Je mag sowieso afhaken als mod zijnde.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Is er trouwens een proefperiode voor degene die wint?
Je staat wel 6 stemmen voor ofzo héquote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)
We waren bij voorbaat al kansloos. Doorgestoken kaart dit
Je hoorde hem nooit over KLB klagen maar zodra er een verkiezing is komt ie opduiken?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:
jupp, heeft ervaring op FOK!, leuke user die het verschil ziet tussen bagger en klaagbaakwaardige topics, wil niet voor het kleurtje en komt uit eindhoven!.
annie!
Ja omdat KLB op me gestemd heeft, en KLB mij als MOD wil hebben. Daar ging het zich toch om ?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je staat wel 6 stemmen voor ofzo hé
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, lief.
Ik jou ook hoor. Maar op een manier zoals je kindjes met down-syndrome ook grappig vindt.
Open er een topic over.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Wat calimero je nou, er is notabene één post boven die van jou op je gestemd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he
Dusquote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.
mag ik je aanrakenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat jij uberhaupt op Fok! zat was ik hier al Mod op dit forum.
Dus? Ik lees nog steeds mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dus, je komt er al tijden bijna nooit meer, waarom nu dan wel ?
...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok.
Dus eigenlijk had de verkiezing gehouden moeten worden onder jouw vriendjes, want zij zijn KLB?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag ik je aanraken![]()
Leuk voor je. Maar daar draaide het zich niet om. KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok. En aangezien er nu wel heel veel users komen stemmen die hier nooit komen zet ik mijn vraagtekens.
Ben eens benieuwd of Juup(c) ook nog even stemmen gaat ronselen bij Fok RadioDat zou wel heel triest zijn.
Huillie. KLB hoort bij Fok!. Als je niet wilt dat heel Fok! er komt stemmen dan moet je geen publiek topic openen. Doen ze het een keer openbaar is het ook niet goed. Normaal werd gewoon het vriendje aangewezen van de moderator die er zat. Of in ieder geval iemand die met de huidige mods goed op kon schieten.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mag ik je aanraken![]()
Leuk voor je. Maar daar draaide het zich niet om. KLB mocht een mod kiezen, niet heel Fok. En aangezien er nu wel heel veel users komen stemmen die hier nooit komen zet ik mijn vraagtekens.
Ben eens benieuwd of Juup(c) ook nog even stemmen gaat ronselen bij Fok RadioDat zou wel heel triest zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
...
Jezus christus laat het Chriz worden, in plaats van deze tinfoilhat-waus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |