GVD man, ben het meer dan eens met je! Hier was is het nog steeds zo, hoewel ik allang niet meer zo fel op mn moeder zou reageren. Zij is namelijk de liefste mama van de hele wereld, en ook al heeft ze soms dr buien, het blijft dat kleine lieve vrouwtje wat vroeger je reet afveegde, of een tik erop gaf als je dat verdiende. En je trooste als je verdrietig was. enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
Dat ligt ook aan de softe opvoeding van tegenwoordig. Als ik zoiets vroeger tegen mijn moeder zou zeggen werd mijn vader op de hoogte gebracht, nah dan was het janken geblazen.Tegenwoordig zijn ouders te soft en gaan ze alleen maar de dialoog aan met hun kinderen. Waar is de tijd gebleven van de de ferme tikken?
![]()
Is dit nou een slechte grap of............?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef Jominro het volgende:
Zullen de mijne niet doen, we weten net sinds 4 dagen dat ik kanker heb......
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
Ah ja joh, want als je je kind niet zo nu en dan wat ferme tikken geeft gaat hij je uitschelden en gaat het helemaal vekeerd met ze.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
Dat ligt ook aan de softe opvoeding van tegenwoordig. Als ik zoiets vroeger tegen mijn moeder zou zeggen werd mijn vader op de hoogte gebracht, nah dan was het janken geblazen.Tegenwoordig zijn ouders te soft en gaan ze alleen maar de dialoog aan met hun kinderen. Waar is de tijd gebleven van de de ferme tikken?
![]()
In ieder geval niet van kankerhoeren...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
''Mama, mag ik dit?''
''Nee''
''Kankerhoer.''
Kom op zeg, krijgt niemand dan meer een opvoeding vandaag de dag?.
dat is een drogreden, je hebt immers nooit gevraagd om op de wereld gezet te worden. Zo kun je ook elke voorbijganger bedanken dat ze niet in je gezicht spugen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
verder moeten etterbakkies die hun mama zo toespreken echt opdonderen. Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
je mag niet slaan van oom Piet (Donner )quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
![]()
Waarom zijn die kutkoters de laatste jaren dan steeds brutaler geworden dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah ja joh, want als je je kind niet zo nu en dan wat ferme tikken geeft gaat hij je uitschelden en gaat het helemaal vekeerd met ze.....
Zucht....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |