Klinkt goed, ik stem op Chriz2k.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
quote:Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Jij hebt toch ook een idee bij hoe KLB zou moeten zijnquote:
Als Bossie het wordt zal ik de Cruijff worden en hij Van Bastenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een idee bij hoe KLB zou moeten zijn
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Nikmans het volgende:
Mijn stem gaat naar de_boswachter, aangezien hij al een flinke tijd in KLB vertoeft, de aanstichter is van deze hele heisa en genoeg inzicht zou moeten hebben, om het kaf van het koren te scheiden en de lollertopics van de rotzooi te onderscheiden.
Motivatie? Zien jullie "omdat hij een frisse, goede invloed zal hebben op KLB" al als een motivatie, of moet het echt een betoog van 3 alinea's zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef remlof het volgende:
Alleen stemmen met motivatie graag, dus waarom je denkt dat die persoon een goeie KLB mod zou zijn, dat zijn namelijk de enige stemmen die we gaan meetellen.
Zoals de rest het ook doet op wat enkelingen na. Je kan iemand toch omschrijven in één zin?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Motivatie? Zien jullie "omdat hij een frisse, goede invloed zal hebben op KLB" al als een motivatie, of moet het echt een betoog van 3 alinea's zijn
Kwijlpost acceptedquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chriz2k
Heeft al genoeg FOK! verleden om zich te ontpoppen als een waar slot kanon op KLB en daarnaast een waardevolle toevoeging kan zijn met interessante topics.
Kwijlpost
Ik was wat traag met reageren en zag dat D_A prima heeft verwoord wat ook mijn motivatie is om voor Chriz2k te stemmen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chriz2k
Heeft al genoeg FOK! verleden om zich te ontpoppen als een waar slot kanon op KLB en daarnaast een waardevolle toevoeging kan zijn met interessante topics.
Kwijlpost
I'm with stupid above.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ga voor Juup. Die is er het langst en weet dus waarschijnlijk het beste wat fok nodig heeft.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ok dan:
Die DJ, omdat hij bijna de enige user is in KLB met inhoud (én RickyKun ofzo), zodat hij het kwaliteit van de bagger kan scheiden enzo.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ga voor Juup. Die is er het langst en weet dus waarschijnlijk het beste wat fok nodig heeft.
Ik denk dat de reden daarvan is dat KLB tegenwoordig ook door het leven kan als BAGquote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Zoals verwacht komen er weer een hoop users die nooit in KLB komen.
Sinds wanneer mogen klonen stemmen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden daarvan is dat KLB tegenwoordig ook door het leven kan als BAG
afcajosquote:Ik wil op jou stemmen maar jij bent helaasch geen kandidaat.
Nouja, bij gebrek aan beter en omdat hij toch wel een rasechte KLB usert is: Mijn stem gaat naar die plaatjesdraaiende boswachtert omdat hij goede topics herkent. Als hij maar niet al mijn kwaliteitstopics over 15-jarige meisjes gaat sluiten omdat ik ajacied ben
kusjes jos
In de hoop dat KLB nu eindelijk weer een leuk subforum wordt.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd een hoop users die wel lezen maar niet meeposten. Hoewel ze niet veel zeggen hebben ze wel een stem, hoor. Het beperkt zich niet tot "jouw" groepje.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Oblivion voor Presidentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.
Net alsof die users ooit in KLB kijken zeg, dat weet jij ook bestquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd een hoop users die wel lezen maar niet meeposten. Hoewel ze niet veel zeggen hebben ze wel een stem, hoor. Het beperkt zich niet tot "jouw" groepje.
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom, wat heeft het voor zin om te posten als de eerste pagina vol staat met cliché-posts van altijd dezelfde users. Daar valt simpelweg niet tussen te komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.
Gewoon bang dat er iemand gekozen wordt die wel is het baggeren zou kunnen stoppenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef mandatory het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?
Sinds maandag 14 februari 2000 @ 00:00uur ?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Sinds wanneer is Juup een kwaliteitsuser?
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds maandag 14 februari 2000 @ 00:00uur ?
Politieke spelletjes.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Kan ik op jou stemmen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.
Stem voor Juup©
Precies, al het shit naar ONZ.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Ik heb geen idee wat je hier allemaal loopt te raaskallen, formuleer het nog eens als je wilt.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.
Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was meer aanwezig dan jij denktquote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.
Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Te groot verschil in opvattingen, kan alleen maar botsen, de een sluit iets , de ander opent het net zo hardquote:Op zondag 13 juli 2008 20:58 schreef DarkElf het volgende:
ik zou zeggen; geef ze allemaal een maand de kans , kan je meteen zien wie t niet heeft... veel dus.. en wie wel... weinig dus.
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussiequote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
Hoe kan ik daar met hen discussieren als die oldbies dat topic waarschijnlijk niet eens kennen omdat ze nooit in KLB kijken en dat ook niet zullen doen als Juup mod is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
Oh god. Dit word niet leuk als jij wint.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.
Stem voor Juup©
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zoquote:Op zondag 13 juli 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.
Dit neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussie
Ga terug naar NWS en WGR, wil je. Deze opmerking slaat namelijk nergens op.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
Ik ga ook voor De_Boswachter en dan inderdaad door de hierboven genoemde punten en natuurlijk niet te vergeten: de humor.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik stem op De_Boswachter
Iemand die tenminste online is, niet overal over zit te janken, tegen kritiek kan, verstand heeft van KLB en niet machtsgeil is. Tevens zal ik hem meehelpen, als ie wil tenminste
Grappenmaker, jij bent duidelijk de messias van de humorquote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
Past prima in klaagbaak daar slaat 99,8% van de reacties nergens opquote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga terug naar NWS en WGR, wil je. Deze opmerking slaat namelijk nergens op.
Dank voor het complimentquote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Grappenmaker, jij bent duidelijk de messias van de humor!
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Dennisweb het volgende:
overgrote deel heeft net een ban achter de rug; strafwerk voor gedetineerden dus.
dat heeft een redenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ja en daar praat iedereen zonder leestekens ik moet je post 2 keer lezen elke keer dat is vervelend ik vind dat tenminstequote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past prima in klaagbaak daar slaat 99,8% van de reacties nergens op
Net alsof als er een nieuwe mod is ''jullie'' wel opeens massaal naar KLB komenquote:
Het oh er is en verkiezing dus ik wil stemmeneffect?quote:
Brand los.quote:
nou ja ik zit in dubio, mocht het hier verbeteren komen dan verspreiden ze zich als vervuilde olie over FOK! en of we daar dan zo blij mee moeten zijn...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof als er een nieuwe mod is ''jullie'' wel opeens massaal naar KLB komen
Jij faalt in alles hopeloos. Dus waarom denk jij dat je een goede mod kan zijn?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef Meki het volgende:
Ik stem voor Meki
hij kan het
en hij gaat ervoor
Want als mod sta je machteloos? Volgens mij is iedereen het wel ermee eens dat de mods tekort doen op dit moment.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik zit in dubio, mocht het hier verbeteren komen dan verspreiden ze zich als vervuilde olie over FOK! en of we daar dan zo blij mee moeten zijn...
Dan worden ze gebanned of worden hun posts verwijderd.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik zit in dubio, mocht het hier verbeteren komen dan verspreiden ze zich als vervuilde olie over FOK! en of we daar dan zo blij mee moeten zijn...
* Paaskonijn checkt posthistory.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een mooi filterquote:Op zondag 13 juli 2008 21:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
* Paaskonijn checkt posthistory.
Ik denk dat de vervuilende olie dan naar R&P gaat.
Ach man, KLB heeft nu een SC topic waardoor het gebagger al grotendeels uitblijft in andere topics.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon bang dat er iemand gekozen wordt die wel is het baggeren zou kunnen stoppen
Misschien moeten we in de verkiezing van het volgende kabinet dan ook wel alle vakantiegangers/illegalen en mensen die hier tijdelijk komen werken mee laten stemmen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef mandatory het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?
En dat krijg je ook niet als een vriendje van je mod wordt, stem dan dus ook gewoon niet.quote:
mijn stem heb je 14.gifquote:Op zondag 13 juli 2008 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan worden ze gebanned of worden hun posts verwijderd.
Zo moeilijk is het niet.
Ja wtf kom je hier dan een nieuwe mod kiezen?quote:
Sure.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Mag ik op z'n minst 1 stem voor de eer?Meer mag altijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |