Ik stem op jou zodat jij toch nog een beetje eer hebt!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Mag ik op z'n minst 1 stem voor de eer?
Jongen loop niet zo te miepen. Users als jij zijn de reden dat ik (en vermoedelijk velen met mij) niet in klaagbaak kom. Jullie zweten godverdomme nog bagger.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar met hen discussieren als die oldbies dat topic waarschijnlijk niet eens kennen omdat ze nooit in KLB kijken en dat ook niet zullen doen als Juup mod is.
Dan heb je mij nog nooit gevolgdquote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jongen loop niet zo te miepen. Users als jij zijn de reden dat ik (en vermoedelijk velen met mij) niet in klaagbaak kom. Jullie zweten godverdomme nog bagger.
Bagger neemt veel volume inderdaad, helaas ten koste van de kwaliteit.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit gevolgd [ afbeelding ]
En users zoals wij zijn een reden waarom dat er zoveel uers in KLB komen, we halen niet voor niks vaak 100+ topics.
Inderdaad zeg, als mensen lachen is het gelijk bagger.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bagger neemt veel volume inderdaad, helaas ten koste van de kwaliteit.
Ja johquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef remlof het volgende:
Even wat bagger van met name Paaskonijn verwijderd. Ontopic nu graag.
Je hoeft echt niet nog eens te benadrukken dat jij het verschil niet weet tussen bagger en humor, dat was al pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, als mensen lachen is het gelijk bagger.
DOOD AAN ALLE HUMOR!!!!!!!!
Mwa, je hebt wel gelijk dat er af en toe veel te veel bagger is (veel lemmings op 1 topic, klaagtopics met weinig inhoud / stomme klachten etc ) daar word dan ook dom op gereageerd. Dat er een paar van dat soort topics zijn moet kunnen, maar soms staat echt heel KLB er mee vol en dan is het niet leuk meer. Maar het gaat ook de verkeerde kant op als je helemaal niet meer kan lachen in KLB. Dan word het echt alleen maar geklaag, negativiteit etc. en daar word je ook niet beter van.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bagger neemt veel volume inderdaad, helaas ten koste van de kwaliteit.
Kwaliteitsuser zegt niets over kunnen modereren.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Sinds wanneer is Juup een kwaliteitsuser?
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
Maar even mijn echte stem.
Als ik de betogen zo lees dan neig ik naar Juup of Chriz2k omdat die mij wel enigzins capabel en volwassen overkomen.
Ondanks dat ik niet veel in KLB kom door de vele kinderen hier kies ik toch voor Chriz2k omdat ik denk dat hij het forum in goede banen kan leiden en hij het ook met plezier zal doen.
Dat klopt zeker, maar enige binding met het subforum dat je modereert lijkt me wel gewenst.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser zegt niets over kunnen modereren.
Het heeft zijn voor en nadelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar enige binding met het subforum dat je modereert lijkt me wel gewenst.
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft zijn voor en nadelen.
Voordeel: Je begint met een schone lei en hebt over niemand een oordeel dat negatief of positief is.
Dus ook minder vriendjespolitiek.
Nadeel: Je weet misschien niet wat er op een forum afspeelt.
Wat weegt zwaarder?
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij faalt in alles hopeloos. Dus waarom denk jij dat je een goede mod kan zijn?
Valt het stemmen tegen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Sinds wanneer is Juup een kwaliteitsuser?
Jij wilt te graag, geloof me het heeft niks te maken met je geloof.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef Meki het volgende:
Ik kan goed luisteren en ben altijd rechtvaardig. Ik kan een goede moderator worden omdat ik altijd de dialoog kies. en zo zijn er weinig klachten etc. etc.
Als je wint dan krijg je mijn zegen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.
Weten wat er speelt is belangrijk, maar in dit geval niet doorslaggevend aangezien er een koerswijziging moet plaatsvinden: de kwaliteit moet omhoog en dat bereik je niet door verder te borduren op hetgeen dat er momenteel speelt.
Maar toch nog effe een Quotje...quote:Op zondag 13 juli 2008 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij behoort dus tot de eerdergenoemde dertigers waar ik niet op inga.
Wat dat betreft zou ik hier waarschijnlijk prima mod kunnen worden, maar dat gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren omdat ik hier minder bekend ben dan bijvoorbeeld een de_boswachter. Dat is dan weer het nadeel van een verkiezing door de usersquote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aawquote:Op zondag 13 juli 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stem op jou zodat jij toch nog een beetje eer hebt!
quote:
14.gifquote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
Maar even mijn echte stem.
Als ik de betogen zo lees dan neig ik naar Juup of Chriz2k omdat die mij wel enigzins capabel en volwassen overkomen.
Ondanks dat ik niet veel in KLB kom door de vele kinderen hier kies ik toch voor Chriz2k omdat ik denk dat hij het forum in goede banen kan leiden en hij het ook met plezier zal doen.
Doe ook een bezoekje brengen aan Peter dan.quote:
Ik begrijp hem nietquote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe ook een bezoekje brengen aan Peter dan.
Je zou ook nog langs Jan kunnen gaan.quote:
Paperazzi?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je zou ook nog langs Jan kunnen gaan.
Ja of een ander.quote:
Zo gaat dat meestalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Al die kandidaten die nu in de konten kruipen van de mods.
Sad.
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef Meki het volgende:
Ik kan goed luisteren en ben altijd rechtvaardig. Ik kan een goede moderator worden omdat ik altijd de dialoog kies. en zo zijn er weinig klachten etc. etc.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is een groepering die politiek en religieus actief is
het is absoluut geen terroristische groepering
*proest*quote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En users zoals wij zijn een reden waarom dat er zoveel uers in KLB komen, we halen niet voor niks vaak 100+ topics.
Volgens mij gaat een forum bezoeken nog altijd om vermaak, als je dan 100+ veelal positieve reacites krijgt zegt dat iets ja.quote:
Eens, maar dat ik geen kwaliteitsuser zou zijn omdat ik niet veel post in KLB vind ik onzin. Dat ik niet veel post wil niet zeggen dat ik niet veel aanwezig ben. Onzin is het subforum waar ik het meest in post, maar zoveel als ik daar schrijf ben ik onderhand aanwezig in KLB. Elk topic moet per geval bekeken worden dat lijkt mij nogal logisch. Elk topic met dezelfde rigide regels hanteren werkt gewoon niet, omdat elke insteek anders is.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, je moet het in principe gewoon per topic bekijken, als je dat niet kunt moet je sowieso geen moderator willen worden denk ik.
Weten wat er speelt is belangrijk, maar in dit geval niet doorslaggevend aangezien er een koerswijziging moet plaatsvinden: de kwaliteit moet omhoog en dat bereik je niet door verder te borduren op hetgeen dat er momenteel speelt.
Gelukkig dat dat laatste zinnetje erbij staatquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik maak geen kans, alle baggeraars stemmen op de_boswachter en alle dertigers stemmen op Juup.
Slechts een paar objectieve helden die op mij vertrouwen.
Ik merk wel dat jij nooit buiten KLB komtquote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval niet de enige die in admins/modjes kont kruipt.
Chriz2000 is idd wel te doen. Waarom heb jij jezelf niet opgegeven als kandidaat?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat laatste zinnetje erbij staat![]()
Ik vind Juup een toffe, vriendelijke user en ook hij zal een aanwinst zijn als KLB mod.
Maar als ik maar 1 geschikte kandidaat zou mogen kiezen, dan gaat mijn stem naar Chriz2k.
Wat KLB naar mijn mening nodig heeft is nog een mod die heel goed en snel onderscheid kan maken tussen leuk/niet leuk (zie voorbeelden eerder in het topic) . Chriz2k heeft mij en veel anderen veel hillarische leesmomenten op FOK! bezorgd. Hij is scherp, heeft een pakkende schrijfstijl, zonder het BeF'toontje en kent de FOK!kers. Hij houdt zich niet bezig met "bashen", post inhoudelijk en heeft een goed gevoel voor humor.
He's the man.
Dit gaat ook alleen om KLB en het enige wat jij doet is opeens tevoorschijn komen als er om een mod gevraagt wordt en ondertussen iedereens anus likken.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik merk wel dat jij nooit buiten KLB komt
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit gaat ook alleen om KLB en het enige wat jij doet is opeens tevoorschijn komen als er om een mod gevraagt wordt en ondertussen iedereens anus likken.
Geil noemt men dat toch?
Mwah, ik zie hier toch een enorme hoeveelheid KLB topics: http://forum.fok.nl/user/history/2629 - en dat ie ook buiten KLB komt is alleen maar goed, als mod moet je ook weten wat er nog meer op het forum gaande is.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit gaat ook alleen om KLB en het enige wat jij doet is opeens tevoorschijn komen als er om een mod gevraagt wordt en ondertussen iedereens anus likken.
Machtsgeil noemt men zo iemand toch?
Ik zou veel te emo zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Chriz2000 is idd wel te doen. Waarom heb jij jezelf niet opgegeven als kandidaat?
Dit laatste zou ik ook willen weten.quote:
Of goede/leuke reputatie?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Machtsgeil noemt men zo iemand toch?
Een drol?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef El_Rolando het volgende:
de_boswachter, want hij kan geweldig draaien.
Meki? Zijn enige goede vrienden zijn Gilles de la Tourette en nog wat bekende megalomanen.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik stem op Meki. Want Meki zal met zijn hart modereren. En hij heeft een goed hart.
Jij mag heul niet stemmen, rookgordijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:34 schreef yvonne het volgende:
Ik stem op Chris, ooit rasbaggeraar, kent FOK! al een poosje, heeft schijt aan het predikaat "kwaliteitsuser" en zou het modden nog best eens in de vingers kunnen hebben.
Neen.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:40 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net zo goed user, dus ik stem.
quote:Op maandag 14 juli 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik die Juup of hoe dat stuk vreten ook heet voor de KLB verkiezing nog nooit in KLB gezien heb en het de grootste bullshit is dat hij uberhaupt aan de verkiezing mee mag doen gaat mijn stem vanzelfsprekend uit naar Chriz.
Alles leuk en aardig. Maar Juup haalt hier allemaal mensen naartoe die op hem stemmen die ik nog nooit in KLB gezien heb, en volgens mij is hij ook het favorietje van de mensen achter de schermen met zijn "jarenlange" ervaring. Zul je zien dat die kontenkruiper hier straks toch nog MOD wordt.....
Zet hem maar op PUB, die vuige pedo. En nee ik heb geen ochtendhumeur.
Dat dus.
Hier sluit ik me bij aan. + Goede motivatie en hij kan hard zijn wat altijd leuk is om te zienquote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat laatste zinnetje erbij staat![]()
Maar als ik maar 1 geschikte kandidaat zou mogen kiezen, dan gaat mijn stem naar Chriz2k.
Wat KLB naar mijn mening nodig heeft is nog een mod die heel goed en snel onderscheid kan maken tussen leuk/niet leuk (zie voorbeelden eerder in het topic) . Chriz2k heeft mij en veel anderen veel hillarische leesmomenten op FOK! bezorgd. Hij is scherp, heeft een pakkende schrijfstijl, zonder het BeF'toontje en kent de FOK!kers. Hij houdt zich niet bezig met "bashen", post inhoudelijk en heeft een goed gevoel voor humor.
He's the man.
Ga uithuilen in R&P ofzoquote:Op maandag 14 juli 2008 09:08 schreef Kreator het volgende:
Oh en die ananas moeten ze preventief een permanent slotje geven.
Omdat er veel die hier posten al tijden KLB user waren maar door de verbaggering van KLB maar wegbleven?quote:Op maandag 14 juli 2008 08:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
I
Klacht : Waarom stemmen er ineens zoveel niet-KLB users.![]()
Net alsof die ooit hier gaan posten/lezen als ''Juup'' mod wordtquote:Op maandag 14 juli 2008 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er veel die hier posten al tijden KLB user waren maar door de verbaggering van KLB maar wegbleven?
Kan hoor
Oh groot visionair, heb je dat allemaal uit de glazenbol gehaalt , of durf je het gewoon geen kans te geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof die ooit hier gaan posten/lezen als ''Juup'' mod wordt
Dat weet ik aangezien jullie oldbies de afgelopen 3 jaar ook niet in KLB kwamen. Waarom zou dat nu opeens wel zo zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oh groot visionair, heb je dat allemaal uit de glazenbol gehaalt , of durf je het gewoon geen kans te geven.
het is pas reddingspoging 30 van klaagbaak.
Es kijken, beide posthistorie's, beide evenveel of even weinig in KLBquote:Op maandag 14 juli 2008 09:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof die ooit hier gaan posten/lezen als ''Juup'' mod wordt
Omdat jullie er een schijtbende van gemaakt hebben?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat weet ik aangezien jullie oldbies de afgelopen 3 jaar ook niet in KLB kwamen. Waarom zou dat nu opeens wel zo zijn
Dat gaat over die andere oldbies die nu opeens allemaal komen stemmen omdat ze zogenaamd willen dat KLB baggervrij wordtquote:Op maandag 14 juli 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, beide posthistorie's, beide evenveel of even weinig in KLB
Jullie konden het allemaal beter, jullie krijgen een democratische kans, ga dan niet lopen jankzakken.
Je hebt het over JULLIE. Daar valt Juup dus niet onder, aangezien hij hier nooit kwam.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
Jullie konden het allemaal beter, jullie krijgen een democratische kans, ga dan niet lopen jankzakken.
Ga dan maar lekker verder met 10% van de users en zonder humorquote:Op maandag 14 juli 2008 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jullie er een schijtbende van gemaakt hebben?
Wmb flikkeren we het hele KLB in het archief en beginnen overnieuw.
Zonder jullie dan wel te verstaan.
Pardon ?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jullie er een schijtbende van gemaakt hebben?
Wmb flikkeren we het hele KLB in het archief en beginnen overnieuw.
Zonder jullie dan wel te verstaan.
Heeft niets met olbies te maken, heeft eerder te maken dat er een gezonde verhouding moet staan tussen posten in de fora. Je zal in ieder forumonderdeel , junkies hebben die daar bijna alleen maar posten. Een gezonde mix tussen junkies en niet junkies is goed voor ieder forumonderdeel, dat geld niet alleen voor klaagbaak. Die gezonde verhouding naar de verkeerde kant getrokken.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat weet ik aangezien jullie oldbies de afgelopen 3 jaar ook niet in KLB kwamen. Waarom zou dat nu opeens wel zo zijn
Flikker toch op, gezwel. Ik lees KLB elke dag, reageer er soms en open soms topics.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:18 schreef De_Ananas het volgende:
Dat gaat over die andere oldbies die nu opeens allemaal komen stemmen omdat ze zogenaamd willen dat KLB baggervrij wordt![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:26 schreef yvonne het volgende:
En hoe! kun je inshemelsnaam "vast"user op KLBadmin op FOK! zijn, how sad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |