GVD man, ben het meer dan eens met je! Hier was is het nog steeds zo, hoewel ik allang niet meer zo fel op mn moeder zou reageren. Zij is namelijk de liefste mama van de hele wereld, en ook al heeft ze soms dr buien, het blijft dat kleine lieve vrouwtje wat vroeger je reet afveegde, of een tik erop gaf als je dat verdiende. En je trooste als je verdrietig was. enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
Dat ligt ook aan de softe opvoeding van tegenwoordig. Als ik zoiets vroeger tegen mijn moeder zou zeggen werd mijn vader op de hoogte gebracht, nah dan was het janken geblazen.Tegenwoordig zijn ouders te soft en gaan ze alleen maar de dialoog aan met hun kinderen. Waar is de tijd gebleven van de de ferme tikken?
![]()
Is dit nou een slechte grap of............?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef Jominro het volgende:
Zullen de mijne niet doen, we weten net sinds 4 dagen dat ik kanker heb......
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
Ah ja joh, want als je je kind niet zo nu en dan wat ferme tikken geeft gaat hij je uitschelden en gaat het helemaal vekeerd met ze.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
Dat ligt ook aan de softe opvoeding van tegenwoordig. Als ik zoiets vroeger tegen mijn moeder zou zeggen werd mijn vader op de hoogte gebracht, nah dan was het janken geblazen.Tegenwoordig zijn ouders te soft en gaan ze alleen maar de dialoog aan met hun kinderen. Waar is de tijd gebleven van de de ferme tikken?
![]()
In ieder geval niet van kankerhoeren...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
''Mama, mag ik dit?''
''Nee''
''Kankerhoer.''
Kom op zeg, krijgt niemand dan meer een opvoeding vandaag de dag?.
dat is een drogreden, je hebt immers nooit gevraagd om op de wereld gezet te worden. Zo kun je ook elke voorbijganger bedanken dat ze niet in je gezicht spugen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
verder moeten etterbakkies die hun mama zo toespreken echt opdonderen. Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
je mag niet slaan van oom Piet (Donner )quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
![]()
Waarom zijn die kutkoters de laatste jaren dan steeds brutaler geworden dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah ja joh, want als je je kind niet zo nu en dan wat ferme tikken geeft gaat hij je uitschelden en gaat het helemaal vekeerd met ze.....
Zucht....
Een paar tikken horen bij de opvoeding maar als je voor zoiets al gaat meppen doe je iets fout.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom zijn die kutkoters de laatste jaren dan steeds brutaler geworden dan?
Allemaal door de softies 'waar jij klaarblijkelijk ook onder valt' die tegen de corrigerende tik zijn. Het punt is dat ze niet alleen tegen de ouders steeds brutaler worden maar ook tegen vreemde mensen. En dat is iets wat ik kwalijker vind dan dat mijn kinderen tegen mijn brutaal zouden zijn.
Mijn ventje is niet brutaal en nee hij wordt niet geslagen, je kan ook opvoeden zonder slaan hoor...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom zijn die kutkoters de laatste jaren dan steeds brutaler geworden dan?
Allemaal door de softies 'waar jij klaarblijkelijk ook onder valt' die tegen de corrigerende tik zijn. Het punt is dat ze niet alleen tegen de ouders steeds brutaler worden maar ook tegen vreemde mensen. En dat is iets wat ik kwalijker vind dan dat mijn kinderen tegen mijn brutaal zouden zijn.
inderdaad, goed punt. MAAR:quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:22 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is een drogreden, je hebt immers nooit gevraagd om op de wereld gezet te worden. Zo kun je ook elke voorbijganger bedanken dat ze niet in je gezicht spugen.
Ok, ik geloof wat je zegt. Maar mijn punt is (en ik neem mijzelf van vroeger als voorbeeld) dat sommige kinderen geen andere taal verstaan dan een tik voor hun kop of kont. Dat is trouwens anders dan wat jij slaan noemt.quote:
Rot eens op met je hoi en groetjes.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef PaRaR het volgende:
Hoi, met GoLLeM,
Die die kankerlijers allemaal de kanker mogen krijgen.
Groetjes,
veldmuis
Hoi, met GoLLeM,quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Rot eens op met je hoi en groetjes.
Lekker origineel.![]()
Ben je nu helemaal een randdebiel, jij denkt zeker dat goed opvoeding alleen maar uit ferme tikken, straffen en uitschelden bestaat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
![]()
Niet stoer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
De kinderen van Rita Verdonk zeker?
Neem ze het eens kwalijk
Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
ik ben ouderwets opgevoedt.. ik dacht het altijd alleen, zei het nooit
Hoe weet je zo zeker dat ie in groep 8 zat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef Little_Angel het volgende:
Ik was vandaag naar de AH, staat daar een jochie, hij zat in groep 8 en had zich al helemaal in die 'gangster'stijl gekleed. Ik zei toen wat tegen een vriendin van mij, krijgen we ineens een grote bek terug.. Echt zo lachverwekkend.
En toen we voor hem stonden, was het ineens ''mm *vaag gemompel* mja..''. Mooi man
.
Aha, dus daar ligt het aan, dat jij zo'n zielig stakkertje bent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:41 schreef -Numlock- het volgende:
Mijn moeder is een kankerhoer.
Lees mijn verdere reacties eens even door voor je zo mallotig reageert.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal een randdebiel, jij denkt zeker dat goed opvoeding alleen maar uit ferme tikken, straffen en uitschelden bestaat?Nee, dat is pas een goed opvoeding. Tering zeg.
Gewoon veel tijd insteken en je erin een beetje verdiepen en dan gaat het goed. Maar nee hoor, met die westerse mentaliteit, je hebt nergens tijd voor, ook niet voor je kinderen.
Bah!
Gooi de taart maar weer weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef Jominro het volgende:
Zullen de mijne niet doen, we weten net sinds 4 dagen dat ik kanker heb......
Opgevoedt hè.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
ik ben ouderwets opgevoedt.. ik dacht het altijd alleen, zei het nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |