I'm with stupid above.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ga voor Juup. Die is er het langst en weet dus waarschijnlijk het beste wat fok nodig heeft.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ok dan:
Die DJ, omdat hij bijna de enige user is in KLB met inhoud (én RickyKun ofzo), zodat hij het kwaliteit van de bagger kan scheiden enzo.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ga voor Juup. Die is er het langst en weet dus waarschijnlijk het beste wat fok nodig heeft.
Ik denk dat de reden daarvan is dat KLB tegenwoordig ook door het leven kan als BAGquote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Zoals verwacht komen er weer een hoop users die nooit in KLB komen.
Sinds wanneer mogen klonen stemmen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden daarvan is dat KLB tegenwoordig ook door het leven kan als BAG
afcajosquote:Ik wil op jou stemmen maar jij bent helaasch geen kandidaat.
Nouja, bij gebrek aan beter en omdat hij toch wel een rasechte KLB usert is: Mijn stem gaat naar die plaatjesdraaiende boswachtert omdat hij goede topics herkent. Als hij maar niet al mijn kwaliteitstopics over 15-jarige meisjes gaat sluiten omdat ik ajacied ben
kusjes jos
In de hoop dat KLB nu eindelijk weer een leuk subforum wordt.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd een hoop users die wel lezen maar niet meeposten. Hoewel ze niet veel zeggen hebben ze wel een stem, hoor. Het beperkt zich niet tot "jouw" groepje.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Oblivion voor Presidentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.
Net alsof die users ooit in KLB kijken zeg, dat weet jij ook bestquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd een hoop users die wel lezen maar niet meeposten. Hoewel ze niet veel zeggen hebben ze wel een stem, hoor. Het beperkt zich niet tot "jouw" groepje.
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom, wat heeft het voor zin om te posten als de eerste pagina vol staat met cliché-posts van altijd dezelfde users. Daar valt simpelweg niet tussen te komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet posten wil niet zeggen dat je er niet kijkt en het is er gewoon weg niet zo leuk.
Gewoon bang dat er iemand gekozen wordt die wel is het baggeren zou kunnen stoppenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef mandatory het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wel eens van le-zen gehoord?
Sinds maandag 14 februari 2000 @ 00:00uur ?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Sinds wanneer is Juup een kwaliteitsuser?
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds maandag 14 februari 2000 @ 00:00uur ?
Politieke spelletjes.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |