of een foto af laten drukken op van zon doek voor buiten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef Vicky het volgende:
Help
We hebben de balkonkast weggesloopt op heb balkon en wilgenmatten geplaatst. Nu zit in met een witte muur waar ik iets op wil hebben, iets van een masker ofzo.. iemand tips/ideetjes/winkels?
[ afbeelding ]
ook een goed idee. Alleen ff kijken of ik een mooie foto heb die doekwaardig isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
of een foto af laten drukken op van zon doek voor buiten?
Foto op tuinposter van bij de hema
ik heb hem... ergens.. op cd.. van 1 of andere camping waar we zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:29 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje, vermoeiend maar wel leuk Dutchie!
Weet trouwens iemand of het nederlandse supermanliedje op een cd staat? Een dansliedje voor kinderen is het, heel erg eigenlijk. Er worden telkens handelingen gezegd die je dan na moet doen, zoals tandenpoetsen, skiën, slapen, springen en... Superman!
ik vind je nog steeds rete stoerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef dutchie het volgende:
Ach, het is weer eens wat anders.
Erg vermoeiend bij tijd en wijle, maar het geeft ook een dot energie. Gewoon iets te doen wat je echt wilt en ook wanneer je het wilt.
Tuurlijk had ik lekker op de sportschool kunnen blijven zitten, lekker veilig. Maar soms moet je gewoon iets radicaal anders gaan doen om te voelen dat je leeft zeg maar. Ik heb dat heel erg nodig die uitdaging in mijn werk, daar ben ik nu wel achter.
Oeh, heerlijk. Dat is hier om de hoek. Mooie tent. Ik ga helaas veel te weinig naar de saunaquote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vandaag heerlijk naar de sauna geweest, Sauna Ridderode in Santpoort. Eerste keer, maar echt zo goed dat ik daar wel vaker heen wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |