Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Kan ik op jou stemmen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.
Stem voor Juup©
Precies, al het shit naar ONZ.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Ik heb geen idee wat je hier allemaal loopt te raaskallen, formuleer het nog eens als je wilt.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.
Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.
Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Ik was meer aanwezig dan jij denktquote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.
Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Te groot verschil in opvattingen, kan alleen maar botsen, de een sluit iets , de ander opent het net zo hardquote:Op zondag 13 juli 2008 20:58 schreef DarkElf het volgende:
ik zou zeggen; geef ze allemaal een maand de kans , kan je meteen zien wie t niet heeft... veel dus.. en wie wel... weinig dus.
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussiequote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
Hoe kan ik daar met hen discussieren als die oldbies dat topic waarschijnlijk niet eens kennen omdat ze nooit in KLB kijken en dat ook niet zullen doen als Juup mod is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
Oh god. Dit word niet leuk als jij wint.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.
Stem voor Juup©
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zoquote:Op zondag 13 juli 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.
Dit neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussie
Ga terug naar NWS en WGR, wil je. Deze opmerking slaat namelijk nergens op.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
Ik ga ook voor De_Boswachter en dan inderdaad door de hierboven genoemde punten en natuurlijk niet te vergeten: de humor.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik stem op De_Boswachter
Iemand die tenminste online is, niet overal over zit te janken, tegen kritiek kan, verstand heeft van KLB en niet machtsgeil is. Tevens zal ik hem meehelpen, als ie wil tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |