abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 12:59:13 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60073251
De vorige was vol.

Eergisteren heb ik een groot cadeau van mijn vriend gekregen: een volautomatische espressomachine met cappucinomaker. Wel beetje duur (in aanschaf en gebruik) maar wat een genieten!!! Pure verwennerij! I verwennerij!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 13:08:50 #2
5428 crew  miss_sly
pi_60073444
Klinkt goed, Rocka! Verwennerij is goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:35 #3
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60073518
Hier zijn we gisteravond naar Doe Maar geweest..

MissSly, je had gelijk dat helemaal geweldig was!
Vooral bij 'De Bom' dat vuurwerk..

Rocka, wat een lekkere verwennerij..
Cappuchino..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 13:14:40 #4
5428 crew  miss_sly
pi_60073554
Ik lees overal goede berichten over het concert, nog niemand gehoord die het niets vond.
Fijn dat jij het ook goed vond
  zondag 13 juli 2008 @ 13:18:30 #5
190853 RockabeIIa
pi_60073625
Gaaf, daar had ik ook graag bij geweest. Ik zag trouwens vorige week nog een oud optreden van hen samen met Herman Brood (weet niet meer welke zender, digitale TV). Ik heb het helemaal afgekeken/mee gezongen
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 13:20:37 #6
5428 crew  miss_sly
pi_60073656
Daar was ik zelf ook verbaasd over, dat ik alles gewoon nog mee kon zingen
Ik had eigenlijk voor het concert nog een keer mijn cd luisteren, maar aangezien die in de loods staat, kon dat niet. Toch ging het moeiteloos, heerlijk keihard meezingen

Wat voor machine heb je, Rocka?
pi_60074406
Oeh Rock, klinkt goed!!!
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 juli 2008 @ 14:12:00 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60074801
tis dat k geen koffie drink maar zo'n machine klinkt als jummie in de oren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 13 juli 2008 @ 14:33:25 #9
190853 RockabeIIa
pi_60075253
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor machine heb je, Rocka?
een chromen Delonghi EN 680M latissima
We hebben onze hele keuken er nu op aangepast
  zondag 13 juli 2008 @ 14:37:19 #10
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60075322
Ik lust geen koffie maar ik zou best wel zo`n machientje willen, puur voor de heb
Saartje
  zondag 13 juli 2008 @ 14:44:46 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_60075467
een nespresso machine
welkom in de wondere wereld van heerlijke koffie Rocka
ja, duurder koffie drinken maar het is het zo waard
stormy waters...
sailin'
pi_60077130
Oh Rocka, heerlijk!!! Wij hebben ook al jaren een nespresso apparaat en het bevalt echt super!! Deze zou ik ook graag willen ja...
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 16:35:09 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60077424
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier zijn we gisteravond naar Doe Maar geweest..

MissSly, je had gelijk dat helemaal geweldig was!
Vooral bij 'De Bom' dat vuurwerk..

Rocka, wat een lekkere verwennerij..
Cappuchino..
in de kuip? ben je soms met de tram gegaan?? (ik zat gisteren in de tram die ook langs de kuip kwam, en de bestuurder maakte een flauw grapje: het optreden van henny vrienten was afgelast omdat hij high was van de nederwiet.. mijn dochter snapte hem (gelukkig) niet )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 13 juli 2008 @ 16:55:22 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60077790
Even een update van de opruimwoede uit het vorige topic hoor.
5 vuilniszakken weg, een enorme berg die morgen naar de kringloopwinkel gaat, en een zolder waar je kunt lopen....
Hééééééééééérlijk....

Lishe, hoe is het bij jou inmiddels?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_60077926
Nog een week en dan kunnen we weer koffie van ons eigen espressoapparaat drinken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 juli 2008 @ 17:07:34 #16
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60077987
Fijn Snoop.
Lekker in je eigen huis, met je eigen dingen.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:14:40 #17
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60078140
Moonah wat goed, ik ben jaloers! Ik ben dat ook echt al eeuwen van plan, maar het komt er nooit van! Binnenkort ga ik ook echt een grote opruiming houden!

Lekker snoopy, nog een weekje, dat komt echt al heel dichtbij!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60078154
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Moonah het volgende:
Fijn Snoop.
Lekker in je eigen huis, met je eigen dingen.

Goed bezig Moonah een zolder waar je op kan lopen

Ik heb lamme handen van het in elkaar schroeven van een kitchenette van IKEA. Maar het is echt al bijna af.
Het aansluiten op water en afvoer laat ik maar even aan een expert over.
De kitchenette komt in de huiskamer, die is op de 2e etage en de keuken helemaal beneden. Dus het leek ons handig om boven een wasbakje en een koelkastje te hebben
pi_60078439
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Moonah het volgende:
5 vuilniszakken weg, een enorme berg die morgen naar de kringloopwinkel gaat, en een zolder waar je kunt lopen....
Hééééééééééérlijk....

Lishe, hoe is het bij jou inmiddels?

Hier ook al zo'n woede. Om 9.00 uur stond ik de ramen te zemen. Heb ze nog niet allemaal gehad maar ben een heel eind. Daarna 2 kasten leeggehaald, uitgezocht en weer ingeruimd. Toen het balkon schoongespoten om vervolgens toch nog het een en ander te veranderen. We hadden een balkonkast staan maar die as ik al een tijdje zat, zag er niet uit en er lag alleen maar zooi in. Balkonkast is helemaal weg Daarnaast hebben we rieten matten tegen het hek aan en er ontbrak nog een stukje Ook gedaan.
Heb al 5 zakken met zooi in de container gegooid

En nu ben ik naar de k*(@e
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:32:44 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_60078466
oe bijna nu he snoop, lekker hoor
stormy waters...
sailin'
pi_60081707
Opruimen is zoooooooooo lekker inderdaad Mijn lief heeft rekken voor me gemaakt in de berging boven (daar zeurde ik al twee jaar over bij mijn vader ) en nu heb ik alles op de rekjes en de kleine slaapkamer is nu T.'s terrein. Inclusief elektrische piano ik ben benieuwd wat de buren vinden.

Hij is nu puin aan het ruimen trouwens, om de 5 minuten komt ie met een stapel oud papier aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60082223
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Moonah het volgende:
Hééééééééééérlijk....
Wat goed!

Ik heb vandaag de inloopkost opgeruimd. Was ook hard nodig. Kim was bij mijn ouders, dus geen afleiding.
1 volle etos tas zooi kwam eruit.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:29:35 #23
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60082279
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hier ook al zo'n woede. Om 9.00 uur stond ik de ramen te zemen. Heb ze nog niet allemaal gehad maar ben een heel eind. Daarna 2 kasten leeggehaald, uitgezocht en weer ingeruimd. Toen het balkon schoongespoten om vervolgens toch nog het een en ander te veranderen. We hadden een balkonkast staan maar die as ik al een tijdje zat, zag er niet uit en er lag alleen maar zooi in. Balkonkast is helemaal weg Daarnaast hebben we rieten matten tegen het hek aan en er ontbrak nog een stukje Ook gedaan.
Heb al 5 zakken met zooi in de container gegooid

En nu ben ik naar de k*(@e
Klinkt verdomd veel als nesteldrang

Ik lust geen koffie en eigenlijk ook geen thee. Maar... vandaag bij een high tea toch maar weer geprobeerd en ik heb 2 koppen thee gedronken! Aardbei en bosbessen, met een schepje suiker. Smaakte best goed eigenlijk!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 13 juli 2008 @ 21:01:24 #24
190853 RockabeIIa
pi_60082944
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:44 schreef Belana het volgende:
een nespresso machine
welkom in de wondere wereld van heerlijke koffie Rocka
ja, duurder koffie drinken maar het is het zo waard
Oh heerlijk! Ik was altijd fan van Illy en die komt ook het dichtst bij deze kwaliteit. Maar dit is nog lekkerder! De eerste tijd nog geen overheerlijke receptjes nodig trouwens, die Cafe Latte is om liters van te zuipen! De Rigretto trouwens ook!

Vraagje voor de nespressodrinkende koffielurkers hier: Welke cups gebruiken jullie het meest?

Kersjes, zonnatura heeft gezonde kruidenthee (verschillende soorten, maar ik gebruik meestal de groene). Misschien is het wel wat voor jou. Brent krijgt er 1 grote beker per dag van. Er zit wel druivesuiker in en het is heerlijk fris!

Snoopy, de tijd is gelukkig toch nog snel gegaan he? Heb je ook een fototopic van dit gebeuren?
pi_60083119
Oeh, opruimwoede... dat mag ik ook wel eens hebben .
Goed bezig geweest dames
  zondag 13 juli 2008 @ 21:13:49 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60083192
Misschien Rocka. Ik zal eens kijken bij mijn moeder, die heeft 3001 soorten (kruiden)thee in huis.

Bij de IKEA hebben ze trouwens leuke nieuwe dekens-met-oogjes op de kinderafdeling liggen: Korall Rocka.
Ik moest gelijk aan jou denken
  zondag 13 juli 2008 @ 21:17:13 #27
190853 RockabeIIa
pi_60083294
Speaking of dekens met oogjes: Ik heb gister bij AH zo'n badponcho voor Brent gekocht met Mickey Mouse erop. Ik deed dat ding over mijn kop, kind lag helemaal slap en krom van het lachen, en vervolgens kwam ie ook al niet meer bij omdat ik dat k**ding niet meer af kreeg
  zondag 13 juli 2008 @ 21:21:04 #28
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60083380
Snoop, jullie huis klinkt zo leuk! (En kitchenette! Wauw!)

Moonah, ik ga morgen een dagje aan de slag weer. Nu de benedenverdieping. Dan nog een dagje zolder en dan is het klaar hoor. Maar goed van je!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 13 juli 2008 @ 21:23:40 #29
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60083429
Hahaha, Brent heeft humor

Heeft iemand misschien een tip om op een snelle manier tegellijm van je badkamertegels af te krijgen?
Manlief is er vandaag een paar uur mee bezig geweest. Flink natmaken en het er dan met veel moeite af proberen te bikken. 4 tegels zijn schoon, nog 7 te gaan
Het is zwaar werk, ik ben er zelf ook 15 minuten mee in de weer geweest en toen had ik er wel weer genoeg van
pi_60083455
Rocka, ik stuur je wel een PM.
pi_60083661
sorry kersjes, geen idee. maar hoe komt die lijm op je tegels dan?

snoop, een week nog maar, hoeraaa! ik zag 't schoolbankje, leukleuk!

knap hoor al die fly-ladies hier. ik heb ook wel zin om weer es grondig de bezem door een aantal kamers & kasten te halen, maar vooralsnog te weinig tijd door alles dat nog af moet op m'n werk.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:45:03 #32
100412 mefke79
komt goed!
pi_60083862
(voel me een beetje topic-loos omdat ik binnen OUD nergens meer echt pas, dus dan maar hier)
Wij hebben gisteren een volle aanhangwagen en een volle stationwagen naar de stort gebracht. Joehoe, 20 kilo oud papier, een toren piepschuim waar je U tegen zegt en dan nog allerlei ondefinieerbare rotzooi en het is allemaal pleitte. Met als resultaat: twee zolders (zolder op garage en zolder op huis) waar je weer op kan lopen en waar je weer wat kan vinden . Nou nog een klerenkast opruimen en de laatste klusdingetjes in de computerkamer doen en dan...mogen er nog twee trappen geschilderd gaan worden... (en ja, dat moeten we eigenlijk al twee jaar lang...)

Snoopy, je huis klinkt errug leuk...ik wilde ook zo'n huis, maar hier in de buurt worden dat soort huizen alleen zonder garage gebouwd en dat krijg ik er hier thuis echt niet doorheen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60083957
Dat is jammer Mefke. Wij hebben 2 parkeerplaatsen bij ons huis maar die zitten niet direct aan ons huis vast. Daarvoorm moeten we ongeveer 50 meter lopen naar een gebouw aan de rand van het terrein. Dat komt omdat het hele binnenterrein autovrij is
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 22:35:33 #34
5428 crew  miss_sly
pi_60085086
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

een chromen Delonghi EN 680M latissima
We hebben onze hele keuken er nu op aangepast
ow, die hebben wij ook
Staat nog ingepakt, hebben er hier geen plaats voor, maar in het nieuwe huis hebben we voor deze machine een mooie koffiekastje gekocht
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 22:36:46 #35
5428 crew  miss_sly
pi_60085111
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:04 schreef snoopy het volgende:
Nog een week en dan kunnen we weer koffie van ons eigen espressoapparaat drinken
Ow, wat een fijn vooruitzicht
  zondag 13 juli 2008 @ 23:04:06 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60085789
Rock, doe eens een bakkie. Ik wil in het nieuwe huis ook een nieuw apparaat. Liefst deze idd. Wat is dat toch met nieuwe huizen en Nespresso?

Vandaag...heb ik helemaal niks gedaan en ben ik een beetje bijgekomen van mijn IKEA Pax-nachtmerrie van gisteren. Alleen nog de glazen schuifdeur van het 3-meter gedeelte in elkaar en onze inloopkast met 5 meter Pax is klaar!

29 juli gaan we verhuizen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60085855
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Hardloper.
IG @webkim
pi_60086012
als iemand zich verveeld.... ik heb hier nog wel een jan steen huishouden over
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 23:23:14 #39
5428 crew  miss_sly
pi_60086235
Het is hier ook een zootje
Maar dit is een tijdelijke woning en ik voel me hier niet prettig genoeg om ook nog eens aan het poetsen en opruimen te slaan. De werkster komt gewoon iedere week, dus het is niet vies, maar ik zou liever geen bezoek krijgen nu

We hebben wel al een afspraak met de moeders om te gaan poetsen in het nieuwe huis over 2 weken en daar heb ik heel veel zin in Alles schoon en mooi maken om te verhuizen en dan hier alles in dozen doen en daar netjes opruimen. De bedoeling is dat het daar dan ook netjes en opgeruimd blijft
pi_60086394
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef p_iglet het volgende:
als iemand zich verveeld.... ik heb hier nog wel een jan steen huishouden over
*aansluit*
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 13 juli 2008 @ 23:38:03 #41
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60086656
Bix, de vloer van onze badkamer is destijds door een eersteklas prutser getegeld, zoals later bleek. Het water liep niet weg, we kregen lekkage waardoor de ondergrond en het laminaat begonnen te rotten
M. heeft toen een extra laag tegels gelegd zodat er hoogteverschil zou onstaan en het water minder makkelijk de gang in kon stromen. Ging jarenlang best goed, maar een tijdje terug kwamen we erachter dat het onder de tegels doorsijpelde. Wederom bobbelend, schimmelend laminaat in de gang en zelfs het behang vertoonde door de poreuze muren vochtplekken! Door een aannemer naar laten kijken en die heeft dit weekend de extra laag tegels eruit gesloopt en een dorpel geplaatst om het water tegen te houden. Werkt prima, nu kan het water echt niet meer de badkamer uit
Alleen zitten we nu dus met zwarte marmer-look tegels met een dikke laag lijm erop. Lekker om de voetjes te scrubben, maar we willen er toch graag van af!

Een inloop-Pax van 5 meter, klinkt goed Memmel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 23:41:44 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60086744
hahaha, (sorry moest even lachen) maar ik heb hier het geluk, dat als ik het echt niet trek, dat ik meerdere vriendinnen hebben die het én leuk vinden om bv af te wassen, of af te drogen, en die me graag willen helpen nu ik zwanger ben zo heeft er net nog iemand geholpen met het wegwerken van een afwas van een week oud, en ze maakte ook mijn gasfornuis nog schoon

zelf had ik al met hulp van vriendlief (die totaal niet wist wat ik wilde ) de keuken al opnieuw ingericht. morgen ga ik behang halen om de slaapkamer te behangen en dan dan dan begint het grote inrichten *kwijl*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 13 juli 2008 @ 23:44:06 #43
190853 RockabeIIa
pi_60086795
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:04 schreef Memmel het volgende:
Rock, doe eens een bakkie. Ik wil in het nieuwe huis ook een nieuw apparaat. Liefst deze idd. Wat is dat toch met nieuwe huizen en Nespresso?

Vandaag...heb ik helemaal niks gedaan en ben ik een beetje bijgekomen van mijn IKEA Pax-nachtmerrie van gisteren. Alleen nog de glazen schuifdeur van het 3-meter gedeelte in elkaar en onze inloopkast met 5 meter Pax is klaar!

29 juli gaan we verhuizen!
Uhm, mijn huis is uit 1893 maar een nespresso past best! Het is een aanrader!

En verder wat piglet zegt

DJMO, misschien moet je eens aan wegwerpbestek e.d. gaan denken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 23:48:10 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60086897
rock, ik heb (dankzij een dubbele erfenis helaas) de beschikking over een driedubbele bestekset en dito met borden en gemakzuchtig als ik ben, pak ik liever wat schoons uit de kast of de la, dan even snel het (afgespoelde) vuile bestek af te wassen

zondag 13 juli 2008 @ 23:48:59 #45
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60086911
Rocka, woon je in een monument?
  zondag 13 juli 2008 @ 23:58:11 #46
190853 RockabeIIa
pi_60087127
och monumentje, bouwvalletje... tis maar net hoe je het bekijkt
Ik woon 2 onder 1 kap en helaas heeft de buurman zijn huis half verbouwd zodat het aanzicht anders is, dus helaas pindakaas, geen monumentenzorg...
  maandag 14 juli 2008 @ 06:36:14 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_60089236
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Ik was altijd fan van Illy en die komt ook het dichtst bij deze kwaliteit. Maar dit is nog lekkerder! De eerste tijd nog geen overheerlijke receptjes nodig trouwens, die Cafe Latte is om liters van te zuipen! De Rigretto trouwens ook!

Vraagje voor de nespressodrinkende koffielurkers hier: Welke cups gebruiken jullie het meest?
wij drinken voornamelijk espresso (ik kan niet goed tegen melk, dus maar af en toe een cappuccino helaas)
en Nick heeft een iets sterkere smaak dan ik, dus bij ons zijn deze favoriet:
ristretto, arpeggio, roma, livanto, capricio.
voor de visite heb ik lungo's in huis, niet iedereen houdt van espresso of cappuccino.
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 juli 2008 @ 06:55:49 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_60089282
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1

stormy waters...
sailin'
  maandag 14 juli 2008 @ 07:26:42 #49
190853 RockabeIIa
pi_60089377
Stoer Belana
Wij krijgen als het goed is vandaag die doos met 250 cups, dus.. ik ga lekker proberen met nadruk op lekker
pi_60089386
Belana, dat ziet er goed uit

Rocka, stuur mij eens een bakkie door. Ik moet het deze week nog steeds doen met Senseo
  maandag 14 juli 2008 @ 07:35:38 #51
190853 RockabeIIa
pi_60089403
hihi! Nee, ik ben te laat op mijn werk zo.

doei!
  Jubileum moderator maandag 14 juli 2008 @ 07:51:36 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60089439
Whoehoe Belaan! Straks even live bewonderen.
Eva gaat straks voor het eerst naar de vakantiedagopvang, en ik breng haar heen dus ik ben wat later.

Wat een koffie hier allemaal lekker hoor. Die kitchenette klinkt handig Snoop, zijn er al foto's van je huis?

Schoonmaken en opruimen? Wij gaan na onze vakantie in Friesland de zolder leegruimen, isoleren, dakraam plaatsen, vloertje leggen en onze slaapkamer van maken. Iris krijgt dan onze kamer, al het speelgoed van de meiden kan dan in hun eigen slaapkamertjes en de woonkamer wordt Zen
Dat lijkt me heerlijk, en dat zal ongetwijfeld de nodige ritjes grofvuil en kringloopwinkel veroorzaken voor we zover zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 08:20:53 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60089538
Wat goed Moonah, zo veel opgeruimd. Heerlijk die leegte.

Het komt al dichtbij snoopy. Nog maar 7 (of 6 nu) nachtjes slapen. Zijn Lis en Morris al benieuwd?

Vicky ook al zo goed bezig. Maar.. hoe krijg jij dat allemaal in de vuilnisbak? Die van ons wordt eens in de twee weken geleegd en zit dan al bijna vol met 'gewoon' afval.

mefke je past vast snel weer in een ander topic.

Staat leuk Belana.

We waren gisteren in een Uilenpark en daar kwam de koffie uit een senseo. Blij dat ik thee drink.

Wat spannend Lois, ook voor jullie om haar daar achter te laten. Is het een bekende plek, of is alles nieuw voor haar? Heeft ze schone kleren bij zich? Wij gingen vaak met water spelen.

Ook opscheppen over activiteit: gisteren heb ik het ontwerp voor de uitnodigingen van Anna verjaardagsfeestje gemaakt. Nu nog 3,5 uur knippen en plakken en het is klaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 08:34:49 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60089621
Rock, ik bedoelde nieuwe huizen als in een nieuw huis, en niet noodzakelijk nieuwbouw.

In ons appartement is het inmiddels alsof er een bom ontploft is. Overal staan dozen, die ik vul en mijn dochter weer leeg trekt. En dan kom ik in het nieuwe huis en dan overheerst de rust, ruimte en het licht. Heerlijk. Nog maar 2 weekjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60089901
Klinkt goed Memmel !
  maandag 14 juli 2008 @ 09:11:57 #56
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60089976
Jeetje wat een verhuisgedoe en opruimwoede hier allemaal Wel leuk zo om mee bezig te zijn, ik zou best wel weer willen verhuizen..alleen om alles opnieuw in te richten

Nijnie ik heb de kaartjes binnen hoor! Super bedankt, ook namens mijn Sjakie en Tinus
Saartje
pi_60090402
Nou, opruimwoede...Ik heb hier voor het eerst mijn poets in huis gehad, en ik moet zeggen....Het is heerlijk!
Ik wilde ze eerst om de week laten komen, maar heb 'r nu toch voor volgende week al weer gevraagd.

Verder moet boven nog veel gedaan worden. 6 maanden geleden hebben we een dakkapel laten plaatsen en daarna verder niks meer gedaan. Onze slaapkamer moet helemaal opnieuw gedaan worden (nieuw behang, meubels en vloer) Dan moet manlief een stuk aan de schuur bouwen zodat hij al z'n muziekinstrumenten in de schuur kan zetten en die in kan richten al muziekhok. De muziekkamer die hij nu heeft wordt opgeofferd tot kinderkamer. Die ook helemaal gedaan moet worden.

Dat inrichten is hartstikke leuk, maar al het werk daarvoor pffffff....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 14 juli 2008 @ 09:52:26 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60090542
pff.. allemaal aan het opruimen! Ik had in de planning staan om van het weekend tassen in te pakken voor de vakantie. Ik ben zover gekomen als Priscil dr kleding en M. en mijn kleding in een tas... Verder had ik echt geen puf. Ik heb gister wel heel veel geslapen. dat mag ook wel eens!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60091129
Oh, als iemand nog lege dozen nodig heeft We hebben de halve berging vol staan. Ik hamster blijkbaar lege dozen voor 't oud papier (en ik heb een Nee-Nee sticker...)

Ik ben mijn matras en lattenbodems aan het verkopen, maar het lukt niet echt via Marktplaats. Waarschijnlijk omdat ik wil dat ze "mail de adverteerder" doen, en de meeste mensen liever bellen. Maar ik wil m'n 06 niet op internet zetten. Hoe doen jullie dat? Toch nummer erbij?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60091215
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
pi_60091361
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
gewoon geen nummer erbij hoor, als je daar geen zin in hebt. hoe lang staat je advertentie er al op?
maarre.. jullie wonen dus samen?! wat leuk joh! gefeliciteerd!
Ja, sinds donderdag woont ie bij mij maar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn

Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
  maandag 14 juli 2008 @ 10:44:33 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60091494
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, sinds donderdag woont ie bij mij maar vandaag pas zijn eerste werkdag, dus ben benieuwd hoe dat gaat als we allebei moe zijn

Advertentie staat er pas op sinds zaterdag, pas kort dus. Maar alles staat zo in de weg beneden.
Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:54:30 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_60091707
quote:
Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef Belana het volgende:
we hebben het wel eens over nieuwe looks, ik heb er ook 1

[ afbeelding ]
Mooi!

Weet iemand hoe je ei uit kleding krijgt... Er zat een (rauw) ei in een broekzak van Cas...in de wasmand, dus ik heb nu een shirt en een broek onder eirommel zitten en na 2 rondjes was is het er nog niet uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:59:23 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_60091794
hm ik zie net dat je volgens google biologische vegetarische verf kan maken met eigeel, ik vrees dat ik het wel kan gaan vergeten
pi_60092165
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als het echt in de weg staat en je er zeker van bent dat je het niet verkoopt, kun je het altijd nog naar de kringloop brengen. Ben je iig lekker van de rommel af.
Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staan Maar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
  maandag 14 juli 2008 @ 11:17:36 #66
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60092174
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
Saartje
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:22:00 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_60092264
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
voor spoelen met lauw water is het nu te laat..ik vrees dat je dat er niet meer uit krijgt Mous
het stonk al enorm dus volgens mij was ik sowieso al laat.

Ik trok een shirt uit de wasmand en dat was 1 klont geworden, dus ik trek hem uit elkaar, stinkend kapot ei Na een 40 graden was ene en 95 graden was is het er iig nog niet uit. Volgens mij moet ik mn favo shirt maar uit elkaar gaan trekken en na gaan maken.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:23:04 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60092290
Moussy, leg de broek eens een nachtje te weken in de Biotex groen (breekt eiwitten af, dus misschien eigelen ook wel ). Slechter kan 'ie er toch niet op worden...
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 11:45:52 #69
5428 crew  miss_sly
pi_60092763
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, dat is de allerlaatste optie, het spul is net 2 jaar oud. En dan heb ik nog een bankstel, TV-kastje, koelkast en magnetron staan Maar ik heb al een nieuwe optie ontdekt, het 046-prikbord, met berichten uit de regio erop
Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
pi_60094801
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb via Fok eea verkocht 2 jaar geleden. Werkt prima, mijn huis was zo leeg
Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuiden Echt een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht: maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam

Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijd Zo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 13:22:18 #71
5428 crew  miss_sly
pi_60094886
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar je woont vast niet in het diepe Zuiden Echt een handicap als het gaat om dingen kopen/verkopen op MP of Fok. Zo vaak dat ik dacht: maar dan is het te groot om te versturen, of wil je eerst even gaan kijken, in Friesland of Rotterdam

Ik ben ook een slechte onderhandelaar altijd Zo wil ik de koelkast al voor niks wegdoen, maar dat mag ik niet van de wederhelft
Ik woonde toen bij Eindhoven, dus ook bepaald niet in de Randstad, maar ook mensen daar in de omgeving willen wel eens wat kopen
Je zou het gewoon kunnen proberen. Is het niets, dan niet, toch?
Slechte onderhandelaar ben ik ook, hoor, maar ik heb uiteindelijk overal wat geld voor gehad, en alles kwijt.
pi_60095023
Ik ga straks ook eens fatsoenlijk foto's maken van alles, en dan overal neerzetten. De koelkast doe ik trouwens wel voor niks weg heb ik net besloten, de glasplaat ontbreekt en bovenaan is iets los. En daarbij heb ik 'm ook gratis gekregen van m'n oom.

Ahhh nog drie daagjes werken en dan vakantieieieie, ik ben er echt aan toe.
pi_60095132
Hebben jullie dat nou ook? Dat je bijvoorbeeld KPN belt, door 35 menu's moet gaan en dan nog bij de verkeerde afdeling belandt? Stom gedoe!
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 13:37:57 #74
5428 crew  miss_sly
pi_60095289
Ja hoor snoop, klinkt bekend. Sowieso is het maar zelden dat precies datgene waar je over belt in het menu zit, dus dan moet je zelf maar gaan bedenken waar het dan het beste onder zou passen...en die keuze is nogal eens de verkeerde

Lekker vakantie binnenkort, Syrena. Ga je nog wel?
pi_60095413
ja, en in plaats van dat ze je dan even doorverbinden met de juiste afdeling, zeggen ze doodleuk: dan moet u een andere optie kiezen in het menu!
  maandag 14 juli 2008 @ 13:42:33 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60095418
Ja Snoop en dan meestal zo'n veel te duur betaal nummer hebben en dan opnieuw moeten beginnen omdat ze 'm erop gooien als je eindelijk 'iemand' aan de lijn hebt
Maar hé, de laatste week en je woont in je eigen paleisje

Belana je coupe ziet er heel mooi uit!
Syrena gefeliciteerd met je samenwonen, leuk!
Zut niet uit je kleding krijgen gebeurt alleen met favo-kleding lijkt het altijd wel, of net nieuw spul hier ook zo balen. Een hele tijd in de biotex zetten zoals Macka zei, wie weet helpt het Mous.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 14 juli 2008 @ 13:49:36 #77
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60095612
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef snoopy het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je bijvoorbeeld KPN belt, door 35 menu's moet gaan en dan nog bij de verkeerde afdeling belandt? Stom gedoe!
Jij krijgt tenminste nog iemand aan de telefoon. Iedere keer dat ik weer eens storing heb aan de kast hang ik 3 kwartier in de wacht.
  maandag 14 juli 2008 @ 13:51:54 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60095682
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef Saffier het volgende:
Ja Snoop en dan meestal zo'n veel te duur betaal nummer hebben en dan opnieuw moeten beginnen omdat ze 'm erop gooien als je eindelijk 'iemand' aan de lijn hebt
.....
Ja dat ja, en dan weer terugbellen en iemand van een heel ander callcentre aan de lijn krijgen en de situatie nog een keer moeten uitleggen en dat dan weer de verbinding verbroken wordt. En als je dan eindelijk iemand aan de lijn hebt en het hele verhaal hebt uitgelegd, dat die persoon dan zegt: oh, er moet echt nog een kabel het huis in? Nee, dan moet ik het escaleren naar een aannemer die de kabel komt leggen. En dat dus sinds januari al. En nog steeds geen kabellegger gezien en dus waarschijnlijk ook geen telefoon en Internet als ik op 29 juli verhuis.... sorry, gevoelig punt...
pi_60095736
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef bixister het volgende:
ja, en in plaats van dat ze je dan even doorverbinden met de juiste afdeling, zeggen ze doodleuk: dan moet u een andere optie kiezen in het menu!
Het erge is nog dat ik dus iets bij ze wil bestellen en dat van de week niet lukte omdat ze problemen met het systeem hadden tot 3 x aan toe. En nu wilden ze me wel doorverbinden maar lukte dat weer niet door een of andere storing. Ik wil verdorie een product kopen bij ze. Pffffff.
Kon ik idd zelf bellen met een ander nummer voor 45 cent per minuut
  maandag 14 juli 2008 @ 14:11:17 #80
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60096163
Het rotte is dat je soms niet buiten ze kan. Net als Memmel, als je dus een aansluiting wil in den haag ben je afhankelijk van kpn. Je kan wel een andere provider nemen maar alles gaat over het netwerk van kpn, omdat er in denhaag nog geen kabels van andere partijen liggen.
pi_60096295
Mijn ouders hebben zo'n problemen met hun telefoon & internet van Ziggo Daar nemen ze wel de telefoon op en komen ook langs, maar het oplossen wil niet zo lukken

Miss-Sly> We willen nog een paar dagen naar Brugge T. is vandaag begonnen met zijn nieuwe baan, drie maanden thuisgezeten nog na zijn reis. Hij werkt nu twee weken en heeft dan nog een weekje vakantie ook omdat er verder niemand is bij het bedrijf.
pi_60096666
syrena.. ik woon wel in het diepe zuiden

wat heb je in de aanbieding?
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 14:37:46 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_60096797
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Het rotte is dat je soms niet buiten ze kan. Net als Memmel, als je dus een aansluiting wil in den haag ben je afhankelijk van kpn. Je kan wel een andere provider nemen maar alles gaat over het netwerk van kpn, omdat er in denhaag nog geen kabels van andere partijen liggen.
casema/ziggo toch?

Ik heb mn shirt aluit elkaar geknipt morgen even stof halen.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:11:16 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60097576
Breek me de bek niet open over Ziggo Ik bel gewoon niet meer. Ik raak elke keer buiten mijzelf van die lui En een alternatief is er hier gewoon helemaal niet. Dus ik ben ook nog eens overgeleverd aan die lui

Wat een gaaf kapsel Belana! het staat je erg goed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60097720
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:31 schreef marit1978 het volgende:
syrena.. ik woon wel in het diepe zuiden

wat heb je in de aanbieding?
- Koelkast! Mist dus de glazen plaat boven de groentelades
- Bankstel (model Valencia van de Leenbakker, stof Boekelo, kleur bruin(ig)). 2 jaar oud
- TV kast Benno van de Ikea, zwart/bruin, twee jaar oud
- Magnetron, een oudje, maar werkt perfect. Baal dat ie weg moet, want ik weet nu precies hoe ik de popcorn goed krijg
- Matras Sultan Forsbacka van Ikea, 160 bij 200 cm, twee jaar oud, met garantie.
- Twee Sultan Lovene lattenbodems, 80 bij 198, met verstelbaar hoofdeinde, 2 jaar oud, met garantie.

Vanavond maak ik foto's en zet alles eens goed op papier, maten van de koelkast bijvoorbeeld.
pi_60097821
Mijn schoonpaps werkt bij Ziggo. Het probleem met die fusie is dat er overal slechte kabels en verbindingen liggen en nu alles samen is komen de gebreken pas goed aan het licht. Het netwerk in de buurt van mijn ouders bijvoorbeeld, is helemaal niet geschikt voor telefoon EN internet EN TV.

Er zijn overal zoveel storingen dat de storingsdiensten het ook allemaal niet meer bijgebeend krijgen. En het is echt frustrerend, ik kon mijn ouders de halve tijd gewoon niet bereiken. Ook omdat die oudjes hun GSM nooit aanzetten.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:24:55 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_60097922
Wat een opruimwoede inderdaad Hier kwam ik zaterdag terug van het boodschappen doen en was Bert de kasten beneden aan het opruimen. Straks nog alle vakantiespullen terug naar zolder en het is weer een beetje te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60097986
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:20 schreef Syrena het volgende:

Er zijn overal zoveel storingen dat de storingsdiensten het ook allemaal niet meer bijgebeend krijgen. En het is echt frustrerend, ik kon mijn ouders de halve tijd gewoon niet bereiken. Ook omdat die oudjes hun GSM nooit aanzetten.
en toch is het de schuld van Ziggo

Oh ja, ik wil ook nog even klagen over die pauzemuziekjes als je in de wacht wordt gezet. En over internetshops die beweren dat ze dingen op voorraad hebben en als je belt blijkt dat het nog wel 3 weken kan duren voor ze het kunnen leveren
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 juli 2008 @ 15:28:42 #89
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60098010
zoooo
eigen risico is verbruikt bij de verzekering
ergens vind ik t echt onzin, heb je een aanvullende verzekering voor bijvoorbeeld extra fysio
moet je eerst de behandelingen zelf gaan betalen tot het eigen risico op is voordat de aanvullende verzekering gaat vergoeden

en ziggo liever niet
zo was het bij mijn ouder zo toen t nog @home was, dat ze geen internet konden krijgen omdat ze niet aangesloten konden worden op de kast aangezien het nieuwe huis nieuwbouw was en er nog niet eerder daar huizen gestaan hadden
tv hadden we wel, niet volgens @home maar kijken konden we gewoon
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60098024
Ik hoorde dat er een site is waar je 0800 nrs van bedrijven kunt vinden. Iemand enog idee of dat klopt en welke site het is?
Ik zoek iig die van Telfort (inet en vaste telefoon)

Enne Ziggo. Die lui snappen niet dat er wel betaald is en ik er bewijs van heb. Gelukkig dmv GKB uiteindelijk opgelost. Maar daar word je ook 10x doorverbonden, in de wacht etc.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:31:20 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60098075
Ziggo?? Die snappen niet eens dat er een kabel het huis in moet om kabeltelevisie te kunnen ontvangen. Ik word doodziek van die lui. Ik ga maar Digitenne aanvragen, dan kan ik tenminste nog tv kijken. Jee, ik word er helemaal opgefokt van nu ik dit allemaal lees....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 juli 2008 @ 15:33:54 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60098135
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoorde dat er een site is waar je 0800 nrs van bedrijven kunt vinden. Iemand enog idee of dat klopt en welke site het is?
Ik zoek iig die van Telfort (inet en vaste telefoon)

Enne Ziggo. Die lui snappen niet dat er wel betaald is en ik er bewijs van heb. Gelukkig dmv GKB uiteindelijk opgelost. Maar daar word je ook 10x doorverbonden, in de wacht etc.
Via 0800-1707 kan je als je de juiste menukeuzes maakt, bij de klantenservice terechtkomen en vanaf dan betaal je dus 20 cent per minuut.
volgens tros radar forum

en

Telfort - 0800-2735328

Geen beschrijving voor Telfort - 0800-2735328
www.telfort.nl
volgens http://www.0800.vindnu.net/
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60098201
iets heel anders: ik ga morgenavond naar de Parade. iemand nog tips voor leuke voorstellingen? en wie was er ook weer naar de kinderparade geweest, m@x dacht ik? tex misschien ook al? nog aanraders onthouden?
pi_60098202
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef Memmel het volgende:
Ziggo?? Die snappen niet eens dat er een kabel het huis in moet om kabeltelevisie te kunnen ontvangen. Ik word doodziek van die lui. Ik ga maar Digitenne aanvragen, dan kan ik tenminste nog tv kijken. Jee, ik word er helemaal opgefokt van nu ik dit allemaal lees....
Eh, dat is waar ik tegen storingen, doorverbindingen en pauzemuziekjes aanliep
Ze vertelden me dat je dat het beste bij een winkel van KPN kon halen. Dat is veel sneller, heb je dezelfde avond nog tv. Zeggen ze....
  maandag 14 juli 2008 @ 15:39:47 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60098295
ja, dat zeiden ze tegen mij ook. gewoon bij Primafoon, dan sta je meteen in het systeem.
pi_60098443
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

Via 0800-1707 kan je als je de juiste menukeuzes maakt, bij de klantenservice terechtkomen en vanaf dan betaal je dus 20 cent per minuut.
volgens tros radar forum

en

Telfort - 0800-2735328

Geen beschrijving voor Telfort - 0800-2735328
www.telfort.nl
volgens http://www.0800.vindnu.net/
Dank je!
  maandag 14 juli 2008 @ 15:45:35 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60098464
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
ja, dat zeiden ze tegen mij ook. gewoon bij Primafoon, dan sta je meteen in het systeem.
Tja, hier ook digitenne.. Ik zal mn mond wel houden hoveel problemen we daar al mee hebben gehad. Kapotte doos, kapotte, doorgebrande kaart, geen signaal.... Buitenantenne... Eigenlijk moet er een antenne op het dak, maar die moet ik dan wel zelf erop zetten.... Ik woon in een beneden appartement..

Ik wilde dat ik gewoon nog kabeltv had.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:56:17 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_60098773
voor alsnog hebben wij geen problemen met ziggo, maar wij waren al klant (van multikabel) en dat was ook altijd goed, misschien dat dat scheelt?
stormy waters...
sailin'
pi_60098779
leuk haar!

Ook hier een George in de keuken....lekker bekkie euh bakkie...die George !

Mijn hemel...wat een opruimtoestanden bij velen..wel lekker als het eenmaal klaar is.

Vandaag schoonmoeder in the house...dus KP is wezen winkelen. Vanavond naar de musical van groep 8 !
  maandag 14 juli 2008 @ 16:12:48 #100
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60099270
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef bixister het volgende:
iets heel anders: ik ga morgenavond naar de Parade. iemand nog tips voor leuke voorstellingen? en wie was er ook weer naar de kinderparade geweest, m@x dacht ik? tex misschien ook al? nog aanraders onthouden?
Ik ben niet naar de gewone parade geweest, alleen de kinderparade dus de aanraders komen van 'horen zeggen'. 'Sexy Chromosomen' schijnt erg grappig te zijn en de Silent Disco is altijd erg lollig (vind ik zelf). Verder komt niks wat er morgenavond speelt me bekend voor.

De kinderparade was erg leuk, al was het weer erg slecht toen wij gingen. Kai vond Villa Lila, waar hij mocht schilderen en timmeren, erg leuk en we hebben maar 1 voorstelling gezien: 'Madame Baba'. Die is denk ik leuker voor meisjes dan voor jongens. Kai vond het wel mooi maar het meedansen trok hij niet zo goed . Zelf poffertjes bakken is ook altijd een groot succes, net als de zweefmolen die er ieder jaar weer staat.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 16:14:14 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_60099305
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:56 schreef Belana het volgende:
voor alsnog hebben wij geen problemen met ziggo, maar wij waren al klant (van multikabel) en dat was ook altijd goed, misschien dat dat scheelt?
hier ook zo
pi_60099319
veel plezier kp! over musical gesproken, ik had vrijdag een 'feest voor de hulpouders' en dat begon met een musical die opgevoerd werd door de juffen. ik had me er maar niet teveel van voorgesteld, verwachtte zelfs dat 't even doorbijten zou zijn en kromme tenen enzo, maar 't was me toch leuk! en echt heel goed ook, geweldig! de 2 directrices van de school hadden 'm helemaal zelf geschreven en geregisseerd, en 't plezier dat ze er met z'n allen aan gehad hadden om dit in te studeren spatte er aan alle kanten af. zo leuk! ik kende vooral de juffen waar piet mee te maken heeft gehad, en verder weet ik maar weinig van de school eigenlijk. maar zo leer je zo'n team ineens heel anders kennen en ik vond 't wel vertrouwenwekkend dat ze 't samen zo gezellig hebben daar.

belana, hipperdepip! staat je altijd goed dat donkere. en ik moet nog altijd wennen aan je brilloze gezicht. vraag me af of ik je op straat meteen zou herkennen.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:16:38 #103
3142 m@x
pi_60099373
Oh ja, Belaan, je nieuwe look is helemaal geweldig
pi_60099551
m@x, ik lees nu pas je Paradetips, bedankt!
  maandag 14 juli 2008 @ 17:10:14 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60100786
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef bixister het volgende:
Nee ik wil woensdag gaan en wilde eigen dezelfde vraag stellen voor de kinderparade dus.

Zijn jullie al naar de piekenkermis geweest? Vond Noah ook erg leuk.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60100801
oja da's altijd ongeveer tegelijkertijd he. nee nog niet geweest. hoe lang duurt die nog?
  maandag 14 juli 2008 @ 17:12:36 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60100856
Zwaait ff

We zijn verhuisd nu het Inet nog
zit nu bij mijn pa en ma
  maandag 14 juli 2008 @ 17:13:37 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60100876
16 juli volgens mij, woensdag dus
misschien gaan we morgenavond nog even want dan komt Pieter Post
©Dumbo
  maandag 14 juli 2008 @ 18:27:39 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60102369
Oooh wat leuk! De Parade! Daar wil ik over een paar jaar ook met mijn zoon naartoe.

Belana, wat heb jij een goeie kop voor zo'n kapsel zeg!

Rottdog, succes met verhuisgedoe.
  maandag 14 juli 2008 @ 18:43:51 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_60102678
laat je even weten of de Parade leuk is bix?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 juli 2008 @ 18:49:12 #111
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60102783
Ik MOET gewoon even zeggen dat ik je kapsel geweldig vind, Belana. En het staat je geweldig!

Snoop, hoeveel nachtjes slapen nog?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 18:51:24 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60102826
Hmm over een half uurtje komt Micha thuis en ik moet nog boodschappen doen en ik heb geen idee wat we zullen gaan eten! Ik laat me maar inspireren in de supermarkt denk ik
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 juli 2008 @ 18:56:12 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60102910
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:51 schreef texelonia het volgende:
Hmm over een half uurtje komt Micha thuis en ik moet nog boodschappen doen en ik heb geen idee wat we zullen gaan eten! Ik laat me maar inspireren in de supermarkt denk ik
sla met spekjes, tomaat, komkommer, aardappeltjes
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 14 juli 2008 @ 19:27:02 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60103611
Oh dat had ik niet meer gelezen

Het is geworden tagliatelle met zalm: lekker en makkelijk
©Dumbo
  maandag 14 juli 2008 @ 19:32:20 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60103758
Wij hebben lekker varkenshaasje gegeten met aardappeltjes en worteltjes.
pi_60103863
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:49 schreef phluphy het volgende:
Ik MOET gewoon even zeggen dat ik je kapsel geweldig vind, Belana. En het staat je geweldig!

Snoop, hoeveel nachtjes slapen nog?
6
  Jubileum moderator maandag 14 juli 2008 @ 20:10:23 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60104688
Nog maar 6 nachtjes snoop? Wat heerlijk!!

Ik moet even neerploffen hoor, ik heb zo'n belevenis achter de rug.
Ik sta in de tram met 2 collega's, gewoon gezellig te kletsen. Om ons heen allemaal toeristen en het was aardig druk. Ineens zie ik dat van de arm van een "toerist" naast me zijn jas afglijd en onthult dat hij met zijn hand in mijn handtas zit Ik helemaal perplex en ik schreeuw iets van "heee klootzak, haal je hand uit mijn tas ja!" Snel inspecteer ik de inhoud van mijn tas en ik zie in 1 oogopslag mijn portemonnee en mijn Ipod nog zitten. De rest is llippenstift, sigaretten en andere rommel en dat vind ik niet zo belangrijk.
Iedereen om ons heen doet van en Echt niemand doet iets.....
Vrijwel meteen zijn we bij een halte waar de schurk uitstapt terwijl ik mijn onderkaak nog van de tramvloer probeer te harken.
Ik was echt perplex.... en best kwaad. Mijn spullen gvd! Hij had in een recordtempo de rits van mijn tas opengekregen terwijl ik die toch dicht tegen mijn lichaam aandraag.

Ik heb nu een of andere constructie gefrabriekt met ringetjes en karabijndingen zodat het niet zomaar meer open te maken is zonder dat ik het voel.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60104760
Oh Lois, ik zou ook echt perplex staan denk ik. Stelletje schoften
'Gelukkig' heb je je portemonnee nog.
pi_60104850
Ik heb ook zo gebruld, in Barcelona. T. heel zachtjes: Psst...ik geloof dat ze aan je tas zitten....
Ik: WAT?! WIE ZIT ER MET ZIJN GORE POTEN AAN MIJN TAS?! En me razendsnel omdraaien. Toen stonden er een paar dames héél onschuldig te kijken en die maakten ook dat ze wegkwamen bij de eerstvolgende halte En T. kwaad, op MIJ! Dat ik zo schreeuwde en me meteen omdraaide.

Hij kon blij zijn dat ik niet gezien had dat ze IN m'n tas zaten, want dan was het niet bij schreeuwen gebleven
pi_60104935
jeetje Lois wat een stelletje schoften zeg...
Gelukkig maar dat je je portemonee nog hebt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60104949
In Lloret ben ik nog een keer dievegges achterna gerend. Ze hadden ons gerold (bloemetje aanbieden en dan een peso willen, meekijken in je portemonnee, geen peso uiteraard, die bestaat niet eens, maar ondertussen wel je briefgeld weghalen). We merkten dat pas op de hotelkamer, zaten nog een beetje beduusd voor ons uit te kijken en toen hoor ik ze ineens buiten kakelen. Ik kijk, staan ze bij twee andere toeristen.

Dus ik al krijsend het hotel door, naar buiten gestormd, die toeristen weggejaagd en uiteraard de dievegges ook Man man man, wat was ik kwaad zeg. Als ik iets scherps had gehad zat ik nu in een Spaanse cel denk ik.
  Jubileum moderator maandag 14 juli 2008 @ 20:25:02 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60105040
Ik was dus niet zo boos, later zei mijn collega nog "je had hem moeten aanhouden" maar daar dacht ik geeneens aan. Ik was zo ontzettend verbaasd dat mijn rits openstond en dan die hand erin. Ik zie dat steeds ook weer voor me, die hand erin! Onvoorstelbaar.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 20:35:22 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_60105293
jezus lois, dat heb jij weer
stormy waters...
sailin'
pi_60106091
Lois

Vanmorgen mijn tramavontuur:

Ik sta in de tram, met mijn rug naar het raam, rechts van me komt een jongen staan met zijn gezicht naar het raam met een krantje, schuin links voor me zit een jongen van een jaar of 14 met een DS te spelen. Die jongen rechts naast me kijkt iedere keer van zijn krant op naar het DS-spelertje af en toe een blik op mij werpend. Het duurde even voor het kwartje bij mij viel dat hij dus op die DS zat te loeren
Komt er even later een ander ventje aangelopen, ik dacht in eerste instantie dat hij zijn hand even voor het DS-schermpje had maar die probeerde gewoon in het voorbijgaan de DS uit die jongen zijn handen te rukken
DS-jongetje had hem goed vast, dus het trekkende jongetje liep gewoon door. DS-jongetje speelde nog een half minuutje, stopte toen toch maar en ruimde daarna zijn DS op in een zakje wat om zijn nek hing en diep onder zijn jas werd weggeborgen. Krantlezende jongen heeft interesse verloren en loopt dan maar verder de tram in en gaat zitten.
Bij het uitstappen (ik liep naar achteren in de tram) zie ik dat het trekkende jongetje het DS jongetje nog steeds in de gaten houden.
DS jongetje verblikte en verbloosde niet trouwens tijdens het hele gebeuren.

Tip van de dag: ik geloof niet dat het aan te raden is met een DS in het OV te gaan zitten
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 14 juli 2008 @ 21:16:51 #125
3142 m@x
pi_60106376
Hmmmmm, dat doe ik dus altijd. DS-en in de trein. Maar mijn DS zit in een hoesje met een koordje wat standaard om mijn pols zit. Om het net even wat minder makkelijk te maken.
pi_60107027
Het wordt toch echt steeds gekker geloof ik
  maandag 14 juli 2008 @ 22:05:57 #127
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60107710
Ik woon nog ergens waar de meesten nog steeds rustig de deur open laten als ze weggaan.
Na 1 inbraakpoging ben ik niet meer zo naïef.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:13:58 #128
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60107917
Belana, wat een stoer uiterlijk! Leuk!

Ziggo werkt hier prima, maar hier konden we tot en met vandaag gratis glasvezel aanvragen, dus dat heb ik toch maar gedaan! (gelukkig ben ik in charge of the internet hier).
Normaal kost het 385 euro, nu is het ter promotie gratis!
Nu nog zien of het echt zo snel is, voor zoveel geld

Wat zijn jullie dapper, ik geloof niet dat ik zo brul tegen een tasjesdief. Maar misschien ook wel, primaire reactie ofzo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60108216
Ziggo...? Nooit van gehoord, maar ook geen gemis als ik het hier zo lees. Wij hebben digitale televisie van UPC, maar die ontvanger begint steeds vaker te steigeren... Komt zeker omdat we het ding niet dag en nacht aan hebben staan... Misschien is het ding morgen in een betere bui, anders zal ik de UPC maar eens even bellen...

Lois . Wat raar dat niemand reageert! Ik weet niet hoe ik gereageerd zou hebben... Waar halen mensen toch het gore lef vandaan om met hun poten aan andermans spullen te komen.

Easy . Het zou toch niet nodig moeten zijn om je DS weg te bergen ofzo in het OV. Mensen zouden gewoon hun poten thuis moeten houden.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 22:53:02 #130
5428 crew  miss_sly
pi_60108941
Lois, wat goed dat je zo reageerde! Ik geloof dat ik van louter verbazing en schrik geen geluid zou kunnen produceren

Wist niet dat een DS in het OV een risico is

Wij zijn vandaag heerlijk naar de sauna geweest, Sauna Ridderode in Santpoort. Eerste keer, maar echt zo goed dat ik daar wel vaker heen wil
pi_60109849
Oeh lekker de sauna, daar ben ik ook al in eeuwen niet geweest. Volgens mij heb ik ergens nog een cadeaubon liggen zelfs. Mmmmm, ergens in een verhuisdoos bedenk ik nu
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 23:31:42 #132
5428 crew  miss_sly
pi_60110106
Mooi moment om na de verhuizing alle stress en onrust van de afgelopen tijd uit te zweten in de sauna
  maandag 14 juli 2008 @ 23:44:15 #133
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60110440
Zo lekker twee klaagmails verstuurd. Een aan KPN en een aan Ziggo. Pfff dat lucht op, voor even dan. Morgen ga ik ze weer bellen. Zo stalken helpen of niet? Collega van mij had een e-mail gestuurd aan iemand van de Raad van Bestuur van KPN en was binnen een week geholpen. Dat is mijn volgende stap
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:00:04 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60110857
Jeetje, wat een eikels heb je toch rondlopen
Dat je zomaar andermans spullen probeert af te pakken, ik snap dat echt niet...

Ik heb ook nog een cadeaubon voor de Zwaluwhoeve liggen
Ben er nog nooit geweest, iemand nog tips?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 06:57:46 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60113459
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Memmel het volgende:
Zo lekker twee klaagmails verstuurd. Een aan KPN en een aan Ziggo. Pfff dat lucht op, voor even dan. Morgen ga ik ze weer bellen. Zo stalken helpen of niet? Collega van mij had een e-mail gestuurd aan iemand van de Raad van Bestuur van KPN en was binnen een week geholpen. Dat is mijn volgende stap
Ik stuurde meestal een brief met onderaan: cc Opta.
Klacht werd vaak snel verholpen, en het leverde zelfs een keer een bos bloemen op.

Wat een verhalen van Lois en EG.
Ik voel me dan echt een provinciaaltje, dat soort dingen maak ik nooit mee. Maar ik vind het wel erg hoe het blijkbaar met de maatschappij gesteld is.
... ♥ ik mis je ♥
pi_60113757
Ja hè hè, waar jij woont hebben ze ook helemaal geen tram Phluph
Ik heb het trouwens ook nog nooit meegemaakt *klopt af*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:05:14 #137
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60114227
Oe Miss sly riidderrode, dies mooi en goed en lekker eten. Mijn mams heeft mij vorig jaar een keer meegenomen op kosten van haar vriend. Ik wilnog wel een keer maar ik ga niet regelmatig dus ff wachten tot na de bevalling.

Over jatten,mijn moeder waarschuwt altijd dat ik mijn tas niet zo los achterop de fiets moet doen of los in het fietsstoeltje. Daar ben ik dan wat naïef in, wie gaat er nou mijn tas uit het stoeltje trekken denk ik dan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60114246
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje, wat een eikels heb je toch rondlopen
Dat je zomaar andermans spullen probeert af te pakken, ik snap dat echt niet...

Ik heb ook nog een cadeaubon voor de Zwaluwhoeve liggen
Ben er nog nooit geweest, iemand nog tips?
Ben er nog nooit geweest, zou wel een keertje willen. Wel een keer in een ander beautycentrum geweest en heb me daar heerlijk laten verwennen met een massage, gezichtsbehandeling en nog iets maar dat weet ik niet meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60114287
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:05 schreef Jelief het volgende:
Over jatten,mijn moeder waarschuwt altijd dat ik mijn tas niet zo los achterop de fiets moet doen of los in het fietsstoeltje. Daar ben ik dan wat naïef in, wie gaat er nou mijn tas uit het stoeltje trekken denk ik dan.
Laatst een afschuwelijk verhaal gelezen over een vrouw die haar tas aan haar fietsstuur had gebonden. Er kwamen een paar van die scooterjongetjes langs en ze werd mooi meters over de grond gesleurd met tas en al
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:28:32 #140
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60114494
Jeee, wat een verhalen. Bah.

Kersjes, ik ben weleens bij de Zwaluwhoeve geweest. Tips heb ik niet, maar het is er heerlijk! (Volgens mij is er wel een en ander verandert sinds ik er voor het laatst was, ze zijn nu zoveel reclame aan het maken.)
pi_60114563
Even een vraagje tussendoor; schoolgeld (Morgaine gaat in augustus voor het eerst naar school) is dat een jaarlijkse of maandelijke bijdrage?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:36:22 #142
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60114599
jaarlijks faja
Saartje
pi_60114848
Staat allemaal zo vaag op de site van de school. Ik heb ook alleen maar een kaartje gekregen met daar op de tekst "leuk dat je bij ons op school komt" maar verder geen info. Dus totaal geen idee of ik haar drinken en eten mee moet geven. Tussen de middag eet ze zo ie zo thuis maar ik neem aan dat ze ook tijdens de lesuren wat te drinken krijgen of dat je dat mee moet nemen?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:57:13 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_60114943
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Staat allemaal zo vaag op de site van de school. Ik heb ook alleen maar een kaartje gekregen met daar op de tekst "leuk dat je bij ons op school komt" maar verder geen info. Dus totaal geen idee of ik haar drinken en eten mee moet geven. Tussen de middag eet ze zo ie zo thuis maar ik neem aan dat ze ook tijdens de lesuren wat te drinken krijgen of dat je dat mee moet nemen?
Staat dat niet in het informatieboekje van de school? Meestal moet je het trouwens zelf meegeven. Het kan zijn dat er wat gedronken wordt, het kan zijn dat ze een boterham of wat fruit eten, dus even navragen is wel het handigst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:03:52 #145
190853 RockabeIIa
pi_60115041
Zulke gevallen als wat er in de tram me de DS gebeurde blijven voorkomen als niemand van de omstanders wat zegt... Iedereen bemoeit zich alleen maar met zijn eigen pakkie an maar ik vind dus echt dat buitenstaanders die knul even een lesje hadden moeten leren. Dan was er iig 1 die zulke dingen niet meer deed, denk ik serieus... Ik verwijt niemand iets hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je perplex staat en niet eens weet wat je in zo'n situatie het beste kunt of moet doen, voor hetzelfde geld krijg je een mes tussen je ribben ook nog!

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 15-07-2008 10:10:03 ]
pi_60115451
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Zulke gevallen als wat er in de tram me de DS gebeurde blijven voorkomen als niemand van de omstanders wat zegt... Iedereen bemoeit zich alleen maar met zijn eigen pakkie an maar ik vind dus echt dat buitenstaanders die knul even een lesje hadden moeten leren. Dan was er iig 1 die zulke dingen niet meer deed, denk ik serieus... Ik verwijt niemand iets hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je perplex staat en niet eens weet wat je in zo'n situatie het beste kunt of moet doen, voor hetzelfde geld krijg je een mes tussen je ribben ook nog!
Het ging allemaal heel onopvallend, ik zag het toevallig omdat die jongen naast me zo op dat ding zat te loeren.
In eerste instantie had ik helemaal niet door waarom.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat als dat ding echt afgepakt was ik niet weet of ik iets had gedaan, ik heb een kind thuis zitten, die wil ik graag nog een poosje opvoeden, hij heeft meer aan een levende mond-houdende moeder, dan aan een gewonde (of erger).

Ik vind eigenlijk ook dat omstanders moeten ingrijpen, als ik die omstander dan maar niet ben ..... en zo blijft het probleem bestaan.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:39:27 #147
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60115594
Zo heb ik een heldhaftige collega, die voor niks en niemand bang is. Ze zat een keer in de trein toen er een groep jongeren heel lomp en bedreigend deden tegen een donkere man. Die man ging op een gegeven moment naar het toilet, en toen iemand van die jongeren op wilde staan om achter hem aan te lopen is mijn collega pontificaal voor die wc deur gaan staan. Dat vind ik dan zo bewonderenswaardig! (Ze heeft ook 's een vuist tegen d'r kaak gehad toen ze overvallers af ging leiden, die wilden haar vriend slaan. Ze moet niet overmoedig worden. ) Maar echt, ik zou willen dat ik het durfde allemaal.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:47:21 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_60115721
dat vind ik nou ook stoer Lishe
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:50:19 #149
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60115762
Ik vind het ultiem stoer maar ook erg stom. Je bent je leven tegenwoordig helaas niet meer zeker als je opkomt voor een ander
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:58:20 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60115896
Iemand een bloeddrukpilletje voor me? Had Ziggo aan de lijn, ik verhuis over 2 weken, maar volgens hen wordt mijn woning pas op 19 december 2008 opgeleverd
pi_60116090
hey, maar je had ze in ieder geval aan de lijn!
wat een stelletje sukkels daar he. ik hoor er zo ontzettend veel geblunder van.

lishe, handig zo'n heldhaftige collega!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:08:38 #152
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60116106
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef snoopy het volgende:

6
5
... ♥ ik mis je ♥
pi_60116227
Memmel... adem in... adem uit... wat een sukkels bij ziggo!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:18:59 #154
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60116312
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:24:43 #155
190853 RockabeIIa
pi_60116423
van harte Maneki! Eindelijk vriendinnetje af
pi_60116424
maneki!!!! gefeliciteerd!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:27:04 #157
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60116459
Kan ik eindelijk met recht 'mijn man' zeggen
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:43:33 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60116751
Ik kan hier geen video kijken... Maar Maneki, ben je onlangs getrouwd?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:44:18 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60116764
Gefeliciteerd Maneki!!! Volgens mij is het revival-of-the-marriage. Denk ik. Nouja, trouwen is cool! Vooral ook met je complete gezin!! Geniet van de voorbereidingen enzo!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:45:03 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60116786
Nog maar een jaartje en dan ben je getrouwd. Nu mag je legaal veel winkelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:53:25 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60116981
Maneki, gefeliciteerd!

Saartje als bruidsmeisje

Memmel, wat een gedoe zeg.
Bij ons is Casema nu ook overgegaan in Ziggo. Dat belooft niet veel goeds als ik het zo allemaal hoor
pi_60116999
Gefeliciteerd!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:12:35 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_60117383
maneki wat leuk zeg! van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
pi_60117425
Maneki, gefeliciteerd! Leuk hoor, ik ben op die dag volgend jaar precies 6 jaar getrouwd.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:26:24 #165
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60117716
Maneki van harte met jullie voorgenomen huwelijk!
Wat klinkt dat eigenlijk stom; voorgenomen. Alsof er nog enige twijfel is. Of zoiets als goede voornemens. Nou ja, jullie hebben in ieder geval 1 goed voornemen volgend jaar.

Memmel, ik zie alleen de naam Ziggo staan en ik voel mijn haren weer recht overeind gaan staan. Betaal al maanden voor een 2e lijn, maar de goede modem hebben ze daarvoor nog niet opgestuurd.
En ik heb al helemaal geen zin meer om te bellen.
pi_60117729
Maneki, wat leuk gedaan

Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 12:27:15 #167
5428 crew  miss_sly
pi_60117738
Maneki, gefeliciteerd Wat een leuk vooruitzicht
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 15 juli 2008 @ 12:28:34 #168
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60117759
Maneki wat leuk!! Gefeliciteerd en veel plezier met alle voorbereidingen!
pi_60117761
Maneki wat leuk! Gefeliciteerd!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:28:52 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_60117764
Wat leuk Maneki! Gefeliciteerd!
is super!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:38:20 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60117971
Maneki! Joepie!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:49:25 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60118193
Met een cc naar de opta en de consumentenbond.

Geachte heer Dijkhuizen,

Inmiddels is Ziggo twee maanden op weg als organisatie. Ik hoop dat u, als CEO, terug kunt kijken op een geslaagd fusieproces en dat uw verwachtingen waarheid worden de komende tijd.

Voor mij is het hele Ziggo helaas niet zo’n feest. Lange wachttijden, onbeschoft geholpen worden bij de Klantenservice, onbegrijpelijke aannames en belachelijke fouten.

Staat u mij toe u de situatie te schetsen. In 2007 is de bouw begonnen van onze woning te Vroondaal, Den Haag. In eigen beheer, een eigen stuk grond, een eigen ontwerp en een eigen woning. Komende maandag nemen wij onze intrek in deze woning. Alles werkt, behalve de kabel.

Sinds februari van dit jaar ben ik bezig een kabelaansluiting te krijgen. Zoals sinds enige tijd gebruikelijk is, moet een nieuwe aansluiting (de fysieke kabel dus) aangevraagd worden via de website aansluitingen.nl. Dat is op 14 februari gebeurd.

Daarna heb ik zeer lange tijd niets van Ziggo vernomen. In april heb ik gebeld en werd mij verteld dat ik een papieren formulier moest insturen. Dat heb ik ingevuld en opgestuurd. Een maand later was dat nergens terug te vinden in uw systeem. Op 30 juni is mij weer een formulier opgestuurd. Dat heb ik ook weer toegestuurd en wederom niets te vinden. Vanmorgen om 11.02 uur laat uw systeem zien dat mij weer een formulier is toegstuurd. Met de vermelding dat het nu echt goed moet komen. Mij is aangeraden het naar twee adressen te sturen om ‘dubbel kans te hebben dat het aankomt’. Er worden mij ook twee formulieren opgestuurd, dus twee maal twee is vier keer kans dat iemand het formulier ontvangt.

Volgens de helpdesk en de technische dienst is het probleem dat mijn woning pas op 19 december 2008 opgeleverd gaat worden. Dit verbaast mij hogelijk, aangezien wij op 27 juni al de sleutel hebben ontvangen van onze nieuwe woning en daar over een paar dagen onze intrek zullen nemen. Over twee weken wordt mijn tuin aangelegd. Wie zorgt ervoor dat ik niet met een overhoop gehaalde voortuin achterblijf? Ziggo? Moet ik dan weer een formulier invullen?

Ik heb het te doen met de meest medewerkers van de helpdesk die naar mij als klant toe soms nog enige orde proberen te scheppen in deze vreselijke chaos. Maar dan zijn er ook nog medewerkers die de hoorn er gewoon opgooien wanneer ik vraag waarom ik zo aanmatigend te woord wordt gestaan.

Het lijkt wel een vorm van zelfkastijding, een kabelaansluiting proberen te krijgen. En weet u wat nou het vervelende is? U bent de enige aanbieder hier in de regio. Anders was ik al lang overgestapt naar een ander. Hoe belangrijk is uw klant eigenlijk voor u?

Ik begrijp dat andere zaken uw aandacht vragen, maar ik wilde dit debacle niet onvermeld laten. Mocht deze brief u bereiken, hoop ik dat u de moeite wilt nemen hier kort op te reageren. Zoniet dan verliest u in ieder geval weer een gefrustreerde klant.

Met vriendelijke groet,

Memmel
pi_60118308
Wat blijf jij beleefd Memmel......ik heb helaas de brief die ik enige tijd geleden heb gestuurd aan mijn zorgverzekeraar niet op kantoor maar ik ben alles behalve beleefd gebleven

iets in de trant van klootviolen en nog meer van zulks
pi_60118349
het is werkelijk te gek voor woorden memmel! en erg jammer dat er geen concurrenten zijn inderdaad. dan waren ze allang meer hun best gaan doen, wedden?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:27:52 #175
94046 PM-girl
pi_60119083
Maneki Wat leuk!

Was dit de aankondiging die jullie aan iedereen gestuurd hebben? Origineel gedaan!
*
pi_60119190
Woei Maneki! Gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
pi_60119486
Maneki, gefeliciteerd

Memmel, wat een keurige brief zeg! Ik was ook al lang niet meer zo netjes gebleven als jij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:47:07 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60119618
Maneki

Die mier..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:52:37 #179
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60119733
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:45 schreef YPPY het volgende:
Nog maar een jaartje en dan ben je getrouwd. Nu mag je legaal veel winkelen.
nog meer?
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:55:12 #180
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60119794
En ik heb deze op m`n hyves gezet, behalve m`n ouder en schoonouders is nog niemand op de hoogte. Ik wil ff zien hoe hard de tamtam werkt
Bedankt voor de felicitaties allemaal..ik vind het gek dat ook ik gewoon kan trouwen Zag mezelf op m`n 80ste nog als de vriendin van
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:57:02 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_60119838
wat en prachtige brief memmel! echt heel goed!
alleen zal ie wel niet aankomen want de post schijnt in jullie omgeving ook niet zo goed te werken
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:02:11 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60119968
Goeie brief Memmel! Ben benieuwd!
pi_60120782
Maneki van harte .

Memmel, nette brief, ben benieuwd of er reactie op komt of dat ie "weer niet aankomt...".
Misschien nog een kopietje richting Kassa of Radar?
pi_60121221
Help

We hebben de balkonkast weggesloopt op heb balkon en wilgenmatten geplaatst. Nu zit in met een witte muur waar ik iets op wil hebben, iets van een masker ofzo.. iemand tips/ideetjes/winkels?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 juli 2008 @ 14:48:47 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60121293
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef Vicky het volgende:
Help

We hebben de balkonkast weggesloopt op heb balkon en wilgenmatten geplaatst. Nu zit in met een witte muur waar ik iets op wil hebben, iets van een masker ofzo.. iemand tips/ideetjes/winkels?

[ afbeelding ]
of een foto af laten drukken op van zon doek voor buiten?

Foto op tuinposter van bij de hema
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:49:13 #186
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60121305
Maneki! Wat leuk Gefeliciteerd.

Memmel, ziggo zuigt echt, hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60121492
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

of een foto af laten drukken op van zon doek voor buiten?

Foto op tuinposter van bij de hema
ook een goed idee. Alleen ff kijken of ik een mooie foto heb die doekwaardig is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60122190
Maneki gefeliciteerd
Ik vind het heel raar dat ik morgen niet meer vriendin ben, maar vrouw van Wij zijn ruim 6 jaar samen nu.

Memmel goede brief! Ik zou idd woorden als faja gebruiken na al die kastjes en muren.

Vicky je hebt ook "kant en klare" doeken, vaak bloemetjes enzo, maar dat is wel erg vrolijk, eigen foto is altijd leuker natuurlijk, maar voor als je niks kan vinden en de muur zat word hebben diverse bouwmarkten en tuincentra van die doeken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:45:02 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60122544
Ik kijk bijna scheel van alle modesites die ik vandaag gezien heb.
Man, ik zie door de bomen het bos bijna niet meer. Ben echt wel gaar voor vandaag. Maar ik moet nog zoveel doen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:58:57 #190
94046 PM-girl
pi_60122882
Dutchie, je zoekt nieuwe kleren? Of moet je dit voor je werk doen?

Anitra, alvast heel veel plezier morgen!
*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:02:49 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60122979
Werk. Ja ik weet, het is een straf om dit te doen.
Maar ik heb vandaag toch wel heel erg veel kleding gezien. Beetje een overkill. Dat kan dus wel.

Anitra, morgen is dan DE dag. Geniet ervan!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:04:52 #192
94046 PM-girl
pi_60123018
Wat doe je dan voor werk, Dutchie?
*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:16:20 #193
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60123303
Ik ben blij!
Heb een nieuwe, psycholoog en psychiater, en die zijn erg goed, en aardig. Dit zijn tenminste echte professionals. Dat merk je meteen. Ze stellen de juiste vragen, en weten wat er in het dossier staat.
Ze stellen, eerst de vragen aan mij, en pas daarna, aan mijn begeleiders en ouders.

Een gelukkige Oxy!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:18:42 #194
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60123369
Ik ben weer terug in de mode.
Heb nu een eigen bedrijfje (agentschap) waar ik een aantal merken vertegenwoordig.
Maar bijna alle relaties zijn op vakantie en ik moet me voorbereiden op de beurs. Zoek nog een aantal nieuwe labels. En er zijn er zóóóóó veel. Het is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg. Dus daar ben ik al de hele middag mee bezig.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:27:46 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60123583
Maneki gefeliciteerd Zijn jullie al lang samen? En dan nu Wat leuk!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:29:04 #196
94046 PM-girl
pi_60123611
Jeetje, vermoeiend maar wel leuk Dutchie!

Weet trouwens iemand of het nederlandse supermanliedje op een cd staat? Een dansliedje voor kinderen is het, heel erg eigenlijk. Er worden telkens handelingen gezegd die je dan na moet doen, zoals tandenpoetsen, skiën, slapen, springen en... Superman!
*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:34:39 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60123738
Zingen PM, begin maar vast te zingen. Dan gaat er vast wel een belletje rinkelen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:35:22 #198
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60123757
We zijn 9 jaar bij elkaar Stiemie, we gaan trouwen op de dag dat we 10 jaar verkering hebben Beetje dure dag maar ja..als het op een maandag was geweest hadden we een mazzeltje

Klinkt vermoeiend Dutchie, maar wel leuk
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:39:43 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60123858
Ach, het is weer eens wat anders.
Erg vermoeiend bij tijd en wijle, maar het geeft ook een dot energie. Gewoon iets te doen wat je echt wilt en ook wanneer je het wilt.
Tuurlijk had ik lekker op de sportschool kunnen blijven zitten, lekker veilig. Maar soms moet je gewoon iets radicaal anders gaan doen om te voelen dat je leeft zeg maar. Ik heb dat heel erg nodig die uitdaging in mijn werk, daar ben ik nu wel achter.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 16:41:44 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_60123894
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:29 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje, vermoeiend maar wel leuk Dutchie!

Weet trouwens iemand of het nederlandse supermanliedje op een cd staat? Een dansliedje voor kinderen is het, heel erg eigenlijk. Er worden telkens handelingen gezegd die je dan na moet doen, zoals tandenpoetsen, skiën, slapen, springen en... Superman!

ik heb hem... ergens.. op cd.. van 1 of andere camping waar we zijn geweest.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:43:03 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60123923
Jeuj Maneki!
En bijna jeuj Anitra!

Memmel, prima brief. Netjes, maar toch met een beetje (terecht!!) venijn.
En Dutch! Wat leuk dat jij een eigen agentschap hebt zeg!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:19:55 #202
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60124771
Maneki gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:24:50 #203
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_60124888
Maneki Neko van harte met je huwelijk volgend jaar juli en heel veel plezier met de voorbereidingen...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:26:48 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_60124934
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef dutchie het volgende:
Ach, het is weer eens wat anders.
Erg vermoeiend bij tijd en wijle, maar het geeft ook een dot energie. Gewoon iets te doen wat je echt wilt en ook wanneer je het wilt.
Tuurlijk had ik lekker op de sportschool kunnen blijven zitten, lekker veilig. Maar soms moet je gewoon iets radicaal anders gaan doen om te voelen dat je leeft zeg maar. Ik heb dat heel erg nodig die uitdaging in mijn werk, daar ben ik nu wel achter.
ik vind je nog steeds rete stoer
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:17:45 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60127326
Wat een leuke aankondiging Maneki. trouwen is zooooo leuk
Lekker douchen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:35:45 #206
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60127734
Oxy wat fijn dat is zeker iets om blij om te zijn!

Maneki gefeli met jullie voornemen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:39:27 #207
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60127828
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:26 schreef Belana het volgende:

[..]

ik vind je nog steeds rete stoer
Ik ook
Lekker douchen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:50:05 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60128081
Du-hutch, zoek nu niet verder, gewoon een kinder-label erbij!
PM, google eens op kinderdisco? Of recreatiewerk.

Anitra, heeeeeeel veel plezier morgen, geniet ervan en voor daarna alle geluk samen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:52:52 #209
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60128152
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:01:49 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60128388
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vandaag heerlijk naar de sauna geweest, Sauna Ridderode in Santpoort. Eerste keer, maar echt zo goed dat ik daar wel vaker heen wil
Oeh, heerlijk. Dat is hier om de hoek. Mooie tent. Ik ga helaas veel te weinig naar de sauna
Ze gaan nu ook een nieuwe in Hoofddorp bouwen, dat schijnt echt geweldig te worden. Ben benieuwd.

Anitra, heel veel plezier morgen!
Lekker douchen!
pi_60128575
Anitra heel veel plezier morgen!
  Jubileum moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 20:20:29 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60128809
Maneki gefeliciteerd, wat geweldig leuk!!!

Anitra hele fijne dag morgen
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 15 juli 2008 @ 20:25:02 #213
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60128933
Dutch, ik vind het zo stoer wat je doet! Je bent wel een beetje mijn voorbeeld nu

*droomt van eigen fotografie-bedrijfje*
pi_60129789
quote:
Kan het klopppen dat ik gebeld bent door njoy ? Iets met een actie of zoiets ?
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 21:03:30 #215
5428 crew  miss_sly
pi_60129884
Anitra, fijne dag morgen en veel geluk
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef sjak het volgende:

[..]

Oeh, heerlijk. Dat is hier om de hoek. Mooie tent. Ik ga helaas veel te weinig naar de sauna
Ze gaan nu ook een nieuwe in Hoofddorp bouwen, dat schijnt echt geweldig te worden. Ben benieuwd.
Ik ga ook te weinig, vind ik. Ik ging eerst vaak met mijn zusje, schoonzusje en moeder, maar die wonen in Brabant, dus dat is moeilijker, er moet altijd iemand te lang rijden. Schaap vindt het wel eens fijn, maar niet zo vaak als ik. Dus helaas...
De nieuwe sauna in Hoofddorp ga ik ook zeker eens checken
pi_60129987
Anitra, ik wens je een hele mooie dag morgen
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:17:35 #217
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60130212
Anitra en prisoner-orr, hele fijne dag morgen
Maneki, hele fijne dag volgend jaar
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:31:47 #218
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60130603
Maneki .. van harte met jullie voorgenomen Huwelijk..
Van harte met alle liefde gefeliciteerd..

Wij trouwen ook op de dag dat we elkaar zoveel jaar kennen!
8 jaar hiero! op 23 juni 2009!

Anitra en Rick..Geniet van jullie prachtige dag!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_60131096
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef snoopy het volgende:

[..]

Laatst een afschuwelijk verhaal gelezen over een vrouw die haar tas aan haar fietsstuur had gebonden. Er kwamen een paar van die scooterjongetjes langs en ze werd mooi meters over de grond gesleurd met tas en al
Dat was dus mijn nichtje Ze reed vanaf een vriendin in de Watergraafsmeer naar huis (in de Pijp) en onderweg gebeurde dus wat Snoopy hierboven vertelt.
Ze is er goed vanaf gekomen hoor, maar de schrik zat er bij ons allemaal wel in!

Ik doe m'n tas altijd in m'n fietstas...ook niet echt slim, ik weet het! Heb trouwens wel bijna altijd een tas bij me die ik over m'n hoofd kan doen en dus niet alleen aan m'n schouder hangt.
pi_60131454
Oeh Minnie, dat was toch bij dat tunneltje bij het Amstelstation? Ik las het in het Parool.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:02:01 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60131473

pi_60131493
Hè gatver, Viev
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:03:27 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60131506
Jeutje.... Wat eng. Heb er zo de pest aan als een ander met zijn tengels aan mijn spullen zit. Het enige wat mij ooit is afgejat was een hele handige doos voor billedoekjes. Zo uit mijn luiertas gegrist.

Zulke erge dingen gebeuren hier niet [/provinciaaltjesmodus]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60131619
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef dutchie het volgende:
Tuurlijk had ik lekker op de sportschool kunnen blijven zitten, lekker veilig.
Wat deed je dan? En waar?

Ik heb vanavond voor het eerst weer gebodypumpt. Na een jaar niet met gewichten te hebben geklooid.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:09:43 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60131724
Pfff, ik had maandag toch echt ZÓ'N saaie spinningles dat ik halverwege weg ben gelopen .
pi_60131754
Als ik verhuisd ben ga ik proberen weer naar yoga te gaan. Dat vond ik toch wel erg lekker, maar het komt er nu gewoon niet van
pi_60131772
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Vivi het volgende:
Pfff, ik had maandag toch echt ZÓ'N saaie spinningles dat ik halverwege weg ben gelopen .
Viev! (*Je weet toch dat er een weerstandsknop op zo'n fiets zit?!)
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:13:34 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60131834
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:02 schreef Vivi het volgende:

[ afbeelding ]
Lekker douchen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:14:45 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60131868
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef Webkim het volgende:

[..]

Viev! (*Je weet toch dat er een weerstandsknop op zo'n fiets zit?!)
Ja, maar ik houd gewoon van wat afwisseling als in, dan weer klimmen, wat jumps, etc etc. Ze gaf gewoon een hele saaie les vond ik, alleen maar zittend klimmen en dan wel steeds iets zwaarder, maar toch, dat gaat gewoon vervelen na 45 minuten. En ook eentonige muziek.
Zij moest invallen voor 1 van mijn 2 vaste leraren, die geven leuker les vind ik, lekkere muziek en veel afwisseling, en ook een stuk enthousiaster, dat helpt mij dan weer om mijn eigen grenzen op te zoeken .
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:15:24 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60131883
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef sjak het volgende:

[..]

Die rooie binnenkant ook he .
pi_60131894
Waar is BE eigenlijk? Vakantie?
Ik vroeg me af hoe het met dat fitness-thuis-ding van haar ging eigenlijk.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:21:28 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60132073
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef snoopy het volgende:
Waar is BE eigenlijk? Vakantie?
Ik vroeg me af hoe het met dat fitness-thuis-ding van haar ging eigenlijk.
Dat wilde ik dus net vragen! En ze is vandaag nog jarig ook...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:39:23 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60132552
Edit op verzoek,

Met BE is alles goed iig, heb haar net gesmst .

[ Bericht 32% gewijzigd door Vivi op 15-07-2008 23:09:56 ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:47:30 #234
190853 RockabeIIa
pi_60132783
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:17 schreef sjak het volgende:
Wat een leuke aankondiging Maneki. trouwen is zooooo leuk
Echt?

nu wil ik ook, da's zo ongeveer het enige dat ik niet heb
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:49:36 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_60132840
ow, oxy, ik wilde je zeggen dat ik blij voor je ben dat het goed gaat met je nieuwe psychiater!

en anitra, fijne dag morgen!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:49:57 #236
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60132851
[/oudewijvenmodus aan] jouw tijd komt heus, Rocka [oudewijvenmodus uit]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:50:42 #237
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60132874
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Echt?

nu wil ik ook, da's zo ongeveer het enige dat ik niet heb
Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinken
foto

[ Bericht 11% gewijzigd door sjak op 16-07-2008 09:43:54 ]
Lekker douchen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:56:35 #238
190853 RockabeIIa
pi_60133036
Wat een mooie foto Sjak
<voordat iemand mijn idee steelt haal ik het maar gauw weg )

Memmel, jij komt uit de MC-Hammer periode... dus echt veel ouder kun je niet zijn

[ Bericht 27% gewijzigd door RockabeIIa op 15-07-2008 23:40:56 ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:58:42 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60133092
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een mooie foto Sjak
Ik wil eigenlijk alleen maar omdat ik al jaren droom van die old timer in Las Vegas... Ik als Marilyn Monroe in een goedkope del van een 5-dollar dress en mijn vriend als Elvis

Memmel, jij komt uit de MC-Hammer periode... dus echt veel ouder kun je niet zijn
32. Maar wel al twee jaar getrouwd
pi_60133213
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef sjak het volgende:

[..]

Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinken:
[ afbeelding ]
Pas op! Er bijt een draak in je nek!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:08:59 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60133368
Sjak, wat ben jij een charmante verschijning zeg .
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:11:01 #242
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60133425
wij gaan waarschijnlijk ook niet helemaal standaard trouwen Rocka, lijkt me wel leuk om als boselfje te gaan, en dan`s avonds een tuinfeest geven en de hele boel verlichten met kaarslicht
Saartje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:11:42 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60133440
Awwww
pi_60133696
Maneki van harte!! Wat een leuke aankondiging

Rijstebuiltje, ShaoliN en ik zijn ook getrouwd op de dag dat we 8 jaar samen waren en dat is alweer bijna drie maanden geleden En we zijn nog steeds gelukkig Wij zijn trouwens expres naar een andere gemeente gegaan, zodat het gratis kon

Anitra, ik hoop dat jij en Rick (en de kinders of course) morgen een hele mooie dag zullen hebben

Vivi hoe kóm je toch aan die plaatjes?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:27:06 #245
190853 RockabeIIa
pi_60133852
Beef, alsnog van harte! Heb je nog leuke foto's van die dag? En je kleine mannekes ,wat droegen ze?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:28:11 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60133878
Maneki gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:30:36 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60133930
Sjak trouwen in Artis is En wat ben jij een prachtige bruid zeg!

Wij zijn volgend jaar op 13 juni wel 10 jaar samen, reden voor een feestje, maar geen bruiloft

Anitra fijne dag morgen!
pi_60134031
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Beef, alsnog van harte! Heb je nog leuke foto's van die dag? En je kleine mannekes ,wat droegen ze?
Dankje Dylan droeg een bloesje, stropdasje en colbertje op een spijkerbroek en Quinten een geruit spencertje over een logsleeve en ook een spijkerbroek. Alles kwam van H&M, inclusief mijn jurk Ik heb op Hyves een foto staan, moet je daar maar even spieken want ik zet hem niet openbaar
pi_60134142
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef Webkim het volgende:

[..]

Wat deed je dan? En waar?

Ik heb vanavond voor het eerst weer gebodypumpt. Na een jaar niet met gewichten te hebben geklooid.
Bodypump is voor mij ook al veul te lang geleden!
( en de rest ook)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:41:33 #250
190853 RockabeIIa
pi_60134178
Ok Beef

Memmel, ik ben trouwens ouder dan jij
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:50:00 #251
190853 RockabeIIa
pi_60134371
best wel 60's beef! I like
pi_60135035
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
best wel 60's beef! I like
Thanks
Voor de mensen die de jurk ook willen zien, dit is hem
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:10:02 #253
190853 RockabeIIa
pi_60135660
't Staat jou echt 10x beter!
pi_60135721
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef RockabeIIa het volgende:
't Staat jou echt 10x beter!
Ik heb dan ook 10x meer opvulling
pi_60136900
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:08 schreef phluphy het volgende:

[..]

5
4
pi_60136914
Ik ga zo naar Ikea Breda; ff meeten met wat andere 'draagmoeders'. Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh. En nou ga ik vast allemaal hele leuke dingen zien waar ik echt echt e c h t niet zonder kan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60136940
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 07:20 schreef Webkim het volgende:
Ik ga zo naar Ikea Breda; ff meeten met wat andere 'draagmoeders'. Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh. En nou ga ik vast allemaal hele leuke dingen zien waar ik echt echt e c h t niet zonder kan.
Kad nog overlegd met , maar ga het niet redden. We moeten nog dit en we zouden nog dat en gaan op zoek naar eem moederfiets enzo! Anders had je én wel mee kunnen rijden én Lampo tussendoor weer even kunnun aaien!
pi_60136983
Jammer Vamp. Maar een nieuwe fiets is minstens zo leuk als Ikea.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60137004
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 07:37 schreef Webkim het volgende:
Jammer Vamp. Maar een nieuwe fiets is minstens zo leuk als Ikea.
Maar al draagdoekend de Ikea onveilig maken is eik veul leuker!
pi_60137102
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 07:42 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar al draagdoekend de Ikea onveilig maken is eik veul leuker!
Kom dan ff. Je weet dat je het wil. En de dag is nog lang genoeg.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 16 juli 2008 @ 08:12:07 #261
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60137156
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Belana het volgende:
ow, oxy, ik wilde je zeggen dat ik blij voor je ben dat het goed gaat met je nieuwe psychiater!
Dank u!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_60137290
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 07:20 schreef Webkim het volgende:
Ik ga met het OV en kan dus alleen maar kopen wat in een rugzakje past. Aaaargh.
Ik zou het niet aankunnen, ik vind het knap van je
Als ik naar IKEA ga moet ik echt wel met de auto
pi_60137645
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 08:32 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik zou het niet aankunnen, ik vind het knap van je
Als ik naar IKEA ga moet ik echt wel met de auto
Wij hadden een busje nodig
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:08:16 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60137697
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:09:44 #265
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60137715
Wat leuk al die trouwerijtjes

Anitra, veel plezier vandaag, hopelijk wordt het een mooie dag voor jullie en genieten jullie ervan
Maneki.Neko, wat leuk dat filmpje, gefeliciteerd
beefcake ook alsnog gefeliciteerd

Ik kwam een tijdje geleden zo'n schattig linnen pak tegen voor Noah, dus nu wil ik eigenlijk ook trouwen ik wilde al bijna 'alvast' dat pak bestellen, maar als we al ooit gaan trouwen weet ik natuurlijk niet welke maat Noah dan heeft
©Dumbo
pi_60137918
Tex bedankt voor de felicitatie!
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt een nieuw huis, dan is het geoorloofd
pi_60137938
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen.
, ik heb me zaterdag weer laten gaan, heeeeerlijk!
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:28:29 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60137958
Bij ons in de buurt is een bruidsjurkenwinkel... En daar zag ik dus een heel lief bruidsmeisjejurkje hangen... Echt zo'n prinsessenjurkje. Aangezien ik niet eerst ga scheiden om weer te kunnen trouwen om Jen dan mmoi te kunnen aankleden en ik nog kan wachten tot ik een ons weeg op de bruiloft van mn broertje denk ik dat ik zo'n allerschattigst jurkje gewoon ga kopen en het haar aandoe op haar eerste verjaardag.
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:38:07 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60138110
Ja dat kan natuurlijk ook Ticootje

Ik zou voor Noah verder niet echt een gelegenheid weten voor zo'n pak. Kan het natuurlijk ook een paar jaar op de groei kopen en hopen/zorgen dat we tegen die tijd gaan trouwen (maar is niet erg romantisch he )
©Dumbo
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:43:08 #270
190853 RockabeIIa
pi_60138191
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
IKEA is echt geen winkel waar je heen gaat alleen voor de inspiratie.. Je moet er gewoon altijd iets kopen ETEN.
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik las brusje
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:01:24 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60138527
Tijdje geleden hebben we bij Ikea gegeten en ik vond het eigenlijk helemaal niet lekker
©Dumbo
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:02:18 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60138542
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef texelonia het volgende:
Wat leuk al die trouwerijtjes

Ik kwam een tijdje geleden zo'n schattig linnen pak tegen voor Noah, dus nu wil ik eigenlijk ook trouwen ik wilde al bijna 'alvast' dat pak bestellen, maar als we al ooit gaan trouwen weet ik natuurlijk niet welke maat Noah dan heeft
jij hebt altijd van die leuke gedachten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:03:45 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60138570
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef texelonia het volgende:
Tijdje geleden hebben we bij Ikea gegeten en ik vond het eigenlijk helemaal niet lekker
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:05:07 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60138595
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef texelonia het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook Ticootje

Ik zou voor Noah verder niet echt een gelegenheid weten voor zo'n pak. Kan het natuurlijk ook een paar jaar op de groei kopen en hopen/zorgen dat we tegen die tijd gaan trouwen (maar is niet erg romantisch he )
Op de groei kopen en dan tegen je vent zeggen dat er getrouwd moet worden voordat het pakje te klein is.
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:05:58 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60138612
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:

[..]

jij hebt altijd van die leuke gedachten
©Dumbo
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:07:03 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60138634
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van IKEA eten... Het is wel goedkoop.
Ja en dat zegt mi meteen wat over de kwaliteit
De hotdogs vind ik trouwens wel lekker
©Dumbo
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:07:04 #277
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60138635
Ik vind het prima eten bij Ikea, zeker gezien de prijs
En de kinderen vinden het geweldig daar, op de kinderafdeling zijn ze altijd aan het spelen, vooral die eierstoel is favoriet D:
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:09:10 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60138674
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Op de groei kopen en dan tegen je vent zeggen dat er getrouwd moet worden voordat het pakje te klein is.
Ja maar dat vind ik dus niet romantisch... Ik vind dat hij mij moet vragen, en dan omdat ie het zelf ook wil, en niet omdat hij mij van mij moet vragen, snap je?
©Dumbo
pi_60138839
ik heb nog nooit wat bij de Ikea gegeten. 1 ijsje hooguit.

trouwen is inderdaad leuk!

Anitra, en natuurlijk PORR ook, een hele mooie dag gewenst vandaag, en heel veel geluk samen! nu zijn jullie een echt paar!
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:53 #280
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60138985
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:35:22 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60139191
Bij IKEA spul doe ik altijd standaard de handleiding weggooien om vervolgens lekker zelf te knutselen.. Veel leuker en veel uitdagender.

Ik deed dat vroeger al met supriseeiverrassingen.
pi_60139569
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:43 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

[..]

Ik las brusje
pi_60139594
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 08:03 schreef Webkim het volgende:

[..]

Kom dan ff. Je weet dat je het wil. En de dag is nog lang genoeg.
Helaas.... Volgende keer misschien!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:00:09 #284
190853 RockabeIIa
pi_60139681
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ben inmiddels ook vaste klant bij IKEA. Morgen weer om weer een nieuwe lading in elkaar schroefbare dingetjes te kopen. Ben inmiddels een ervaren PAX in elkaar zetter en ben in te huren voor feesten en partijen.
Neem je je kleine kabouterclown dan ook mee? Dan ga ik het overwegen voor Brent's 2e verjaardag

Snoopy, als je verhuist doe je dat toch meestal om meer ruimte te verkrijgen?
pi_60139742
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Memmel het volgende:
Ik ook Ik heb ontdekt dat mannen niks kunnen met een Pax Mijn vader en vriend begonnen al meteen: "We missen schroefjes! We missen planken! We moeten het omruilen!" Nee, beter kijken!

Ik mis alleen af en toe de kracht in mijn handen om dingen in mekaar te krijgen

Overigens slapen we al dagen op een verbouwde Malm van 160 bij 200, T. heeft er stapels boeken ingelegd, en daar zijn lattenbodems en matrassen op (180 bij 220). De boeken moeten vervangen worden door houtblokken, maar kennelijk zaagt de Gamma alleen nog platen en geen planken Oja, daar zou ik een K&W over openen... *op lijstje schrijft voor dingen die ik nog moet doen in de vakantie*
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:14:33 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60140022
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ontdekt dat mannen niks kunnen met een Pax
Nou, dat belooft wat!
Ik heb zo dadelijk een lunchafspraak met Copycat bij de Ikea, en daarna koop ik een PAX.
Maar ik begrijp dat ik in geval van nood jouw hulp kan inroepen Memmel?

En Sjak, wat heb je een leuke man!
Bij zijn nickname zag ik altijd een meer jongensachtig type voor me, vond dat al niet zo bij je passen. maar dit heerschap staat je goed.
Overigens zie je er zelf als bruid ook uit als een plaatje!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:26:52 #287
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60140301
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef sjak het volgende:

[..]

Ja echt, dan mag je een supermooie jurk aan en de hele dag champagne drinken
foto
Halve glaasjes telkens. Ik zette vaak even mijn glas even weg om te praten, handje te schudden, dansen etc. En daarna was mijn glas weer weg. Maar er was altijd wel iemand die met een nieuw glas voor me klaar stond.
(en gelukkig hadden we een vaste prijs afgesproken en niet per glas )
En Sjak, niet te vergeten, de LEUKSTE band die je op je bruiloft kan wensen toch?

Webkim, was voornamelijk achter de schermen actief. Sales, marketing, pr. Organiseerde evenementen, campagnes bedenken enzo.
Jij gaf toch les?
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:30:02 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60140381
Ja hoor, ik heb net 5 meter Pax Eikesdahl (die met de glazen deuren) en 4 meter Billy en 6 meter Besta met wieltjes in elkaar geschroefd. Morgen gaan we de Galant pakketten halen, dan kan ik tenminste weer lekker schroeven... Moonah - als het effe kan zou ik die pax kast laten thuis bezorgen, ze wegen een ton, die pakketten.

Rocka, mijn sidekick Anna heeft voor speciale gelegenheden een rode neus en flapschoenen en doet dan haar vermaarde stunt: kijk-eens-mama-bovenop-de-keukentrap-zonder-handjes!
pi_60140413
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Snoopy, als je verhuist doe je dat toch meestal om meer ruimte te verkrijgen?
Klopt en dat houden we graag zo

Vrijdag gaan we proberen onze Broder (opbergsysteem) en Stolmen (inloopkastsysteem) in elkaar te knutselen En ik ga toch mooi die handleiding niet eerst weggooien
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:52 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60140441
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

Klopt en dat houden we graag zo

Vrijdag gaan we proberen onze Broder (opbergsysteem) en Stolmen (inloopkastsysteem) in elkaar te knutselen En ik ga toch mooi die handleiding niet eerst weggooien
Wel joh, dan heb je een meerdere dagen project! Heerlijk!
pi_60140478
Ik had op de Ikea-site de Pax handleiding gedownload, maar ik kreeg 'm niet fatsoenlijk geprint
(we hadden mijn oude kast uit elkaar gehaald, die stond nog bij mijn ouders en staat nu in m'n flat).

Maar hij staat En nu wil ik ook naar Ikea. Volgende week ga ik met mijn moeder en de TomTom (want we durven niet over de autoweg, dus we gaan wat binnendoor zoeken )
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:35:40 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60140519
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dat belooft wat!
Ik heb zo dadelijk een lunchafspraak met Copycat bij de Ikea, en daarna koop ik een PAX.
Maar ik begrijp dat ik in geval van nood jouw hulp kan inroepen Memmel?
Oh, doe Cc de groeten van de buuf!

Ikea... Daar móet ik nog heen deze vakantie. Heb echt dringend behoefte aan nieuwe gordijnen in mijn slaapkamer En een kastje.... en en en en en en en en en
pi_60140530
Oja, ik heb de baan niet gekregen Na de vakantie maar weer verder met de loopbaanbegeleiding.
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:36:10 #294
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60140542
Dutch, ik heb nog nooit trouwfoto's van jou gezien!
Sjak ziet er prachtig uit hoor, met je man!
Trouwen lijkt me eigenlijk best wel leuk. Maar ik krijg jeuk van huwelijksaanzoeken. Dat hoeft van mij allemaal niet. En als we trouwen wil ik het liefst een coole locatie en daarna een 'iets' waar iedereen kan blijven slapen. En brunch de dag erna. Tegen de tijd dat we daar genoeg voor gespaard hebben kunnen de kinderen vast ook mee aan de champagne.

Succes voor alle ikea-lovers!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 juli 2008 @ 11:39:14 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60140619
Anitra heel veel plezier vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:42:07 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60140699
Lishe, we zijn getrouwd voor het digitale tijdperk echt los barstte.
Maar heb hier wel een album vol. Volgens mij heb ik wel ergens nog een gescande foto. Zal die wel even op mijn hyves zetten. Kenne gij 'm zien.
En je mag natuurlijk altijd het album live bekijken.

Maar dan doen jullie toch lekker geen aanzoek. Dan pak je toch gewoon de agenda en prikken een mooie datum? Ik vind het best. zeg maar wanneer, waar, dan kan ik daar weer rekening mee houden met shoppen.

Syrena, wat jammer zeg.
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:45:30 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60140783
Wij zijn op 06-06-06 getrouwd om 16.00 uur. Dat vonden we wel leuk!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:45:51 #298
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60140797
Jammer Syrena.... Op naar een volgend gesrpek? Of zit je nog wel goed bij de bieb?

Da's afgeproken Dutch! (van het live kijken dan he, na de vakantie. Die trouwdate ziet u ter zijner tijd wel bij de post , ooit. En omdat je dan een mode-goeroe bent moet je ook mee, voor de jurk natuurlijk. )
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:53:09 #299
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60140968
Dat vind ik echt zo leuk hè trouwjurken kijken.
Heb een fotootje op mijn pagina gezet. Krijg je een beetje een idee.

Ticootje, the number of the beast: 666.
Maar ik heb ook iets met 'mooie' data.
Ben zelf geboren op 22-02 (jaartal is niet nodig toch )
Getrouwd op 06-06 maar dan 2002
Léon is geboren op 08-06-04.
Cas is geboren op 20-06-2006. Alleen jammer dat hij er niet 10 minuutjes eerder uit wilde, nu is 20.16.
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:53:54 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60140992
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:30 schreef Memmel het volgende:
Moonah
Ehm, hoe moet ik dit interpreteren?
quote:
- als het effe kan zou ik die pax kast laten thuis bezorgen, ze wegen een ton, die pakketten.
Oeps! Nah, ik zal zo dadelijk wel vloeken zien. Het plan is dat ik die kast in mijn auto meeneem, zodat we hem morgen in elkaar kunnen flansen (dan komt mijn moeder oppassen op Thies).

Buuf, ik zal haar de groeten doen.

Anitra, hier breekt het zonnetje eindelijk door, ik hoop van harte dat jullie ook een zonnige dag hebben!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:54:54 #301
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60141023
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef dutchie het volgende:
Dat vind ik echt zo leuk hè trouwjurken kijken.
Heb een fotootje op mijn pagina gezet. Krijg je een beetje een idee.

Ticootje, the number of the beast: 666.
Maar ik heb ook iets met 'mooie' data.
Ben zelf geboren op 22-02 (jaartal is niet nodig toch )
Getrouwd op 06-06 maar dan 2002
Léon is geboren op 08-06-04.
Cas is geboren op 20-06-2006. Alleen jammer dat hij er niet 10 minuutjes eerder uit wilde, nu is 20.16.
Oh, wat een mooie rijtjes!
Ik ben zelf van 21-12 en Thies van 10-10.
Ook mooi, vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')