een chromen Delonghi EN 680M latissimaquote:Op zondag 13 juli 2008 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor machine heb je, Rocka?
in de kuip? ben je soms met de tram gegaan?? (ik zat gisteren in de tram die ook langs de kuip kwam, en de bestuurder maakte een flauw grapje: het optreden van henny vrienten was afgelast omdat hij high was van de nederwiet.. mijn dochter snapte hem (gelukkig) nietquote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier zijn we gisteravond naar Doe Maar geweest..
MissSly, je had gelijk dat helemaal geweldig was!![]()
Vooral bij 'De Bom' dat vuurwerk..![]()
Rocka, wat een lekkere verwennerij..![]()
Cappuchino..
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Moonah het volgende:
Fijn Snoop.
Lekker in je eigen huis, met je eigen dingen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Moonah het volgende:
Even een update van de opruimwoede uit het vorige topic hoor.
5 vuilniszakken weg, een enorme berg die morgen naar de kringloopwinkel gaat, en een zolder waar je kunt lopen....![]()
Hééééééééééérlijk....![]()
Lishe, hoe is het bij jou inmiddels?
Wat goed!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Moonah het volgende:
Even een update van de opruimwoede uit het vorige topic hoor.
5 vuilniszakken weg, een enorme berg die morgen naar de kringloopwinkel gaat, en een zolder waar je kunt lopen....![]()
Hééééééééééérlijk....![]()
Klinkt verdomd veel als nesteldrangquote:Op zondag 13 juli 2008 17:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier ook al zo'n woede. Om 9.00 uur stond ik de ramen te zemen. Heb ze nog niet allemaal gehad maar ben een heel eind. Daarna 2 kasten leeggehaald, uitgezocht en weer ingeruimd. Toen het balkon schoongespoten om vervolgens toch nog het een en ander te veranderen. We hadden een balkonkast staan maar die as ik al een tijdje zat, zag er niet uit en er lag alleen maar zooi in. Balkonkast is helemaal wegDaarnaast hebben we rieten matten tegen het hek aan en er ontbrak nog een stukje
Ook gedaan.
Heb al 5 zakken met zooi in de container gegooid
En nu ben ik naar de k*(@e
Oh heerlijk! Ik was altijd fan van Illy en die komt ook het dichtst bij deze kwaliteit. Maar dit is nog lekkerder! De eerste tijd nog geen overheerlijke receptjes nodig trouwens, die Cafe Latte is om liters van te zuipen! De Rigretto trouwens ook!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:44 schreef Belana het volgende:
een nespresso machine
welkom in de wondere wereld van heerlijke koffie Rocka
ja, duurder koffie drinkenmaar het is het zo waard
ow, die hebben wij ookquote:Op zondag 13 juli 2008 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
een chromen Delonghi EN 680M latissima
We hebben onze hele keuken er nu op aangepast
Ow, wat een fijn vooruitzichtquote:Op zondag 13 juli 2008 17:04 schreef snoopy het volgende:
Nog een week en dan kunnen we weer koffie van ons eigen espressoapparaat drinken![]()
*aansluit*quote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef p_iglet het volgende:
als iemand zich verveeld.... ik heb hier nog wel een jan steen huishouden over
Uhm, mijn huis is uit 1893 maar een nespresso past best! Het is een aanrader!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:04 schreef Memmel het volgende:
Rock, doe eens een bakkie. Ik wil in het nieuwe huis ook een nieuw apparaat. Liefst deze idd. Wat is dat toch met nieuwe huizen en Nespresso?
Vandaag...heb ik helemaal niks gedaan en ben ik een beetje bijgekomen van mijn IKEA Pax-nachtmerrie van gisteren. Alleen nog de glazen schuifdeur van het 3-meter gedeelte in elkaar en onze inloopkast met 5 meter Pax is klaar!
29 juli gaan we verhuizen!![]()
![]()
wij drinken voornamelijk espresso (ik kan niet goed tegen melk, dus maar af en toe een cappuccino helaas)quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik was altijd fan van Illy en die komt ook het dichtst bij deze kwaliteit. Maar dit is nog lekkerder! De eerste tijd nog geen overheerlijke receptjes nodig trouwens, die Cafe Latte is om liters van te zuipen! De Rigretto trouwens ook!
Vraagje voor de nespressodrinkende koffielurkers hier: Welke cups gebruiken jullie het meest?
Ja, sinds donderdag woont ie bij mijquote:Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, sinds donderdag woont ie bij mijmaar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn
![]()
Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
Mooi!quote:Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef Belana het volgende:
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1
[ afbeelding ]
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staanquote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
het stonk al enormquote:Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leegquote:Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staanMaar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuidenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
Ik woonde toen bij Eindhoven, dus ook bepaald niet in de Randstad, maar ook mensen daar in de omgeving willen wel eens wat kopenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar je woont vast niet in het diepe ZuidenEcht een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht:
maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam
![]()
Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijdZo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
Jij krijgt tenminste nog iemand aan de telefoon. Iedere keer dat ik weer eens storing heb aan de kast hang ik 3 kwartier in de wacht.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef snoopy het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je bijvoorbeeld KPN belt, door 35 menu's moet gaan en dan nog bij de verkeerde afdeling belandt?Stom gedoe!
Ja dat ja, en dan weer terugbellen en iemand van een heel ander callcentre aan de lijn krijgen en de situatie nog een keer moeten uitleggen en dat dan weer de verbinding verbroken wordt. En als je dan eindelijk iemand aan de lijn hebt en het hele verhaal hebt uitgelegd, dat die persoon dan zegt: oh, er moet echt nog een kabel het huis in? Nee, dan moet ik het escaleren naar een aannemer die de kabel komt leggen. En dat dus sinds januari al. En nog steeds geen kabellegger gezien en dus waarschijnlijk ook geen telefoon en Internet als ik op 29 juli verhuis.... sorry, gevoelig punt...quote:Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef Saffier het volgende:
Ja Snoop en dan meestal zo'n veel te duur betaal nummer hebben en dan opnieuw moeten beginnen omdat ze 'm erop gooien als je eindelijk 'iemand' aan de lijn hebt
.....
Het erge is nog dat ik dus iets bij ze wil bestellen en dat van de week niet lukte omdat ze problemen met het systeem hadden tot 3 x aan toe. En nu wilden ze me wel doorverbinden maar lukte dat weer niet door een of andere storing. Ik wil verdorie een product kopen bij ze. Pffffff.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef bixister het volgende:
ja, en in plaats van dat ze je dan even doorverbinden met de juiste afdeling, zeggen ze doodleuk: dan moet u een andere optie kiezen in het menu!
casema/ziggo toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Het rotte is dat je soms niet buiten ze kan. Net als Memmel, als je dus een aansluiting wil in den haag ben je afhankelijk van kpn. Je kan wel een andere provider nemen maar alles gaat over het netwerk van kpn, omdat er in denhaag nog geen kabels van andere partijen liggen.
- Koelkast! Mist dus de glazen plaat boven de groenteladesquote:Op maandag 14 juli 2008 14:31 schreef marit1978 het volgende:
syrena.. ik woon wel in het diepe zuiden
wat heb je in de aanbieding?
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef Syrena het volgende:
Er zijn overal zoveel storingen dat de storingsdiensten het ook allemaal niet meer bijgebeend krijgen. En het is echt frustrerend, ik kon mijn ouders de halve tijd gewoon niet bereiken. Ook omdat die oudjes hun GSM nooit aanzetten.
Via 0800-1707 kan je als je de juiste menukeuzes maakt, bij de klantenservice terechtkomen en vanaf dan betaal je dus 20 cent per minuut.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoorde dat er een site is waar je 0800 nrs van bedrijven kunt vinden. Iemand enog idee of dat klopt en welke site het is?
Ik zoek iig die van Telfort (inet en vaste telefoon)
Enne Ziggo. Die lui snappen niet dat er wel betaald is en ik er bewijs van heb. Gelukkig dmv GKB uiteindelijk opgelost. Maar daar word je ook 10x doorverbonden, in de wacht etc.
Eh, dat is waar ik tegen storingen, doorverbindingen en pauzemuziekjes aanliepquote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef Memmel het volgende:
Ziggo?? Die snappen niet eens dat er een kabel het huis in moet om kabeltelevisie te kunnen ontvangen. Ik word doodziek van die lui. Ik ga maar Digitenne aanvragen, dan kan ik tenminste nog tv kijken. Jee, ik word er helemaal opgefokt van nu ik dit allemaal lees....
Dank je!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Via 0800-1707 kan je als je de juiste menukeuzes maakt, bij de klantenservice terechtkomen en vanaf dan betaal je dus 20 cent per minuut.
volgens tros radar forum
en
Telfort - 0800-2735328
Geen beschrijving voor Telfort - 0800-2735328
www.telfort.nl
volgens http://www.0800.vindnu.net/
Tja, hier ook digitenne.. Ik zal mn mond wel houden hoveel problemen we daar al mee hebben gehad. Kapotte doos, kapotte, doorgebrande kaart, geen signaal.... Buitenantenne... Eigenlijk moet er een antenne op het dak, maar die moet ik dan wel zelf erop zetten....quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
ja, dat zeiden ze tegen mij ook. gewoon bij Primafoon, dan sta je meteen in het systeem.
Ik ben niet naar de gewone parade geweest, alleen de kinderparade dus de aanraders komen van 'horen zeggen'. 'Sexy Chromosomen' schijnt erg grappig te zijn en de Silent Disco is altijd erg lollig (vind ik zelf). Verder komt niks wat er morgenavond speelt me bekend voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef bixister het volgende:
iets heel anders: ik ga morgenavond naar de Parade. iemand nog tips voor leuke voorstellingen? en wie was er ook weer naar de kinderparade geweest, m@x dacht ik? tex misschien ook al? nog aanraders onthouden?
hier ook zoquote:Op maandag 14 juli 2008 15:56 schreef Belana het volgende:
voor alsnog hebben wij geen problemen met ziggo, maar wij waren al klant (van multikabel) en dat was ook altijd goed, misschien dat dat scheelt?
Nee ik wil woensdag gaan en wilde eigen dezelfde vraag stellenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef bixister het volgende:
iets heel anders: ik ga morgenavond naar de Parade. iemand nog tips voor leuke voorstellingen? en wie was er ook weer naar de kinderparade geweest, m@x dacht ik? tex misschien ook al? nog aanraders onthouden?
sla met spekjes, tomaat, komkommer, aardappeltjesquote:Op maandag 14 juli 2008 18:51 schreef texelonia het volgende:
Hmm over een half uurtje komt Micha thuis en ik moet nog boodschappen doen en ik heb geen idee wat we zullen gaan eten!Ik laat me maar inspireren in de supermarkt denk ik
6quote:Op maandag 14 juli 2008 18:49 schreef phluphy het volgende:
Ik MOET gewoon even zeggen dat ik je kapsel geweldig vind, Belana. En het staat je geweldig!
Snoop, hoeveel nachtjes slapen nog?
Ik stuurde meestal een brief met onderaan: cc Opta.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Memmel het volgende:
Zo lekker twee klaagmails verstuurd. Een aan KPN en een aan Ziggo. Pfff dat lucht op, voor even dan. Morgen ga ik ze weer bellen. Zo stalken helpen of niet? Collega van mij had een e-mail gestuurd aan iemand van de Raad van Bestuur van KPN en was binnen een week geholpen. Dat is mijn volgende stap
Ben er nog nooit geweest, zou wel een keertje willen. Wel een keer in een ander beautycentrum geweest en heb me daar heerlijk laten verwennen met een massage, gezichtsbehandeling en nog iets maar dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje, wat een eikels heb je toch rondlopen![]()
Dat je zomaar andermans spullen probeert af te pakken, ik snap dat echt niet...
Ik heb ook nog een cadeaubon voor de Zwaluwhoeve liggen![]()
Ben er nog nooit geweest, iemand nog tips?
Laatst een afschuwelijk verhaal gelezen over een vrouw die haar tas aan haar fietsstuur had gebonden. Er kwamen een paar van die scooterjongetjes langs en ze werd mooi meters over de grond gesleurd met tas en alquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef Jelief het volgende:
Over jatten,mijn moeder waarschuwt altijd dat ik mijn tas niet zo los achterop de fiets moet doen of los in het fietsstoeltje. Daar ben ik dan wat naïef in, wie gaat er nou mijn tas uit het stoeltje trekken denk ik dan.
Staat dat niet in het informatieboekje van de school? Meestal moet je het trouwens zelf meegeven. Het kan zijn dat er wat gedronken wordt, het kan zijn dat ze een boterham of wat fruit eten, dus even navragen is wel het handigstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Staat allemaal zo vaag op de site van de school. Ik heb ook alleen maar een kaartje gekregen met daar op de tekst "leuk dat je bij ons op school komt" maar verder geen info. Dus totaal geen idee of ik haar drinken en eten mee moet geven. Tussen de middag eet ze zo ie zo thuis maar ik neem aan dat ze ook tijdens de lesuren wat te drinken krijgen of dat je dat mee moet nemen?
Het ging allemaal heel onopvallend, ik zag het toevallig omdat die jongen naast me zo op dat ding zat te loeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Zulke gevallen als wat er in de tram me de DS gebeurde blijven voorkomen als niemand van de omstanders wat zegt... Iedereen bemoeit zich alleen maar met zijn eigen pakkie an maar ik vind dus echt dat buitenstaanders die knul even een lesje hadden moeten leren. Dan was er iig 1 die zulke dingen niet meer deed, denk ik serieus... Ik verwijt niemand iets hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je perplex staat en niet eens weet wat je in zo'n situatie het beste kunt of moet doen, voor hetzelfde geld krijg je een mes tussen je ribben ook nog!
nog meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:45 schreef YPPY het volgende:
Nog maar een jaartje en dan ben je getrouwd.Nu mag je legaal veel winkelen.
of een foto af laten drukken op van zon doek voor buiten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef Vicky het volgende:
Help
We hebben de balkonkast weggesloopt op heb balkon en wilgenmatten geplaatst. Nu zit in met een witte muur waar ik iets op wil hebben, iets van een masker ofzo.. iemand tips/ideetjes/winkels?
[ afbeelding ]
ook een goed idee. Alleen ff kijken of ik een mooie foto heb die doekwaardig isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
of een foto af laten drukken op van zon doek voor buiten?
Foto op tuinposter van bij de hema
ik heb hem... ergens.. op cd.. van 1 of andere camping waar we zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:29 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje, vermoeiend maar wel leuk Dutchie!
Weet trouwens iemand of het nederlandse supermanliedje op een cd staat? Een dansliedje voor kinderen is het, heel erg eigenlijk. Er worden telkens handelingen gezegd die je dan na moet doen, zoals tandenpoetsen, skiën, slapen, springen en... Superman!
ik vind je nog steeds rete stoerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef dutchie het volgende:
Ach, het is weer eens wat anders.
Erg vermoeiend bij tijd en wijle, maar het geeft ook een dot energie. Gewoon iets te doen wat je echt wilt en ook wanneer je het wilt.
Tuurlijk had ik lekker op de sportschool kunnen blijven zitten, lekker veilig. Maar soms moet je gewoon iets radicaal anders gaan doen om te voelen dat je leeft zeg maar. Ik heb dat heel erg nodig die uitdaging in mijn werk, daar ben ik nu wel achter.
Oeh, heerlijk. Dat is hier om de hoek. Mooie tent. Ik ga helaas veel te weinig naar de saunaquote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vandaag heerlijk naar de sauna geweest, Sauna Ridderode in Santpoort. Eerste keer, maar echt zo goed dat ik daar wel vaker heen wil
Kan het klopppen dat ik gebeld bent door njoy ? Iets met een actie of zoiets ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:52 schreef Lishe het volgende:
http://www.njoyrecreatie.nl/webwinkel.html daar istie!
Ik ga ook te weinig, vind ik. Ik ging eerst vaak met mijn zusje, schoonzusje en moeder, maar die wonen in Brabant, dus dat is moeilijker, er moet altijd iemand te lang rijden. Schaap vindt het wel eens fijn, maar niet zo vaak als ik. Dus helaas...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef sjak het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk. Dat is hier om de hoek. Mooie tent. Ik ga helaas veel te weinig naar de sauna![]()
Ze gaan nu ook een nieuwe in Hoofddorp bouwen, dat schijnt echt geweldig te worden. Ben benieuwd.
Dat was dus mijn nichtjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Laatst een afschuwelijk verhaal gelezen over een vrouw die haar tas aan haar fietsstuur had gebonden. Er kwamen een paar van die scooterjongetjes langs en ze werd mooi meters over de grond gesleurd met tas en al
Wat deed je dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef dutchie het volgende:
Tuurlijk had ik lekker op de sportschool kunnen blijven zitten, lekker veilig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Vivi het volgende:
Pfff, ik had maandag toch echt ZÓ'N saaie spinningles dat ik halverwege weg ben gelopen.
Ja, maar ik houd gewoon van wat afwisseling als in, dan weer klimmen, wat jumps, etc etc. Ze gaf gewoon een hele saaie les vond ik, alleen maar zittend klimmen en dan wel steeds iets zwaarder, maar toch, dat gaat gewoon vervelen na 45 minuten. En ook eentonige muziek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef Webkim het volgende:
[..]
Viev!
(*Je weet toch dat er een weerstandsknop op zo'n fiets zit?!)
Dat wilde ik dus net vragen! En ze is vandaag nog jarig ook...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef snoopy het volgende:
Waar is BE eigenlijk? Vakantie?
Ik vroeg me af hoe het met dat fitness-thuis-ding van haar ging eigenlijk.
Echt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:17 schreef sjak het volgende:
Wat een leuke aankondiging Maneki. trouwen is zooooo leuk
Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Echt?
![]()
nu wil ik ook, da's zo ongeveer het enige dat ik niet heb
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een mooie foto Sjak
Ik wil eigenlijk alleen maar omdat ik al jaren droom van die old timer in Las Vegas... Ik als Marilyn Monroe in een goedkope del van een 5-dollar dress en mijn vriend als Elvis
Memmel, jij komt uit de MC-Hammer periode... dus echt veel ouder kun je niet zijn
Pas op! Er bijt een draak in je nek!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinken:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Beef, alsnog van harte! Heb je nog leuke foto's van die dag? En je kleine mannekes ,wat droegen ze?
Bodypump is voor mij ook al veul te lang geleden!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Wat deed je dan?En waar?
Ik heb vanavond voor het eerst weer gebodypumpt. Na een jaar niet met gewichten te hebben geklooid.![]()
Thanksquote:
Ik heb dan ook 10x meer opvullingquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef RockabeIIa het volgende:
't Staat jou echt 10x beter!
Kad nog overlegd metquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:20 schreef Webkim het volgende:
Ik ga zo naar Ikea Breda; ff meeten met wat andere 'draagmoeders'. Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh. En nou ga ik vast allemaal hele leuke dingen zien waar ik echt echt e c h t niet zonder kan.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:37 schreef Webkim het volgende:
Jammer Vamp. Maar een nieuwe fiets is minstens zo leuk als Ikea.
Kom dan ff. Je weet dat je het wil.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar al draagdoekend de Ikea onveilig maken is eik veul leuker!
Dank u!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Belana het volgende:
ow, oxy, ik wilde je zeggen dat ik blij voor je ben dat het goed gaat met je nieuwe psychiater!
Ik zou het niet aankunnen, ik vind het knap van jequote:Op woensdag 16 juli 2008 07:20 schreef Webkim het volgende:
Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh.
Wij hadden een busje nodigquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zou het niet aankunnen, ik vind het knap van je![]()
![]()
![]()
Als ik naar IKEA ga moet ik echt wel met de auto
Ja maar jij hebt een nieuw huis, dan is het geoorloofdquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen ETEN.
Ik las brusjequote:
jij hebt altijd van die leuke gedachtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef texelonia het volgende:
Wat leuk al die trouwerijtjes![]()
Ik kwam een tijdje geleden zo'n schattig linnen pak tegen voor Noah, dus nu wil ik eigenlijk ook trouwenik wilde al bijna 'alvast' dat pak bestellen, maar als we al ooit gaan trouwen weet ik natuurlijk niet welke maat Noah dan heeft
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef texelonia het volgende:
Tijdje geleden hebben we bij Ikea gegeten en ik vond het eigenlijk helemaal niet lekker
Op de groei kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef texelonia het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook Ticootje
Ik zou voor Noah verder niet echt een gelegenheid weten voor zo'n pak. Kan het natuurlijk ook een paar jaar op de groei kopen en hopen/zorgen dat we tegen die tijd gaan trouwen(maar is niet erg romantisch he
)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
jij hebt altijd van die leuke gedachten![]()
Ja en dat zegt mi meteen wat over de kwaliteitquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.
Ja maar dat vind ik dus niet romantisch... Ik vind dat hij mij moet vragen, en dan omdat ie het zelf ook wil, en niet omdat hij mij van mij moet vragen, snap je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op de groei kopenen dan tegen je vent zeggen dat er getrouwd moet worden voordat het pakje te klein is.
Helaas.... Volgende keer misschien!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Kom dan ff. Je weet dat je het wil.![]()
En de dag is nog lang genoeg.
Neem je je kleine kabouterclown dan ook mee? Dan ga ik het overwegen voor Brent's 2e verjaardagquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Nou, dat belooft wat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ontdekt dat mannen niks kunnen met een Pax![]()
Halve glaasjes telkens. Ik zette vaak even mijn glas even weg om te praten, handje te schudden, dansen etc. En daarna was mijn glas weer weg. Maar er was altijd wel iemand die met een nieuw glas voor me klaar stond.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinkenfoto
Klopt en dat houden we graag zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Snoopy, als je verhuist doe je dat toch meestal om meer ruimte te verkrijgen?
Wel joh, dan heb je een meerdere dagen project! Heerlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Klopt en dat houden we graag zo![]()
Vrijdag gaan we proberen onze Broder (opbergsysteem) en Stolmen (inloopkastsysteem) in elkaar te knutselenEn ik ga toch mooi die handleiding niet eerst weggooien
Oh, doe Cc de groeten van de buuf!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat belooft wat!
Ik heb zo dadelijk een lunchafspraak met Copycat bij de Ikea, en daarna koop ik een PAX.
Maar ik begrijp dat ik in geval van nood jouw hulp kan inroepen Memmel?
Ehm, hoe moet ik dit interpreteren?quote:
Oeps! Nah, ik zal zo dadelijk wel vloeken zien. Het plan is dat ik die kast in mijn auto meeneem, zodat we hem morgen in elkaar kunnen flansen (dan komt mijn moeder oppassen op Thies).quote:- als het effe kan zou ik die pax kast laten thuis bezorgen, ze wegen een ton, die pakketten.
Oh, wat een mooie rijtjes!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef dutchie het volgende:Dat vind ik echt zo leuk hè trouwjurken kijken.
Heb een fotootje op mijn pagina gezet. Krijg je een beetje een idee.
Ticootje, the number of the beast: 666.![]()
Maar ik heb ook iets met 'mooie' data.
Ben zelf geboren op 22-02 (jaartal is niet nodig toch)
Getrouwd op 06-06 maar dan 2002
Léon is geboren op 08-06-04.
Cas is geboren op 20-06-2006. Alleen jammer dat hij er niet 10 minuutjes eerder uit wilde, nu is 20.16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |