra er een verkiezing is komt ie opduiken?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:
jupp, heeft ervaring op FOK!, leuke user die het verschil ziet tussen bagger en klaagbaakwaardige topics, wil niet voor het kleurtje en komt uit eindhoven!.
annie!
Ja omdat KLB op me gestemd heeft, en KLB mij als MOD wil hebben. Daar ging het zich toch om ?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je staat wel 6 stemmen voor ofzo hé
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, lief.
Ik jou ook hoor. Maar op een manier zoals je kindjes met down-syndrome ook grappig vindt.
Open er een topic over.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Wat calimero je nou, er is notabene één post boven die van jou op je gestemd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Dusquote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.
mag ik je aanrakenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.
Dus? Ik lees nog steeds mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dus, je komt er al tijden bijna nooit meer, waarom nu dan wel ?
...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok.
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag ik je aanraken![]()
Leuk voor je. Maar daar draaide het zich niet om. KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok. En aangezien er nu wel heel veel users komen stemmen die hier nooit komen zet ik mijn vraagtekens.
Ben eens benieuwd of Juup(c) ook nog even stemmen gaat ronselen bij Fok RadioDat zou wel heel triest zijn.
Huillie. KLB hoort bij Fok!. Als je niet wilt dat heel Fok! er komt stemmen dan moet je geen publiek topic openen. Doen ze het een keer openbaar is het ook niet goed. Normaal werd gewoon het vriendje aangewezen van de moderator die er zat. Of in ieder geval iemand die met de huidige mods goed op kon schieten.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag ik je aanraken![]()
Leuk voor je. Maar daar draaide het zich niet om. KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok. En aangezien er nu wel heel veel users komen stemmen die hier nooit komen zet ik mijn vraagtekens.
Ben eens benieuwd of Juup(c) ook nog even stemmen gaat ronselen bij Fok RadioDat zou wel heel triest zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
...
Jezus christus laat het Chriz worden, in plaats van deze tinfoilhat-waus.
quote:
Het was een tvp.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je die vraag niet zelf weet, moet je blanco stemmen
ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?
En ik moet niks behalve poepen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je die vraag niet zelf weet, moet je blanco stemmen
De behoefte om te reageren op een topic van o.a. de Boswachter is nagenoeg 0. Het hele forum is vervuild met idiote onzin topics, nietszeggende rotzooi en gebagger. Waarom zou ik daar de moeite voor nemen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:22 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Fijn voor je, die reactie heb ik ook al van meerdere mensen gehoord.
Als je alleen leest, en blijkbaar de behoefte niet hebt om te reageren, waarom dan wel behoefte om je te bemoeien met de toekomstige moderators ? Ik snap dat niet.
omdat er al geregeld over mij en anderen hier wordt geroepen dat wij alleen nu eventjes om de hoek komen kijken, zouden denk ik al velen op juup kunnen stemmen. en aangezien die mensen niet serieus worden genomen, bewijst het maar weer hoe vastgeroest het kliekje in KLB zelf is.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hoorde hem nooit over KLB klagen maar zodra er een verkiezing is komt ie opduiken?
Dat zegt ie niet. Maar het zou hetzelfde zijn als dat vakantiegangers in Nederland gaan stemmen tijdens verkiezingen van politieke partijen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?
Jup, en toen was je er al heilig van overtuigd dat de hele wereld en hun moeders samenspanden om ieder sprankje hoop in jouw leven keihard de grond in te trappen.quote:
Misschien lezen die mensen veel?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Maar het zou hetzelfde zijn als dat vakantiegangers in Nederland gaan stemmen tijdens verkiezingen van politieke partijen._!
Tuurlijk mag iedereen een stem geven van mij, maar waarom word er gestemd op mensen die amper in KLB komen?
Goed gepoeptquote:Op maandag 14 juli 2008 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik moet niks behalve poepen.
Dus bij deze: Juup
Kwestie van op posthistory klikkenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het wel knap dat de boswachter en co elk topic checken op wie er reageert en zo dus weten wie er in KLB komen en wie niet
We houden overzicht swa.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het wel knap dat de boswachter en co elk topic checken op wie er reageert en zo dus weten wie er in KLB komen en wie niet
Exact.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien lezen die mensen veel?
Misschien komen die mensen niet meer omdat het een tyfus zooitje is?
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Maar het zou hetzelfde zijn als dat vakantiegangers in Nederland gaan stemmen tijdens verkiezingen van politieke partijen._!
Tuurlijk mag iedereen een stem geven van mij, maar waarom word er gestemd op mensen die amper in KLB komen?
Dat zeg ik, vakantiegangers.quote:
En waarom is het een tyfus zooi geworden in de eerste plaats dan? Waarom is er niet op tijd aan de bel getrokken? Waarom zijn er 5 mods die soms hele tijden nergens te bekennen zijn?quote:Misschien komen die mensen niet meer omdat het een tyfus zooitje is?
Post eens wat voorbeeldtopics van vroeger die zo tof waren volgens jou.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
en is niet juist boswachter (en co.)diegene die voor die zooi heeft gezorgd?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vakantiegangers.
[..]
En waarom is het een tyfus zooi geworden in de eerste plaats dan? Waarom is er niet op tijd aan de bel getrokken? Waarom zijn er 5 mods die soms hele tijden nergens te bekennen zijn?
Als ik me niet vergis is boswachter degene die als eerste begon over dat het een zooitje was in KLB en er niemand te vinden was.
Tijden veranderen. Deal with it.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
En dat hij als eerste begint maakt hem gelijk een goede mod? Or what's your pointquote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vakantiegangers.
[..]
En waarom is het een tyfus zooi geworden in de eerste plaats dan? Waarom is er niet op tijd aan de bel getrokken? Waarom zijn er 5 mods die soms hele tijden nergens te bekennen zijn?
Als ik me niet vergis is boswachter degene die als eerste begon over dat het een zooitje was in KLB en er niemand te vinden was.
Vroegah was alles beter he.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |