abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60093034
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Mee eens stuk fruit, mee eens... .

Alleen...wij trekken ook aan de bel, geven ook om KLB, misschien door andere ervaringen etc. Wij zitten hier echt niet om jullie te kloten of te pesten met onze kritiek en wensen... Alleen vinden wij wel dat er ook naar jullie zelf mag worden gekeken en dat de weegschaal van (semi)grappig en echte klachten etc gewoon te ver is doorgeschoten. We zitten wat dit betreft in hetzelfde schip, met de kanttekening dat ik wel vind dat er onder de huidige kliek ook wel eens wat zelfreflectie mag zijn...
Nou goed dat wij een andere mening hebben, dat kan. Maar wat de een niet leuk vind, kan juist door de ander wel als leuk bevonden worden. En de huidige users die in KLB zitten mogen toch zeker ook wel een mening hebben wat betreft topics/ideeen/onderwerpen etc. Ik denk dat we door het opzetten van een moderatorverkiezing al een heel eind zijn.

En waar het eigenlijk om draaide: De incompetentie van de huidige KLB-mods daar hoor je niemand meer over. Ook in dit topic zie ik alleen maar Biogarde, terwijl ik er toch meer van had verwacht.

Het was onze bedoeling om iemand in KLB als moderator te krijgen die momenteel veel aanwezig is, KLB vaak bezoekt en die weet wat er speelt onder de users etc. En dat we niet weer een noob zoals Bob_B aangewezen krijgen van bovenaf. Want net als Janetje en dat andere wijf en nog een paar mods weten die niks van KLB en gedragen ze zich als Hitlers. The_Terminator, Biogarde en Tonks zijn ok. Ondeugend en Bob_B zijn geen kut waard.
U MAD?
  Official ESF Kreviewer maandag 14 juli 2008 @ 11:58:47 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60093053
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat het niveau waar jullie het over hebben? Ik lig echt helemaal in een deuk. Ik wou dat er meer users zoals jij waren.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:58:48 #153
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60093054
En om daar serieus op te reageren. Je hebt gelijk.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:59:37 #154
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60093072
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die vond ik wel grappig.
Maar meer iets voor in ONZ of als tussendoor grapje.
mi is één van de problemen dat die tussendoor grapjes tot in den treure herhaald worden
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60093078
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is dat het niveau waar jullie het over hebben? Ik lig echt helemaal in een deuk. Ik wou dat er meer users zoals jij waren.
Kerel, om jouw altijd maar negatieve gezeik heb ik ook nog nooit moeten lachen.
Mensen verschillen. Het zou je sieren als je daar eens over na zou denken.
Elitair gelul altijd.
pi_60093091
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je hier niet serieus wilt zijn rot je maar gewoon op, met je stoken en rellen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 juli 2008 @ 12:01:30 #157
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60093109
Bob_B heeft zich omhoog gelikt, lijkt me duidelijk.

Sommige mensen die hier posten nemen zichzelf veelste serieus.
Tuurlijk, KLB moet ook serieus benaderd worden maar niet in een dwangbuis geforceerd worden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 juli 2008 @ 12:01:51 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60093117
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kerel, om jouw altijd maar negatieve gezeik heb ik ook nog nooit moeten lachen.
Kom eens buiten KLB.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:02:06 #159
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60093125
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nou goed dat wij een andere mening hebben, dat kan. Maar wat de een niet leuk vind, kan juist door de ander wel als leuk bevonden worden. En de huidige users die in KLB zitten mogen toch zeker ook wel een mening hebben wat betreft topics/ideeen/onderwerpen etc. Ik denk dat we door het opzetten van een moderatorverkiezing al een heel eind zijn.

En waar het eigenlijk om draaide: De incompetentie van de huidige KLB-mods daar hoor je niemand meer over. Ook in dit topic zie ik alleen maar Biogarde, terwijl ik er toch meer van had verwacht.

Het was onze bedoeling om iemand in KLB als moderator te krijgen die momenteel veel aanwezig is, KLB vaak bezoekt en die weet wat er speelt onder de users etc. En dat we niet weer een noob zoals Bob_B aangewezen krijgen van bovenaf. Want net als Janetje en dat andere wijf en nog een paar mods weten die niks van KLB en gedragen ze zich als Hitlers. The_Terminator, Biogarde en Tonks zijn ok. Ondeugend en Bob_B zijn geen kut waard.
Ik kan niets anders zeggen dat ik het met je eens ben boswachter. Als jouw balans iets meer richting deze kant gaat neigen, zou ik je misschien nog wel als moderator willen zien.
put
your
clothes
on!
pi_60093154
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik probeerde het ook al een paar keer aan te halen maar er word niet op ingegaan en de vinger gaat iedere keer naar de baggeraars.
quote:
Het was onze bedoeling om iemand in KLB als moderator te krijgen die momenteel veel aanwezig is, KLB vaak bezoekt en die weet wat er speelt onder de users etc.
En dat is waarom er dus mensen zijn die het niet tof vinden dat er mensen buiten KLB gaan stemmen op iemand die zelf amper in KLB komt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60093174
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik probeerde het ook al een paar keer aan te halen, maar de vinger gaat iedere keer naar de baggeraars.
Dat is zo lekker makkelijk.............
pi_60093192
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:02 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik kan niets anders zeggen dat ik het met je eens ben boswachter. Als jouw balans iets meer richting deze kant gaat neigen, zou ik je misschien nog wel als moderator willen zien.
Deze mening heb ik altijd al gehad.
U MAD?
  maandag 14 juli 2008 @ 12:07:40 #163
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_60093213
Juup© +1
  maandag 14 juli 2008 @ 12:09:54 #164
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60093251
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Haha. Zo voorspelbaar he

Alle nooit-in-KLB-geweest users komen even snel op Juup (c) stemmen. (of users die ik nog nooit gezien heb hier)

We waren bij voorbaat al kansloos. Doorgestoken kaart dit
Whehe. Kansloze kutuser. Juist omdat Klaagbaak een gigantische teringzooi is vol met kutusers, krijg jij een hoop stemmen van diezelfde kutusers. Het is alleen maar goed dat er wat invloed van buitenaf komt stemmen.

Bij deze stem ik Juup.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:11:28 #165
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60093276
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Deze mening heb ik altijd al gehad.
Het is alleen naar mijn mening zo dat dat niet in je topics en meestal niet in je reacties terug te vinden is. Kijk, ik hoef niet dat alles op mijn manier gaat gebeuren, ik hou gewoon van balans! . En wat is er mis met het feit dat er nu een aantal zijn die niet alleen kritiek op de mods geven maar ook op de baggeraars (kopkaas: als er iets altijd al gemakkelijk is geweest, dan is het wel gezeik op mods..)
put
your
clothes
on!
pi_60093286
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:09 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Whehe. Kansloze kutuser. Juist omdat Klaagbaak een gigantische teringzooi is vol met kutusers, krijg jij een hoop stemmen van diezelfde kutusers. Het is alleen maar goed dat er wat invloed van buitenaf komt stemmen.

Bij deze stem ik Juup.
Weet jij uberhaupt wat hier aan vooraf is gegaan of kreeg je dit linkje direct van Juup?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:12:11 #167
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60093293
Ik moet eerlijk zeggen dat KLB af en toe wel een leuk subforum is, maar echt goede topics zijn meestal op één hand te tellen. Vaak ontaarden KLB topics in draadjes vol spam postings, wordt een topic gekaapt door een of meerdere users, of gewoonweg lemming-op-lemming.
De hele discussie die ik in het vorige en dit topic gelezen heb komt dan ook vooral van de kant van users als de_boswachter, die mijns inziens van KLB een ONZ 2.0 gemaakt hebben.

Wat dat betreft zie ik dan ook graag dat er een meer serieuze mod op KLB komt, die toch betrokken is (en blijft) bij de groep users die het (voor sommigen helaas) 'voor het zeggen heeft'.

My ¤0,02
  maandag 14 juli 2008 @ 12:13:54 #168
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60093329
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Weet jij uberhaupt wat hier aan vooraf is gegaan of kreeg je dit linkje direct van Juup?
Ik kwam hier al toen jij nog vloeibaar was. En ik volg de active topics van Kreator. Die heeft een gave. Het lokaliseren van inmense kutusers om ze vervolgens op te naaien.
pi_60093386
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Homdeck het volgende:
ik stem op juup want hij lijkt mij het minst ongeschikt.
Dat is tenminste een motivatie waar ik achter kan staan.

Juup
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 14 juli 2008 @ 12:16:54 #170
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60093406
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Geloof jij echt dat Juup ook maar iemand een link stuurt en daarin users oproept om daar te gaan stemmen
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60093431
Over de opkomst valt niet te klagen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60093446
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik kwam hier al toen jij nog vloeibaar was.
Da's knap gezien we de zelfde geboorte datum hebben.

Maar je post slaat helemaal nergens op en daaruit kan ik opmaken dat je helemaal niet weet hoe en wat hieraan vooraf is gegaan.
  maandag 14 juli 2008 @ 12:20:30 #173
81894 godigita
Trollercoaster
pi_60093481
Chriz2k.
pi_60093484
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Geloof jij echt dat Juup ook maar iemand een link stuurt en daarin users oproept om daar te gaan stemmen
Dat lijkt me duidelijk. Juist omdat figuren als jij, die nooit of maar sporadisch in KLB komen, ineens met gestrekt been langskomen.
pi_60093488
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Het gaat erom dat iemand hier een topic binnen komt banjeren, begint over kutusers terwijl er enkele posts boven nog door boswachter zelf gezegd word dat ie het zelf ook een zooitje vind en dat deze hele verkiezing is voortgevloeid uit klachten van die kutusers.

En nogmaals word er gewoon helemaal niet ingegaan op verantwoordelijkheden van de moderators die het zover hebben laten komen. Zij zijn, naar mijn mening net zo schuldig als die kutusers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')