abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60082813
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.

Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
pi_60082819
Ik stem op De_Boswachter. Vaak hier te vinden en weet het verschil wel tussen bagger en kwaliteit.
pi_60082826
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna ) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.

Stem voor Juup©
  zondag 13 juli 2008 @ 20:56:54 #54
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60082833
Ik stem op niemand, ik wil gewoon geen mod in KLB. Altijd dat gezeik
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60082840
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Wat is grote verschil tussen onzin humor en klaagbaak humor op dit moment geen, dus alle domme topics kunnen naar onzin.
Kan ik op jou stemmen?
pi_60082845
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf gevleid door de stemmen op mijn persoon. Mocht ik gekozen worden dan zal ik er iig alles aan doen om Klaagbaak zo schoon mogelijk te houden (en dan bedoel ik dus vrij van de meest ONZIN(nige) bagger) zoals ik het interpreteer.
Ik realiseer mij dat ik niet perfect ben (wel bijna ) maar ik zal doel wat in mijn mogelijkheden ligt.

Stem voor Juup©
Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.

Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
pi_60082857
quote:

[..]

Precies, al het shit naar ONZ.
pi_60082861
quote:

[..]

Ik heb geen idee wat je hier allemaal loopt te raaskallen, formuleer het nog eens als je wilt.
pi_60082872
ik zou zeggen; geef ze allemaal een maand de kans , kan je meteen zien wie t niet heeft... veel dus.. en wie wel... weinig dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60082924
Ik stem ook voor Juup© omdat hij heel serieus aan de slag wilt gaan en de kwaliteit wil én kan verhogen. Daarbij bijna 8,5 jaar FOK-ervaring, dus dat komt wel goed
#geen
  zondag 13 juli 2008 @ 21:01:46 #61
104871 remlof
Europees federalist
pi_60082952
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Zegt al genoeg dat je pas te vinden was toen de die-hard KLBers een topic opende over de teringzooi dat het is.

Kan er geen appart discussietopic komen want dit lijkt me hier niet zo relevant?
Doe dat maar in #6 [KLB Bagger SC] Gifjespollsbaggerpaintstettenensnacks!
pi_60082958
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Mwah, ik heb nog nooit kunnen lachen om een post van je.

Het lijkt me dat het hebben van een gevoel voor humor wel een redelijk belangrijk aspect is als je mod op Klaagbaak wilt worden.
Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.
pi_60082961
de_boswachter.

Chriz2k zou waarschijnlijk de betere zijn, maar we hebben deze KLODOLS niet voor niks, sorry Chris.

Iemand van de grote bek bende moet het worden (zie ook de kaste !!! ) en die DJ heeft de meeste kans.
pi_60082973
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik was meer aanwezig dan jij denkt
pi_60082978
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:58 schreef DarkElf het volgende:
ik zou zeggen; geef ze allemaal een maand de kans , kan je meteen zien wie t niet heeft... veel dus.. en wie wel... weinig dus.
Te groot verschil in opvattingen, kan alleen maar botsen, de een sluit iets , de ander opent het net zo hard

goed idee, maar in dit geval niet echt handig
pi_60082983
quote:
Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussie
pi_60082984
quote:
Hoe kan ik daar met hen discussieren als die oldbies dat topic waarschijnlijk niet eens kennen omdat ze nooit in KLB kijken en dat ook niet zullen doen als Juup mod is.
pi_60082991
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Juup© het volgende:

Stem voor Juup©
Oh god. Dit word niet leuk als jij wint.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60083005
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

Modereren heeft niets met lachwekkendheid te maken vind ik.
Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.
pi_60083019
Ik stem de_boswachter!
pi_60083054
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Gevoel voor humor is iets totaal anders dan lachwekkendheid.
Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
  zondag 13 juli 2008 @ 21:08:12 #72
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60083062
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Oke, sorry dat ik mezelf mee liet slepen in de discussie
Dit neem je toch niet serieus?

remlof, wanneer begint hij aan je rechterhiel?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 13 juli 2008 @ 21:09:56 #73
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60083096
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Praten over iets waar je geen verstand van hebt is zo
Ga terug naar NWS en WGR, wil je. Deze opmerking slaat namelijk nergens op.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60083116
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik stem op De_Boswachter

Iemand die tenminste online is, niet overal over zit te janken, tegen kritiek kan, verstand heeft van KLB en niet machtsgeil is. Tevens zal ik hem meehelpen, als ie wil tenminste
Ik ga ook voor De_Boswachter en dan inderdaad door de hierboven genoemde punten en natuurlijk niet te vergeten: de humor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60083147
Mijn stem gaat naar Chriz2k : overgrote deel heeft net een ban achter de rug; strafwerk voor gedetineerden dus.

Bovendien is Chriz2k de enige die in zn sollicitatie ook de dingen beschrijft die werkelijk fout gaan.
De rest van het grote deel zijn mensen die vaak gebanned worden, en mensen die ook al zulke kwaliteits users zijn..

Gaan de moderators fijn baggeren en wij de echte topics op slot zien gaan..
No thanks!

PS. Ik heb geen zin in postmortum enzo, t zijn net zulke erge users als 3/4/5 hoekigblokje (sorry, maar jullie irriteren mij, en nu ik jullie :$)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')