Die vond ik wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Waar ik schijtziek van wordt is dat je logout niet meer mag posten als link.
Zo.
Dus Bosje, daar ligt een schone taak voor je.
Heb je ooit een topic van mij gelezen? Of van De_Boswachter?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er meer dan 2 zinnetjes aan kunnen spenderen. Maar dat is teveel werk, want je kliekje reageert toch wel.
Dat snap ik en daar ben ik het ook gewoon volkomen mee eens dat er *iets* gebeurd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er aan de bel getrokken werd door users die wél iets om KLB geven. Wij zijn het ook niet eens met die enorme teringzooi dat het nu is.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Dat leest niemand en niemand boeit dat wat.
Dat jij een paint niet grappig vind ligt misschien niet aan de paint maar aan jou gevoel voor humor.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het beter was... ik zeg alleen dat het nu NOG slechter is.
Het is gewoon geen KLB meer. het is meer ONZ en daar is niks mis mee, maar dan wel in ONZ geplaatst en niet op een forum waar terechte klachten en serieuze verhalen ook een plaats moeten kunnen verdienen. Juist die laatste groep wordt totaal weggesneeuwd onder een steeds groter wordende hoeveelheid aan topics over semigrappige lemmings, over paint hier je klacht in 3 pennenstreken etc... DAAR gaat het mij om...
Ik heb geen zin in een moment dat ik een klacht wil posten en dat na 3 posts mensen al over bier, tieten en "dan had je maar niet (.....) kankergozer" beginnen... Het is nu een veredelde ONZ geworden en dat stoort me. Als boswachter etc. hun humor botvierden in ONZ zoals ze nu doen, had ik het niet eens erg gevonden, aangezien het soms bij tijd en wijle nog leuk is ook... maar constant, en dan in KLB, daarmee bezig zijn en er voor zorgen dat de sfeer niet serieus te nemen meer is en klachten daarover wegwuiven met "je komt toch niet meer hier" of "je leest niet goed"... tja....
Ja lollerbroek.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Er staat SEX in mijn ATT [ afbeelding ]
Mee eens stuk fruit, mee eens...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er aan de bel getrokken werd door users die wél iets om KLB geven. Wij zijn het ook niet eens met die enorme teringzooi dat het nu is.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die topics met 100+ reacties die post je hier niet van me he.
Wat Jerruh zegt.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mee eens stuk fruit, mee eens....
Alleen...wij trekken ook aan de bel, geven ook om KLB, misschien door andere ervaringen etc. Wij zitten hier echt niet om jullie te kloten of te pesten met onze kritiek en wensen... Alleen vinden wij wel dat er ook naar jullie zelf mag worden gekeken en dat de weegschaal van (semi)grappig en echte klachten etc gewoon te ver is doorgeschoten. We zitten wat dit betreft in hetzelfde schip, met de kanttekening dat ik wel vind dat er onder de huidige kliek ook wel eens wat zelfreflectie mag zijn...
Nu niet meer dus?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik sta volledig achter Antraxx, Kreator en Jerruh.
En mijn stem ging natuurlijk naar Juup
Jij had al gestemd.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
over smaak valt niet te twisten, en maar goed ookquote:Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jij een paint niet grappig vind ligt misschien niet aan de paint maar aan jou gevoel voor humor.
Andersom kan ook uiteraard.
Daarbij wanneer iemand een baggerpaint gemaakt heeft moet daar ook over geklaagd kunnen worden vind ik.
Het moet niet alleen maar over zware onderwerpen gaan en ik heb zo nu en dan geen zin om een grote lap tekst door te moeten worstelen omdat iemand geen flauw benul heeft hoe die leestekens moet gebruiken.
Daar wordt veel over geklaagd, en zo nu en dan niet meer dan terecht.
Klonen mogen niet stemmen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Jerruh het volgende:
Alleen...wij trekken ook aan de bel, geven ook om KLB, misschien door andere ervaringen etc. Wij zitten hier echt niet om jullie te kloten of te pesten met onze kritiek en wensen... Alleen vinden wij wel dat er ook naar jullie zelf mag worden gekeken en dat de weegschaal van (semi)grappig en echte klachten etc gewoon te ver is doorgeschoten. We zitten wat dit betreft in hetzelfde schip, met de kanttekening dat ik wel vind dat er onder de huidige kliek ook wel eens wat zelfreflectie mag zijn...
Ik heb geen zin om te zoekenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jerruh: ben je nog steeds aan het zoeken naar je LEUKE TOPICS van vroeger ?
Duurt wel erg lang he maat. Terwijl je normaal altijd zo snel een reactie klaar hebt......
Dat zat je vroeger al.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
Alhoewel ik hier wel zit om te kloten en te pesten.
Gemeen wicht!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
Als je het eens in het grote geheel bekijkt. Het fokforum heeft twee subfora waar ruimte is voor laagdrempelige geintjes en topics. Ik geef toe dat het soms wel wat uit de hand loopt ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten, en maar goed ook.
en je hebt gelijk hoor, het hoeft niet zware kost alom te zijn. Ik vind, en dat is mijn mening, dat de balans gewoon te ver is doorgeschoten nu...
Dat klopt, ik benadruk het alleen nog eens.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |