abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31339797
''Mama, mag ik dit?''
''Nee''
''Kankerhoer.''

Kom op zeg, krijgt niemand dan meer een opvoeding vandaag de dag? .
pi_31339869
jij kan helemaal niet weten wat voor beroep/ziekte die moeder heeft.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:28:48 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31339911
Ik noem d'r altijd gewoon greppelsnol
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:29:01 #4
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31339912
Dat ligt ook aan de softe opvoeding van tegenwoordig. Als ik zoiets vroeger tegen mijn moeder zou zeggen werd mijn vader op de hoogte gebracht, nah dan was het janken geblazen. Tegenwoordig zijn ouders te soft en gaan ze alleen maar de dialoog aan met hun kinderen. Waar is de tijd gebleven van de de ferme tikken?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_31340053
Jeugd van tegenwoordig Ik zeg soms weleens "wat een rotmoeder heb ik toch" maar daar laat ik het ook bij...
pi_31340071
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:29 schreef cheqy het volgende:
Dat ligt ook aan de softe opvoeding van tegenwoordig. Als ik zoiets vroeger tegen mijn moeder zou zeggen werd mijn vader op de hoogte gebracht, nah dan was het janken geblazen. Tegenwoordig zijn ouders te soft en gaan ze alleen maar de dialoog aan met hun kinderen. Waar is de tijd gebleven van de de ferme tikken?
GVD man, ben het meer dan eens met je! Hier was is het nog steeds zo, hoewel ik allang niet meer zo fel op mn moeder zou reageren. Zij is namelijk de liefste mama van de hele wereld, en ook al heeft ze soms dr buien, het blijft dat kleine lieve vrouwtje wat vroeger je reet afveegde, of een tik erop gaf als je dat verdiende. En je trooste als je verdrietig was. enzo.

Mama je bent de lievste van de heeeeele wereld!

verder moeten etterbakkies die hun mama zo toespreken echt opdonderen. Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_31340099
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_31340225
Zullen de mijne niet doen, we weten net sinds 4 dagen dat ik kanker heb......
pi_31340227
* moest meteen aan Woutey denken
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31340301
watskeburt ?
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:46:03 #11
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31340303
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:28 schreef GoLLeM het volgende:
Ik noem d'r altijd gewoon greppelsnol
Jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
pi_31340306
Je moeder uitschelden
Met kanker schelden
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:53:35 #13
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31340390
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef Jominro het volgende:
Is dit nou een slechte grap of............?
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:06:21 #14
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_31340725
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
Dat zeiden mijn ouders altijd, "we hebben je op de wereld gezet, en godverdomme, we halen je er ook weer af als je zo doorgaat !!!"
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_31340870
@TehRockstar:

Charly Murphy!! *slap* I'm Rick James bitch!!

Ontopic:
Het valt mij ook op dat kleintjes tegenwoordig best een grote waffel durven te hebben. Aan de ene kant vindt ik het wel zielig voor die ouders, maar aan de andere kant heb ik ook zo iets van dat ze hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen. Je kind laat duidelijk merken wat hij wel/niet gepast vindt, doe jij dat ook eens voor de verandering.
pi_31340947
Och, ga eens wandelen in Duindorp. Daar is alles en iedereen een kankerhoer.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:19:18 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31341011
Ik hoor "tegenwoordig" ook genoeg kinderen die het niet doen, dus ik denk toch echt dat het iets anders dan hun countdown-to-2005-timer is
Vampire Romance O+
pi_31341015
quote:
Ah ja joh, want als je je kind niet zo nu en dan wat ferme tikken geeft gaat hij je uitschelden en gaat het helemaal vekeerd met ze.....

Zucht....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:21:31 #19
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_31341053
ik heb altijd geleerd dat kinderen altijd de waarheid spreken. En dronken mensen...
pi_31341062
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
''Mama, mag ik dit?''
''Nee''
''Kankerhoer.''

Kom op zeg, krijgt niemand dan meer een opvoeding vandaag de dag? .
In ieder geval niet van kankerhoeren...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:22:18 #21
3767 Herald
Come get some
pi_31341072
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
verder moeten etterbakkies die hun mama zo toespreken echt opdonderen. Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
dat is een drogreden, je hebt immers nooit gevraagd om op de wereld gezet te worden. Zo kun je ook elke voorbijganger bedanken dat ze niet in je gezicht spugen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:24:10 #22
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_31341118
quote:
je mag niet slaan van oom Piet (Donner )

ongedekte
Klaar?
Ik niet!
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:28:15 #23
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31341243
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Ah ja joh, want als je je kind niet zo nu en dan wat ferme tikken geeft gaat hij je uitschelden en gaat het helemaal vekeerd met ze.....

Zucht....
Waarom zijn die kutkoters de laatste jaren dan steeds brutaler geworden dan?

Allemaal door de softies 'waar jij klaarblijkelijk ook onder valt' die tegen de corrigerende tik zijn. Het punt is dat ze niet alleen tegen de ouders steeds brutaler worden maar ook tegen vreemde mensen. En dat is iets wat ik kwalijker vind dan dat mijn kinderen tegen mijn brutaal zouden zijn.
pi_31341388
Mijn moeder slaat me gewoon hoor.

Mag ik proberen haar voor kankerhoer uit te schelden, flikkert ze me door een raam. .

Slappe kutouders.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_31341389
ik zou mijn kind echt heel hard slaan als die zoiets zou zeggen....
gelukkig heb ik geen kinderen
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:37:05 #26
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31341514
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef cheqy het volgende:

[..]

Allemaal door de softies 'waar jij klaarblijkelijk ook onder valt' die tegen de corrigerende tik zijn. Het punt is dat ze niet alleen tegen de ouders steeds brutaler worden maar ook tegen vreemde mensen. En dat is iets wat ik kwalijker vind dan dat mijn kinderen tegen mijn brutaal zouden zijn.
Een paar tikken horen bij de opvoeding maar als je voor zoiets al gaat meppen doe je iets fout.
Vampire Romance O+
pi_31341527
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef cheqy het volgende:

[..]

Mijn ventje is niet brutaal en nee hij wordt niet geslagen, je kan ook opvoeden zonder slaan hoor...
Spreekt netjes met meneer en mevrouw tegen anderen, met U, met 2 woorden spreken, alles erop en eraan hoor, geen onvertogen woord.

Ik ben ook opgevoed zonder geslagen te worden, zo ook mijn broer en zus en he wat apart, die zijn helemaal niet brutaal, schelden een stuk minder dan vele mensen die ik ken die wel met die ferme tik zijn opgevoed.

Mij zal je niet snel betrappen op serieus schelden hoor en dit soort taal tegen mijn ouders bezigen, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, sterker nog, als iemand anders dat tegen mijn ouders doet hebben ze een probleem met me.

Het gaat om kinderen die alles maar mogen, ouders die zelf ook de meest ranzige taal uiten, mensen die het normaal vinden om dit soort taal in de gewone spreektaal te bezigen(zie bv de topics over mensen die het schijnbaar normaal vinden om met kanker en andere schuttingtaal te strooien alsof het niets is).
Wie zegt me dat die kids geen tikken krijgen?????

Vb, we lopen in de supermarkt, een klein meisje loopt naar haar moeder en vraagt of ze iets mag hebben, moeder draait zich om en vaart me daar uit tegen het kind, ze zei letterlijk kankerwijf tegen het kind van pak hem beet 6 jaar, toen zei dat meisje iets naars terug, iets van trut ofzo, tja, niet zo gek he als je zelf zo'n vb geeft....

Serieus, er is een verschil tussen vanalles toelaten en niet slaan in de opvoeding, slaan is niet de enige mogelijkheid namelijk om op te voeden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31341578
Ik word ook weleens door mij vader voor lul uitgemaakt, maarjah dan is ie chagrijnig
pi_31341641
Mijn moeder is een kankerhoer.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:56:36 #30
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31341950
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:22 schreef Herald het volgende:

[..]

dat is een drogreden, je hebt immers nooit gevraagd om op de wereld gezet te worden. Zo kun je ook elke voorbijganger bedanken dat ze niet in je gezicht spugen.
inderdaad, goed punt. MAAR:

Ook al heeft niemand daarom gevraagd om op de wereld gezet te worden, men vind het blijkbaar wel leuk genoeg om er rond te blijven hangen. Dus vind je het prettig --> beetje dankbaarheid respect voor de mensen die dat mogelijk gemaakt hebben is wel op zn plek en anders is er altijd nog wel een manier om jezelf ervanaf te helpen.

woeps en weer eens gelijk
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:58:19 #31
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_31341999
Hoi, met GoLLeM,

Die die kankerlijers allemaal de kanker mogen krijgen.

Groetjes,

veldmuis
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:02:42 #32
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31342143
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Verhaal
Ok, ik geloof wat je zegt. Maar mijn punt is (en ik neem mijzelf van vroeger als voorbeeld) dat sommige kinderen geen andere taal verstaan dan een tik voor hun kop of kont. Dat is trouwens anders dan wat jij slaan noemt.

En als ik ranzige taal uitsloeg en streken uithaalde die niet door de beugel kon kwam dat zeker niet van mijn ouders af maar nam ik dat mee van school en vriendjes van de straat. Mijn ouders hebben er altijd voor gewaakt dat ik en mijn broer als een stelletje schoften zouden opgroeien. En ja, af en toe was daarin de harde hand nodig.
Niet dat dat bij elk kind nodig is want elk kind is anders, maar er zijn kinderen (in mijn omgeving) bij waar je imo op den duur mee uitgepraat bent en die geen andere taal verstaan dan een tik.
ik ben het met je eens dat slaan een tik geven niet de enige mogelijkheid is in de opvoeding maar af en toe zal je het bij verscheiden kinderen moeten toepassen. Gelukkig is in mijn geval, naar mijn linkerhand wijzen al genoeg om de mijne in toom te houden.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:04:20 #33
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31342169
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef PaRaR het volgende:
Hoi, met GoLLeM,

Die die kankerlijers allemaal de kanker mogen krijgen.

Groetjes,

veldmuis
Rot eens op met je hoi en groetjes.
Lekker origineel.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:13:22 #34
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_31342385
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:04 schreef cheqy het volgende:

[..]

Rot eens op met je hoi en groetjes.
Lekker origineel.
Hoi, met GoLLeM,

Ik vergeef het je hoor, jochie.

Groetjes,

veldmuis
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:20:48 #35
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31342614
quote:
Ben je nu helemaal een randdebiel, jij denkt zeker dat goed opvoeding alleen maar uit ferme tikken, straffen en uitschelden bestaat? Nee, dat is pas een goed opvoeding. Tering zeg.

Gewoon veel tijd insteken en je erin een beetje verdiepen en dan gaat het goed. Maar nee hoor, met die westerse mentaliteit, je hebt nergens tijd voor, ook niet voor je kinderen.

Bah!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31342643
De kinderen van Rita Verdonk zeker?

Neem ze het eens kwalijk
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:23:56 #37
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31342711
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
De kinderen van Rita Verdonk zeker?

Neem ze het eens kwalijk
Niet stoer.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:02:02 #38
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_31343906
Ik was vandaag naar de AH, staat daar een jochie, hij zat in groep 8 en had zich al helemaal in die 'gangster'stijl gekleed. Ik zei toen wat tegen een vriendin van mij, krijgen we ineens een grote bek terug. . Echt zo lachverwekkend.

En toen we voor hem stonden, was het ineens ''mm *vaag gemompel* mja..''

. Mooi man .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_31344330
ik ben ouderwets opgevoedt.. ik dacht het altijd alleen, zei het nooit
pi_31344432
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ook .
pi_31344484
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef Little_Angel het volgende:
Ik was vandaag naar de AH, staat daar een jochie, hij zat in groep 8 en had zich al helemaal in die 'gangster'stijl gekleed. Ik zei toen wat tegen een vriendin van mij, krijgen we ineens een grote bek terug. . Echt zo lachverwekkend.

En toen we voor hem stonden, was het ineens ''mm *vaag gemompel* mja..''

. Mooi man .
Hoe weet je zo zeker dat ie in groep 8 zat?
pi_31344877
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:41 schreef -Numlock- het volgende:
Mijn moeder is een kankerhoer.
Aha, dus daar ligt het aan, dat jij zo'n zielig stakkertje bent.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:37:00 #43
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31345075
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ben je nu helemaal een randdebiel, jij denkt zeker dat goed opvoeding alleen maar uit ferme tikken, straffen en uitschelden bestaat? Nee, dat is pas een goed opvoeding. Tering zeg.

Gewoon veel tijd insteken en je erin een beetje verdiepen en dan gaat het goed. Maar nee hoor, met die westerse mentaliteit, je hebt nergens tijd voor, ook niet voor je kinderen.

Bah!
Lees mijn verdere reacties eens even door voor je zo mallotig reageert.
En wat het schelden betreft, jij noemt me zomaar randdebiel om mijn mening. Ik hoop daarom niet dat jij ooit kinderen hoeft op te voeden en als jij dat al doet, erg spijtig.
pi_31345266
Nooit gedaan, m'n moeder uitschelden. En als ik er ooit het lef voor zou hebben gehad, denk ik dat m'n pa me beide benen had gebroken.

Maar ja, ouders van tegenwoordig durven hun kinderen niet meer aan te pakken, alzeleven maar dat gezeik van "Niet doen, ik tel tot 10 hoor! Als je blijft jammeren word mama HEEL verdrietig." En maar krampachtig proberen om het kind te corrigeren. Met een goedgerichte (opvoedkundige) mep is niks mis mee!
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:50:57 #45
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31345443
gelukkig zijn er nog gelijkgezinden.

niks mis met een tik, mits verdiend. Wie niet horen wil moet voelen en als je keer op keer ergens op gewezen wordt en je bent blijkbaar te stom om het te snappen of ernaar te luisteren, dan is een tik op zn plaats. ff weer met die neus op de feiten en met de beide beentjes weer op aarde.

zo werkt het
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 22:51:06 #46
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_31345447
Wij gebruiken niet dat soort woorden in onze familie tegen elkaar.
Ik ben wel eens kwaad op mijn moeder maar dan zeg ik alleen maar dat ze een zeurwijf is.
En toen ik een opstandige tiener was zei ik een keer kutwijf.Had ik later heel veel spijt van.
Het staat zo respectloos en asociaal.
Mijn dochter heeft mij een keer stom rotwijf genoemd.
Dat was de eerste en meteen de laatste keer dat ze mij heeft uitgescholden.
En nee ik heb haar geen pak rammel gegeven.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_31345542
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef Jominro het volgende:
Gooi de taart maar weer weg.
Graag op anoniem
pi_31345559
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef LoggedIn het volgende:
Opgevoedt hè.
Graag op anoniem
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:55:38 #49
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_31345576
Kennis is van mij is lerares op een BASISSCHOOL.. Zij krijgt verwijten als kinderen al scheldend thuis komen, leraren uitschelden, ouders uitschelden en mede-leerlingetjes in elkaar slaan. Waarom? Nou, de kinderen zitten daar op school, dus die dienen dan ook daar opgevoed worden. Sommige mensen zijn gewoon niet in staat (lees: veel huidige generatie ouders) om de schuld bij zichzelf te leggen en verantwoording te nemen. Feit is dat ze zelf geen tijd/zin hebben om een kind op te voeden, dan gewoon boos worden op een leerkracht ("Ja, luister, als hij zoveel uur per dag bij jullie zit verwacht ik ook dat je hem opvoedt!" is al eens letterlijk gezegd :| ) omdat het kind helemaal de weg kwijt is. Maar de schuld bij jezelf zoeken..? Nee, te moeilijk..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_31345650
Opeens heb je het... Je wordt leraar

Kanker.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')