Klinkt goed, ik stem op Chriz2k.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
quote:Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Jij hebt toch ook een idee bij hoe KLB zou moeten zijnquote:
Als Bossie het wordt zal ik de Cruijff worden en hij Van Bastenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een idee bij hoe KLB zou moeten zijn
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Nikmans het volgende:
Mijn stem gaat naar de_boswachter, aangezien hij al een flinke tijd in KLB vertoeft, de aanstichter is van deze hele heisa en genoeg inzicht zou moeten hebben, om het kaf van het koren te scheiden en de lollertopics van de rotzooi te onderscheiden.
Motivatie? Zien jullie "omdat hij een frisse, goede invloed zal hebben op KLB" al als een motivatie, of moet het echt een betoog van 3 alinea's zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef remlof het volgende:
Alleen stemmen met motivatie graag, dus waarom je denkt dat die persoon een goeie KLB mod zou zijn, dat zijn namelijk de enige stemmen die we gaan meetellen.
Zoals de rest het ook doet op wat enkelingen na. Je kan iemand toch omschrijven in één zin?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Motivatie? Zien jullie "omdat hij een frisse, goede invloed zal hebben op KLB" al als een motivatie, of moet het echt een betoog van 3 alinea's zijn
Kwijlpost acceptedquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chriz2k
Heeft al genoeg FOK! verleden om zich te ontpoppen als een waar slot kanon op KLB en daarnaast een waardevolle toevoeging kan zijn met interessante topics.
Kwijlpost
Ik was wat traag met reageren en zag dat D_A prima heeft verwoord wat ook mijn motivatie is om voor Chriz2k te stemmen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chriz2k
Heeft al genoeg FOK! verleden om zich te ontpoppen als een waar slot kanon op KLB en daarnaast een waardevolle toevoeging kan zijn met interessante topics.
Kwijlpost
I'm with stupid above.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ga voor Juup. Die is er het langst en weet dus waarschijnlijk het beste wat fok nodig heeft.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ok dan:
Die DJ, omdat hij bijna de enige user is in KLB met inhoud (én RickyKun ofzo), zodat hij het kwaliteit van de bagger kan scheiden enzo.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ga voor Juup. Die is er het langst en weet dus waarschijnlijk het beste wat fok nodig heeft.
Ik denk dat de reden daarvan is dat KLB tegenwoordig ook door het leven kan als BAGquote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Zoals verwacht komen er weer een hoop users die nooit in KLB komen.
Sinds wanneer mogen klonen stemmen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden daarvan is dat KLB tegenwoordig ook door het leven kan als BAG
afcajosquote:Ik wil op jou stemmen maar jij bent helaasch geen kandidaat.
Nouja, bij gebrek aan beter en omdat hij toch wel een rasechte KLB usert is: Mijn stem gaat naar die plaatjesdraaiende boswachtert omdat hij goede topics herkent. Als hij maar niet al mijn kwaliteitstopics over 15-jarige meisjes gaat sluiten omdat ik ajacied ben
kusjes jos
In de hoop dat KLB nu eindelijk weer een leuk subforum wordt.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd een hoop users die wel lezen maar niet meeposten. Hoewel ze niet veel zeggen hebben ze wel een stem, hoor. Het beperkt zich niet tot "jouw" groepje.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Oblivion voor Presidentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.
Net alsof die users ooit in KLB kijken zeg, dat weet jij ook bestquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd een hoop users die wel lezen maar niet meeposten. Hoewel ze niet veel zeggen hebben ze wel een stem, hoor. Het beperkt zich niet tot "jouw" groepje.
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom, wat heeft het voor zin om te posten als de eerste pagina vol staat met cliché-posts van altijd dezelfde users. Daar valt simpelweg niet tussen te komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.
Gewoon bang dat er iemand gekozen wordt die wel is het baggeren zou kunnen stoppenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef mandatory het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?
Sinds maandag 14 februari 2000 @ 00:00uur ?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Sinds wanneer is Juup een kwaliteitsuser?
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds maandag 14 februari 2000 @ 00:00uur ?
Politieke spelletjes.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Kan ik op jou stemmen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.
Stem voor Juup©
Precies, al het shit naar ONZ.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Ik heb geen idee wat je hier allemaal loopt te raaskallen, formuleer het nog eens als je wilt.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.
Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was meer aanwezig dan jij denktquote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.
Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Te groot verschil in opvattingen, kan alleen maar botsen, de een sluit iets , de ander opent het net zo hardquote:Op zondag 13 juli 2008 20:58 schreef DarkElf het volgende:
ik zou zeggen; geef ze allemaal een maand de kans , kan je meteen zien wie t niet heeft... veel dus.. en wie wel... weinig dus.
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussiequote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
Hoe kan ik daar met hen discussieren als die oldbies dat topic waarschijnlijk niet eens kennen omdat ze nooit in KLB kijken en dat ook niet zullen doen als Juup mod is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
Oh god. Dit word niet leuk als jij wint.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.
Stem voor Juup©
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zoquote:Op zondag 13 juli 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.
Dit neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussie
Ga terug naar NWS en WGR, wil je. Deze opmerking slaat namelijk nergens op.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
Ik ga ook voor De_Boswachter en dan inderdaad door de hierboven genoemde punten en natuurlijk niet te vergeten: de humor.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik stem op De_Boswachter
Iemand die tenminste online is, niet overal over zit te janken, tegen kritiek kan, verstand heeft van KLB en niet machtsgeil is. Tevens zal ik hem meehelpen, als ie wil tenminste
Grappenmaker, jij bent duidelijk de messias van de humorquote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
Past prima in klaagbaak daar slaat 99,8% van de reacties nergens opquote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga terug naar NWS en WGR, wil je. Deze opmerking slaat namelijk nergens op.
Dank voor het complimentquote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Grappenmaker, jij bent duidelijk de messias van de humor!
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Dennisweb het volgende:
overgrote deel heeft net een ban achter de rug; strafwerk voor gedetineerden dus.
dat heeft een redenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ja en daar praat iedereen zonder leestekens ik moet je post 2 keer lezen elke keer dat is vervelend ik vind dat tenminstequote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past prima in klaagbaak daar slaat 99,8% van de reacties nergens op
Net alsof als er een nieuwe mod is ''jullie'' wel opeens massaal naar KLB komenquote:
Het oh er is en verkiezing dus ik wil stemmeneffect?quote:
Brand los.quote:
nou ja ik zit in dubio, mocht het hier verbeteren komen dan verspreiden ze zich als vervuilde olie over FOK! en of we daar dan zo blij mee moeten zijn...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof als er een nieuwe mod is ''jullie'' wel opeens massaal naar KLB komen
Jij faalt in alles hopeloos. Dus waarom denk jij dat je een goede mod kan zijn?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef Meki het volgende:
Ik stem voor Meki
hij kan het
en hij gaat ervoor
Want als mod sta je machteloos? Volgens mij is iedereen het wel ermee eens dat de mods tekort doen op dit moment.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik zit in dubio, mocht het hier verbeteren komen dan verspreiden ze zich als vervuilde olie over FOK! en of we daar dan zo blij mee moeten zijn...
Dan worden ze gebanned of worden hun posts verwijderd.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik zit in dubio, mocht het hier verbeteren komen dan verspreiden ze zich als vervuilde olie over FOK! en of we daar dan zo blij mee moeten zijn...
* Paaskonijn checkt posthistory.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een mooi filterquote:Op zondag 13 juli 2008 21:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
* Paaskonijn checkt posthistory.
Ik denk dat de vervuilende olie dan naar R&P gaat.
Ach man, KLB heeft nu een SC topic waardoor het gebagger al grotendeels uitblijft in andere topics.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon bang dat er iemand gekozen wordt die wel is het baggeren zou kunnen stoppen
Misschien moeten we in de verkiezing van het volgende kabinet dan ook wel alle vakantiegangers/illegalen en mensen die hier tijdelijk komen werken mee laten stemmen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef mandatory het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?
En dat krijg je ook niet als een vriendje van je mod wordt, stem dan dus ook gewoon niet.quote:
mijn stem heb je 14.gifquote:Op zondag 13 juli 2008 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan worden ze gebanned of worden hun posts verwijderd.
Zo moeilijk is het niet.
Ja wtf kom je hier dan een nieuwe mod kiezen?quote:
Sure.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Mag ik op z'n minst 1 stem voor de eer?Meer mag altijd....
Ik stem op jou zodat jij toch nog een beetje eer hebt!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Mag ik op z'n minst 1 stem voor de eer?
Jongen loop niet zo te miepen. Users als jij zijn de reden dat ik (en vermoedelijk velen met mij) niet in klaagbaak kom. Jullie zweten godverdomme nog bagger.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar met hen discussieren als die oldbies dat topic waarschijnlijk niet eens kennen omdat ze nooit in KLB kijken en dat ook niet zullen doen als Juup mod is.
Dan heb je mij nog nooit gevolgdquote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jongen loop niet zo te miepen. Users als jij zijn de reden dat ik (en vermoedelijk velen met mij) niet in klaagbaak kom. Jullie zweten godverdomme nog bagger.
Bagger neemt veel volume inderdaad, helaas ten koste van de kwaliteit.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit gevolgd [ afbeelding ]
En users zoals wij zijn een reden waarom dat er zoveel uers in KLB komen, we halen niet voor niks vaak 100+ topics.
Inderdaad zeg, als mensen lachen is het gelijk bagger.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bagger neemt veel volume inderdaad, helaas ten koste van de kwaliteit.
Ja johquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef remlof het volgende:
Even wat bagger van met name Paaskonijn verwijderd. Ontopic nu graag.
Je hoeft echt niet nog eens te benadrukken dat jij het verschil niet weet tussen bagger en humor, dat was al pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, als mensen lachen is het gelijk bagger.
DOOD AAN ALLE HUMOR!!!!!!!!
Mwa, je hebt wel gelijk dat er af en toe veel te veel bagger is (veel lemmings op 1 topic, klaagtopics met weinig inhoud / stomme klachten etc ) daar word dan ook dom op gereageerd. Dat er een paar van dat soort topics zijn moet kunnen, maar soms staat echt heel KLB er mee vol en dan is het niet leuk meer. Maar het gaat ook de verkeerde kant op als je helemaal niet meer kan lachen in KLB. Dan word het echt alleen maar geklaag, negativiteit etc. en daar word je ook niet beter van.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bagger neemt veel volume inderdaad, helaas ten koste van de kwaliteit.
Kwaliteitsuser zegt niets over kunnen modereren.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
Maar even mijn echte stem.
Als ik de betogen zo lees dan neig ik naar Juup of Chriz2k omdat die mij wel enigzins capabel en volwassen overkomen.
Ondanks dat ik niet veel in KLB kom door de vele kinderen hier kies ik toch voor Chriz2k omdat ik denk dat hij het forum in goede banen kan leiden en hij het ook met plezier zal doen.
Dat klopt zeker, maar enige binding met het subforum dat je modereert lijkt me wel gewenst.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser zegt niets over kunnen modereren.
Het heeft zijn voor en nadelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar enige binding met het subforum dat je modereert lijkt me wel gewenst.
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft zijn voor en nadelen.
Voordeel: Je begint met een schone lei en hebt over niemand een oordeel dat negatief of positief is.
Dus ook minder vriendjespolitiek.
Nadeel: Je weet misschien niet wat er op een forum afspeelt.
Wat weegt zwaarder?
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij faalt in alles hopeloos. Dus waarom denk jij dat je een goede mod kan zijn?
Valt het stemmen tegen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Jij wilt te graag, geloof me het heeft niks te maken met je geloof.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef Meki het volgende:
Ik kan goed luisteren en ben altijd rechtvaardig. Ik kan een goede moderator worden omdat ik altijd de dialoog kies. en zo zijn er weinig klachten etc. etc.
Als je wint dan krijg je mijn zegen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.
Weten wat er speelt is belangrijk, maar in dit geval niet doorslaggevend aangezien er een koerswijziging moet plaatsvinden: de kwaliteit moet omhoog en dat bereik je niet door verder te borduren op hetgeen dat er momenteel speelt.
Maar toch nog effe een Quotje...quote:Op zondag 13 juli 2008 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij behoort dus tot de eerdergenoemde dertigers waar ik niet op inga.
Wat dat betreft zou ik hier waarschijnlijk prima mod kunnen worden, maar dat gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren omdat ik hier minder bekend ben dan bijvoorbeeld een de_boswachter. Dat is dan weer het nadeel van een verkiezing door de usersquote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aawquote:Op zondag 13 juli 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stem op jou zodat jij toch nog een beetje eer hebt!
quote:
14.gifquote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
Maar even mijn echte stem.
Als ik de betogen zo lees dan neig ik naar Juup of Chriz2k omdat die mij wel enigzins capabel en volwassen overkomen.
Ondanks dat ik niet veel in KLB kom door de vele kinderen hier kies ik toch voor Chriz2k omdat ik denk dat hij het forum in goede banen kan leiden en hij het ook met plezier zal doen.
Doe ook een bezoekje brengen aan Peter dan.quote:
Ik begrijp hem nietquote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe ook een bezoekje brengen aan Peter dan.
Je zou ook nog langs Jan kunnen gaan.quote:
Paperazzi?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je zou ook nog langs Jan kunnen gaan.
Ja of een ander.quote:
Zo gaat dat meestalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Al die kandidaten die nu in de konten kruipen van de mods.
Sad.
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef Meki het volgende:
Ik kan goed luisteren en ben altijd rechtvaardig. Ik kan een goede moderator worden omdat ik altijd de dialoog kies. en zo zijn er weinig klachten etc. etc.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief is
het is absoluut geen terroristische groepering
*proest*quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En users zoals wij zijn een reden waarom dat er zoveel uers in KLB komen, we halen niet voor niks vaak 100+ topics.
Volgens mij gaat een forum bezoeken nog altijd om vermaak, als je dan 100+ veelal positieve reacites krijgt zegt dat iets ja.quote:
Eens, maar dat ik geen kwaliteitsuser zou zijn omdat ik niet veel post in KLB vind ik onzin. Dat ik niet veel post wil niet zeggen dat ik niet veel aanwezig ben. Onzin is het subforum waar ik het meest in post, maar zoveel als ik daar schrijf ben ik onderhand aanwezig in KLB. Elk topic moet per geval bekeken worden dat lijkt mij nogal logisch. Elk topic met dezelfde rigide regels hanteren werkt gewoon niet, omdat elke insteek anders is.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.
Weten wat er speelt is belangrijk, maar in dit geval niet doorslaggevend aangezien er een koerswijziging moet plaatsvinden: de kwaliteit moet omhoog en dat bereik je niet door verder te borduren op hetgeen dat er momenteel speelt.
Gelukkig dat dat laatste zinnetje erbij staatquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik maak geen kans, alle baggeraars stemmen op de_boswachter en alle dertigers stemmen op Juup.
Slechts een paar objectieve helden die op mij vertrouwen.
Ik merk wel dat jij nooit buiten KLB komtquote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval niet de enige die in admins/modjes kont kruipt.
Chriz2000 is idd wel te doen. Waarom heb jij jezelf niet opgegeven als kandidaat?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat laatste zinnetje erbij staat![]()
Ik vind Juup een toffe, vriendelijke user en ook hij zal een aanwinst zijn als KLB mod.
Maar als ik maar 1 geschikte kandidaat zou mogen kiezen, dan gaat mijn stem naar Chriz2k.
Wat KLB naar mijn mening nodig heeft is nog een mod die heel goed en snel onderscheid kan maken tussen leuk/niet leuk (zie voorbeelden eerder in het topic) . Chriz2k heeft mij en veel anderen veel hillarische leesmomenten op FOK! bezorgd. Hij is scherp, heeft een pakkende schrijfstijl, zonder het BeF'toontje en kent de FOK!kers. Hij houdt zich niet bezig met "bashen", post inhoudelijk en heeft een goed gevoel voor humor.
He's the man.
Dit gaat ook alleen om KLB en het enige wat jij doet is opeens tevoorschijn komen als er om een mod gevraagt wordt en ondertussen iedereens anus likken.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik merk wel dat jij nooit buiten KLB komt
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit gaat ook alleen om KLB en het enige wat jij doet is opeens tevoorschijn komen als er om een mod gevraagt wordt en ondertussen iedereens anus likken.
Geil noemt men dat toch?
Mwah, ik zie hier toch een enorme hoeveelheid KLB topics: http://forum.fok.nl/user/history/2629 - en dat ie ook buiten KLB komt is alleen maar goed, als mod moet je ook weten wat er nog meer op het forum gaande is.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit gaat ook alleen om KLB en het enige wat jij doet is opeens tevoorschijn komen als er om een mod gevraagt wordt en ondertussen iedereens anus likken.
Machtsgeil noemt men zo iemand toch?
Ik zou veel te emo zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Chriz2000 is idd wel te doen. Waarom heb jij jezelf niet opgegeven als kandidaat?
Dit laatste zou ik ook willen weten.quote:
Of goede/leuke reputatie?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Machtsgeil noemt men zo iemand toch?
Een drol?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef El_Rolando het volgende:
de_boswachter, want hij kan geweldig draaien.
Meki? Zijn enige goede vrienden zijn Gilles de la Tourette en nog wat bekende megalomanen.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik stem op Meki. Want Meki zal met zijn hart modereren. En hij heeft een goed hart.
Jij mag heul niet stemmen, rookgordijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:34 schreef yvonne het volgende:
Ik stem op Chris, ooit rasbaggeraar, kent FOK! al een poosje, heeft schijt aan het predikaat "kwaliteitsuser" en zou het modden nog best eens in de vingers kunnen hebben.
Neen.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:40 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net zo goed user, dus ik stem.
quote:Op maandag 14 juli 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik die Juup of hoe dat stuk vreten ook heet voor de KLB verkiezing nog nooit in KLB gezien heb en het de grootste bullshit is dat hij uberhaupt aan de verkiezing mee mag doen gaat mijn stem vanzelfsprekend uit naar Chriz.
Alles leuk en aardig. Maar Juup haalt hier allemaal mensen naartoe die op hem stemmen die ik nog nooit in KLB gezien heb, en volgens mij is hij ook het favorietje van de mensen achter de schermen met zijn "jarenlange" ervaring. Zul je zien dat die kontenkruiper hier straks toch nog MOD wordt.....
Zet hem maar op PUB, die vuige pedo. En nee ik heb geen ochtendhumeur.
Dat dus.
Hier sluit ik me bij aan. + Goede motivatie en hij kan hard zijn wat altijd leuk is om te zienquote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat laatste zinnetje erbij staat![]()
Maar als ik maar 1 geschikte kandidaat zou mogen kiezen, dan gaat mijn stem naar Chriz2k.
Wat KLB naar mijn mening nodig heeft is nog een mod die heel goed en snel onderscheid kan maken tussen leuk/niet leuk (zie voorbeelden eerder in het topic) . Chriz2k heeft mij en veel anderen veel hillarische leesmomenten op FOK! bezorgd. Hij is scherp, heeft een pakkende schrijfstijl, zonder het BeF'toontje en kent de FOK!kers. Hij houdt zich niet bezig met "bashen", post inhoudelijk en heeft een goed gevoel voor humor.
He's the man.
Ga uithuilen in R&P ofzoquote:Op maandag 14 juli 2008 09:08 schreef Kreator het volgende:
Oh en die ananas moeten ze preventief een permanent slotje geven.
Omdat er veel die hier posten al tijden KLB user waren maar door de verbaggering van KLB maar wegbleven?quote:Op maandag 14 juli 2008 08:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
I
Klacht : Waarom stemmen er ineens zoveel niet-KLB users.![]()
Net alsof die ooit hier gaan posten/lezen als ''Juup'' mod wordtquote:Op maandag 14 juli 2008 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er veel die hier posten al tijden KLB user waren maar door de verbaggering van KLB maar wegbleven?
Kan hoor
Oh groot visionair, heb je dat allemaal uit de glazenbol gehaalt , of durf je het gewoon geen kans te geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof die ooit hier gaan posten/lezen als ''Juup'' mod wordt
Dat weet ik aangezien jullie oldbies de afgelopen 3 jaar ook niet in KLB kwamen. Waarom zou dat nu opeens wel zo zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oh groot visionair, heb je dat allemaal uit de glazenbol gehaalt , of durf je het gewoon geen kans te geven.
het is pas reddingspoging 30 van klaagbaak.
Es kijken, beide posthistorie's, beide evenveel of even weinig in KLBquote:Op maandag 14 juli 2008 09:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof die ooit hier gaan posten/lezen als ''Juup'' mod wordt
Omdat jullie er een schijtbende van gemaakt hebben?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat weet ik aangezien jullie oldbies de afgelopen 3 jaar ook niet in KLB kwamen. Waarom zou dat nu opeens wel zo zijn
Dat gaat over die andere oldbies die nu opeens allemaal komen stemmen omdat ze zogenaamd willen dat KLB baggervrij wordtquote:Op maandag 14 juli 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, beide posthistorie's, beide evenveel of even weinig in KLB
Jullie konden het allemaal beter, jullie krijgen een democratische kans, ga dan niet lopen jankzakken.
Je hebt het over JULLIE. Daar valt Juup dus niet onder, aangezien hij hier nooit kwam.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
Jullie konden het allemaal beter, jullie krijgen een democratische kans, ga dan niet lopen jankzakken.
Ga dan maar lekker verder met 10% van de users en zonder humorquote:Op maandag 14 juli 2008 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jullie er een schijtbende van gemaakt hebben?
Wmb flikkeren we het hele KLB in het archief en beginnen overnieuw.
Zonder jullie dan wel te verstaan.
Pardon ?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jullie er een schijtbende van gemaakt hebben?
Wmb flikkeren we het hele KLB in het archief en beginnen overnieuw.
Zonder jullie dan wel te verstaan.
Heeft niets met olbies te maken, heeft eerder te maken dat er een gezonde verhouding moet staan tussen posten in de fora. Je zal in ieder forumonderdeel , junkies hebben die daar bijna alleen maar posten. Een gezonde mix tussen junkies en niet junkies is goed voor ieder forumonderdeel, dat geld niet alleen voor klaagbaak. Die gezonde verhouding naar de verkeerde kant getrokken.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat weet ik aangezien jullie oldbies de afgelopen 3 jaar ook niet in KLB kwamen. Waarom zou dat nu opeens wel zo zijn
Flikker toch op, gezwel. Ik lees KLB elke dag, reageer er soms en open soms topics.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:18 schreef De_Ananas het volgende:
Dat gaat over die andere oldbies die nu opeens allemaal komen stemmen omdat ze zogenaamd willen dat KLB baggervrij wordt![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:26 schreef yvonne het volgende:
En hoe! kun je inshemelsnaam "vast"user op KLBadmin op FOK! zijn, how sad
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:22 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil mijn stem trouwens veranderen naar Chrizz, hij is de man die het kan doen
Hallo,quote:Op maandag 14 juli 2008 09:26 schreef yvonne het volgende:
En hoe! kun je inshemelsnaam "vast"user op KLB zijn, how sad
Hoi, ik heb een leven, jij?quote:
Zegt al genoeg over jou. Dat je op Fok zit en het kansloos vind....... Afspiegeling van je leven misschien ? Zeikjas.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:30 schreef Kreator het volgende:
Op FOK gebruik ik het woord kansloos heel vaak.
Groetjes,
Krea.
Als Juup mod word blijven die toch wel weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker verder met 10% van de users en zonder humor
Precies, er is gewoon amper ingegrepen en daar is het fout gegaan. Je kan kinderen ook niet de schuld geven van hun wangedrag omdat ze amper zijn opgevoed.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pardon ?
Wij zijn hier met verbeterinitiatieven gekomen..
En JULLIE mods (althans, jullie modkeuze) is het probleem geweest van het drama nu in KLB.
KLB was dood. En nu hebben een aantal users het levend gemaakt en krijgen wij ze over de kloten want ja: Het had dood moeten blijven en saai bovendien.
Ik vind het ene prachtig FOK!woord, net als jankzakquote:Op maandag 14 juli 2008 09:30 schreef Kreator het volgende:
Op FOK gebruik ik het woord kansloos heel vaak.
Groetjes,
Krea.
Ach gosquote:Op maandag 14 juli 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Waarom is je dochter dan zo ontspoort ?
FOK! 1-Jankzakken United 0quote:Op maandag 14 juli 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is de tussenstand!
Oh verhip, je analyse is al klaar! Waar zei ik dat ik FOK kansloos vind, kutnewbie? Ik zei dat ik het woord kansloos vaak gebruik en dat komt met name omdat er zoveel kansloze kutusers als jij rondhangen. Het is idd een afspiegeling van mijn leven, waarin ik ook heel veel kansloze huilies zie, die beginnen te stampvoeten als het niet zo loopt als ze denken.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zegt al genoeg over jou. Dat je op Fok zit en het kansloos vind....... Afspiegeling van je leven misschien ? Zeikjas.
Ik zwijgquote:Op maandag 14 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als Juup mod word blijven die toch wel weg.Dan hebben we over 2 maanden weer verkiezingen omdat het zo'n depressief, humorloos subforum geworden is.
[..]
Precies, er is gewoon amper ingegrepen en daar is het fout gegaan. Je kan kinderen ook niet de schuld geven van hun wangedrag omdat ze amper zijn opgevoed.
Nu is het wel zo dat er verwacht kan worden dat de meeste users wel volwassen genoeg zijn om zelf tot de conclusie te komen dat het een zootje is en te stoppen met baggeren, maar ja dan nog. Als er wat strenger was opgetreden was er een hoop ellende bespaard gebleven. KLB heeft 5 mods, maar soms is er nooit 1 van te bekennen dat er lemmings, op lemmings komen en daar weer spinoffs van.
Boehoehoehoehoehoehoehoequote:Op maandag 14 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh verhip, je analyse is al klaar! Waar zei ik dat ik FOK kansloos vind, kutnewbie? Ik zei dat ik het woord kansloos vaak gebruik en dat komt met name omdat er zoveel kansloze kutusers als jij rondhangen. Het is idd een afspiegeling van mijn leven, waarin ik ook heel veel kansloze huilies zie, die beginnen te stampvoeten als het niet zo loopt als ze denken.
Jankzak. (speciaal voor mijn favoriete vrouwelijke roodharige admin![]()
![]()
![]()
![]()
)
Wat is dat nou weer voor achterlijke reactie.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:26 schreef yvonne het volgende:
En hoe! kun je inshemelsnaam "vast"user op KLB zijn, how sad
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
de kwealiteitsusers uit KLB
En dan wordt ons baggeren verweten.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
p.s. Ik wil ook alle andere kwaliteitsusers oproepen om personen zoals Yvonne en loser Kreator te negeren. Ze zijn maar uit op 1 ding: Welles-Nietes spelletjes.
Inderdaad. Jij snapt het.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan wordt ons baggeren verweten. [ afbeelding ]
Jij weet er schijnbaar helemaal niks vanquote:Op maandag 14 juli 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan de_boswachter nou een vaste KLB user zijn?
Hij is nog niet eens een jaar actief op Fok!
Hij is dus nog zo groen als gras.
Genoeg om te weten dat je nog geen jaar onder deze username op fok rondloopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij weet er schijnbaar helemaal niks van![]()
![]()
![]()
Als jij je had ingelezen (en dus niet blindelings je collega mods zou dekken) dan had je geweten dat De_Boswachter met een ander account al veel langer actief was op FOK!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:
DJ Sandstorm zegt je niks mijn waarde sjimz?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Personen als Kreator worden gezien als verstandigWant Kreator weet alles. Onze allesweter. Onze professor.
Nog even en ik richt een standbeeld op voor hem.... ik klei hem van mijn kak.
Een man van je woord, dat merk ik zo.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden voor bovenstaande.
Een aantal mensen probeert de kwealiteitsusers uit KLB uit de tent te lokken.
Dat is bij deze afgelopen. Ik wil me gedragen als een ware vertegenwoordiger.
Nee. Jou wel?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DJ Sandstorm zegt je niks mijn waarde sjimz?
Ruigquote:Op maandag 14 juli 2008 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er ook een nachtje over geslapen en ik denk dat wij als BFP ons achter Chris moeten scharen.
1: meeste ervaring qua jaren
2: geregeld KLB-user
3: goede baggeraar
4: vaak online
5: Hij heet niet Juup (c)
6: Hij zit niet in het leger
Maar goed. Indien ik gekozen wordt zal ik er niet voor terugdeinzen KLB met harde hand te regeren !
Oei, ik dek mijn collega modsquote:Op maandag 14 juli 2008 09:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Als jij je had ingelezen (en dus niet blindelings je collega mods zou dekken) dan had je geweten dat De_Boswachter met een ander account al veel langer actief was op FOK!
Veder zie ik jou nooit in KLB, waarom nu dus wel ?
Nee klopt, je kan goed lezen zie ikquote:Op maandag 14 juli 2008 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat je nog geen jaar onder deze username op fok rondloopt.
En jij leest KLB elke dag?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:51 schreef Kreator het volgende:
Is dat de DJ???!?!?,
,
.
Vandaar de haat..
Hoe gaat het met je nieuwe album, Sandstorm?
Kerel, ga toch gewoon weg.quote:
Wat een "gevat" antwoord zegquote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oei, ik dek mijn collega mods
En ik kom niet vaak in klaagbaak omdat ik over het algemeen niets te klagen heb
Dat klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, je kan goed lezen zie ik
Dat is dan ook het enige wat je WEL weet. Meer blijkbaar niet dus je oordeel raakt kant noch wal.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat je nog geen jaar onder deze username op fok rondloopt.
Waarom moet ik weg gaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Kerel, ga toch gewoon weg.'t gaat 'm niet worden met jou.
Sorry dat ik niet alle topics lees, ik heb een leven.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef De_Ananas het volgende:
En jij leest KLB elke dag?
Niks tegen sjimz, hij is een voorbeeld van een user met humor die gekozen is in een Subforum waar die bekend is, niet zoals andere users hierquote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Kerel, ga toch gewoon weg.'t gaat 'm niet worden met jou.
Busted!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En jij leest KLB elke dag?!
!
!
Je weet er weer veel vanaf hoor![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bitterballen?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks tegen sjimz, hij is een voorbeeld van een user met humor die gekozen is in een Subforum waar die bekend is, niet zoals andere users hier
Kwaliteitsuser sjimz
Het werd in ongeveer 70% van de topics gezegd of hij die DJ wel niet was.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle topics lees, ik heb een leven.
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wheheheheh Yvonne wat een stemmingmakerij is dit weer!
waar ben je naar op zoek een mod of iemand die de stront onder je zolen likt?
Kusjes!
De boswachter is zo te zien iemand die achter zijn idealen staat en het lijkt me niet handig om dit topic te vervuilen met modder gooien
Vooralsnog ontwikkelt het zich precies zoals ik voorzien hadquote:Op maandag 14 juli 2008 09:54 schreef sjimz het volgende:
Oei de vriendjes van de_boswachter nemen het voor hem op.
How cute
Kijk dat is een goede aanleiding voor een topicquote:Op maandag 14 juli 2008 09:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben ziek maar zit te wachten op telefoontje van m'n baas maar er komt maar niks
Leuk hé, stoken.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooralsnog ontwikkelt het zich precies zoals ik voorzien had
Mag ik het een keer proberen bij jou ? Dit omdat Yvonne niet reageert op mijn eerdere reply.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle topics lees, ik heb een leven.
Die had ik 4 dagen geleden al gemaakt. Maar volgens Yvonne en co kan ik alleen baggerenquote:Op maandag 14 juli 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk dat is een goede aanleiding voor een topic
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dan je werk en pleur alle offtopic bash reacties (dus ook die van jezelf) weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat wil je proberen dan? Ik lok een of twee verzuurde KLB kutusers uit de tent om te zien of ze een beetje modwaardig zijn. That's all. Ze falen. Episch.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Mag ik het een keer proberen bij jou ? Dit omdat Yvonne niet reageert op mijn eerdere reply.
Jij bent blijkbaar het serieuze typ die graag een goede discussie aangaat.
Ik zou zeggen, ieder zijn ding, er zijn 1001 topics voor. In KLB houden ze wel van een geintje, je komt er overduidelijk nooit (meer). Waarom kies je dan niet een ander fora ?
Ze wil liever rellen en stoken en zorgen dat het nog een grotere teringzooi wordt in KLB.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Doe dan je werk en pleur alle offtopic bash reacties (dus ook die van jezelf) weg.
Goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef Kreator het volgende:
Ik ben niet het serieuze type, ik ben gewoon beter. En slimmer. Dat komt al snel over als serieus.
Jullie wilden zelf je moderator kiezenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze wil liever rellen en stoken en zorgen dat het nog een grotere teringzooi wordt in KLB.
Ja je bent een genie. Daarom post je ook op Fok! en zit je niet in het crime-lab.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef Kreator het volgende:
Wat wil je proberen dan? Ik lok een of twee verzuurde KLB kutusers uit de tent om te zien of ze een beetje modwaardig zijn. That's all. Ze falen. Episch.
Ik ben niet het serieuze type, ik ben gewoon beter. En slimmer. Dat komt al snel over als serieus.
Schoon jij 't ff op dan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jullie wilden zelf je moderator kiezen
Ik wilde een capabele nieuwe mod hebben, nu hebben we de kans dat we een hielenlikker en zuurpruim krijgen zonder gevoel voor humor.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jullie wilden zelf je moderator kiezen
Wie?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wilde een capabele nieuwe mod hebben, nu hebben we de kans dat we een hielenlikker en zuurpruim krijgen zonder gevoel voor humor.
En jij ziet liever?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Die kansloze Juup natuurlijk.
Temptingquote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
Chriz2k !
Wanneer Juup (c) hier als Mod verkozen wordt vertrek ik serieus naar scholieren.com. Ja dat is een belofte.
Dus Boswachter om z'n hilarische manieren van topickapen/slopen/baggeren en openen?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
De_Boswachter en als 2e keus Chriz2k
Mijn motivatie staat al eerder in dit topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus Boswachter om z'n hilarische manieren van topickapen/slopen/baggeren en openen?
Ik team helemaal niks, maar Boswachtertje is een drama van een user. Zo zijn er nog talloze.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Mijn motivatie staat al eerder in dit topic.
Ik had overigens niet verwacht dat jij ook zou "teamen" met de gevestigde (lees stoffige) orde.
Met andere woorden: je stemt op mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik team helemaal niks, maar Boswachtertje is een drama van een user. Zo zijn er nog talloze.
Ik ga net zo goed in tegen een besluit van hogere hand hoor als dat moetZit hier ook mijn privétijd te gebruiken voor FOK! dus ik mag mijns inziens best een mening hebben
hehe.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik team helemaal niks, maar Boswachtertje is een drama van een user. Zo zijn er nog talloze.
Ik ventileer alleen een mening. Zeg verder geen woord of dat de uitslag kan beïnvloeden.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:21 schreef BobbyB het volgende:
Dan had er beter een mod achter de schermen verkozen kunnen worden, als de mening van de users toch weinig uitmaakt als het iemand word die jullie niet zint.
thenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hehe.
En daarom moet het toch enerverend voor je zijn om mij af te zien gaan als moderator ? Dat was toch jullie bedoeling.
Come on. Give it to me thanGeen centje pijn.
Het stoort mij dat vooral mods en een adminquote:Op maandag 14 juli 2008 10:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ventileer alleen een mening. Zeg verder geen woord of dat de uitslag kan beïnvloeden.
Ik vind een paar users kutusers. Maar als jullie die als moderator willen zien, so be it. Thats all.
Oh je wilde wel graag een antwoord, maar als ik die geef, pak je het enige zinnetje eruit dat er niet toe doet. Kansloos.quote:
Ander gevoel?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Het stoort mij dat vooral mods en een adminusers die een ander gevoel voor humor hebben als hun persoon per definitie een kutuser vinden.
Ik ging meer in opquote:Op maandag 14 juli 2008 10:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ventileer alleen een mening. Zeg verder geen woord of dat de uitslag kan beïnvloeden.
Ik vind een paar users kutusers. Maar als jullie die als moderator willen zien, so be it. Thats all.
Maar dat heb ik dan misschien verkeerd begrepen.quote:Ik ga net zo goed in tegen een besluit van hogere hand hoor als dat moet
Wat zit jij hier nou de "doorgewinterde" fokuser uit te hangen man.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ander gevoel?
GEEN GEVOEL, MONGOOL!!11!
Sukkel.quote:user/history/188134
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:27 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k, omdat hij een kwaliteitsuser is en hij ook een kwaliteitsmod zal zijn
Kinderen die hun moeder voor kankerhoer uitmaken.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:05 schreef Chriz2k het volgende:
Hier stopte ik met lezen.
Iemands registratie datum erbij halen als een inhoudelijke reactie te moeilijk is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou de "doorgewinterde" fokuser uit te hangen man.
[..]
Sukkel.
Ja want stel je voor dat users een topic openen over kinderen die hun moeder uitscheldenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Kinderen die hun moeder voor kankerhoer uitmaken.
Mensen die stoer doen over Brainpower.
..dat waren de eerste 3 dingen die ik tegenkwam. Kwaliteitsuser idd..
Ja, 2005 was me het jaartje welquote:Op maandag 14 juli 2008 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Kinderen die hun moeder voor kankerhoer uitmaken.
Mensen die stoer doen over Brainpower.
..dat waren de eerste 3 dingen die ik tegenkwam. Kwaliteitsuser idd..
Dat was de laatste keer dat hij KLB volgde.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, 2005 was me het jaartje wel!
Dat is hetzelfde als een 5-jarig kind afschieten omdat hij in de Hitler Jugend zat.
Ik toonde alleen maar even dat het begrip kwaliteitsuser kennelijk nogal relatief is. Topics met 2 zinnetjes, waarvan er één 'kankerhoer' is, vallen bij mij in de categorie 'ik wou dat KLB ervan verlost werd'.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ja want stel je voor dat users een topic openen over kinderen die hun moeder uitschelden
Zeg wijsneus,quote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Iemands registratie datum erbij halen als een inhoudelijke reactie te moeilijk is.
Wat een stuk verdriet ben jij, zeg.
Ik kan alleen een inhoudelijke reactie geven als de post waar ik op reageer inhoud heeft natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Iemands registratie datum erbij halen als een inhoudelijke reactie te moeilijk is.
Wat een stuk verdriet ben jij, zeg.
Ik keek gewoon in je historie hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |