Na een aantal maanden geleden naar de Winter Efteling te zijn geweest (ja, daar was ook een topic van) besloot ik afgelopen zaterdag om met een mattiej van me in de auto te stappen en richting Kaatsheuvel te rijden om het geheel ook eens een keer bij zonlicht te aanschouwen.
Het was zaterdag en omdat half Nederland vakantie had, verwachtte ik al bij aankomst een reuze file, maar dat viel reuze mee. Wat me wel opviel was de lelijkheid van de medewerkers op de parkeerplaats, bij de kassa en bij het eerste kraampje waar je wat te vreten kon halen.
Ik had honger, dus ging ik meteen voor een broodje Unox op de vroege morgen. Een of andere MBO-kneus, die volgens mij just vakantie had gekregen wist me er nog even op te wijzen dat ik een scheur in mijn broek had zitten, maar dat was gewoon de jeans die ik droeg

Ik heb toen stiekem nog even snel zijn balie van de onderkant ingesmeerd met zijn Unox-saus die hij zo aanprees. Dus ws. is er zaterdag zoen bezoeker geweest die zijn hele shirt/arm onder de sajs heeft gehad

Ik hoop dat ze mr. Unox daarvoor op zijn bek hebben gerost.
Al door het park banjerend en een jointje opstekend en uitblazend richting oude mensen viel het me vooral op dat er zoveel lelijke kids met nog lelijkere ouders op deze aardkloot rondlopen. Van die kinderen die om het minste of geringste schreeuwen, kwijlen, je aanraken en het ergste nog: Kinderen die altijd hun zin krijgen. En dan zo'n tokkie stratenlegger pa die dan begint te schreeuwen, recht in je oor terwijl je je al net staat op te vreten in een rij voor de python.
Nadat ik uit de achtbaan ben gestapt ben ik naar zoen "senior" park stropdas gegaan en hem even gevraagd waar de ideeenbus was. Die was er niet, dus heb ik hem gevraagd of ze de bordjes van minimale lengte 120 niet konden veranderen in minimale IQ. Wellicht in het voorjaar 2009 ?
Na in wat attracties geweest te zijn en wat gevreten te hebben zagen we ineens deze volgende verschijningen:
![]()
In eerste instantie dacht ik dat het 2 afgezanten waren van het kankerfonds, maar het bleken Pardoes en Pardijn te zijn. Dat ziet er toch verdomme niet uit zeg ! OMFG ! Daar maak je kinderen bang van i.p.v. gelukkig. Bahbah.
We zagen al helemaal voor ons hoe Pardoes Pardijn nam op de trap van de personeelsingang

Samenvatting dagje Efteling:
- Duur
- Goor eten
- Lelijke mensen
- Dure parkeerplaatsslet op terugweg die niet deed waarvoor we haar betaald hadden